X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבן של ראש הממשלה, המייצג הנאמן של ראש הממשלה, משקר ביודעין באומרו שהשמאל מונע פינוי הבניינים הקומוניסטיים לגרסתו, רק השמאל הוא שמחבל בפינוי והבינוי הגואל בדמות מגדלים, שהם יכולים להביא רווחה
▪  ▪  ▪
יאיר נתניהו [צילום: פלאש 90]

רשות הדיבור ל"פנינה" האווילית החדשה של יאיר בן בנימין ושרה נתניהו על העיר תל אביב, שלדעתו היא "מורכבת משיכונים קומוניסטיים מתפוררים, שאתם מגדירים משום מה בניינים לשימור וכך מונעים פינוי-בינוי שלהם למגדלים, שיפתרו בעיות מחסור בדיור בעיר".
הבניינים, שניתן להגדירם כבניינים קומוניסטיים כביכול, פרוסים בשיכונים העוטפים את העיר בנווה עופר, בקריית שלום, ביד אליהו, בסחנה, ביפו ד', בגבול בת-ים, בצפון הישן של העיר ועוד. בניינים המצפים בכיליון עיניים לפינוי ולבינוי. אף לא אחד "מאתם השמאל", שמאשים יאיר נתניהו, ביקש לשמרם, אף לא אחד "מאתם השמאל" מונע פינוי אפילו לא של בית אחד בשיכונים הקומוניסטיים כלשונו.
הבן של ראש הממשלה, המייצג הנאמן של ראש הממשלה, משקר ביודעין באומרו שהשמאל מונע פינוי הבניינים הקומוניסטיים. לגרסתו, רק השמאל הוא שמחבל בפינוי והבינוי הגואל בדמות מגדלים, שהם יכולים להביא רווחה.
נראה, שהבן של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, מתפקד כנהג קטר ללא רישיון נהיגה. מצער, שהבית ברחוב בלפור מתייצב מאחורי הנהג הנוהג בקטר הרכבת ללא רישיון, תוך סיכון של חיי הנוסעים.
מצער הגיבוי וההתייצבות של הבית ברחוב בלפור מאחורי נהג ללא רישיון. כך הבית ברחוב בלפור בירושלים מתנהג כבית הנוהג ברכבת, שנכנסה לשנתה ה-72 של נסיעות על מסילה עצמאית. בית שנותן אישור לנהיגה פרועה בקטר של הרכבת ששמה מדינת ישראל, בית שמסכן את הקטר, את הרכבת ואת המסילות.
הילד חסר האחריות והוריו יודעים, שהבניינים בעיר תל אביב, שהוכרזו כבניינים שמורים, נבנו בתקופת המנדט הבריטי ובתקופה שקדמה לו בתקופת השלטון העותמני. רק מבנה אחד קטן תואם את הגדרת הילד הפרוע והוא נמצא ברמת אביב הבנויה בבניינים קומוניסטיים מכוערים. יתר הבניינים המיועדים לשימור, נבנו בסגנון האקלקטי.
הילד מבלפור בהשראת אביו משקר ביודעין, כי הוא יודע, שהבתים שנועדו לשימור, הם אך ורק הבתים שנבנו בסגנון אקלקטי, המשלב אדריכלות מערבית עם סגנונות קישוטיים ממקורות השראה רבים, רובם שאובים מתיאורים בתנ"ך ומנופי ארץ ישראל. כן, ישנם בתים כאלו במידה מעטה בתל אביב ובמספר מושבות. טוב שאת המעט הזה מבקשים לשמר ומונעים בניית מגדלים במקומם.
אגב בתים בסגנון הזה היו בירושלים בקטמון, בטלבייה ובבקעה, שנבנו על-ידי ערבים. המבנים היו עמוסים במוטיבים מקראיים ומתרבות האסלם. רובם נהרסו. חלקם נהרסו לטובת שיכונים קומוניסטיים כביכול בעיקר בקטמונים.
הילד המופרע רווי השנאה כלפי השמאל, רואה בבניית מגדלים פתרון גואל למצוקת הדיור של מעוטי יכולת. הוא לא ביקר במגדל, בו אוכלסו מפונים מבתים שאסור היה להמשיך לגור בהם כדוגמת שכונת הארגזים לאחר שהם והוריהם גרו בו עשרות שנים.
מפוני שכונת הארגזים בתל אביב. אחרי שגרו בבניינים מסוכנים, רכשו אומנם דירות במגדלים על יד בתיהם לשעבר בהנחה של כ-15% ממחירי השוק, אך אין בכוחם היום לשלם דמי אחזקה לחברות הדורשים למעלה מ-1,000 שקלים דמי אחזקה. היום, תקופה קצרה אחרי איכלוסם כבר נשקפת הסכנה שהם, למרבה הכאב, עלולים להיות מגדלי הסלמאס.
מצער, שאם במתחם אחד במרכז תל אביב נעשה מאמץ לשימור של בניינים שיש להם סיפור היסטורי, כפי שנעשה בכל עיר בעולם, יוצא בנו של ראש הממשלה במתקפה מטורפת, עד שיוצאת מהמקלדת שלו "הפנינה המכוערת" - על תל אביב שהיא עיר מכוערת, כי "היא מורכבת משיכונים קומוניסטיים מתפוררים, שאתם מגדירים משום מה בניינים לשימור ובכך מונעים פינוי בינוי שלהם למגדלים".
לא דרשו שימור של בית אחד בשיכונים!!! נותר ללכת בעקבות יאיר בן בנימין נתניהו ולהרוס מייד את בית ביאליק. יש לבנות בכל רחוב ביאליק מגדלים, ונפעל במרץ רב בפינוי בינוי של כל מבנה ברחוב, שחלק מבנייניו, שיש להם סיפור היסטורי מבקשים לשמרם. מטעני השנאה חסרת הבלמים, היוצאים מהבית בבלפור ומוקלדים במקלדת של יאיר, מהווים סכנה לרקמת החיים שלנו כחברה וכעם במדינת ישראל.

