X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לעולם הערבי והמערבי החפץ בתרבות המקדשת את החיים ואת האחווה האנושית, קיימת האפשרות להאיץ את חיסול הקנאים. זה מה שעם ישראל מצווה ועושה כעת נגד החמאס והמערכה תלך ותתרחב עד הכרעה
▪  ▪  ▪
חיילים ברצועת עזה [צילום: AP]

עם ישראל הוא עם שעיני רבות מאומות העולם נשואות אליו. הגבורה היהודית היא שם דבר בעולם כולו. זהו צו היסטורי עולמי, שעומד שוב לפתחנו, לנצח ניצחון מוחץ את הטרור שאיבד צלם אנוש.
הניצחון על הטרור בעזה ובכל מקום בארץ ובעולם, הוא נקודת המפנה בחברה הישראלית ויותר מכך בחברה הערבית והמערבית. ניצחון זה פירושו אחד: השמדה מוחלטת של יכולת הלחימה של הטרור.
ההיסטוריונים החדשים שמעוותים את ההיסטוריה, והשמאל הרדיקלי בארץ ובעולם, הטיפו והסיתו כנגד עמם שלהם, כאשר הפיצו שקרים בוגדניים, כאילו האימפריאליזם המערבי והישראלי, הוא האשם בהתפתחות האיסלאם הרצחני והלאומנות הערבית הקטלנית.
האמת היא שרוב העולם היה חשוף לקולוניאליזם ופטריארכיה. אך רוב העולם הגיב לכך בהתפתחות של פוליטיקה פתוחה. כולל העם היהודי שנטבח והוגלה מארצו על-ידי מעצמות קולוניאליסטיות. העם היהודי שב לארצו העתיקה שמעולם לא חדל מלקיים קשר עמוק אליה.
זו הגאולה האחרונה, שאין אחריה גלות. העם היהודי קם לתחייה מגלות בת אלפי שנים ושב לארצו הקדושה לו. העם היהודי קנה את הזכות לשוב לארצו במחיר דמים נורא ואיום. אומות העולם נתנו את הסכמתם לשיבת העם היהודי לארצו, משום שברגע היסטורי נדיר, הן קיבלו אחריות על ההתעללות בת אלפי שנים שלהן בעם היהודי. העם היהודי הקים מדינה שכל מגמתה פוליטיקה פתוחה. לעם היהודי תרבות שיח פתוח ואהבת האדם עתיקת יומין.
מדינות ערביות, כגון: ירדן ומרוקו, עומאן, כוויית, קטר, איחוד הנסיכויות, וסעודיה, הצליחו להתפתח וליצור פוליטיקה פתוחה. גם אינדונזיה, שהיא דמוקרטיה איסלאמית, הצליחה בכך. כל אלה הן הוכחה כי לא קולוניאליזם אימפריאליסטי מופרך, הוא הסיבה לדעיכת התרבות הערבית והמוסלמית. אלא, הגישה לקידמה ולדמוקרטיה. ככל שהפתיחות לקידמה ולדמוקרטיה גדולה יותר, כך גדלים הסיכויים של האומה הערבית להצטרף למהפיכה עולמית של שגשוג ושיתופי פעולה בינלאומיים למען שלום ורווחה כלכלית עולמית.
מפתח ההצלחה לחברה הערבית והמערבית: פוליטיקה פתוחה. כך מתרחש בסין, בה פוליטיקה סגורה הפכה לפוליטיקה פתוחה. הערבים והמוסלמים יכולים לבחור בפוליטיקה פתוחה. בכל מקום שעשו כן, ההצלחה האירה להם פנים. תפקידנו להסיר את מכשול הטרור המעכב את התפתחות האנושות.
הקנאים האיסלאמים והלאומנים הערבים, שפועלים בכדי להשתלט על העולם בכוח, מחסלים את עצמם בעצמם. הם הורגים הזה את זה בכל המרחב הערבי והאיסלאמי. לעולם הערבי והמערבי החפץ בתרבות המקדשת את החיים ואת האחווה האנושית, קיימת האפשרות להאיץ את חיסול הקנאים.
