X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"קדושת הארץ" הוא מונח זר לליברמן יחסו אל אדמת ארץ הקודש הוא מנוכר וקר על כך תעיד תוכניתו המדינית המפורסמת לפיה יהיו חילופי שטחים בינינו לבין אויבינו
▪  ▪  ▪
ליברמן. מרוחק מהיהדות [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

האמור לקמן מיועד בראש ובראשונה לרבבות המצביעים הטועים לחשוב שאביגדור ליברמן משתייך באיזשהו אופן למחנה הלאומי, ולא היא. הראיות לכך רבות והכתובת על הקיר מזה שנים הרבה, אלא שקהל די גדול הולך שבי אחר מצגי השווא אותם משכיל האיש הזה לפזר בשפע תוך שרבים נופלים בפח.
אתחיל דווקא במחשבה הלקוחה לכאורה מעולם הקונספירציות ומוזמנים אתם להפוך בה על-מנת להחליט אם יש בה ממש. רוסיה (לשעבר ברית המועצות) הייתה בעבר ידועה ביכולתה לשתול סוכנים במדינות רבות, באופן מתוחכם ומקצועי. השיטה הייתה להחדיר אדם משלהם למדינת היעד, לאפשר לו להשתלב בחייה ולהכות בה שורשים זה עד אשר בחלוף שנים, לעתים הרבה שנים, הוא מופעל על-מנת לקדם האינטרסים של משלחיו. בעגה המקצועית זה נקרא לשתול סוכן רדום, זאת עד אשר מעירים אותו מרבצו על-מנת שיפעל. משעשע? מפחיד? מתחום המחשבות ההזויות? כל אחד יחשוב לעצמו...
נבחן לרגע את עלייתו של ליברמן בשמי הפוליטיקה הישראלית ופעילויותיו הענפות בזירה הבינלאומית לאורך שנים. ליברמן עלה לארץ בשנת 1978 ותחילת פעילותו הפוליטית הייתה בשיתוף פעולה הדוק עם נתניהו. מאז אותם ימים רחוקים עשה כברת דרך, הספיק לכהן בממשלות והפך למותג מוכר ועובר לסוחר. במשך השנים פעל רבות בעסקים פרטיים וקשריו חובקי העולם, גם עם בעלי הון וממשלות, היו לשם דבר.
זכור לי שסופר בעבר על מדינה ממדינות העולם שנקלעה לתסבוכת כלכלית. על-פי השמועה הופעל ליברמן לשכנע את הממשל הרוסי "להטות" את שער הרובל לזמן מה ובפרק הזמן הזה הסתייעה בשינוי שער המטבע המדינה במצוקה ושיפרה את מצבה הכלכלי. כמובן אינני יודע אם השמועה, המעניינת כשלעצמה, היא נכונה, אלא שעצם קיומה והפצתה מלמדת על החשדנות המלווה את פעילותו של ליברמן מזה שנים.
על דבר עלייתו הכלכלית המטאורית, קשריו המפוקפקים לכאורה עם המיליארדר מרטין שלאף, פעילותו, כביכול, על-מנת לקדם אינטרסים של בעלי הון וסכומים גדולים מאוד של כסף ששולמו על-פי הנטען לבתו הצעירה - על כל אלה אומר רק שברמה הציבורית נותרו שאלות רבות פתוחות, ללא מענה מספק. יצוין שמערכת המשפט הניחה לליברמן שלא הורשע בדבר מן החשדות שיוחסו לו בעבר.
אדם ציני
ברשותכם, נבחן לרגע אם הטענה של ליברמן שהוא איש המחנה הלאומי "מחזיקה מים". "קדושת הארץ" הוא מונח זר לליברמן. יחסו אל אדמת ארץ הקודש הוא מנוכר וקר. על כך תעיד תוכניתו המדינית המפורסמת לפיה יהיו חילופי שטחים בינינו לבין אויבינו. נמסור להם איקס ונקבל וואי.... זה לא יחס של נאמן לארצו ולמולדתו.
אשר לזיקתו ליהדות דומה שאין הרבה מה לומר, בעיקר נוכח הצטרפותו לתחרות עם ריקא יאיר לפיד, תחרות שכותרתה יכולה להיות - "מי מכה חזק יותר בחרדים". יחסו הבוטה להלכה, לדתיים שבקרבנו (חרדים ולא רק, אלא גם הציונות הדתית) ולקדשי ישראל בכללם כשרות, קדושת השבת, גיור ונושאים נוספים - כל אלה מעידים על אדם ציני המרוחק מהיהדות מרחק רב.
מבחינה ביטחונית התגלה ליברמן כנמר של נייר. אחת הבדיחות הפוליטיות הטובות היא התחייבותו המפורשת "לחסל את הנייה" "בתוך ארבעים ושמונה שעות". קיתונות של לעג נשפכו על ליברמן בעניין זה, ולא רק בעניין זה. מתברר שלמילים הגבוהות ולהבטחות המפורשות אין כיסוי.
ורוצה אני להוסיף שאירועי הבחירות האחרונות ומה שמתחולל אצל ליברמן בעקבותיהם מעידים על אדם שאינו רק ציני ולא מוסרי אלא שיש בו גם רוע. על-מנת להציל את מעמדו הפוליטי ולהגדיל את כוחו זה, פתח ליברמן במסע משולח רסן נגד היהדות והדתיים. מאחר שזיהה את הזרמים התת קרקעיים בקרב אוכלוסייה נבערת מדעת שהתקשורת הצליחה לשטוף את מוחה לשנאת חרדים, קיבל ככל הנראה החלטה מודעת לצאת לציד "בשדות" הנבערות הזו על-מנת ללקט שם כמה שיותר מנדטים. למרבה הצער, בינתיים עושה רושם שהמזימה מצליחה ומכוח פוליטי המונה חמישה מנדטים נסק כוחו (על-פי הסקרים המתפרסמים) למספר דו ספרתי.
לפי מהלך הדברים אין כל ספק שהאיש הזה יעשה הכל על-מנת להמשיך ולהחזיק בעמדות כוח, חבירה לגוש השמאל בכלל זה. מכאן שעל מעריציו בעבר ובהווה להתפכח מהאשליות אותן נטע ליברמן בקרבם ולהימנע מלתת בו אמון מחודש בבחירות הבאות עלינו (לטובה?). נטישת ליברמן על-ידי קהל "שבוי" ההולך עמו יד ביד מזה שנים ארוכות הכרחית על-מנת למנוע נזק ליהדות, לביטחון ולהתיישבות ואני תקווה שהאמור בשורות לעיל יהווה תרומה צנועה למהלך כזה של היכרות עם אביגדור ליברמן האמתי, ללא מסיכות ומצגי שווא.

