X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הסרתי מראשי מחשבות מדאיגות כמו מה קורה אם ילד משתמש באקדח קפצונים ליד תחפושת כזו, ומה בדיוק קורה לתחפושת כזו אחרי שלוש שעות שימוש האם היא תתנדף לאוויר כמו הקורונה?
▪  ▪  ▪
מה בוחרים? [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

שימורים, פנסים, מים, לאגור. האתר גרופון מציע לי מסיכות מיוחדות כהגנה מפני נגיף הקורונה (הייתי בטוח שקורונה זה סוג של בירה, מעניין מה מצב המכירות של הבירה הזו מאז שנתגלה הנגיף). לא מזמן ביקרתי בקריית הממשלה שבעיר רמלה. אחד השומרים עמד לו שם בודק תיקים עם מסיכת הגנה וכפפות לבנות. שאר השומרים עמדו להם כהרגלם ללא שום הגנה או מסיכה. התעניינתי אם מדובר בהנחיה חדשה או סתם יוזמה אישית והמאבטח ענה לי, שזו החלטה אישית שלו. "מה אכפת לי מה כולם אומרים או חושבים, אני מגן על עצמי", הסביר לי, וכששמע את השיעול הטורדני שלי, שלא עוזב אותי כבר חודש, סימן לי להמשיך ללכת. חברים או לא - עד הבריאות. השיעול הזה בצירוף העובדה שנגיף הקורונה הגיע עד לעיר באר שבע, חשבתי לעצמי שאולי גם אני אתייצב מחר לעבודה עם מסיכה על הפנים. מצד אחד זה לא ישאיר לי הרבה חברים, מצד שני גם ככה אני לא עשיר בחברים.
אולי אם אני אשאר כאן בודד בין כמה שורדים שלא הססו או התביישו לשים מסיכה, יחד ניצור לעצמינו סביבה חדשה ובטוחה שמקפידה על הלכות שכנים. לא נשאיר שקיות אשפה מחוץ לפח, לא נחנה איפה שאסור, ונזמין מאי.ביי מספיק מנורות כדי להחליף בחדר המדרגות שלנו בבניין. בקיצור, אפשר להוציא מהקורונה גם כמה דברים טובים.
בין לבין אני מגיע לחנויות התחפושות שפזורות בעיר באר שבע. עד לפני שנתיים שלוש ידענו שתחפושות נמצאות רק בחנויות המיועדות לצעצועים. היום מסתבר, תחפושות אפשר להשיג גם בחנויות שמוכרות חד"פ או כלי בית. נגמרו הימים שכדי למצוא מעצור לדלת, דבק שלוש שניות או עוד מיני אביזרי בית והפעלות לילדים היית צריך להצפין עד לעיר העתיקה בבאר שבע. היום, את הכל אפשר למצוא בחניות האלו - וילונות, פחים לבית, מצעים, סכו"ם ואפילו תחפושות. אחרי שפתחתי את שקית התחפושת הבנתי שמה שעולה בזול עשוי מאל בד ועוד ניילון שמה שיכול להיות טוב בו, שהוא דליק במהירות של-מאחד עד עשר במהירות עשר וחצי.
הסרתי מראשי מחשבות מדאיגות כמו מה קורה אם ילד משתמש באקדח קפצונים ליד תחפושת כזו, ומה בדיוק קורה לתחפושת כזו אחרי שלוש שעות שימוש. האם היא תתנדף לאוויר כמו הקורונה? הקיר בחנות היה מלא בתחפושות שונות משונות. ביתי הקטנה בחרה לה תחפושת של חד קרן. תהרגו אותי. תינוקות בני שנה ופחות עוד אפשר להלביש בתחפושת פרה או אפרוח או אננס (כמו במקרה של התינוקת שלי) אבל משעה שהם בני שנה ומעלה, אין סיכוי בעולם שהם יתחפשו לחיה כלשהי. אבל החד קרן הזה תפס איכשהו תאוצה והפך להיות הדבר הבא, אומנם הרבה אחרי התחפושת של נועה קירל, אבל עדיין מקום מכובד בשביל חיה.
מישהו חשב לעצמו מה לעשות עם מלאי של תחפושות סוס שנתקע איתם מהמשלוח האחרון מסין (ללא קורונה). שם לו קרן ממלאי הקרנפים שהזמין מלפני שנתיים, הוסיף לו כנפיים ממלאי עלום אחר והנה לכם חד קרן. יצור שעין לא ראתה מעולם, אבל הפך להיות הסופרמן של הדור הבא. בהתחשב בעובדה שיצאתי יחד עם שלוש בנות לבחירת תחפושות, ומאחר שאין לי מושג עד היום מה המידה בבגדים של כל אחת מהן, והטלפון הנייד שלי נשאר ברכב כך שלא הייתה לי עזרה טלפונית, נאלצתי להסכים עם הקטנה שבחרה להיות חד קרן, ועם השנייה שבחרה להיות טווס. עם הגדולה הייתי צריך להפגין קצת יותר יצירתיות.
