X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שנה שלמה אתם מפגיזים, שנה שלמה אנחנו סופגים את האש, אמרנו לכם בצורה הכי ברורה וכנה, פרויקט השנאה שלכם הוא טיפשות, חדלו כי לא תשיגו דבר
▪  ▪  ▪
לקבל את הדין [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

אינשטיין מצוטט כמי שקבע שחזרה על אותה פעולה פעם שניה באותם תנאים וציפייה לתוצאה שונה היא טיפשות. והנה שלושה אנשים שפעם פיקדו על צה"ל כולו, כל אחד בזמנו, גייסו צבא שלם של פקודים שמילאו רשימות מועמדים לכנסת, קיבלו סיוע ארטילרי כבד ממערכת התקשורת הציבורית והפרטית, קיבלו סיוע בלתי מרוסן ממערכות המשפט והאכיפה הבררנית, ניסו לשטוף את מוחם של האזרחים ובנו "פרויקט שנאה" ממושך כמיטב המסורת של השמאל. המפקדים הפעילו את כל כלי המצור האפשריים ומיקדו את האש באדם אחד במשך שנתיים שלמות. יצאו להסתערות שלוש פעמים, בשלושה גלים, ובכל גל העלו את עוצמת האש. והאיש שניסו לחסל חי וקיים ומחייך. אתם מבינים מה קורה פה?
שישים אחוזים (!) מהציבור היהודי בישראל לא נשברו תחת שלושת גלי ההסתערות, מוחם לא נשטף. הם מבינים את המציאות, הם יודעים שפרויקט השנאה לא מציע חלופה טובה של ממשלה שתעלה על קודמתה והם מבינים שמי שמבזה את ראש הממשלה פוגע בכבודה של המדינה ושל אזרחיה. חכמת ההמונים עולה על חכמת המפקדים הוותיקים. כשלון שלוש ההסתערויות (לא פעם שניה בלבד) מראה שהציבור אינו טיפש וכנראה מי שניסה לשכנעו בכח האש האדיר שהופעל הוא אולי קצת לא חכם (על-פי איינשטיין). האם למסור את הנהגת המדינה בידי מי שהוכיח שאינו חכם?
ובכן, אתם שהסתערותכם נכשלה, אל תנסו לכפות את עצמכם עלינו בעזרת הארטילריה של בית המשפט. בית המשפט דומה לדוידקה של 1948, הרבה רעש ואין כוח פיסיקלי בתוך הפגזים. אם תפעילו עלינו את בית המשפט ניאלץ לצאת לקרב ולכלוא את בית המשפט בתוך המרחב המוגדר עבורו בעקרון הפרדת הרשויות. מוטב שיעשה זאת בחכמתו בעצמו ולא יגיע לידי עימות עם הדמוקרטיה, עם הציבור שאיבד כל בדל של אמון בבית המשפט ובשלוחיו בפרקליטות.
שנה שלמה אתם מפגיזים, שנה שלמה אנחנו סופגים את האש, אמרנו לכם בצורה הכי ברורה וכנה, פרויקט השנאה שלכם הוא טיפשות, חדלו כי לא תשיגו דבר. קבלו את הדין, שבו כשותפים משניים ברשויות המחוקקת והמבצעת לפי היחס הנכון של כוחכם בציבור הציוני: ארבעים אחוזים בלבד לעומת שישים אחוזים שספגו את האש, כן, זה הכח האמיתי שהצלחתם לגייס, שבו תחת הנהגתו של מי שניסיתם לחסל. זו תוצאת משפט הציבור, זו הדמוקרטיה של היהודים.
הציבור אמר לכם בצורה ברורה, עקרון הפסילה על בסיס כתבי אישום לא עובד, לא קיים בחוק ולא מקובל. חדשו את השותפות הציונית ותתחילו לעבוד עם מי שקיבל את אמון הציבור. הרי לא הצגתם שום תוכנית מדינית אלטרנטיבית. אולי הצעתם הצעות שלא שמענו בגלל רעש הארטילריה שלכם, אז יאללה, תתחילו לעבוד ברצינות ולא באשליות. יש לנו מדינה יהודית שלעולם תצטרך להאבק על קיומה, אתם יכולים להיות שותפים במאבק האמיתי הזה.

תאריך:  08/03/2020   |   עודכן:  08/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלש הסתערויות ומה הלאה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אם לא עבד איפה הממשלה?
באמת מעניין  |  8/03/20 11:05
2
כן לדמוקרטיה, לא להסתה
ד"ר רון בריימן  |  9/03/20 09:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
רפי לאופרט
לצערי, התברר שוב שעם ישראל מעדיף מחלוקות ועימותים על שת"פים רבי סיכויים. הרוב היהודי הברור בישראל, לא השכיל לעצב תפיסה משותפת, וחוגי הקיצונים - הרשימה הערבית המשותפת מצד אחד, השמאל הקיצוני וכוח ליברמן מצד שני - הצליחו שוב לשבש את הסיכוי להקמת ממשלה ציונית יציבה
איציק וולף
גנץ הצהיר כי הוא נחוש להקים ממשלה חזקה ויציבה    על מערכת הבחירות שהסתיימה אמר כי הופעלו בה "בדרך לא חוקית ולא מוסרית רבנים מקליטים, חוקרים פרטיים מפוקפקים וחברות קש במימון עלום, כדי לנסות לשמר שלטון בכח הכסף, באיומים ובסחיטות"
איציק וולף
איציק וולף
ראש הממשלה תוקף את יו"ר כחול לבן ואת יו"ר ישראל ביתנו וטוען כי הם מנסים להונות את ציבור הבוחרים באמצעות שקרים ובאמצעות חקיקה שאותה הוא כינה 'לא דמוקרטית'    טען שלא היה מוכן לעשות הכל כדי לנצח - בכך שסרב להצעת איתמר בן גביר להעברת תמיכת מפלגתו לליכוד תמורת היתר ליהודים להתפלל בהר-הבית
יואב יצחק
שלושה רמטכ"לים לשעבר - גנץ, יעלון ואשכנזי, שתרמו עשרות שנים מחייהם לביטחון ישראל, מוכנים עתה לשתף פעולה עם הרשימה המשותפת החותרת תחת קיומה ובטחונה של מדינת ישראל    שינאתם לנתניהו והרצון לסלקו מעבירים אותם על דעתם עד-כדי רמיסת הכרעת הבוחרים    על מסוכנותה של הרשימה המשותפת ניתן ללמוד ממצעה, הגלוי לעיני כל    ברשימה זו נציג חלק ממטרות בכירי המפלגה, בהם איימן עודה ואחמד טיבי, המנסים עתה גם להכריע מי יהיה שר הביטחון במדינת ישראל
רשימות נוספות
הליכוד יעתור לבג"ץ נגד ועדת הבחירות  /  עידן יוסף
לראשונה: הכנסת תושבע ללא קהל  /  איציק וולף
נתניהו: האם יש לליברמן מניע נסתר?  /  איציק וולף
ממשלת הרמטכ"לים המשותקים  /  רון בריימן
עלבון ושנאה - יועצים גרועים  /  רבקה שפק ליסק
מטחנת ערוץ 13  /  אפרים הלפרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il