X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התקיפות מיוחסות לצבא אסד באנקרה מאשרים את מותם של תשעה חיילים, וארדואן כינס את מועצת הביטחון של ארצו בטורקיה הוחלט לפתוח את הגבול עם סוריה ולא למנוע מפליטים סוריים לעבור את הגבול לאירופה
▪  ▪  ▪
קרבות באידליב, סוריה [צילום: רת סייד/AP]

גורם בממשל הטורקי מסר (יום ה', 27.2.20) כי 22 חיילים של צבא טורקיה נהרגו באידליב. לפני כן, מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם דיווח כי לפחות 34 חיילים נהרגו במהלך היום בתקיפות אוויריות של צבא אסד. לפי שעה, באנקרה מאשרים את דבר מותם של תשעה חיילים בלבד. במקביל, הטלוויזיה הסורית דיווחה על פיצוצים בעיר החוף לטקיה במערב סוריה, כתוצאה מהתקפות של כוחות המורדים.
כלי תקשורת של המשטר הסורי דיווחו על ירי של פגזים לעבר העיר תל רפעת בפרבר הצפוני של מחוז חלב. באל-ג'זירה דיווחו שעמדות של המשטר הסורי מופגזות, ובאל-מיאדין דיווחו שטילים שוגרו משטח טורקיה לעבר העיר לטקיה במערב סוריה.
בטורקיה הוחלט בתגובה לפתוח את הגבול עם סוריה ולא למנוע מפליטים סוריים לעבור את הגבול לאירופה. הצעד הזה עשוי להוות מנוף לחץ על החברות בנאט"ו על-מנת שייענו לדרישות הטורקים באידליב.
הנשיא הטורקי רג'פ טאיפ ארדואן כינס ישיבת חרום של מועצת הביטחון במדינה בנוגע להתפתחויות באזור. התקשורת בטורקיה דיווחה כי שר החוץ הטורקי מבלוט צ'אבושולו שוחח עם מזכ"ל נאט"ו, הברית בה חברה טורקיה, בנוגע לאירועים באידליב. ארגון "נטבלוקס", העוקב אחרי חסימות ברשת האינטרנט, דיווח כי מהשעה 23:30 שעון טורקיה, נחסמה הגישה לטוויטר ללקוחות של חברת התקשורת הטורקית הגדולה "טורק טלקום".
בתקופה האחרונה הגביר צבא טורקיה את נוכחותו באזור אידליב בסוריה, בעקבות המבצע של צבא אסד באזור. רשתות התקשורת בטורקיה מדווחות כי ב-17 הימים האחרונים באידליב נוטרלו 1,709 גורמים נאמנים למשטר אסד, והושמדו 55 טנקים, שלושה מסוקים, 18 כל רכב חמושים ו-29 תותחים.
בתחילת החודש ארבעה חיילים טורקים נהרגו ותשעה נפצעו בהפצצות של צבא סוריה. בתגובה הפגיזו כוחות טורקיים עשרות מטרות לאורך הגבול עם סוריה.
ארדואן התייחס אז בחריפות לאירועים, ואמר: "אחרי שחיילינו הותקפו, השבנו באופן מסיבי. הפגזנו 122 מטרות של האויב והפעלנו גם מטוסי קרב. כל מי שינסה לבחון את העמידה של טורקיה יעשה טעות קשה, ואנחנו נכה בו".

תאריך:  28/02/2020   |   עודכן:  28/02/2020
+חיזבאללה מכין חזית חדשה מסוריה
10:41 28/02/20  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

ישראל חידשה את הפעילות נגד התשתית הצבאית שארגון חיזבאללה מקים בדרום רמת הגולן באישור המשטר הסורי  ▪  ההערכה בישראל היא שמדובר בתשתית העומדת להפוך בקרוב למבצעית ולהוציא פיגועים נגד ישראל בעידודה של אירן ולכן יש לפגוע בה

[צילום: חוסיין מאלה/AP]
+דיווח בסוריה על תקיפה ישראלית בקוניטרה
00:36 28/02/20  |  עידן יוסף

בסוריה מדווחים כי צה"ל תקף עמדות צבאיות, ופצע קל שלושה חיילים. סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנ"א דיווחה כי מסוקים של חיל האוויר הישראלי תקפו עמדות של צבא סוריה באל-קחטאניה ובקוניטרה. בישראל הרשמית לא הגיבו לדיווח. אולם ראש הממשלה צייץ בטויטר על גנץ: ״אין לו אומץ לתקוף בסוריה״.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גורם בממשל הטורקי: 22 הרוגים לכוחותינו בסוריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמה בסוריה
איציק וולף
המרחב האווירי של רמת הגולן נסגר לטיסת כלי טיס אזרחיים למשך לפחות שבוע    ראש הממשלה התייחס למתקפה הלילה בדמשק: "לא יודע מה היה בלילה. אולי זה היה חיל-האוויר הבלגי"
איציק וולף
סוריה דיווחה על מתקפת טילים נרחבת שבוצעה על מספר יעדים    שלשום הגיע לבירה הסורית מטוס מטען גדול של משמרות המהפכה    הסורים הודיעו על הפעלת מערכות ההגנה האווירית וטענו כי הצליחו ליירט חלק מהטילים
עידן יוסף
שר הביטחון: "אנו פועלים כל העת וגובים מחירים מאירן עד שנשיג את היעד הסופי: סילוק אירן מסוריה. נמשיך למנוע נוכחות אירנית על גבולנו הצפוני"
עידן יוסף
לפי צבא רוסיה, בעקבות התקיפה המיוחסת לישראל באזור דמשק, נאלץ מטוס עם 172 נוסעים ואנשי צוות לבצע נחיתת חרום    מרכז המעקב הסורי: עלה ל-23 מספר ההרוגים בתקיפה, 15 מהם משתייכים למיליציות הנאמנות לאירן, שלושה מהם בעלי אזרחות אירנית
איתמר לוין
החוקרת הבריטית לינה חטיב טוענת, כי השליטים האמיתיים בסוריה הם רוסיה ואירן - וגם שורה של מיליציות מקומיות, המנהלות את ענייני המדינה לטובתן-שלהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il