X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עצרת הזיכרון לראש הממשלה יצחק רבין חשפה מחנה שמאל שבור ומתוסכל, אל מול הסתה ורמיסה של הימין בראשות נתניהו שנמשכת מלפני רציחתו של רבין ונמשכת גם היום. מחנה השמאל חייב להתעשת מהר ובמקום לייבב ולבכות על גורלו הוא חייב לעמוד על הרגליים ולצאת למאבק כנגד ממשלת נתניהו על דמות המדינה ועל דרכו של רבין
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. עושה הכול כדי לחסל את הסיכוי לשלום [צילום: AP]

במוצאי שבת התקיימה העצרת לזיכרון ראש הממשלה יצחק רבין בתל אביב, וקשה היה לא לראות את הציבור הפגוע והכנוע שבחר ברבין ובחר גם להגיע לעצרת, שנראתה יותר כמו עצרת לכבוד סוף דרכו של רבין מאשר עצרת שמציינת ומרוממת את דרכו. הציבור שהגיע לעצרת היה ציבור כואב, מדוכא ומתוסכל, שעמד והקשיב לשירים העצובים ולנואמים, שגם הם לא הצליחו למגר את תחושת התבוסתנות של "מחנה השלום" הגדול שהייתה שם. הרמיסה של מחנה השלום התחילה לפני רצח רבין בהסתה הזדונית, שבה היה מעורב ראש הממשלה וחברי הכנסת מהליכוד, שהיום הם שרים בישראל, והיא נמשכת גם היום בקדנציה השנייה של בנימין נתניהו, שממשלתו עושה הכול כדי לחסל את הסיכוי לשלום ורומסת בדרך את כל הערכים הדמוקרטיים של מדינת ישראל.

העת לצאת למאבק אמיתי

מחנה השמאל לא מאשים את הימין ברצח הזה וברור שלא כל מי שימני בדעותיו אחראי להסתה, אבל מחנה השלום ובראשו החייל הוותיק רבין מאשימים את נתניהו בהסתה שהייתה כנגד רבין אז, ובהסתה שיש היום כנגד מחנה השלום כולו.
השמאל חייב להפסיק "להוריד את הראש" בכל פעם שנתניהו וחבורתו המסיתה רומסים אותו, ובמקום לקיים עצרת לזכר דרכו של רבין, שבה בוכים ומייללים עלינו לקיים עצרת לדרכו האמתית של רבין שידע להושיט יד לשלום, אבל גם ידע להבדיל בין אוהב לאויב וסירב להיכנע להסתה ולמגמות האנטי דמוקרטיות שאליהם מובילה אותנו היום הממשלה.
דבריו של אלדד יניב ראש תנועת השמאל הלאומי שנאם בעצרת, אכן מצביעים על דרכו האמתית של רבין, "הגיעה השעה לכבות את הנרות ולהדליק לפידים בוערים וברורים: כדי להביס את מחנה הפחד ולהציל את מדינת ישראל", חבל שלא מספיק אנשים בשמאל הפנימו את זה והם מעדיפים להקשיב להופעות במקום לצאת למאבק אמתי על דמותה של המדינה ועל השלום שבוא האמין ראש הממשלה שנרצח.

נתניהו ממשיך לרמוס את מחנה השמאל
יצחק רבין מדבר על האלימות 3 ימים לפני הרצחו

בנימין נתניהו ישב על המרפסת כשפעילי הימין הקיצוני הניפו שלטים רבין בוגד, והלבישו את ראש הממשלה של כולנו בבגדי שוטר נאצי. לא זה לא היה חלום, ולמרות שרובינו צעירים מדי כדי לזכור את זה בנימין נתניהו היה שם, והוא זה שהניף את דגל השנאה וההסתה נגד רבין. נתניהו אומנם רוצה שנשכח את זה, ולכן הוא ניסה לטשטש את העובדה הזאת ככל שיכל, אבל לא ניתן לשנות את ההיסטוריה גם באמצעות ספינים שקריים וסילוף. מעבר לכך כולנו זוכרים איך פעילי הימין שתמכו בנתניהו גירשו את דוד לוי באלימות מאותה כיכר (אפילו רבין זוכר ראו את הווידאו המצורף), רק בגלל שהוא היה אויב פוליטי של נתניהו בתוך מחנה הליכוד.
הרבה אנשים אמרו על נתניהו שהוא שקרן אבל אין אמירה יותר חזקה ואמתית מזאת של יצחק רבין שלושה ימין לפני הרצח, כאשר מול מצלמות הטלוויזיה הוא האשים את נתניהו והליכוד בהסתה, בצביעות וברמאות. רבין סירב לפגוש את נתניהו בטענה שהוא שותף להסתה ושהוא מתנהג בצביעות, כאשר מצד אחד הוא מתנצל ורוצה לפגוש אותו ומצד שני עומד על המרפסת כשמפגינים קוראים לרבין בוגד וחורצים עליו גזר דין מוות.
נתניהו לא השתנה וגם היום הוא רומס מחנה שמאל שלם ברגל גסה כשהוא מתחבא מאחורי חבריו לממשלה שמחוקקים חוקים אנטי דמוקרטיים, בחסות הצביעות של ראש הממשלה. נתניהו המסית והשקרן מתחבא שוב מאחורי הקיצוניים במפלגתו ובממשלה שלו, כשהפעם הוא חונק את עמותות השמאל, הורג את בית משפט העליון, ומטיל גזר דין מוות על המשטר הדמוקרטי בישראל.
החוקים שמקדמים חייליו של נתניהו לא נעשים בניגוד לרצונו אלא בתמיכתו המלאה, ומי שמנסה להתעלם מזה מייצר תמונה שגויה של מנהיג שהתחיל את דרכו בקיצוניות והיום ממשיך באותה הדרך. נתניהו אומנם מגנה את ההקצנה בציבור אבל לא ניתן להתעלם מכך שההקצנה שלו ושל חבריו בכנסת ובממשלה היא זאת שמקדמת את הקיצוניים וזה שהוא מתחבא מאחורי גינויים חסרי תוכן ,ומצד שני מקדם חקיקה קיצונית זאת בדיוק הצביעות שעליה דיבר רבין שלושה ימים לפני שהוא נרצח.