פניתי לאגף השמור לתחפושות לנערות. מסתבר שהיום תופרים גם תחפושות למבוגרים. כך הסתבר לי ששוטרת, חוקרת או אסירה, יכולה להיות תחפושות שאפילו למבוגרות לא הייתי מרשה ללבוש. ביתי שאלה אותי שאלות על כך, אבל חוץ מלהפטיר אנחה של צער לא יכולתי לומר לה יותר. מפה לשם היא בחרה בתחפושת של גלידאטורית. אני ידעתי שהיו גלדיאטורים מסוג זכר, אבל לגבי נשים לא ידעתי שיש. מאחר שאין לי עניין להסתבך עם ארגוני הנשים לא התעכבתי על זה. הבעיה היותר גדולה הייתה להסביר לה מה זה גלדיאטור. לך תסביר לה שאלו היו לוחמים ברומא העתיקה שנלחמו בינם לבין עצמם, או כנגד חיות מסוכנות עד למוות, וכל זה בשביל לתת בידור להמונים. מה קרה לסתם תחפושות של רחל אימנו או אימא של שבת? אפילו הנסיכות של היום משקיעות יותר בביגוד ממה שהנסיכות של פעם השקיעו.
שמח וטוב לב יצאתי את החנות בתקווה שאולי השנה מישהו ממערכת החינוך יאפשר לילדים שלנו ליהנות מיום יריד פורים ותחפושות יותר משלוש שעות. לסיים לימודים בשתיים זו לא בקשה מופרזת מידיי, בכל זאת זה היום היחידי בשנה כמעט שילדים הולכים ברצון ובשמחה לבית הספר.
עוד פעם בחירות
ברוך השם שמערכת בחירות שלישית זו עברה, ושוב לא נקלעתי לשום שיחה או דיון או ויכוח במי לבחור ובעיקר במי לא לבחור. מגיע לקלפי. שם פתק והולך. עוד יום כיף עם המשפחה.

תאריך:  01/03/2020   |   עודכן:  01/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
יו"ר כחול לבן מועד בלשונו: בראיון לרינה מצליח אמר כי לא יסכים אפילו לממשלה בהימנעות הרשימה המשותפת, אך בראיון לאסף ליברמן טען הפוך ואמר כי מדובר בתסריט אפשרי
יואב יצחק
הדיבורים על צורך כביכול בממשלת אחדות, מופרכים. העם חצוי לשני גושים (ימין-שמאל), כמו באמריקה - דמוקרטים ורפובליקנים    גוש הימין ובראשו נתניהו קרוב ל-61 מנדטים    לגוש השמאל ובראשו גנץ היתכנות נמוכה מאוד אם בכלל להרכיב את הממשלה הבאה    הכרעה ברורה וחדה בקלפי ביום שני והקמת ממשלה במהירות נחוצים גם עקב נזקי הקורונה - הממשלה שתיבחר תhאלץ להזרים מיליארדים כסיוע דחוף למגזרים שנפגעו
רון בריימן
לפי כל הסקרים, אם תקום ממשלת גנץ, תהיה זו למעשה ממשלת איווט-טיבי    גנץ זקוק לנס, שבו שני זנבות האודים העשנים, איווט וטיבי, יסכימו לתמוך זה בזה באופן חד-פעמי    מייד לאחר-מכן תהפוך ממשלה בראשותו לממשלת מיעוט וממשלת מעבר עם כל המשמעויות של מצב זה    ישראל תיגרר לבחירות רביעיות    כל מי ששוקל להצביע עבור גנץ, כולל גנץ עצמו, ראוי שישקול שוב את דרך הצבעתו
ד"ר חיים משגב
קריסה מוחלטת עלולה להתרחש אם גוש הימין ובראשו נתניהו לא ינצח בבחירות    ניצנים ראשונים למהפך אנטי-ציוני כבר ניכרים בשטח    העתיד נראה מעורפל ואם מפלגת הטלאים שבראשה עומד גנץ, טירון פוליטי, חסר כל כישורים, תצליח להקים ממשלה בעזרת "המשותפת", עמודי היסוד של התנועה הציונית עלולים לקרוס
עידן יוסף
לדברי יו"ר העבודה גשר מרצ, סיכם עם יו"ר כחול לבן כי איימן עודה ואביגדור ליברמן ויתמכו מבחוץ בממשלה שתקים    הוא הוסיף כי צעד זה ומינוי בדואי לשר - ירגיעו את המתח בין יהודים לערבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il