X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שטיחים מוסיפים לאווירת הבית, משרים אוירה חמימה ונעימה, ומעניקים לחלל העיצובי את האמירה הסופית. הם מפרידים בין חללים, משמשים כבידוד תרמי ואקוסטי, מדגישים אזורים מועדפים וקובעים את אופי חלל ביתנו. לפני שאתם רצים לקנות שטיח, הנה כמה עצות בנושא שמירה, ניקוי ותחזוקה של שטיחים
▪  ▪  ▪
[צילום: עדי מזן]

שלל עצות לניקוי ותחזקות שטיחים:
- ככל שהשטיח צפוף יותר וגובה הסיבים שלו נמוך יותר הוא עמיד יותר בפני שחיקה ולכלוך. לכן, חשוב לבדוק את צפיפות החוטים במגע יד: לתחוב את האצבע אל בין הסיבים - אם היא נכנסת בקלות - הצפיפות נמוכה ולהיפך.
- מדי שישה שבועות חשוב מאד לשנות את כוון ההנחה של השטיח, כדי למנוע שחיקה במקומות קבועים (למשל במקומות בהם מניחים את כפות הרגליים, במקום בו עומד השולחן וכד').
- כל חודשיים-שלושה מומלץ להפוך את השטיח לצד השני, למשך יום או יומיים. הלכלוך הגס שהצטבר בתחתית ייצא בזכות הדריכה עליו. מומלץ גם לשאוב אבק בהזדמנות זו.
- לאחר שטיפת הרצפות יש להמתין לפחות שעתיים לפני שמחזירים את השטיח למקומו. הסיבה: אם הרצפה עדיין לחה עלול להתפתח עובש בגב השטיח, אשר יקצר את חייו.
- הדרך הטובה ביותר לתחזוקה של שטיחים כוללת שאיבה בשואב אבק. אל תחבטו בו - החבטות מחלישות את הסיבים ומקצרות את חיי השטיח.
- רוצים לאפסן את השטיח? שאבו את האבק ואל תקפלו אותו - גלגלו אותו כדי למנוע את סימני הקיפול, וכן הימנעו מלחשוף אותו לשמש, כדי שלא ידהה.
- השטיח הסינתטי התלכלך? חשוב להסיר את הכתם באופן מיידי כדי למנוע את ספיגת הלכלוך בסיבים.
- איך מנקים? בעזרת מטלית לבנה, ספוגה במעט מים וטקסטיל שמפו, בתנועות עדינות (לא לשפשף כדי שהצבע לא ידהה וכדי שהכתם לא יימרח).
- אם הכתם מכיל צבע (קטשופ או קפה, למשל) יש לדלל אותו: שופכים מעט מים על האזור המוכתם, סופגים אותם בנייר סופג ואז מנקים בעזרת מטלית לחה ומעט טקסטיל שמפו.
- שימו לב: שטיחי צמר, שטיחים פרסיים, סינים, אפגאניים (או כל שטיח אחר שנעשה בעבודת יד) שהתלכלכו - יש למסור לניקוי מקצועי כיוון שמדובר בחומרים טבעיים וכל פעולה שגויה עלולה לפגוע בשטיח לצמיתות.

הכותבת היא מעצבת הבית של רשת שמרת הזורע.
תאריך:  30/12/2010   |   עודכן:  30/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עצות לשמירה, ניקוי ותחזוקה של שטיחים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה מצויינת אבל...
חיים לוי סבג  |  13/01/11 16:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
האחיזה בהיסטוריה של עם ישראל, עטור התהילה והאמונה, מאפשרת לנו לשרוד ולהתעצם, ואיננו חייבים להיות כאברהם אבינו "שהמציא את הגלגל"
דוד מרחב
הבעיה המהותית של אינטלקטואלים ישראלים שעדיין לא הצליחו להסיק את המסקנות המתחייבות מהסכסוך הציוני-פלשתיני היא חוסר היכולת להבין את מלוא מורכבותה של התמונה המזרח תיכונית. המזרח התיכון ככלל, והתנועה הלאומית הערבית בפרט, מתנהלים לפי טמפו שזר לחלוטין לחשיבה מערבית רציונאלית
רואי בר שדה
העצמאות של דרום סודן צפויה להשפיע על מערך הגורמים הבינ"ל - ארה"ב צפויה להחליף את הסינים כיבואנית המרכזית של הנפט בעוד שסין, מדינות ערב ואירן יהיו המפסידות הגדולות    המרווחיה הנוספת ממהלך עצמאות דרום סודן - תהיה ישראל שתזכה לשותפה אסטרטגית נוספת באפריקה
ראובן לייב
שנים-עשר אלף חסידיה של כת ה"אננדה מרגה" ההודית בארץ מאמינים שיוגה ומדיטציה הן התרופה לכל חולי במישור הגשמי, הנפשי והרוחני    פזורות הכת בארץ: בערים ובקיבוצים, והסניפים המרכזיים הם בירושלים, ברמת-גן ובחיפה
דניאל גיגי
השלטון הסיני משתלט על הכלכלה הבינלאומית באמצעים כוחניים כאשר הוא מפר בבוטות אמנות והסכמים בינלאומיים    הסינים מתנהלים בחוסר אחריות הן בהתנהלות הכלכלית שלהם והן בהתנהלות הביטחונית שלהם    תמיכה במדינות סוררות, הפרה של חוקים בינלאומיים, וזיהום של הסביבה הם פרקטיקות שבהם נוקט השלטון הסיני מבלי שיש מי שירסן אותו    העולם המערבי חייב להקשיח עמדות כלפי סין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il