X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים
עכשיו אני שואל אותך, לא היה יותר טוב אם היית מכונאי רכב או עובד אדמה?
▪  ▪  ▪

למשפחתו - עם כל ההבנה והחיזוקים, אתם צריכים להתבייש בו ובמחדליו, ולא ללכת עם הראש בקיר. כי התוצאה לא תשתנה. הוא עשה מה שעשה ושכח להודות כמו גדול כשנתפס בקלקלתו.
תחפושת גרועה למנהיג קטן ודלוח - שקר מנהיג עמו וה' משגיח. וכל כלב יבוא יומו. אמת שבמקומותינו כל אפס שואף למלוך או לשפוט. האמת היא שמי שיושב בתפקיד רם משום שיצרו וקומבינות ונפוטיזם הביאו אותו לשם, הוא על תקן של כל כלב יבוא יומו.
כי העדר בור ופוחד מהצל שלו (ראה שבכו ישראל בפרשת המרגלים]), כאשר רק כלב בן יפונה לבד עמד מולם ואמר סר צילם וה' אתנו ויכול נוכל. מנהיג אמור להכווין את העדר ואז אין ליצריו זמן לשטויות. נשים הן עזר אם תחיה איתן בהרמוניה, והן נגדך אם תאנוס אותן, את מהותן.
כאשר מנהיג נולד יש לו תכונות אלוהיות לדעת להבדיל בין מה העם צריך למה העדר רוצה. והשררה כופין אותה עליו כי היא עבדות. אכן קשה כשאול להנהיג עם.
ואולם אם כל אידיוט שיכול היה להיות מכונאי טוב או עובד אדמה טוב, מתעוות לו מוחו בלרצות לשלוט, כי חושב הוא להשתרר על הציבור, ומצליח בטריקים ושטיקים כמו מפלגות, מקורבים וסניפים - אזי סופו צפוי, אם כאולמרט, ואם כקצב ואחרים. זה רק עניין של זמן עד שיתפסו כל אחד מהם.
על מנהיג נאמר - מי יעלה בהר ה'? נקי כפיים ובר לבב. תראו לי אחד כזה היום בכנסת או במשפט או בממשלה. כל מי שתבדקו את קרביו בפוליגרף תמצאו זונה ששורכת צעדיה. המהירות המותרת בכביש היא 100 קמ"ש. אין כזאת חיה שמקפידה עליה, למעט כמה "חנונים". ומי משלם? מי שנתפס! היום זה קצב. מחר נראה.
כתוב וְלֹא תַעֲלֶה בְמַעֲלֹת עַל מִזְבְּחִי אֲשֶׁר לֹא תִגָּלֶה עֶרְוָתְךָ עָלָיו. רוצה לומר - אם סחרת בערוותך עם כל זונה אל תעלה במעלות לנשיאות, כי שם אתה נדרש ולו למראית עין להציג נורמות אחרות (כאלה שלא רצית לחון בהיותך נשיא). כי הזונה רואה טלוויזיה ומששומעת אותך, אתה שנטשת אשת חיקך וגהרת עליה, מתהדר בנוצות לא לך - או אז מצפון הזונה (החיה מעצמות שזורקים לעברה) פועל שעות נוספות ומנסה לשדרג למעט בשר.
אתה, אילו היית מנהיג, מנהיג! היית מתנצל ומשלם (ומודה ועוזב ירוחם). גם החבל שזרק לך "מנהיג" אחר לעסקת טיעון, כדי להציל את עורך ולמרות עצת אחיתופלים שתקבלנה, התעקשת להוכיח לנו כי אתה טלית שכולה תכלת. ברם משהנך כמו יתר חבריך - סרח עודף, ליפול אתה חייב, לכן נפלת.
עכשיו אולי הגיעה העת שתחזור בתשובה ותהיה בן אדם ותבקש סליחה מקורבנותיך ובעיקר מאשת חיקך וממשפחתך. לא הם צריכים לבקש ממך סליחה. ואולי משמיים ירחמו עליך. הסוד הוא, שאין גבר נבל שלא נכשל פה ושם באיזו אישה. אתה יוהרתך להיות מה שאינך הדיחה אותך למקום שאתה ראוי לו באמת. עכשיו אני שואל אותך, לא היה יותר טוב אם היית מכונאי רכב או עובד אדמה?

תאריך:  07/12/2011   |   עודכן:  08/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודית מליק-שירן
על שפת הגוף ועל שפת החיזור של בני הנוער    מתוך במה פתוחה -סיפור מהחיים
איתי יהל
בימים בהם משקיעים כספים בסרטוני שכנוע יורדים, שיהפכו לתושבים חוזרים, יש להבין שלעולם לא נבין את מה שאנו חושבים שאנו מבינים, ולא חשוב אם אתה חילוני, דתי, אשכנזי או מזרחי! ומה שיהיה הוא מה שהיה
הרצל ובלפור חקק
שבעים שנה מלאו לאמנון ברנזון, המפיק המיתולוגי של "הכל עובר חביבי". הוא ידוע כבוגר להקת הנח"ל, הסולן של השיר "העגורים", ומי שהפיק את "השטן ואשת האיכר", "הלוך הלכה החבריא", "נסיעה מדומה", "אני פשוש" ועוד. נערכה לכבודו מסיבת חברים, ולכבוד המסיבה נכתבה המקאמה הבאה:
שמעון פיטלסון
חנניה ואגו
"הטבות", "מתנות", "זכיות" ו"מגיע לך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il