X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות: הקטל בדרכים שובר שיאים שיטפונות בנחלים מלכודת מוות - ראו הוזהרתם מרוצים מהחיים - תשאלו את למ"ס ולקינוח בקטנה
▪  ▪  ▪
סריקות אחר הנער שנסחף בשטפונות [צילום: דוברות המשטרה]

טרור בדרכים
הנתונים שפורסמו לאחרונה על הקטל בדרכים מצמררים: 350 הרוגים היו בשנה החולפת, משמע הרוג ליום! (אתם קוראים נכון), ובחודש נובמבר בלבד התרחשו (תחזיקו חזק) 926 תאונות, משמע למעלה מ-30 תאונות ליום! צר לומר זאת, הטרור בדרכים קטלני יותר מהטרור הלאומני הפלשתיני.
אז איך זה קורה, כי בעוד שכל פיגוע טרור מעורר הד ציבורי ותקשורתי רחב, תאונות הדרכים, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהכרוניקה החדשותית היומית, מתקבלות יחסית בשאננות, ואינן מזעזעות את אמות הסיפים בנחלים.
למרבה הצער הוּכח שהגורם המרכזי לתאונות הוא הגורם האנושי - מהירות מופרזת בנהיגה, אי-ציות לחוקי התנועה, ובעידן המסכים לא פחות, איך לא, ההתמקדות בתקשורת הדיגיטלית וברשתות החברתיות תוך היסח הדעת מהכביש.
על המשטרה ומשרד התחבורה לנקוט כל האמצעים הדרושים למניעת קטל הדמים בכבישים, אם בהצבת מצלמות, אם באכיפה קפדנית של חוקי התנועה (ובכלל זה האיסור לעיסוק במסך בשעת נהיגה) ואם בענישה מרתיעה, כי בנפשנו הדבר. כן, צריך לשאוף לאפס תאונות. ובא לדרכינו גואל. לתשומת לב השרים ארדן וסמוטריץ'.
מלכודת מוות
ללכת לנחלים המוּעדים לשיטפונות במזג אוויר סוער, שהופכים בסופו של דבר למערבולת ומלכודת מוות, זו היא כרוניקה של התאבדות הידועה מראש. ואם הנערים הצעירים אינם מבינים זאת, על הוריהם למנוע את האסון ולאסור עליהם את ההרפתקה הקטלנית.
לא היה צריך לחכות לעומרי, הנער הדרוזי שנעלם ומת בנחל השוצף. קדמו לו רבים אחרים שמצאו את מותם בסחף השיטפונות, כשהשיא האסון הקבוצתי בנחל צפית. יש לזכור כי מדובר גם בהשקעת משאבים אנושית וכלכלית אדירה מהקופה הציבורית בניסיונות החילוץ. אולי הגיעה השעה להטיל את ההחזר הכספי, בסך מאות אלפי שקלים, על המשפחה. הישראלי המצוי, המבין את שפת הכיס, יירתע מהרולטה הרוסית במים, ובצד החיסכון הכספי נרוויח את העיקר - הצלת חיים. ובא לציון גואל.
אופטימי ומאושר
ציפרלקס? סטרס? תשכחו מזה. הטבלה לא משקרת. לפחות לפי נתוני למ"ס 89% מרוצים מהחיים. אתם קוראים נכון. מי צריך יותר מזה? אז תפסיקו לקטר על המצב הגרוע בארץ, ושאף פעם לא גומרים פֹּה את החודש. כן, בניגוד לסטיגמה הרוב (63%) מרוצים ממצבם הכלכלי (ואפילו דוּח העוני מצביע על ירידה ניכרת במצב העוני בעשור האחרון). והאמת שעומס המכוניות בכבישים, כמו גם שיעור הטיסות הגבוה לחו"ל, ושפע בתי הקפה 'המפוצצים' מעידים על כך.
אז בואו נראה את 90% הכוס המלאה: בניגוד למיתוסים השליליים ישראל אופטימית ומאושרת, ולפחות בזה היא בהחלט יכולה לשמש אור לגויים.
בקטנה
בחירות שלישיות: די לח"כים ברמיסה
יו"ר הכנסת: חום יולי
שמאל: תרבות ביבי-ם
ביבי: חֲסִינְתְּיָהוּ?
כנס אשדוד: גדעון סַהֲרָה
שנת המס: מיסים ונפלאות
מכירות אומנות: ארט(י)שוּק
אומנות השואה: ארט(י)שוֹק
פסיכוזה: דמיון מופרך
חגיגת מוזיקה: מַרָטוֹן
סיור בעקבות הגשם: מָ-תָּר
הדרום: יִשְׂרָא-טיל
מרגישה חנוקה? ראי אורות חנוכה!
100% טעם - טעם השבת!
חודש טֹב(ת)!

תאריך:  01/01/2020   |   עודכן:  01/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי אפללו
מישהו חייב לעצור את זה לפני שיהיה מאוחר מידי    הם דורשים שהימין יחליף את נתניהו והימין חייב לדרוש שהם יחליפו את בני באג
אליהו קאופמן
בשבועות האחרונים הוקפצה שוב, על-ידי העיתונאי אבישי בן חיים, "מלחמת העדות", כמוטיב לתמיכה העממית בנתניהו    האומנם "מלחמת העדות" בישראל עדיין רלוונטית גם בפתח העשור השלישי של המאה העשרים ואחת? ואולי בכלל ממלחמת שתי עדות - זו בזו, אנו עדים כיום למלחמה "רבת עדות", במסגרת בניית "כור ההיתוך" הציוני, שהחל עוד לפני המדינה ומסתמא שסיומו עדיין לוטה בערפל סוציולוגי...
יהודה קונפורטס
יהודה קונפורטס, עורך אנשים ומחשבים, מעלה הרהורים לפיתחו של העשור החדש, בעיקר אודות אובדן פרטיות המשתמש או הארגון, והסיבות לו - כמו גם תהיות מה יוליד העשור הבא בנוגע לסוגיה החשובה, והאם יתגלה ככזה שבא עלינו לטובה?
מרדכי ליפמן
עשור הולך ועשור בא    באו תוצאות הפריימריז והראו כי נתניהו שמר על כוחו ואף הגדיל אותו. רה"מ זכה בניצחון סוחף    הוא אף מצא לנכון להבטיח: "אוביל את הליכוד גם לניצחון גדול בבחירות"
יצחק מאיר
הוא לא יכול להעלות על הדעת כי רחוק מן הכפור יוצרים כל מיני יצורי עולמים אקלים, והאקלים הזה הולך מסוף העולם עד קצהו ועושה שמות, אין עוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il