X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש "תמורה לאגרה" [צילום: מ"י/המשרד לביטחון פנים]
אילמלא נחשפה ד"ר אורלי אינס, היה הציבור מתקשה ללמוד על הדרך בה מתקבעת שיטת ההפעלה של משטרת ישראל וארגוני ממשל חשובים הבכירים לא זכו לחסדיה בשל אישיותם או יופיים. זה הגמול על הנהגת מדיניות של רדיפת גברים בישראל
▪  ▪  ▪

אנו חייבים תודה לד"ר אורלי אינס אשר יצרה והביאה את פרשת הזנונים בצמרת המשטרה למהדורות החדשות. בעמדה ברחבת מוזיאון תל אביב, מוקפת לוחמות מגדר פמיניסטיות, שידרה לאומה שקרים בנוסח: "פרטיותי הופקעה ממני והפכתי לנחלת הכלל". זאת אמרה האישה המנהלת קמפיין תקשורתי של האשמות בסיוע יחצנים. "צריך לדווח, צריך להתלונן" - זו העצה שנתנה אישה אשר לא התלוננה במשך שנתיים, אך דאגה להפיץ שמועות נגד בכירים במשטרה ובמשרד לביטחון פנים.
אילמלא נחשפה, היה הציבור מתקשה ללמוד על הדרך בה מתקבעת שיטת ההפעלה של משטרת ישראל וארגוני ממשל חשובים, כעיריות וכלשכות רווחה. הגילויים חשובים הרבה יותר מביצועיהם של קציני משטרה, ראש העיר אילת, ואקדמאים אשר במיטותיהם התקדמה פמיניסטית המתיימרת עם חברותיה לנהל את סדר-היום בישראל. אחרי הכל, הבכירים הללו לא זכו לחסדיה בגלל אישיותם או יופיים. זה הגמול על הנהגת מדיניות של רדיפת גברים בישראל.
כהרגלה, התקשורת הציגה את המתלוננת שלא התלוננה מאחורי פיקסלים, אך הניחה למצלמה לפלרטט על גופה. דווקא המתלוננת הבינה כי עברה כל גבול ובחרה להציג עצמה. עתה הגיעה השעה להעלות את רמת ניתוח הפרשה ולשאול את השאלות הנכונות. האם תמשכנה נשים קרייריסטיות להכשיל גברים נורמטיביים, ולהתקדם בתעסוקה על-חשבון הנשים שאינן מוכנות לשכב עם המנהל?! האם תעלוזנה הפמיניסטיות בעודן נושאות את לפיד הנשים הנרצחות שהן כמעט תמיד אתיופיות או ערביות שאינן מעניינות כלל את שירותי הרווחה והמשטרה?! האם תופעת-קצה משולי החברה תהיה במוקד השיח הציבורי ותכתיב את התנהלות כל חיינו?!
מרבית הדוברים בתקשורת דאגו לחבריהם המועמדים והציעו לסיים את החקירה מהר, כדי למנות מפקח כללי חדש למשטרה. מי מבטיח לנו כי השר לביטחון פנים - שהוא איש משטרה בעברו, ומינוי פוליטי של שר המאוים על-ידי חקירות משטרה - מעוניין לבחוש בערימת הצואה של המשטרה?! סביר להניח כי מה שהיה הוא מה שיהיה; אם ימנו שוב קצין משטרה לנהל את המשטרה. גם המפכ"ל החדש יצטרך להיזהר מלדרוך על רגלי השר, ותמורת הקפדה על זהירות יניחו למשטרה להתנהל בכשל כרגיל. דווקא במקרה זה החיפזון מן השטן.
לכאורה, במידת הזהירות ובכפוף לעובדה כי החקירה טרם הושלמה ובית המשפט טרם אמר דברו; מדובר כאן באישה שקיבלה חוזה בו משולמים לה 232 שקל לשעה, להלן ה"תעריף" תמורת חיבור תוכניות עבודה למשטרה, להלן "פרדיגמה" לטיפול בגברים מכים. בפועל, עסקה הגברת בהפרת חוקים ותקנות רבות כאשר לכאורה קיימה בהסכמה יחסים עם גברים הממונים עליה.
על-פי התיאוריה של הגברת הנ"ל, יש בישראל 700,000 נשים מוכות!!! ככל אדם, יצא לי להגיע לחדר מיון ומעולם לא ראיתי שם תור ארוך של נשים מוכות. יתר על כן, אילו היו מאות אלפי נשים מוכות היו לבטח נרצחות יותר מ-12 נשים מדי שנה. לא ייתכן שיהיו כל-כך הרבה מכות בלי תוצאות בשטח. ומה אומר המספר הזה המצוץ מן הדמיון? שיש מאות אלפי גברים מכים. התבוננו סביבכם ונסו לזהות אחד כזה. סביר להניח כי לא תמצאו, ופירוש הדבר כי הגברת הזאת מדמיינת ומדבררת תופעת-קצה נדירה וזניחה, כאילו היא מעשה שגרתי ונפוץ. על סמך הדברור הזה, מממנת המדינה שלל ארגונים פמיניסטיים ומחריבה בתים רבים בעזרת "החוק לאלימות במשפחה".
הדבר הראשון שצריכה המשטרה לעשות הוא לפטר את הפמיניסטית אשר מיוחסים לה כמה רומנים עם מעסיקיה, וכמה ארועים שנויים במחלוקת, אשר לטענתה היא הותקפה בהם מינית. לא סביר כי בתנאים שנוצרו היא תוכל לעבוד כראוי עם אחרים. מצופה מאישה בת 46, בעלת תואר דוקטור, כי תדע להבחין מה אסור ומה מותר עם אנשים מעליה או מתחתיה בעבודה! דווקא נשים שאינן משיגות תפקידים נחשקים בעזרת כישורי מיטה, צריכות לדרוש פיטוריה וענישתה, לרבות הטלת קנס כספי כבד. לא ייתכן שאישה כזו תגרום נזק כה רב לנשים אחרות.

