X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפסדי ענק בעקבות מחיקות בחברות הבנות

בזק הפסידה 1.5 מיליארד שקל ברבעון

התחזית המעודכנת של החברה כוללת מחיקת יתרת נכס מס בגין הפסדי די.בי.אס בסך 1.166 מיליארד שקל, הפסד מירידת ערך בפלאפון בסך כ-951 מיליון שקל, רישום רווח הון בסך כ-403 מיליון שקל בגין מכירת מתחם סקיה והפרשה בסך 380 מיליון שקל לפרישה מוקדמת של עובדים בחברה ובחברות הבנות פלאפון, בזק בינלאומי ודי.בי.אס
▪  ▪  ▪
יו"ר בזק, שלמה רודב [צילום: אלדד רפאלי]

בזק דיווחה לבורסה (יום ה', 29.8.19) על הפסדי ענק של 1.5 מיליארד שקל ברבעון השני של 2019. זאת, בעקבות המחיקות בחברות הבנות ולעומת רווח של 195 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. על-פי הדיווח, הכנסות החברה הסתכמו ברבעון ב-2.2 מיליארד שקל לעומת 2.3 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.
בזק עדכנה גם את התחזיות שלה לשנת 2019 והודיעה לבורסה כי במקום רווח נקי של בין 900 מיליון שקל למיליארד שקלים שצפתה בתחזית המקורית, היא צופה כעת הפסדים של 1.1 מיליארד שקלים.
מחיקת תחזית הרווח והמעבר לתחזית הפסד נעשית בעקבות אירועים חריגים ברבעון השני של שנת 2019 הכוללים את מחיקת נכס המס, רישום רווח הון בגין מכירת מתחם "סקיה" והפסד מירידת ערך בפלאפון. כמו-כן, הדבר נעשה בעקבות הכללת עלויות חזויות בגין פרישת עובדים בנתוני התחזית.
בזק הודיעה לבורסה עוד כי ה-EBITDA שלה צפוי לרדת במיליארד שקלים - מ-3.9 מיליארד שקלים בתחזית המקורית ל-2.9 מיליארד שקלים בתחזית השנתית הנוכחית. התשלומים ברוטו בגין השקעה ברכוש קבוע ובנכסים לא מוחשיים צפויים להישאר כבתחזית המקורית על 1.7 מיליארד שקלים.
"התחזית המעודכנת של החברה כוללת מחיקת יתרת נכס מס בגין הפסדי די.בי.אס בסך 1.166 מיליארד שקל, הפסד מירידת ערך בפלאפון בסך כ-951 מיליון שקל, ורישום רווח הון בסך כ-403 מיליון שקל בגין מכירת מתחם סקיה", נכתב בהודעה לבורסה. "כמו-כן התחזית המעודכנת כוללת הפרשה לפרישה מוקדמת של עובדים בחברה ובחברות הבנות פלאפון, בזק בינלאומי ודי.בי.אס בסך של כ-380 מיליון שקל".
לטענת בזק, רק 20 מיליון שקלים מתוך סכום זה של ההפרשה לפרישה מוקדמת כבר הופרשו בפועל. "הסכומים החזויים בגין פרישה מוקדמת, בגין סך של כ-360 מיליון ש"ח טרם נרשמה הפרשה בפועל בדוחות הכספיים והוא מהווה תחזית אשר יכול ולא תתממש", טענה.

תאריך:  29/08/2019   |   עודכן:  29/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק הפסידה 1.5 מיליארד שקל ברבעון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
במפלגה טענו כי חברת CGI רק העלתה חשד כללי ולא מבוסס לכך שטלפונים סלולריים של יו"ר המפלגה ושל בכירים בקמפיין נפרצו על-ידי פצחנים רוסים, אך לא נמצאו לכך ראיות    גורם במפלגה: CGI קשורה לנתניהו ולליכוד
איציק וולף
דוח חברת אבטחת המידע שנשכרה על-ידי כחול לבן תמורת חצי מיליון שקלים קובע כי פצחנים רוסים פרצו לטלפונים הסלולריים של גנץ ושל שלושה בכירים נוספים בקמפיין המפלגה וכולל המלצה לפנות למשטרה
איציק וולף
יו"ר מפלגת זהות דיווח לתומכיו על המגעים שקיים עם ראש הממשלה - הכוללים הבטחות מצד ראש הממשלה ודרישה שלו להסרת מועמדות זהות בבחירות לכנסת    "כשיהיה הסכם נביא אותו למשאל מתפקדים"
איציק וולף
המשביר 365 סיימה את המחצית הראשונה של 2019 בהפסד של 19 מיליון שקלים, לעומת הפסד של 10.2 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2018    עלייה של 7.3% בהכנסות שחצו במחצית את קו חצי מיליארד השקלים    גידול של 12.5% במכירות בחנויות זהות ועליה של 17% בהכנסות הרבעון השני
איציק וולף
עליה משמעותית בהוצאות המימון הביאה לירידה חדה ברווח הנקי של אלדן תחבורה ברבעון השני של 2019 ובמחצית הראשונה של השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il