תאריך:  06/08/2019   |   עודכן:  06/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סכנה גדולה ושמה ליברמן
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
וזאת בלשון המעטה אלמלא שנאת ה
קורןנאוה טבריה  |  6/08/19 15:23
 
- חייבת הייתה לקום ועדת חקירה
ממלכתית,   |  7/08/19 11:57
 
- }}}ליברמן אין ארץ אחרת לנתניהו
יש את ארה"ב  |  10/08/19 13:10
2
תתחיל לחשוש
אלטע קאקער  |  6/08/19 18:26
3
ליברמן יצא מנצח על עבדי נתניהו
יהודה דרורי  |  6/08/19 18:53
 
- ליברמן דואג רק לעצמו
עמוס שנער  |  7/08/19 03:43
4
בנג'מין ניתאי
הירונימוס  |  7/08/19 20:12
5
אכן יש הרבה סכנות לפנינו!!
אקטואלי  |  9/08/19 11:56
6
הוא דורש שחרדים ישרתו בצבא
זה מקור כוחו  |  9/08/19 15:48
7
ליברמן
uksnhr thkh.   |  9/08/19 23:58
8
לא במקרה הוא רוצה להיות שר
בר ברע  |  16/08/19 21:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איציק וולף
בכירי כחול לבן ערכו סיור בעוטף עזה    "הסבב הבא מול חמאס יהיה האחרון. לא תהיה הסדרה אלא הכרעה צבאית של החמאס"
רון בריימן
אין אדם צריך להיות חרדי כדי להזדעזע מהמתקפה הגובלת באנטישמיות מצד ח"כ יאיר לפיד על כלל הציבור החרדי    גם החרדים הם בני אדם
מירב ארד
הבהיר: "הדגשתי שאנחנו לא רוצים לכפות את אמונתנו"    ליברמן: לא יהיה לך צורך להסתדר איתנו, תקום ממשלה ליברלית בלעדיך
עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו אינו שולל את צירופם של אהוד ברק ועמיר פרץ לממשלה שהוא רוקם    "נתניהו מטפח פולחן אישיות ומנסה לקחת מונופול על הימין, למרות שאין לו קשר לכך"
עידן יוסף
בתגובה לדברי איילת שקד לפיהם היא מסכימה לתחבורה פרטית במיניבוסים בתמורה לצמצום המסחר בשבת, מבהירים בימין המאוחד כי קיימת בנושא מחלוקת בין המפלגות המרכיבות את האיחוד שתידחה לאחרי הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il