X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אשה רביעית בתפקיד הזה שבעה סנאטורים דמוקרטיים התנגדו למינויה, ו-85 בנאטורים אישרו אותה
▪  ▪  ▪
ברברה מ' בארֶט [צילום: אנדרו הרניק/AP]

בתום דיון ארוך בעניינה, אישר הסנאט האמריקני ברוב גדול, 85 מול שבעה, את ברברה מ' בארֶט כשרת חיל-האוויר, והיא הושבעה לתפקידה. היא תהיה האישה הרביעית, שתכהן בתפקיד הזה.
על הדיון במינויה העיבה העובדה, שעמדה בראש חברה יצרנית בתחום התעופה והחלל. כמו-כן, חששו סנאטורים, שבארט תמנע דיון בקשרים לא-נאותים בין הנשיא דונלד טראמפ לבין הכוחות המזוינים, אחרי שמסוק של חיל-האוויר נחת לפני כמה שבועות בשדה-התעופה פרסוויק בגלזגו שבסקוטלנד, וצוותו התארח לליילה באתר הנופש טֶרנבֶּרי, השייך לנשיא טראמפ.
כן דוּוח, כי מטוס תובלה כבד סי-17 גלובמאסטר, שהיו בו שבעה חיילים סדירים מהמשמר הלאומי של אלסקה, שהה בטרנברי בדרכו לכווית, ובחוזרו לארצות-הברית. העניינים נמצאים במרכז חקירה של ועדת הפיקוח של בית הנבחרים בטענה, שהלינות בטרנברי הגדילו מאוד את הכנסות אתר הנופש. חיל-האוויר בודק במקביל כמה פעמים ובאיזו תדירות לנו אנשיו בטרנברי במהלך טיסותיהם.
ברברה בארט, בת 68, נשואה לקרייג בארט, שהיה נשיא חברת אינטל. הייתה שגרירת ארצות-הברית לפינלנד בממשל ג'ורג' בוש הבן, ובשנת 2003 הוצגה מועמדותה לשרת חיל-האוויר, אך לא נידונה בסנאט. יש לה תואר ראשון, תואר שני ותואר ד"ר למשפטים מאוניברסיטת המדינה באריזונה. בשנת 1994 ניסתה לרוץ למשרת מושל אריזונה, אך נכשלה. לימדה מנהיגות בבית-הספר קנדי לממשל באוניברסיטת הרווארד.
בארט הנה טייסת אזרחית מוסמכת לטיסות מכשירים, והייתה האזרחית הראשונה, שהנחיתה מטוס-קרב אף-18 הורנט על נושאת-מטוסים. אוּמנה כאסטרונאוטית, והייתה אשת צוות חילופית בטיסת סוֹיוּז TMA 16 לתחנת החלל הבינלאומית. כיהנה כסגנית-מנהל הרשות האמריקנית לתעופה (FAA) וכסגנית-יו"ר הוועדה האמריקנית לתעופה אזרחית.

תאריך:  20/10/2019   |   עודכן:  20/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברברה מ' בארט - שרת חיל-האוויר האמריקני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
בשלד החיצוני אוֹניקס יש חיישנים, המנטרים את תנועת החייל, ומנתחים אותה, כדי להקל לחצים על מפרקיו, להגביר את כוחו, להגדיל את טווח הגעתו, ולהקטין את עייפותו    המערכת יכולה לפעול שמונה שעות רצופות מבלי שהחייל יחוש בעייפות
יואב יצחק
חשדו של ליברמן נגד נתניהו הוביל לקרע ביניהם ולעילת נקמה, כביכול, מצד ליברמן    בתגובה לפניית News1 - היועמ"ש לשעבר יהודה וינשטיין הפריך האשמותיו של ליברמן כאילו נתניהו הוא שבישל את החקירה נגד ישראל ביתנו    וינשטיין הדגיש: "ספק אם ידע עליה בכלל. לא היה ולא נברא משל חלום היה"
מירב ארד
הפרס היוקרתי הוענק לפרופ' אמיר ירון באוניברסיטת MIT    הפרס מוענק ע"י הקרן לקידום המחקר בתחום הכלכלה הפיננסית עבור מחקרים פורצי דרך    פרופ' ירון ופרופ' בנסל פרסמו מחקר חדשני שבו מצאו פתרון לתופעה בכלכלה הידועה בשם "חידת תשואת היתר של המניות"
מירב ארד
המלון בשם "לה גראנד קונטרול" יפתח באביב 2020    יכלול 14 חדרים עם נוף לאגם ולבניין האורנז'רי, מסעדת גורמה ובריכה מקורה    הזמנות יחלו מחודש דצמבר הקרוב
איתמר לוין
נסוג מכוונתו לארח בחודש יוני הבא באתר דוראל שבבעלותו את פסגת המדינות המתועשות    מאשים את "העוינות המטורפת והבלתי-הגיונית של התקשורת והדמוקרטים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il