X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא ייתכן שכל הרכבים מושלמים, לכל אחד מהרכבים יש חסרונות ומן הראוי שאלה יובלטו ויורחבו נושאים שבקושי נמצאים כמו עלות טיפולים, מחיר חלקי חילוף, עלות ביטוח וירידת ערך
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל/פלאש 90]

רובנו מזלזלים בארגוני צרכנות ישראלים וכנראה בצדק, משום שאין בכוחם באמת לשנות את תרבות הצריכה המקומית. העדר גוף אובייקטיבי ונטול פניות, בלט לי לאחרונה, לאחר שחיפשתי מידע אמין ונטול כל פנייה, מידע הכתוב באופן ברור ולא בלשון חמקמקה ומעורפלת, בנושא קניית רכב.
חיפשתי מידע בנושא באתרים הישראלים השונים כמו אוטו, icar, גלגלים ואחרים ומצאתי שם מידע טכני עשיר, אך שמתי לב שרוב האתרים נמנעים לכאורה מהצגת מלא המידע ובעיקר אין פירוט והבלטה של הכשלים באופן חד וברור בשפה הנהירה לציבור הרחב והלא מקצועי ונשאלת השאלה מדוע?
הרי לא ייתכן שכל הרכבים מושלמים וטובים! לכל אחד מהרכבים יש חסרונות ומן הראוי שאלה יובלטו ויורחבו נושאים שבקושי נמצאים - כמו עלות הטיפולים, מחיר חלקי החילוף, עלות הביטוח וירידת ערך.
מדוע חסרונות הרכב אינם מודגשים מספיק ומדוע צריך להיות בלשן מקצועי על-מנת להבין את הדקויות ואת הנאמר שם?
האם אתרים אלו ממומנים על-ידי סוכנויות הרכב? ואם כן לא ראיתי שום כוכבית תחת השם גילוי נאות?
בצר לי התחלתי לחפש מידע באתרים בחו"ל, שם מצאתי אתרים המציגים באופן ברור יותר את כל הרכבים בקטגוריה. האם לא הגיע הזמן שיקום בארץ ארגון שלטובת עניו יהיו הצרכנים בלבד ואשר ייתן המלצות מקצועיות, שלמות/רחבות, מעמיקות ונטולות אינטרסים לכאורה.
מדוע הממשלה ומשרד המסחר והתעשיה לא מעודד הקמת גוף כזה? בוא נתחיל בשוק "קטן יחסית" - שוק הרכב, שוק המהווה את ההוצאה העיקרית על משקי הבית אחרי שוק הדיור. לגוף זה יהיה ניתן לפנות ללא חשש של מעורבות לכאורה או אינטרסים זרים ולקבל ממנו מידע אמין ומלא בשפה ברורה, אינפורמציה הנסמכת על מבחנים וביקורות מכל העולם - לו יהי!

תאריך:  24/02/2020   |   עודכן:  27/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משלמים ביוקר כי אין מועדון צרכנות רציני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
בתחילה דובר על סימון מוצרים גורף, אולם לאחר מסע התשה ובליץ ייחצני אדיר, שונו מספר פרמטרים, אשר גרמו בעיקור ולסירוס רוח המפקד
יובל לובנשטיין
רבותיי, זה בדיוק הזמן להמתין ולדחות קניות - שום אסון לא יקרה אם הקנייה תהיה בעוד חודשיים, אז סביר להניח שהכל יירגע
נסים ישעיהו
כאשר מתגבר שיח השנאה זו עדות ברורה להתרופפות בזהות הלאומית ר"ל. כי כשיהודים רוצים להיות ככל העמים כמעט מתחייב שישנאו את אחיהם הגאים בלאומיותם היהודית
נעם סולברג
הקהילה היהודית המפוארת בעיר פאס שבמרוקו הוציאה מתחת ידי חכמיה עשרות תקנות מרחיבות דעת ומרחיקות ראות    גם בדורנו מוטלת על חכמי ישראל החובה לפתור את בעיות השעה - למשל בנושא הגיור
יובל לובנשטיין
ספקי הסחורה בעיקר הבינוניים והקטנים, אובדי עצות שכן הם הכי פחות מוגנים במצבי קיצון שכאלו וזוכרים את קריסת מגה והנזקים שנגרמו להם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il