X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שר הפנים ביקר בהפגנת נכים גדולה בירושלים, ואמר להם שאם ייענו לדרישותיהם גם הערבים ידרשו. דבריו אלו הוציאו לנכים את הרוח מהמפרשים וגרמו להם להתפזר... תמות נפשי עם ערבים!
▪  ▪  ▪
הפסיכים חושבים שטוב להם [צילום: AP]

שני "פסיכים" עלו לאוטובוס ושוחחו על הפסיכיאטרים שלהם. אחד סיפר לחברו שהפסיכיאטר שלו המליץ לו לעזוב את הארץ. החבר ה"פסיכי" צרח: "איך אתה יכול לעזוב את הארץ?! עוד מעט תפרוץ מלחמה עם סוריה!"...
"הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" זקוקה לפסיכים כאלה ככוח עבודה זול ובשר תותחים למלחמות האינסופיות. בזכות פסיכים שחיים במצוקה, מובטלים ועובדי קבלן - מדינת ישראל תחזיק מעמד.
בסקרי דעת קהל על שביעות הרצון של התושבים, כ-75% השיבו שהם מרוצים ממצבם. בשכונת עוני היו עונים כך 90%! מוזר.
ברמת-גן היה גן קופים. הילדים נהגו לנער את העצים, והקופים שמחו לרעש וקפצו משמחה בכלובים. גם הבבונים הישראלים בגן העדן של השוטים ובמצוקה שמחים ממצבם - מנערים ערבים, הורסים בתים וכפרים, והבבונים שונאי הערבים שמחים לרעש. מי צריך יותר מזה?
ברומי ההמונים יצאו לרחובות בדרישה "לחם ושעשועים". ה"פטריוטים הציונים" מוותרים על הלחם ומסתפקים רק בשעשועים - "מוות לערבים", "תג מחיר", "תגובה ציונית הולמת".
פגשתי חבר שמאלן במצוקה, מובטל ללא קצבה, ופניו קורנות מאושר. החבר זקף שלוש אצבעות, וצרח: "שלושה, שלושה!". חשבתי שזכה בפיס ב-3 מיליון שקל. שאלתי, והחבר צווח: "שלושה מחבלים חיסלנו!"... הישראלים לא צריכים זכויות, רווחה, רמת חיים. כדי להיות מאושרים - די להם בהרג ערבים. עם שמאלנים שכאלה, מי צריך ימניים?
אילו היו שואלים במשאל-עם מי בעד קיצוץ תקציבי הענק של הביטחון ושל הסיכון - ההתנחלויות - והפנייתם לרווחה, לבריאות, לחינוך ולהקטנת הפערים החברתיים - מרבית החיים במצוקה היו עונים בהמוניהם נגד!
כשהפסיכים רואים טנק על מוביל טנקים, שמחירם יותר משני מיליון דולר, או מטוס קרב שמחירו עשרות מיליוני דולר, הם מקפצים משמחה כאחיהם הבבונים בכלובם. העובדה שכל זה בא על חשבונם, על חשבון רווחתם, בריאותם ועתיד ילדיהם - כלל לא מטרידה אותם.
שר הפנים ביקר בהפגנת נכים גדולה בירושלים, ואמר להם שאם ייענו לדרישותיהם גם הערבים ידרשו. דבריו אלו הוציאו לנכים את הרוח מהמפרשים וגרמו להם להתפזר... תמות נפשי עם ערבים!
בשפה העברית יש מגוון רב של קללות. אבל כשרוצים להציג מישהו כשוטה, אומרים עליו שהוא "מחפש צדק" ו"מתקן עולם". במדינת ישראל הגזענית, לחפש צדק זה כמו לחפש צדק באירן.
