X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני לא אלך אחרי אנשים שהמסר שלהם הוא רק לא, דובוני לא-לא יש מספיק, אין צורך בארגון של דובוני לא-לא, אני לא אלך אחרי אנשים שלא מספרים מה התוכניות שלהם
▪  ▪  ▪
אחרי מי תלכו? [צילום: פלאש 90]

שבת בבוקר, יום יפה, אז לפני הקפה נכנסתי לאתר של V15 על-מנת להבין מה זה הדבר הזה. באתר האינטרנט V15 גיליתי קודם כל שאין להם מה להציע לי, מה שיש להם לומר זה מה לא טוב, והרי מה לא בסדר כולנו יודעים לבד, גם בלי ארגונים ועמותות וכל מיני כאלה, מה שחסר לנו זה הידע מה ואיך לעשות שיהיה יותר בסדר, ומי האדם והמפלגה המתאימים לכך.
אני הרי יודע מה לא בסדר. ומי לא בסדר. הפולנייה שלי מוסיפה על כך כהנה וכהנה, וגם הפולניות הקטנות (והן כבר לא כל כך קטנות) גם הן מביטות סביב ויודעות מה לא בסדר, ומי לא בסדר. אנחנו יודעים שביבי לא בסדר, ושרה לא בסדר, והשרים לא בסדר, וחברי הכנסת גם, ובוז'י לא בסדר, ולבני לא בסדר, ולפיד לא בסדר, וכחלון והחרדים אין מה לדבר, קואליציה לא בסדר, והאופוזיציה לא בסדר, יוקרה מחיה לא בסדר, ויוקר הדירות לא בסדר, בשביל זה לא צריך את V15.
תראו לי יהודי אחד שאומר על משהו שהוא בסדר. אין, אין כזה דבר, לפני הכול אנחנו רואים את הפגמים.
ואז ממה נפשך או שמדובר בקבוצת קוטרים משועממת אשר הפכה את היללנות למקצוע, מה שלא נראה כחלופה הנכונה, כי נשפך שם כסף רב כנראה, או שהקבוצה הזו היא ידה הארוכה לכאורה של המפלגה המתמודדת נגד נתניהו ובמטרה לזכות בשלטון, כי על המשבצת של מפלגת השלטון מתמודדות בפועל שתי מפלגות בלבד, הליכוד והעבודה, והתעמולה הזו להפלת נתניהו נועדה במישרין ולגמרי לא בעקיפין להעלות את יצחק הרצוג, ומכאן ש-V15 מנהלת תעמולה אינטנסיבית במימון החורג לטענת הליכוד מהמותר בחוק למען הבחרם של יצחק הרצוג וציפי לבני להנהגת המדינה ברוטציה, תעמולה שהיא אסורה לטעמי על-פי החוק אף בניסוחו היום.
בלשונית "דרושים" של V15 ראיתי משהו מפתיע ומעניין, הם מחפשים עובדים מסוגים שונים, העומדים בקריטריון של "ללא התחייבות רשמיות נוספות למפלגה". כלומר הם מוכנים להעסיק עובדים שיש להם התחייבויות למפלגות אחרות, אך אם ההתחייבות היא רשמית, כלומר להבנתי על השולחן, זה אסור, אם אינה רשמית, כלומר להבנתי מתחת לשולחן זה בסדר.
האם אלה האנשים שאחריהם נלך? אני לא יודע מה אתכם, אבל אני לא.
אני לא אלך אחרי אנשים שהמסר שלהם הוא רק לא, דובוני לא-לא יש מספיק, אין צורך בארגון של דובוני לא-לא, אני לא אלך אחרי אנשים שלא מספרים מה התוכניות שלהם, אני לא אלך אחרי אנשים אשר מקורות המימון שלהם זהים למקורות המימון של גורמים הזויים הקוראים לנו לקבל את "היוזמה" ההזויה והמסוכנת של האויב, אני לא אלך עם אנשים אשר ספק גדול אם ה"מתחת שלוחן" שלהם זהה ל"על השולחן" שלהם, ואת זאת ניתן להסיק ממסמכים רשמיים שלהם המפורסמים באינטרנט.

תאריך:  09/02/2015   |   עודכן:  09/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
V15 - ללא התחייבות רשמית למפלגה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אתה לא
אהרון שחר  |  9/02/15 12:14
 
- לא בטוח
כתומית  |  10/02/15 11:12
2
זה רשמי? על שולחן? ל"ת
ה.א  |  9/02/15 13:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
בעז שפירא
בקרוב מאוד יביע הציבור את דעתו בקלפי. או אז יתאיידו הסקרים וייתמו השקרים והכל ידעו אל נכון מה הכריע הבוחר    אין באמור כדי לשמוח מראש על תוצאה כלשהי, אלא שבשים לב למסע הרדיפה המתנהל בימים אלה כנגד נתניהו, דומה שלבוחר, כן, דווקא לו, שמורה זכות המילה האחרונה, וטוב שכך
איתן לסרי
היום, יותר מתמיד, הפעילות הפוליטית מונגשת לאזרחים באמצעות האינטרנט והמדיה החברתית. מה שהכי חשוב עבור המועמדים בבחירות זה לייצר תכנים מעולים ולייצר אינטראקציה טובה עם הקהל. השימוש ברשתות חברתיות חשוב ומעיד על קדמה ורצון לשיח ישיר בין הפוליטיקאים והציבור, אך אינו מחליף בצורה מלאה את התקשורת ה"ישנה"
ד"ר רון בריימן
בישראל 2015, כמו באנגליה 1944, נורים טילי V מבחוץ במטרה לפגוע בדמוקרטיה שלה, באופן שיגרום לנפילת הממשלה הנבחרת ולהחלפתה בממשלה נוחה יותר לאויב
דביר מור
עושה רושם שהמפלגות האידיאולוגיות והמשפיעות לא מבליטות את המצע והעקרונות שעל-פיהם הן מעוניינות לנהל את המדינה וכך למעשה נתקלים לרוב בקמפיין 'צהוב' ופרסונלי, מכיוון שזה כנראה מה שהציבור אוהב לראות ולשמוע בתקופה זו
נסים גבאי
תוצאות הבחירות ומה שצפוי אחריהן: המשך הכאוס המוחלט במדינה בניהולם של 120 מושחתים ותיקים וגם חדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il