תאריך:  16/05/2019   |   עודכן:  16/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבתים הקומוניסטים של יאיר נתניהו
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
יאיר שמדליק רק את אש השנאה
יאיר שאינו מאיר  |  16/05/19 19:31
 
- קלינסקי =אנתולוגיה של שינאה
ב,ל  |  17/05/19 14:28
 
- סליחה שהעלבתי את הבהמות
למגיב ב.ל   |  17/05/19 15:59
2
יאיר נתניהו סכנה לדמוקרטיה
סכנה לדמוקרטיה  |  16/05/19 19:54
 
- אוי יוי יוי....
מגיב ותיק  |  16/05/19 23:21
3
מה עם השקרים של הכותב?
חשוב יותר  |  16/05/19 21:01
 
- יאיר מסית ומסית
יאיר המסית  |  16/05/19 22:06
 
- המגיב "צודק" ויאיר "צודק"
נערה  |  16/05/19 22:54
 
- בערה...
מגיב ותיק  |  17/05/19 00:13
 
- ראש הממשלה חייב לעצור את
לעצור את השנאה  |  17/05/19 07:53
4
הנוכל...
מגיב ותיק  |  16/05/19 23:14
5
אבא צריך לומר לבנו
איצי.  |  17/05/19 15:00
 
- מעניין מה אמר אבא של איצי
ב .ל  |  18/05/19 16:17
6
קשקשן
לא לפייסבוק  |  18/05/19 22:13
7
יאיר זה יפה לשקר
ליאיר  |  19/05/19 09:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי וינר
שוק ההון הישראלי יכול להעניק למשקיע הישראלי את העצמאות הכלכלית שלו - בטווח הארוך. אין ספק כי מי שמעוניין להימנע לגמרי מתנודתיות, ידיר את רגליו משוק ההון ויסתפק בתשואה הנמוכה והבטוחה אותה ניתן לקבל באחד המוסדות הפיננסיים. לעומת זאת, משקיע המסתכל אל אופק רחוק יותר, ימצא שוק הון אשר בטווח הארוך ובאסטרטגיה המתאימה יכול לפצות על התנודתיות והסיכון
עמוס גלבוע
היא הייתה בקרבנו בטרם קמה המדינה וחיה וקיימת בצורה מבהילה בימים אלו    ולמרות זאת הרוב המכריע של האוכלוסייה שמח ומאושר לחיות כאן
צ'לו רוזנברג
הכנסת תהפוך בקרוב מאוד לשטח כבוש בו תוקם התנחלות בלתי חוקית הקרויה "עיר מקלט" לחשודים בפלילים חמורים
נאוה עינבר
מומחה בריטי מוביל: "ה-PHE הבריטי קידם סיגריות אלקטרוניות והתעלם מראיות מדעיות"    האגודה למלחמה בסרטן: "היינו מהראשונים להטיל ספק בקביעה. 95% פחות חומרים, אינם מעידים על הפחתת נזק באותו שיעור"
עמוס שנער
האירוויזיון גם מחלל שבת, גם לא מתקיים בירושלים הבירה, גם מתקיים בתקופת אבל שבה על-פי ההלכה היהודית אסור לשמוע שירים המלווים בכלי נגינה, השיר שלנו אינו בעברית, השימוש במדונה מעביר מסר שאנו זקוקים לשחקני חיזוק ולא יכולים להרשים לבד, ובנוסף לכל, כולנו תלויים ברצון הטוב של החמאס לא להרוס לנו את החגיגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il