X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אדוני ראש הממשלה ואדוני שר הביטחון והחבר החדש מר מופז, המתינו רגע אחד, ועשו "סוף מעשה במחשבה תחילה" ואל תהי ידכם קלה על ההרס
▪  ▪  ▪
גבעת האולפנה. חבל להרוס [צילום: פלאש 90]
עקירה = פשע
לעקור אזרחים מבתיהם זהו פשע. לעקור ישובים שהביאו לפיתוח ולשגשוג של כל סביבתם, גם הערבית, זו איוולת וזה פספוס. אף ערבי-פלשתיני לא יסכים ולא ייתן שינתקו אותו ממכרה הזהב הצמוד לביתו ויחזירו אותו לזמנים בהם שלטה ממלכת ירדן

מר בנימין נתניהו ומר אהוד ברק, וכל המצטרפים החדשים לממשלה, בבקשה, אל תחריבו ואל תהרסו ןאל תעקרו שום יישוב יהודי ושום בית אולפנה.
תודו שאינכם מסוגלים להרוס אף יישוב ערבי ואף התנחלות או מאהל של חמולה או בנייה בלתי חוקית המתבצעת ביישובים הערביים יום-יום לאלפים. תודו שאינכם מסוגלים לעצור את התגנבות היחידים הערביים החודרים אלינו בהמוניהם. תודו שאינכם מתכוונים לפנות או לספח את כל הפלשתינים לרשות הפלשתינית או לממלכת ירדן, סוריה, לבנון, עירק, מצרים, ערב הסעודית, או אפריקה, משם באו או הסתננו אלינו.
אסור לתקן עוול בעוול
אם אינכם מסוגלים לעשות צדק, ולקבוע דין אחד לכולנו; ואם אתם מפחדים לפנות ולהרוס יישובים ערביים, פן יקומו עליכם כל ארגוני הצדק והצדקה - איך זה שאינכם חסים על אחיכם? איך זה שאתם מוכנים בקלות להרוס ולעקור ולהביא חורבן על אחיכם? מדוע ידכם קלה על הרס אחיכם? כי אין להם ארגון בצלם שיעמוד להגנתם? או אנרכיסטים שיבואו מכל העולם ויפגינו למענם?
אם אינכם מסוגלים לעשות סדר בבלגן, ולפנות ישובים ערביים, בוודאי ובוודאי שעוול גדול הוא להרוס ישובים יהודיים שנבנו ברשותכם ובהסכמתכם, כל ממשלות ישראל. קחו אחריות על מעשיכם, ואל תתקנו עוול על-ידי גרימת עוול.
לעקור אזרחים מבתיהם זהו פשע. לעקור ישובים שהביאו לפיתוח ולשגשוג של כל סביבתם, גם הערבית, זו איוולת וזה פספוס. אף ערבי-פלשתיני לא יסכים ולא ייתן שינתקו אותו ממכרה הזהב הצמוד לביתו ויחזירו אותו לזמנים בהם שלטה ממלכת ירדן. ישובים יהודיים שקמו לצד ישובים או מאהלים ערביים, הם מכרה זהב לערבים, זאת עובדה שגם הם מודים בה.
כל אלה המציגים לעולם תמונות של התנחלויות פורחות על חשבון היישוב הערבי, מציגים מצג שווא. הסיטו את מצלמותיכם והראו לנו כמה ישובים ערביים צומחים לידם ולצידם, וכמה הם דומים בסגנון ובחומרי הבנייה. הראו לנו איך נראו שטחים אלו לפני 1967, כאשר היו חלק ממלכת ירדן, אז - ועכשיו.
לנהוג בכבוד עם הגר שבתוכנו
ברור שהמדינה הערבית ה-23 שתקום לצד מדינת ישראל, תהיה מדינה נאורה, הומנית, מדינת כל אזרחיה. ואם אכן מתכוונת היא להיות כזו, היא בוודאי לא תגרש את המיעוט היהודי החי בתוכה. אם יכול להתקיים מיעוט ערבי בתוככי ישראל, ולא מוכן בשום אופן להסתפח למדינה החדשה, מדוע שלא יוכל להתקיים ישוב יהודי במדינה הערבית החדשה?
לדעתי, זה מצב מאוזן של שוויון שייאלץ את כולנו לנהוג בזהירות ובצדק ובכבוד עם הגר הגר בתוכנו. ואם יש לנו מנהיגים מנהיגים, זה מה שהם צריכים להניח על השולחן בשיחות עם הפלשתינים. בהצלחה.

תאריך:  13/05/2012   |   עודכן:  14/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להרוס או לא להרוס?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
על לקחת אחריות על תושבי בית אל
לב שבור  |  15/05/12 03:59
 
- תגובה
מנוחה  |  15/05/12 15:49
2
תשבחות לכתבת מנוחה דהן
בת שבע דור  |  26/05/12 12:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט האקטיביסט שלנו נסוג לפתע אל הפסיביות כאשר הוא נדרש להתמודד עם השאלה הכבדה של הפרת זכויות באינטרנט. במקום ללכת במסלול המשפטי של השופט ניל הנדל, העדיפו השופטים אליעזר ריבלין וחנן מלצר לגלגל את הכדור אל המחוקק - מה שאומר שיעבור עוד זמן רב עד שתינתן התשובה הראויה
פרד כהן-קידר
נכון, זה מתחיל מהבית, ממשיך בבית הספר ונגמר ברחוב. תשאלו: מי האשם? ישיבו לכם: ההורים, בתי הספר, מערכת החינוך, המשטרה, בתי המשפט. ומה עושות המערכות הללו נגד הנגע הזה? שום דבר!
שושנה ויג
נמאס לי מצעקות הקיפוח ובמיוחד של המשוררים מן הקשת המזרחית, שקוראים לשירת המחאה שלהם שירה גדולה. נמאס לי מאלה שמאמינים בתורה החדשה ששירה רעה צריכה להכיל ניבולי פה, ששירה רעה וטובה צריכה לצמוח על כר של שנאת האשכנזים
סתיו אדם
אני מודע לעניין שהכל מתחיל ונגמר בחינוך. אז למה לכל הרוחות משקיעים בבטחון המדינה פי 100 ממה שמשקיעים בחינוך? מדוע לא קמה צעקה אמיתית שמהותה איפה הכסף ולא מתוך שפתיו של המועמד החדש? מדוע אנחנו ההורים, שהילדים חשובים לנו, לא קמים ודורשים להפנות תקציבים לחינוך?
חיים צ'סלר
להגיע לפרינסטון, האוניברסיטה שבה חקר "האיש החכם במאה העשרים", עם "לימוד" לדוברי רוסית, זו השבת חוב שלנו לאישיות האדירה הזאת שהיא עדיין מודל לחיקוי ודוגמה לדורות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il