X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל העדר שהוביל אמנון אברמוביץ' הם סרסורים של אתיקה. תופעת "האתרוג" מחפירה. מדובר אשכרה בעסקת שוחד: מימוש פנטזיה שמאלנית, תמורת שירותי הגנה. זה דומה לרב שיקרא לצאן מרעיתו לאכול חזיר, יען כי מגדל החזירים תורם כספים לישיבות
▪  ▪  ▪
לפיד. תקשורת מתמסרת

כל עיתונאי לוקח איתו לעבודה את השקפתו הפוליטית. לאירועים, ייקח איתו העיתונאי את האגו. זה כדי לאפשר לשועי ארץ ו/או עמיתים להתפעל ממנו, או ללטף אותו, משל היה ילד קטן זהוב תלתלים. לפני חודש בראש-פינה, ועכשיו באילת.
מיקומם הנמוך בסקרי האמינות, מעולם לא הטריד אותם, מפני שאת המיקום קבעו "סתם צרכני תקשורת", והם הרי מתייחסים רק למה שאומרים בברנז'ה. בדיוק כמו שנודיסטים לא מתביישים איש מרעהו, העיתונאים בישראל לא מתביישים לספק לצרכנים, תקשורת ברמה אתית של זונות בכביש. בהתייחסו לכינוס באילת, שאל המרצה לתקשורת ד"ר יובל קרניאל "איפה האתיקה" (הארץ, 27.11.07).
"האתיקה ירדה לכביש". זאת הכותרת שחיבר אמנון דנקנר, כשסנט בעיתון הארץ, בגין התקפלות מול היבואן, שמייבא את מכונית ה"ביואיק" (מעריב, 20.09.06). דווקא אמנון דנקנר. לא הייתי מביא את הכותרת הזאת כדוגמא, אלמלא היה דנקנר עצמו, סרסור של אתיקה, שפעם עשתה את זה בהילטון תמורת אלף דולר, ומאז עלייתו של אולמרט היא -האתי(קה) שלו- עושה את זה בכביש, תמורת חמישים שקל. דנקנר, ושותפו טומי לפיד.
אבל לא רק השניים הורידו את האתיקה לכביש. כל העדר שהוביל אמנון אברמוביץ', הם סרסורים של אתיקה. תופעת "האתרוג" מחפירה!! מדובר אשכרה בעסקת שוחד: מימוש פנטזיה שמאלנית, תמורת שירותי הגנה. זה דומה לרב שיקרא לצאן מרעיתו לאכול חזיר, יען כי מגדל החזירים תורם כספים לישיבות.
אם שם המשחק הוא "הבל-פה" או "הבל-עט", סרסורי האתיקה יודעים להרשים. אבל אם המציאות תזמן להם עימות עם הערכים שלהם, כאן הם קורסים. דוגמאות לא חסרות. אני לא צריך את העיתונאי רותם אברוצקי כדי לדעת ש- "ברור לכולם שעיתונאים פועלים בשירות האינטרס הציבורי, והאינטרס הציבורי בלבד" (מעריב, 25.11.07). ומה אם בשם האינטרס הזה, הם חייבים לתקוף או להוקיע פוליטיקאים חברים? - מה יעשו?
פרשת חיים רמון היא דוגמא מצוינת. זה לא סוד, שעבריין המין הזה, הוא חביבם של רבים בתקשורת. ולפני שאני ממשיך, הערה ארוכה: החברים יכולים להגיד מיליון פעם: "אין קלון" בהרשעתו של רמון. וזה נכון! אבל הם לא יכולים לומר אפילו פעם אחת, שחיים רמון הוא לא עבריין מין. שלושה שופטים קבעו זאת, ורמון לא ערער. (אגב, בפסה"ד, מתחו השופטים ביקורת חריפה על התקשורת, בגין אופי הסיקור של כל הפרשה).
בכינוס הפורום למשפט ולחברה במכללה האקדמית בנתניה, אמר בעניינו של רמון הפרשן המשפטי של קול-ישראל משה נגבי: "אף עיתונאי לא הוקיע את שתיקת הכבשים של התקשורת כאשר מונה חיים רמון למשנה לראש הממשלה זמן קצר לאחר שהורשע בביצוע מעשה מגונה בחיילת ביום פרוץ מלחמת לבנון השנייה" (Nfc ,25.11.07).
לרגל כינוס העיתונאים באילת, מציע העיתונאי הבכיר טומי לפיד לעמיתיו, להתרכז בחצי הכוס המלאה. תחת הכותרת "חשבון נפש לתקשורת" הוא כתב: "פעם מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הורה למנהל הרדיו מה לשדר, ובעיקר מה לא לשדר. מזכ"ל המפלגה הנחה את עורך העיתון מה לפרסם, או לא לפרסם. ואני עד לכך שהממשלה עשתה כל מאמץ כדי להשפיע על תוכן השידורים של הטלוויזיה הממלכתית האחת והיחידה. כל זה איננו" (מעריב, 28.11.07).
ראשית, צריך להזכיר למר לפיד, ש"חשבון נפש" אסור לעיתונאים לעשות - במיוחד אם הם שמאלנים. התחושה הזאת איננה הפקר!- יש לה בעלים, והיא רשומה בטאבו ע"ש הימין והמתנחלים, ורק הם רשאים ליהנות ממנה. שנית, קריאה לחשבון נפש מפיו (או מהמקלדת) של לפיד, כמוה כקריאה של צ'יצ'ולינה לנערות קיבוץ, להקפיד על צניעות.
מה שמר לפיד אומר, שפעם היתה לנו "תקשורת מגויסת", היום היא יותר חופשית. נכון, לא מגויסת- "מתמסרת", עם כל הקונוטציה של הביטוי "מתמסרת". כשאמנון אברמוביץ' מצווה את העדר להעניק שירותי הגנה - יש שיעדיפו לומר "שירותי ליווי"- לראש ממשלה מושחת "אפילו מרשויות החוק: כי רק שרון יכול"!- זוהי תקשורת עם אתיקה של זונת תחתית.
דמוקרטיה שבה ראש ממשלה מסרב להתראיין אל מול פני האומה, היא דמוקרטיה נכה. האבר המדובלל שלה הוא התקשורת. ואלה העוסקים במלאכה, במקום להוקיעו ולהחרימו, משמשים כבלדרי הספינים של לשכתו. זה, ורק זה מר לפיד, מחייב חשבון נפש נוקב.