ההתקוממויות והמאבקים שקורים עכשיו בתוניס, במצרים, בתימן, בלוב, באירן, בבחריין, ובקרוב מן הסתם בעוד מדינות - לא יתרחשו לעולם בישראל. יותר מדי טוב להם, לבבונים, שממש מלקקים דבש - דבש של עוני, דבש של מצוקה, דבש של פערים חברתיים. הפסיכים חושבים שטוב להם, ולכן לא יתקוממו לעולם. גם הפחד מהערבים והשנאה להם מונעים מהיהודים מלהתקומם. ועוד סיבה שהיהודים אף פעם לא יתקוממו - השמאל הישראלי שנאלם. רבים מהשמאלנים נהיו אופורטוניסטים שדואגים רק לעצמם, ואין מי שיתמוך במתקוממים. עם שמאלנים שחושבים את עצמם למהפכנים, לא תפרוץ כאן אף פעם מהפכה. כדי להימנע מזוועות שראינו במדינות אחרות ובזמנים אחרים - השמאל הישראלי חייב להתעורר!

תאריך:  03/04/2011   |   עודכן:  03/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שניים "פסיכים" עם ייאוש גדול
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
צודק לחלוטין ולהלן דוגמא שאני
בטטה  |  3/04/11 20:50
2
ענק שבענקים
ענק פשוט קוהרנטי  |  3/04/11 20:58
3
בבון או אידיוט
ע.ג.  |  4/04/11 06:54
4
ראש בטטה
יוא"ב  |  4/04/11 10:18
5
מאמר פשוט דבילי
אמיר ש  |  4/04/11 11:38
6
.לחלאה מהרפת של נפתלי רז.
מאוהב בציון  |  4/04/11 14:15
7
קצת הומור לא יזיק
ע. הנביא  |  4/04/11 16:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס לוין
עד היכן מרשים לעצמם אותם שונאים, תאבי שנאה ורשעים לתת דרור לשפתם המגעילה? עד מתי המדינה ואזרחיה ירשו לאותם משתלחים ברמות של אשפה לתת במות מבלי לגנותם? באיזו מדינה אחרת הייתה השתלחות ברמות של ביזוי, השתלחות ברמות רחוב מהנחותות ביותר עוברת בשקט?    כאשר היא לא מצליחה לפגוע בראש הממשלה נתניהו, יוצאת כל עדת התנים הזו ומנסה לפגוע בו דרך אשתו שרה נתניהו
יהודה דרורי
12 נקודות למשאל עצמי מאת יהודה דרורי    הספק הראשון בזהותי הפוליטית התעורר בקיבוץ, שם הבחנתי בעיוות הגדול של המרכסיזם
עו"ד נבון קצב
התקשורת חושפת לא אחת, חשדות לעוולות ולשחיתויות שבוצעו לכאורה על-ידי אנשי ציבור ו/או על-ידי רשויות השלטון, וזה דבר חשוב ומבורך מאוד כשלעצמו, אבל דין אחד לכך ודין אחר לעריכת משפטי שדה ולרמיסת חוק יסוד כבוד האדם וחירותו
אברהם בן-עזרא
מה רצה בדיוק חיים רמון לשדר לאומה? שמא האומה מסכנה כלשהי, או מסר למטרת קידום הכלכלה, או אולי על הצגת רעיון מבריק בתחום אחר שנפיק ממנו לקחים? ממש לא, ואין חדש תחת השמש: מדובר בסך הכול בלזות שפתיים וברכילות ברמה של גן ילדים
שושנה ויג
יש בסרט מלאכת מחשבת, כל מילה נאמרת במקומה, כל דמות מופיעה כשיש לה משמעות ורבדים רבים נסתרים. יש הרגשה שלא ניתן להגיע לכל הפינות הללו שאותן הצפין אסי דיין בסרט זה ולא תוכל לעולם כצופה להכיל את כל ההבנה שניתן להפיק מסרט זה. המסקנה היא שאין חדש תחת השמש וניתן לומר שהכוחנות הישראלית והחיים כאן הובילו את הבמאי לתפישת עולם מסוימת אשר מופיעה בסרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il