תאריך:  17/11/2011   |   עודכן:  17/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האצבע המאשימה של רבין - נתניהו מסית ושקרן
תגובות  [ 23 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
אם זה לא מאמר שטנה אז מה
יוסי ק  |  17/11/11 11:24
2
מי שמסית ושקרן זה אתה אדון גיג
יוסיף  |  17/11/11 11:55
3
האם לא יתכן שרבין אכן לבש
מדי אס.אס בביתו?  |  17/11/11 12:16
4
גיגי עם אתה אוהב את מורשת רבין
זקן  |  17/11/11 13:10
5
גיגי שקרן מתועב ובזוי
מתעב שקרנים  |  17/11/11 13:11
6
עוד סמולן הזוי מהסמול הסהרורי
ההזוי שלא למד דבר  |  17/11/11 15:01
7
כפי שגרשתם את דוד לוי.
גרשו אותו  |  17/11/11 15:23
8
אפשר לחשוב שתורת רבין היא
תורה מסיני  |  17/11/11 15:43
9
אין שמאל שפוי,רק פירורים בוגדנ ל"ת
לא שמאל ולא נעלים  |  17/11/11 17:57
10
דליה יודעת מי רצח את אביה
יונני  |  17/11/11 18:05
 
- דליה שותקת, כי אם תראה רמז
חנה שרה-  |  18/11/11 08:40
 
- דליה שותקת כי האמת תשרת את הימ
קורןנאוה טבריה  |  18/11/11 15:19
11
דניאל גיגי צודק
חקלאי  |  17/11/11 18:41
 
- עובדה
יואל ק   |  18/11/11 18:47
12
אילו הייתי ביבי?הייתי תובעת את
קורןנאוה טבריה  |  18/11/11 07:39
13
ניצן חן בתגובה:"רביב הגיע אלי
קורןנאוה טבריה  |  18/11/11 08:00
14
רבין היה רוצח כל ימיו!
חנה שרה-  |  18/11/11 08:20
15
הוא בהחלט צודק, לשיטתו
חנה שרה-  |  18/11/11 08:27
16
רבין הסית נגד עצמו ?
מוזר  |  18/11/11 08:30
17
"אדוני ראש הממשלה,אתה צריך לדע
קורןנאוה טבריה  |  18/11/11 09:20
18
מני מזוז בתגובה:"אני יודע שנוה
קורןנאוה טבריה  |  18/11/11 09:26
19
תראו מי שמדבר על אלימות והסתה?
קורןנאוה טבריה  |  18/11/11 09:32
20
רבין בתגובה:"פלופלורים,תקפצו ל
קורןנאוה טבריה  |  18/11/11 09:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפר דרורי
סגן השר המייצג שיטה רקובה הקיימת כבר שנים בארץ נהנה ממנעמי השלטון כאחראי על משרד ממשלתי אבל ללא אחריות, מן פטנט אדיוטי בו מפלגות חרדיות דורשות קבלת משרד ממשלתי ואחריות עליו כולל ניהול תקציבים ועוד, אבל אינן רוצות לשאת באחריות הפורמלית
אברהם שרון
על-פי רוב, המושג 'שירות לקוחות' מעורר ברובנו תחושה של מיאוס וסלידה. אני מבקש לשתף אתכם בשירות לקוחות שעורר בי השתאות ופליאה
חננאל ובר
תפקודה של רבקה במבחן החסד שאליעזר הכין לה דומה להפליא לתפקודו של אברהם באירוע שבו הוא קנה לעצמו את מעמדו כאיש החסד הגדול. אותן מילים דומיננטיות מופיעות גם פה - "תמהר" "ותרץ". הייתכן שֶתִמָצֵא כלה דומה יותר לאברהם אבינו ואישה טובה יותר לבנו יצחק מאשר רבקה?
אסף גטניו
הם לא מבינים את גודל הסכנה וקוצר הזמן. ליקוי המאורות שאוחז בבעלי ההון בישראל ובעולם, בשילוב עם האימפוטנציה של מערכות השלטון בעידן הדמו-קפי, מובילים אותנו למהפכות אלימות שממתינות מעבר לפינה
הרב אליהו קאופמן
קצב, אין לך כבר מה להפסיד. הם הרסו לך את החיים, מחקו לך את העבר, וההווה הוא כואב וחשוך. פתח פיך ויאירו דבריך על גניבת אחיך, על אותה כספת במשרד העבודה והרווחה וכל מה שידוע לך על גניבת הילדים במדינה שאתה שירתת והיא זרקה אותך כמשיסה לכלבים הכי פראיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il