X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בדין הישראלי, הנושא בתואר שני בתחום עבודה סוציאלית, בודאי לא שיער כי תחום אנושי, חברתי בהתמחותו, אולי יסייע לו בחקירת המציאות של פליטים פלשתינים, ובעיקר צאצאיהם או צאצאי צאצאיהם, המתחנכים לשינאת ישראל ולמימושה האלים, הטרוריסטי
▪  ▪  ▪
דוד בדין

אונרא, שלוחת האו"מ לסיוע לפליטים הפלשתינים, היא שנים רבות בבחינת פצע מדמם המסרב להגליד. מדי פעם צצה התהיה כיצד מוסיפים להתקיים אותם פליטים שברחו או גורשו מבתיהם עקב מלחמת 1948, שבה פתחו מנהיגיהם עקב הולדתה של ישראל. 71 שנים חלפו, ועדיין לא נשתנה דבר במעמד הפליטות, מעמד אותו מנציחה אונרא, זרוע האו"מ שנועדה לדאוג לקיומם. זאת ועוד: ככל שמתארכות השנים, כך מעמיקים בגוף זה הריקבון והשחיתות.
באורח משונה מאד, גם מספר הפליטים גדל. את נדבך השחיתות העדכני, חשפה באחרונה רשת החדשות אל-ג'זירה הערבית שדיווחה על תוכנו של דוח סודי פנימי של האו"מ, החושף את הריקבון האתי שפשה בצמרת אונרא: למשל, מזכ"ל הארגון, פייר קרנבול [שווייצרי] הירבה בנסיעות, בחברתה של מריה מוחמדי, בכירה בארגון, הכפופה לו. יחסיהם חרגו מן ההבט המקצועי, נאמר באותו דוח פנימי. ועוד. עיוותים אלה ואחרים שנחשפו אולי הפתיעו [שוב] מדינות התורמות לאונרא.
אבל מי שלא הופתע, ואולי אף חשף עיוותים חמורים מאלה, הוא החוקר העצמאי, דוד בדין. בדין הישראלי, הנושא בתואר שני בתחום עבודה סוציאלית, בודאי לא שיער כי תחום אנושי, חברתי בהתמחותו, אולי יסייע לו בחקירת המציאות של פליטים פלשתינים, ובעיקר צאצאיהם או צאצאי צאצאיהם, המתחנכים לשינאת ישראל ולמימושה האלים, הטרוריסטי. והכל, בחסות אונרא. יותר משלושה עשורים מתמיד בדין בפעילותו לחשיפת האמת בפעילות אונרא. הוא עומד בראש אירגונו "המרכז לחקר מדיניות המזרח התיכון", הפועל בירושלים, ללא כל קשר עם ממשלות. רק תרומות מתחזקות את חשיפותיו.
הדוחות של בדין, מופצים במדינות שונות. הוא גם משוטט בין פרלמנטים, אבל 44 מדינות השיבו למימצאיו כי לעולם לא יפסיקו את המימון לאונרא, אולי רק יגבירו את המימון. מה חשף בדין? כמות העיוותים שנחשפה עשויה למלא "ספר שחור" ולא רק רשימה בעיתון: בדין, למשל, הפעיל צוותי טלוויזיה ברצועת עזה שתיעדו את החינוך ואת העידוד לטרור שהוטמעו במערכת החינוך של אונרא ברצועת עזה. כך הודו תלמידים בפה מלא, אל מול המצלמה.
ד"ר ארנון גרוס, שהועסק על-ידי בדין, בדק יותר מ-300 ספרי לימוד, והגיע למסקנה כי לא ליחסי שלום מחנכים שם, בעזה וזאת, בלשון המעטה. בהשראת מערכת החינוך לשינאה, נוהרים תלמידים, לא כולם, להפגנות הגדר, מדי יום ששי. מה הפלא? הרי איגוד המורים של אונרא, נמצא תחת חסות החמאס, זה עשרים שנה. אבל מדינות העולם, המודעות למימצאים אלה, מוסיפות לתרום. כן, גם הנאורות, הדמוקרטיות. ארה"ב, בהנחיית טראמפ, קיצצה 65 מיליון דולר מסכום הסיוע שלה לאונרא. גם קנדה נקטה בצעד מעניש. שגריר ישראל באו"מ, דני דנון, מתריע. דוד בדין לא נח לרגע. ואונרא לא מאכזבת אלא נחשפת: היא ממשיכה לפעול בנתיב השינאה והשחיתות, אולי ביתר שאת.

תאריך:  05/08/2019   |   עודכן:  09/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דוד בדין
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תודה כפולה ומכופלת
ארי בוסל  |  10/09/19 01:33
2
תודה כפולה ומכופלת
ארי בוסל  |  10/09/19 01:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עליס בליטנטל
עמיר פרץ בנאום חוצב להבות הכריז שראש הממשלה טמן לו מלכודת דבש בעבר וגם כעת    אך הוא לא יכנע    מדוע? כי לדעתו רה"מ לא רוצה בשום אופן בשלום    על איזה שלום הוא מדבר ועם מי?
אברהם בנמלך
שמואל פישר
בין י"ז בתמוז לתשעה באב אנו מזכירים ודואבים את האסונות שקרו לעם ישראל    וליתר דיוק, את חורבן הבית הראשון וגלות בבל, ואת חורבן הבית השני והתוצאות הקשות של המרד הגדול נגד הרומאים ומלחמת בר-כוכבא    אולם, אין לשכוח את אחינו בממלכת ישראל שנכבשו והוגלו על-ידי ממלכת אשור כמאה ושלושים שנה לפני קץ ממלכת יהודה
יוני בן-מנחם
דוח פנימי של האו"ם חושף שורה של שחיתויות חמורות בצמרת אונרא ומאיים לפגוע בהארכת המנדט של הארגון. ישראל וארה"ב חייבות לפעול בכל הכוח לסגירתו של הארגון שהסתאב ובמשך עשרות שנים פעל להנצחת הסכסוך הישראלי פלשתיני ואימץ את האידיאולוגיה של אש"פ
אליקים העצני
את שלמותו האידיאולוגית השיל דני דנון מעליו אי-שם בדרך לניו-יורק לטובת הטיעון הסינטטי ה'ביטחוני', אותה ה'מדינה-מינוס' לפי תוכנית נתניהו שהיא שם נרדף לתוכנית טראמפ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il