X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רק 17% מהציבור דורשים ממשלת אחדות כלשהי, והרבה יותר מעדיפים ממשלה צרה שבה תהיה הכרעה בין ימין לשמאל ימינה מתחזקת, ומנגד ישראל ביתנו ועוצמה יהודית נחלשות
▪  ▪  ▪
תמיכה לממשלת ימין צרה [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

ההעדפה בציבור לממשלת ימין צרה גבוהה באופן מובהק מאשר ההעדפה לכל אפשרות של ממשלת אחדות. מנתוני סקר "מאגר מוחות" שנערך השבוע עבור ישראל היום ו־"i24NEWS" עולה כי 30% מהציבור בעד ממשלת ימין צרה של הליכוד וגוש ימין-חרדים, 23% בעד ממשלת שמאל-מרכז הכוללת את העבודה-גשר-מרצ ונתמכת מבחוץ בידי הרשימה המשותפת. אולם 17% תומכים בממשלת אחדות צרה של הליכוד וכחול לבן, ו-17% בעד ממשלת אחדות רחבה של הליכוד ויתר החברות בגוש הימין עם כחול לבן. ל-13% מן הציבור אין עמדה בנושא.
לשאלת התמיכה בממשלת מיעוט שתורכב מכחול לבן, העבודה גשר מרצ וישראל ביתנו, כאשר חלק מחברי הרשימה המשותפת תומכים מבחוץ, השיבו 54% כי אינם תומכים, 29% תמכו ול-17% לא הייתה דעה בנושא.
לגבי תוכנית טראמפ, דעותיו של הציבור חצויות. לשאלה האם ישראל צריכה לאמץ את התוכנית כולה, 35% השיבו בחיוב. 31% אמרו שלא. 34% אמרו כי הם לא יודעים. לגבי החלק בתוכנית העוסק בהחלת הריבונות על בקעת הירדן ויישובי יו"ש: 32% אמרו כי יש לעשות זאת עוד לפני הבחירות. 23% אמרו כי יש לספח אולם רק אחריהן. 20% בלבד אמרו כי אין לספח כלל ואילו 25% אמרו שאינם יודעים.
על-פי הסקר, לו הבחירות היו נערכות היום, הייתה כחול לבן עולה ל־36 מושבים - שלושה יותר ממה שיש לה בכנסת הנוכחית. הליכוד נותר שני עם 34 (לעומת 32 בפועל).
לרשימה המשותפת יהיו 13, ימינה, ש"ס והעבודה גשר מרצ מקבלות 8, יהדות התורה 7 וישראל ביתנו 6. בסך-הכל גוש הימין מתחזק ומגיע ל־57 מושבים. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת אחוז תמיכה בודד.
הסקר בחן את מידת הביטחון בהצבעה על-פי מגזרים ועל-פי מפלגות. המפלגה שבה שיעור הבטוחים הגבוה ביותר היא יהדות התורה: 79% מבוחריה אמרו כי יצביעו עבורה בוודאות. ש"ס שנייה עם 65% ודאות. המפלגה עם שיעור המתלבטים הגבוה ביותר היא ימינה: רק 28% מאלה שאמרו שבכוונתם להצביע לה, בטוחים בוודאות שאכן זה יהיה הפתק שישלשלו לקלפי.

תאריך:  07/02/2020   |   עודכן:  07/02/2020
+גלנט נגד בנט: הקבינט מאפשר לשר לפעול אחרת
12:05 07/02/20  |  עידן יוסף

שר העלייה והקליטה, יואב גלנט (ליכוד), שהתנגד להחלטת רה"מ למנות את נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון, כתב בטוויטר: "חמאס משגר בשבועיים האחרונים עשרות מטעני נפץ באמצעות בלונים לעבר ישראל - זהו מעשה טרור והסלמה מסוכנת. מתברר כי מי שפיזר דברי רהב חסרי ערך בעבר, ובבסיסם חוסר הבנה וחוסר נסיון, לוקה בהבנת המצב ומתן מענה הולם לו. הקבינט מאפשר לשהב״ט לפעול אחרת, צריך וניתן לשנות את המצב, אני יודע זאת". בתגובה לדברים מסר ח"כ מתן כהנא (ימינה): "‏ממליץ לשר גלנט, שכבר הודיע בעבר כי הוא תומך בפינוי ישובים והקמת מדינת טרור פלשתינית במרכז הארץ לחזור לעסוק בענייני העלייה והקליטה בהם יש לו ניסיון עשיר".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הציבור נגד ממשלת אחדות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הכותב משקר ! ליברמן 8 מנדטים ל"ת
יהודה דרורי  |  8/02/20 14:38
2
ממשלת אחדות
רוניה   |  8/02/20 17:52
3
מה ש וקביעה תוצאות הבחירות זה
ישע .  |  9/02/20 08:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איתמר לוין
השופטים קבעו: הרשעותיו של סילבר בעבירות סמים נושאות קלון, בשל חומרתן ומשום שחזר עליהן שוב ושוב    מחלוקת בשאלה האם קיימת חזקת קלון כאשר המועמד נדון ליותר משלושה חודשי מאסר
עידן יוסף
ח"כ גולן התייחס להסלמה הביטחונית בשטחים ואמר כי "דיבורי הסיפוח הלהיטו השטח" וכי "רעיון הסיפוח הוא אסון למדינת ישראל"    סגן הרמטכ"ל לשעבר תקף את בני גנץ: "מתפלא על שיתוף הפעולה שלו עם ספין הנסיעה לוושינגטון"    נתניהו: "גולן ירד מהפסים"
תרצה הכטר
הבוחר הפך למטרה נייחת של סיסמאות ודברי הפחדה מפי מנהיגים חסרי מעוף    תעמולת הבחירות אינה בוחלת בכל אמצעי כדי להכפיש ולזרוע פחד וזאת באמצעות דמגוגיה זולה    הרעיון שאין לפחד ממה שאין בו הגיון, הוא מה שהציבור בישראל חייב להפנים לקראת מערכת הבחירות
טל בן-יעקב
נתניהו הביא, בעזות מצח, את אומנות השיסוי לכדי שלמות ולא בוחל באמצעים על-מנת לבצע הפרד ומשול בכל כוחו    הוא משניא את בוחריו ומתנגדיו האחד כלפי השני, ובכך שולט ביד רמה    התשובה לכך היא אינה להילחם בצד השני אלא להידבר עימו
דן מרגלית
מי הם אוהדי ביבי? בעלי אישיות דומה לאוהדי כדורגל    הם מצטערים לקרוא את עדויות העובדים הנרמסים בבית ראש הממשלה; ולא נעים להם לדעת מה עושים ביבי ורעייתו כדי לקבל מתנות ושמפנייה וסיגרים, אבל בסוף הם אוהדים כדורגל, הם רוצים שביבי ינצח, למרות הכרטיס האדום והצהוב ומכת ה-11
רשימות נוספות
יעלון: הליכוד יישאר מחוץ לממשלה  /  עידן יוסף
"תחושה של חונטה שדואגת לעצמה"  /  איציק וולף
יעוץ משפטי לח"כ שייחקר על פעילות פרלמנטרית  /  עידן יוסף
רק אריה דרעי אשם  /  קובי אפללו
לבחור מבלי לשנוא  /  עמנואל בן-סבו
ההדחה OUT, הבחירות IN  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il