תאריך:  01/12/2007   |   עודכן:  01/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כינוסם של סרסורי האתיקה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אבנרי ממשיך לשטות בכולם.....
דורון ט  |  1/12/07 13:46
 
- לטיפש
קורא נרי   |  1/12/07 15:37
 
- דורון ט הוא פרזיט מתוסכל
ששון גבאי  |  1/12/07 19:31
 
- SARISEY SARSUREY HAETIKA
KRIF BENJAMIN  |  1/12/07 18:40
2
קשקוש-אתיקה זה לימין לא לשמאל
ע.ג1  |  1/12/07 14:08
3
עיתונאים המייללים לכוכב צדק
מעריץ לאומץ  |  2/12/07 11:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דני רשף
ועידת אנאפוליס היתה תחנה נוספת בתהליך הארוך של השלמת הערבים עם קיומה של ישראל והגברת הלגיטימיות שלה באזור אפילו כבת ברית אפשרית נגד אירן
עו"ד חיים קליר
נווט מסוק קרב במילואים נהרג במלחמת לבנון. חברת הביטוח סירבה לשלם לאלמנתו ויתומיו את סכום הביטוח בטענה שהמבוטח ענה בשלילה על השאלה אם הוא טייס במקצועו או בתחביבו. כמו כן טענה חברת הביטוח, כי בפוליסה, שהוצאה למבוטח לאחר מותו, קיים חריג טייס. השופט חגי ברנר, מבית משפט השלום בתל אביב דן בסוגייה
יואב יצחק
כתבי ופרשני החצר שוב התגייסו למרק את חטאיו של אולמרט    העובדה שהמשטרה דיווחה שלא נמצאה תשתית ראייתית מספקת לעבירה סולפה וטויחה    העובדה שאולמרט ביצע את המעשים המכוערים שיוחסו לו, נדחקה הצידה    אגב: אולמרט לא חוגג, והוא יודע היטב מדוע
עמי דור-און
רק מתי-מעט יודעים כי את יכולת ההנעה האטומית של צוללות אטומיות באמצעות מיזעור כורים גרעיניים פיתח מדען יהודי חובש כיפה שחורה: פרופסור אלווין רדקובסקי, שבמשך שלושים שנות חייו האחרונות התגורר בשכונת רמת-חן ברמת גן ועסק בהוראה ובמחקר במסגרת הקריה הגרעינית בדימונה
אברהם (פריצי) פריד
על תוצאות המבחנים ובריחת המוחות    על מודעת השלום ואגרת הטלוויזיה    על טורבינות כסף, פרקליטים צנועים ומודל לרכבת קלה    ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il