X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

הפחד הכי גדול של רשתות השיווק

הן חוששות בעיקר מירידה בהיקף הקניות של הצרכנים, אשר חלקם מתחילים להבין שכ-30%-20% מהקניות שלהם, כלל אינו נחוץ ומיותר
▪  ▪  ▪
קניות לא נחוצות [צילום אילוסטרציה: אנדי וונג/AP]

רשתות השיווק עוברות תקופה מאתגרת ורבת שינויים, בהם ניתן למנות את פריחת האונליין, שכר דירה מאמיר, תחרות, אולם הפחד והחשש הגדול ביותר שלהם, נמצא בכלל במגרש אחר, שלא הוזכר עד כה.
אז ממה הן הכי חוששת?
הן חוששות בעיקר מירידה בהיקף הקניות של הצרכנים, אשר חלקם מתחילים להבין שכ-30%-20% מהקניות שלהם, כלל אינו נחוץ ומיותר ואפילו מצדיקים ירידה זו בהיקף הצריכה, בהסברים אקולוגיים ושמירה על כדור-הארץ.
מחקרים מראים באופן מובהק, שכ-30% מהקניות שלנו מיותרות ואינן נחוצות כלל, זאת ועוד קניות אלו נזרקות לאשפה ו/או לא בשימוש. תוסיפו לעובדה זו, את הגברת המודעות על שמירת כדור-הארץ והבנה שכל בגד שמיוצר, צורך הרבה משאבים לייצרו, כמו אדמה, מים וחשמל, קל וחומר כלי בית ושאר מוצרי הצריכה. מספיק להסתובב ליד מכלי התרומה של בגדים הפזורים בקרנות הרחובות, על-מנת להבין את עוצמת הבזבוז הקיים.
מנגד, פועלות רשתות השיווק בשכנוע אין סופי ובשטיפת ראש, בחיוניות פריט כזה אחר, באמצעות תשדירי פרסום וידועים, אולם מוזרות ומשונות דרכי ההתנהגות הצרכנית, אשר כמו שהוא מתלהב מאופנה נוכחית, הוא יכול להתהפך ולאמץ בחום את הגישה המינימליסטית, אשר הולכת ותופסת לה אומנם בקצב איטי, קהל מעריצים אדוק, אינטליגנטי, משכיל ומשפיע.

תאריך:  16/01/2020   |   עודכן:  16/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
החשש כי גם אחרי מערכת בחירות הנוכחית תיגרר המדינה למערכת בחירות נוספת מצריך חקיקה ייחודית שתאפשר את שינוי הרכב הכנסת גם אחרי הבחירות באופן שיכניס לזירה שחקנים חדשים
יובל לובנשטיין
קיימת כאן תופעה לא נורמלית ולא כלכלית לסירוגין    גם מחיר המוצר המגיע מאמזון זול באופן קיצוני ומנגד השירות עד לפתח הבית מספר ימים אחרי ביצוע ההזמנה, עולה כסף
עו"ד יורם שפטל
מלאכת העריכה של "נטפליקס", בראשות העורך הראשי, ג'ים הייגוד, סילפה בכוונת מכוון את העובדות המרכזיות בפרשת משפט דמיאניוק    העובדות האמיתיות כפי שהן בפרשת דמיאניוק, מצביעות חד-משמעית על כך שדמיאניוק אינו "איוון האיום" וכי מפלצת זו הינה איוון מרצ'נקו, שבינו לבין דמיאניוק אין כל דימיון פיזי או ביוגרפי
נסים ישעיהו
רבים קראו על זה את הפסוק מפרשת השבוע הבא, "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ" וגם זה נכון בודאי, אבל קהלת מסביר מדוע זה כך, כי האלוקים נמצא בצד של הנרדף. כמובן, בתנאי שהוא לא מאמץ לעצמו את דרכיו של הרודף
יובל לובנשטיין
קורה לא אחת שסדרן הסחורה בחנות, "דואג שהמדף יהיה מלא" ופחות שם דגש על הרכב המדף    קורים גם מצבים שהספקים בגלל מחסור בטעם כזה או אחר, "דוחפים לחנות" את מה שיש להם ולא את מה שצריך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il