X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פשרה בתביעות נגד רשת מלונות MGM

800 מ"ד לקורבנות לאס וגאס

סטיבן פאדוק התאכסן שישה ימים בסוויטה במלון MGM בעיר לפני שרצח 58 בני אדם ביריות מחלון חדרו בני משפחות הקורבנות טענו שהרשת התרשלה כאשר לא גילתה את הכנותיו
▪  ▪  ▪
זירת הירי במלון מנדליי ביי [צילום: AP]

רשת מלונות MGM תשלם עד 800 מיליון דולר לקורבנות הטבח בלאס וגאס באוקטובר 2017, בו נרצחו 58 בני אדם בידי סטיבן פאדוק שהתאכסן במלון הרשת בעיר. כך הודיע (יום ה', 3.10.19) אחד מעורכי הדין המייצגים את משפחות הקורבנות בטבח הקשה ביותר שבוצע בארה"ב בידי אדם אחד.
פאדוק בן ה-64 היה יזם מצליח ומיליונר, לצד התמכרותו להימורים. בספטמבר 2017 הוא שכר סוויטה בקומה ה-32 במלון "מנדליי ביי" במרכז לאס וגאס והתאכסן בה שישה ימים, במהלכם תכנן בקפידה את הטבח. הסוויטה השקיפה על השטח בו התקיים בתחילת אוקטובר מופע מוזיקה שנתי, בו השתתפו 22,000 בני אדם.
ב-1 באוקטובר פתח פאדוק באש מחלונות הסוויטה, כאשר ברשותו 23 רובים ואקדח אחד. כאמור, הוא רצח 58 בני אדם ופצע 422 נוספים; עוד 331 בני אדם נפצעו במנוסה מן המקום. לאחר מכן התאבד פאדוק. המניעים למעשהו נותרו בלתי ידועים; דאעש ניסה ליטול אחריות על הטבח, אך לא נמצאו ראיות שיאמתו את טענתו של הארגון. ייתכן שהוא סבל מבעיות נפשיות, אך הוא מעולם לא אובחן כחולה - ודאי לא ברמה שתוביל לטבח שכזה.
עו"ד רוברט אגלט מסר היום, כי רשת MGM תשלם 800-735 מיליון דולר לסילוק כל התביעות נגדה בעקבות הטבח. התובעים טענו, כי הרשת נהגה ברשלנות, בכך שאפשרה לפאדוק לאגור בחדרו עשרות כלי נשק ואלפי כדורים, בלא שאיש מבין עובדיה שם לב לכך. הרשת ניהלה מאבק תקיף נגד התביעות, בהסתמכה על חוק כמעט בלתי ידוע שנחקק לאחר 9/11 שלדבריה העניק לה חסינות מאחר שמדובר בפעולת טרור. הרשת אף הגיבה בתביעות משלה נגד כ-1,000 מהתובעים.
ואולם, משיקולים של יחסי ציבור וכנראה גם מתוך הכרה בכך שתתקשה לשכנע את בית המשפט להעניק לה את החסינות, הסכימה MGM להעביר את התביעות להליך גישור. בחודש מאי מסרה הרשת, כי תהיה מוכנה להסכים ל"פשרה הגיונית" שתוביל להסכם סופי בכל התביעות. בשנת 2018 הסתכמו הכנסותיה של הרשת ב-11.7 מיליארד דולר, והרווח הנקי שלה היה 466.7 מיליון דולר - כך שאם לא ביצעה עד כה הפרשות לכיסוי הפיצוי, תהיה לו השפעה דרמטית על תוצאותיה השנה. לא נמסר האם MGM תקבל שיפוי, מלא או חלקי, מחברת ביטוח כלשהי.

תאריך:  03/10/2019   |   עודכן:  03/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
"המציאות הזו מחייבת אותנו להתעצם ולהתחמש בכלי הגנה והתקפה בכמות ובאיכות שלא הייתה לנו עד עכשיו. זיכרו את דברי. אני אומר את הדברים מעומק השליחות שלי. לדבר הזה יש השלכה מיידית. נצטרך מיליארדים רבים ומיד לצורכי הביטחון כי המציאות השתנתה, ואחר כך עוד מיליארדים. צריך לקבל החלטות תקציביות שלא קיבלנו, אולי מאז אחרי מלחמת יום הכיפורים"
מירב ארד, עידן יוסף
חברי הכנסת החדשים והחוזרים הגיעו למשכן להצהרת אמונים    הנשיא ריבלין: "התוצאות הן כרטיס אדום לפופוליזם, לשיטה פוליטית שניזונה מחיטוט בקרעים"    אדלשטיין: "לשכתי עומדת לרשות נתניהו וגנץ - אל תותירו אבן על אבן עד שתמצאו את נוסחת הפתרון"
איציק וולף
13 משטחים עמוסים באוגדנים לארבעת המינים הועברו הבוקר במעבר כרם שלום מרצועת עזה לישראל    מתאם החקלאות במינהלת התיאום והקישור: דוגמה לצעדים המסייעים לשווקים בשני הצדדים - הישראלי והפלשתיני
איתמר לוין
טראמפ השתמש בסגנו כחלק מהלחץ להשיג מידע נגד ג'ו ביידן: מנע ממנו להשתתף בהשבעתו של זלנסקי ושלח אותו לומר לנשיא אוקראינה שהסיוע מוקפא בשל חוסר שביעות רצון מ"המלחמה בשחיתות"
מירב ארד
הסביר: "לא תהיה רוטציה של שלושה אנשים בראשות הממשלה" • התנאי שהציב: "גנץ יכהן ראשון כראש הממשלה    גנץ קרא לנתניהו: "אל תתבצר בתפקידך. לא רוצה לראות רה"מ מאחורי סורג ובריח"    נתניהו בתגובה: "גנץ מנסה לברוח ממהחלטה בנוגע לממשלת אחדות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il