זה מה שעם ישראל מצווה ועושה כעת נגד החמאס והמערכה תלך ותתרחב עד הכרעה. חיסול האיסלאם הקנאי והלאומנות הקנאית הערבית, הוא צו השעה הגלובלי. העולם הערבי יכול לחדש את ימי הזוהר שלו, ימי תור הזהב, בהם החינוך, הרפואה, המדע והכלכלה המטיבה לכל, הם היעד האמיתי. ברית ערב והמערב תצא לדרך לאחר השמדת יכולת הלחימה של ארגוני טרור איסלמיים. השמדת הטרור וחיסולו הוא תנאי הכרחי וברירת מחדל, עבור המהפך ההיסטורי המקומי, האזורי והעולמי, לחברה אנושית מאוחדת המאמינה בא-ל אחד ברוח הציווי האלוהי "ואהבת לרעך כמוך".
הציווי "ואהבת לרעך כמוך" הוא המקור למוטיבציה למחות את זכר עמלק תחת השמים. עמלק כרמוז בשמו, הוא עם שבא ללוק דמם של ישראל ושל כל מי שלא נכנע לו. בלק הוא שם של מלך שרמוז בשמו, כי הוא בא ללוק דמם של ישראל ושל כל מי שאינו נכנע לו. כיום התפקיד ההיסטורי של עמלק, מתגלם בטרור האיסלאמי הלאומני העולמי.
יש לו מספר שמות: חמאס. חיזבאללה. דאע"ש. יש לו מלך שממליך את עצמו ושמו אבו-בכר אל-בגדדי. יש לעמלק הזה חזון: להשתלט על כל העולם. האנושות תכרית אותו ואת דומיו ויחד עם כל העולם ננצח ונקים חברה אנושית למופת. חברה אנושית שבה עשרת הדברות הם מקור הסמכות העליון.

תאריך:  09/07/2014   |   עודכן:  09/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עם ישראל מנצח
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ריגשת אותי, צודק 120% ל"ת
ה.א  |  9/07/14 19:22
2
כותב מהממ"ד: אנחנו מנצחים
אהרון שחר  |  11/07/14 12:29
3
אירגוני הטרור הערביים הם ביטוי
גד דרום  |  12/07/14 15:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
ורד כהן, רענן בר-און
האם פוליסת הביטוח של הבית מכסה נזקי מלחמה או נזקי פעולות איבה? האם מעביד צריך לשלם הוצאות נסיעה מוגברות לעובד שעבר למקום מגורים מרוחק זמני בגלל המצב?
זאב בן-יוסף
שורש הבעיה של עצם קיומנו בארץ ישראל הוא פעילותה של כת דתית פונדמנטליסטית קנאית המרעילה את האווירה ומחלישה אותנו מהיסוד
עמוס גלבוע
החמאס הוא טרם הוכה קשות, וזה יארך זמן, ואין לו עדין "תמונות ניצחון": הרבה ילדים ונשים הרוגות בצד שלו, והרוגים ישראלים והרס בתים אצלנו. לפי שעה התגובות בעולם אינן נגדנו, אבל כולן קוראות לריסון ואיפוק בתגובה שלנו, והחמאס אינו מופיע כצד שיורה
מיכל רז-חיימוביץ'
אם לשם הפגנת סולידריות ואם כדי לקבל אזכור בתקשורת, חברות רבות מציעות הטבות לתושבי הדרום ולתושבי אזורים נוספים על-רקע מבצע "צוק איתן"
יהונתן דחוח-הלוי
יו"ר הנהלת ארגון בצלם תומך בהכרה ישראלית בחמאס, תיאר את חמאס כארגון "פרגמטי" איתו ניתן להגיע להסדר שלום, והודה בניסיון "לדבר ולהתכתב" עם אנשי חמאס ובכוונה עתידית להיפגש עם נציגי חמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il