X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חוסך אשר לא מעוניין בשרות מוצרי המדף הפנסיוני של החברות השונות יכול על-פי בחירתו לחסוך את הכסף בקרן השתלמות IRA או בקופת גמל IRA
▪  ▪  ▪
חחיוץ פנסיוני [צילום: AP]

כמה אנשים באמת דואגים לפנסיה שלהם? עד לפני זמן לא רב אפילו לא הייתה חובה רגולטורית שכזאת. מתישהו המדינה התעוררה וכיום חלה חובת פנסיה לכל העובדים במשק.
החיסכון הפנסיוני הוא תחום גדול ומורכב שדרושה בו מומחיות של ממש. שימו לב, שעל-מנת לעסוק בייעוץ פנסיוני יש חובה להחזיק רישיון פנסיוני בתוקף. גם כאן, בדומה לתחום ניהול וייעוץ בהשקעות, בעלי הרישיון פרוסים בין גופים שונים ויש רק מעטים המעניקים ייעוץ פנסיוני אישי, אוביקטיבי ובלתי תלוי.
הטענה הבסיסית שלי היא, בדומה לתיק ההשקעות, שאם אתם צריכים ייעוץ פנסיוני – לכו למומחה, תשלמו על הייעוץ כסף ותקבלו את הכי טוב והכי מתאים עבורכם. בתוככי המרכיב הפנסיוני יש אפשרות לחסוך את הכסף הבינוני (השתלמות) והארוך (גמל) באמצעות קופות IRA.
חוסך אשר לא מעוניין בשרות מוצרי המדף הפנסיוני של החברות השונות יכול על-פי בחירתו לחסוך את הכסף בקרן השתלמות IRA או בקופת גמל IRA.
מוצר מדף
משמעות החיסכון ב–IRA – Individual retirement account – היא פשוטה: ניהול אישי – אתם יכולים להחליט איך ינוהל כספכם לאורך חייכם עד היציאה לפנסיה וליהנות מיתרונות מיסויים הקיימים בחיסכון פנסיוני. במקום לקנות מוצר מדף (מוצר קיים אשר נמכר לכולם וללא התאמה אישית אליכם. בדרך כלל נמכר ע"י סוכן הביטוח) אתם מנהלים את כספכם לפי שיקול דעתכם ולפי מה שמתאים לכם.
כאשר אתם מחליטים לקחת את עתידכם ואת כספכם בידכם ומודעים ליתרונות הניהול האישי של הפנסיה באמצעות – IRA – כאן יועץ השקעות פרטי יכול להיכנס לתמונה ולייעץ לכם כיצד להשקיע את הכסף בתבונה בתוך קופת ה – IRA. כך בעצם אתם עוקפים את כל מוכרי המוצרים הפנסיונים ודואגים לכספכם באופן מיטבי ומדויק.
אז בין היתרונות לכך ניתן למנות את:
1. השליטה בניהול הכספים
2. יכולת התאמת רמת הסיכון למועד הצפוי למשיכת הכספים – גיל פנסיה ואילך
3. יכולת מימוש תפיסת השקעות אישית או אידיאולוגיה אישית בהשקעה
4. אפשרות לניהול אקטיבי לצדו של תיק ההשקעות "הרגיל"
5. דמי הניהול נמוכים יותר לעומת קופות הגמל וקרנות ההשתלמות "הרגילות".
6. משקיעים פעילים המעוניינים להיות באסיפות וישיבות החברה בהן השקיעו
7. שימוש ביועץ השקעות אישי, אוביקטיבי ובלתי תלוי
שימו לב, לחיסכון פנסיוני IRA יש מגבלות שונות וחלות עליו חובות וסוגיות שכדאי לדעת אותן לפני שפועלים. ולכן, אם אינכם בקיאים בנתונים, או בתחום ההשקעות, היזהרו לא לגרום לעצמכם נזק.

תאריך:  01/12/2016   |   עודכן:  01/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
אתם בועטים בקודשי ישראל אך נזהרים בכבודם של גויים, בראייתכם אלאור אזריה הוא רוצח והרשעתם אותו בטרם משפט והמחבל הערבי שניסה לרצוח נפש את חבריו החיילים הפך לקורבן
ראובן לייב
בתקופה של התעוררות לאומנית-פופוליסטית זולה ודוחה - מצטיירת קנצלר-גרמניה, שתרוץ בקרוב לכהונה רביעית, כמנהיגה היחידה שעשויה להגן על פוליטיקה מתונה ושפויה
רועי אורן
אשדוד תהיה העיר הראשונה בה יינתן עדיפות לתחבורה הציבורית על חשבון הרכב הפרטי    אם מיזם זה יצליח, יהיה שווה לערים אחרות לנסות אותו, חרף הקשיים העומדים לפתחם של ראש-העיר ועוזריו
מתי דוד
דבריה של שלי יחימוביץ' הם מניפסט של שנאה טוטלית ושל ביטויי לעג ורעל ציניים נגד כל מה שעשה ואמר נתניהו בפרשת השריפות    ביטויים של שנאה על גבול ההסתה
עומר ברקוסביץ'
איך זוג קשישים אשר עבדו כל חייהם ושילמו כל חודש בחודשו לביטוח לאומי על-מנת שיהיה להם ביטוח זקנה שיבטיח את קיומם, יכולים לסיים את החודש עם סכום אירוני של 2,297 ליחיד?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il