תאריך:  02/12/2010   |   עודכן:  02/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפרדיגמה של המשטרה
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
להכשיל גברים נורמטיביים ?
שלום גיל  |  2/12/10 10:47
 
- חזור וקרא לפני שאתה מגיב...!
ירון זכאי  |  2/12/10 12:29
 
- זה בסדר, ירון, התגובות ההזויות
YORAM Y  |  2/12/10 13:12
 
- התייחסות לירון זכאי
שלום גיל  |  2/12/10 13:42
 
- שיטת נרתיק הזהב משתלמת
אורלי גולדשיידה  |  2/12/10 15:14
2
קצה קרחון
יאני  |  2/12/10 11:33
3
לחקור המיכרז הזנותי התפור ל"ת
שערוריה  |  2/12/10 12:46
4
היי ירון, ברכות על מאמרך; לגוף
YORAM Y  |  2/12/10 13:04
5
משטרה וזנות = פמיניזם-רדיקאלי
NBA24353  |  2/12/10 13:30
6
אם נשים ינהלו אל העולם...העולם
קרטגו  |  2/12/10 16:44
 
- תגובה נכונה ויפה ל"ת
רם999  |  18/07/15 00:41
7
התעלמות מניגוד העניינים
איש עצוב  |  3/12/10 09:56
8
עוד רבים ייחשפו ויתגלו
אוריאור6  |  3/12/10 11:39
9
אינס ודנינו - הכורה בור שחת
מרק  |  3/12/10 11:42
10
מדובר באחת המשפיעות ביותר....
יאיר תיבון  |  4/12/10 16:14
 
- מקווה מאד שאתה טועה - ותעלם זו ל"ת
רם999  |  18/07/15 00:33
11
אכן מילים כדורבנות ל"ת
יוסף הצדיק  |  4/12/10 16:40
12
התמימות היא שלך בלבד.
אורי... .  |  6/12/10 11:35
 
- כואב מאד אבל צודק ל"ת
אביהו  |  6/12/10 15:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
12 אלף מהגרי-עבודה מארצות אפריקה הצליחו עד כה להשתקע בעיר הדרומית של ישראל, בעטיו של גבול פרוץ בין ישראל למצרים, כשהם מאיימים על כוח העבודה הישראלי בעיר, מסכנים את בריאות תושביה בשל מחלות אפידמיות קשות והופכים את העיר לזירה של פשע ואלימות
ערן עודד
אין בגילויי ה"ויקיליקס" או בדיווחים על התנהלות המשטרים במזרח התיכון במערכות הבחירות משום חידוש אבל הם מבהירים ומחדדים את המאבק בין שני הכוחות המרכזיים באזור - המחנה המכונה השמרני והפרו-מערבי לבין המחנה הרדיקלי, הכולל גם תנועות וארגונים תת-מדינתיים
יוני בן מנחם
פרשת ההדלפות לאתר "וויקיליקס" עדיין לא הסתיימה ומוקדם להעריך את הנזק שעלול להיגרם ממנה לארצות הברית וידידותיה במזרח התיכון    לישראל לא נגרם בינתיים נזק מדיני רב, ברשות הפלשתינית מרוצים ובמדינות המפרץ המבוכה רבה
מאיר גלבוע
בשיטוטיי במרחביו האינסופיים של האינטרנט, תוך חיפוש חומר על השפעות רגשיות ונפשיות על ההתנהגות, נתקלתי במחקר שהעלה אצלי רעיון על קשר בין ממצאיו לתחום שאני עוסק בו מזה מספר שנים - חקירת שחיתויות ומחקר אקדמי בנושא זה. הממצאים מורים על קשרים בין מעמד חברתי וכלכלי ובין אינטלגנציה רגשית וצביעות.
ציפורה בראבי
הקלות הרבה בה מעמיסים שם חברים, ההתבטאויות הדלות, הסטטוסים הפשוטים, הקצרים, האישיים שמעלים שם - כל אלו מעוררים את המחשבה שהגענו לארץ הכי נמוכה בעולם    I don't LIKE Facebook
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il