|
תאריך:
|
09/03/2020
|
|
|
עודכן:
|
09/03/2020
|
|
1 |
|
|
אם ביבי יתפטר מתפקידו כראש ממשלת ישראל הוא אומנם יחסל באחת את כל הפלונטר הפוליטי הקיים אבל אז הפוטש המשפטי שנעשה לו עד היום השיג את מטרת העל האסטרטגית שלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
7-7-7. |
|
|
2 |
|
|
קשה לנחש מה היה קורה אילו,אילו בנט ושקד היו מצטרפים לליכוד,אילו נתניהו לא היה מעיף אותם מהמשרד בזמנו ,אילו לנתניהו היו יחסים טובים יותר עם פלוני או יחסים רעים יותר עם אלמוני,כבר הוכח שזה לא מדע מדויק ואף פעם אין לדעת מה בדיוק יקרה, אבל בסה״כ הכללי,עצם היותו של נתניהו ראש ממשלה כבר למעלה מעשור,יש להניח שהוא צדק במהלכים שלו. אם רואים את המהלכים הפוליטים כמשחק או כהחלפת כסאות,יש להניח שאולי נתניהו היה יכול לזוז,לוותר,לנוח לרגע ומישהו אחר היה בא במקומו והכל היה בא על מקומו בשלום,אבל הבעיה היא שכל מהלך בסיטואציה הנוכחית,כל מיצמוץ וכל תזוזה יכולים לקבוע גורלות ואפילו לקבוע את חיינו שלנו לשבט או לחסד.במצב כזה לא מחלקים מתנות,לא ממצמצים,לא מוותרים ולא מפנים שום מאחז שאתה אוחז בו אלא מתעקשים כמו פרד שנמאס לו לעבוד. הציבור היהודי ברובו המכריע בחר בנתניהו ושגעונות ותסכולים של פוליטיקאי כזה או אחר לא יקחו מהציבור את המנהיג שהוא בחר בו.לא צריך לתת פרס לאלה שמתעלמים מהשיטה הדמוקרטית ולא מקבלים את רצון הציבור . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
האום |
|
|
|
|
|
ראש ממשלה שרוצה לשלוט לא יכול להתבסס רק על קשרים עם טראמפ, פוטין, מודי ושאר מנהיגי העולם. כדי לשלוט צריך לדעת גם לשמור על הבית ולטפח קשרים עם בנט, שקד ואפילו ליברמן. מה היה אילו ..... באמת אי אפשר לדעת אך קשרים טובים בדרך כלל מועילים ולא מזיקים. בסופו של דבר עיקר הפוליטיקה נעשית בארץ ולא בעולם. אני פחות מתלהב מה13 שנים של נתניהו בשלטון (או לא זוכר בדיוק כמה). היו בהיסטוריה מנהיגים ששרדו זמן רב יותר (ואינני מדבר על דיקטטורים). כולה מדובר בזמן המקביל ל3 קדנציות מלאות שנראות פסיכולוגית כהרבה יותר כי היו מלא מערכות בחירות כי הממשלה לא שרדה אף פעם עד הסוף. יש לזכור שנתניהו גם הפסיד בחירות לאולמרט ולברק והוציא 3 פעמים תיקו עם גנץ (גם אם יש לו רוב יהודי ואת כל התירוצים המוצדקים האחרים בגלל התקשורת העויינת וכו'). נכון - לא היה ראש ממשלה בישראל שכיהן יותר ממנו אך כישלון אוסלו וההינתקות הם סוד ההצלחה העיקרי שלו והם היו אמורים לסייע לו להצליח יותר אך הוא לא מינף את זה מספיק בגלל המון טעויות שלא אפרטם כאן. לשמיר ולבגין למשל לא היה את היתרון הזה של יריב המחזיק במדיניות שהוכחה בצורה הכי מוחשית כמסוכנת ומוטעית (כי ניסוי אוסלו לא בוצע בתקופתם). נתניהו שנהג כראש מפלגת מרכז ולא כראש מפלגת ימין הוביל לכך שמפלגת שמאל התחפשה גם כן למרכז והתחרתה איתו על המנדטים שלו. לו הוא היה ימין עד הסוף, אף אחד לא היה זולג ממנו למחנה השמאל בגלל סיגרים ושמפניות אך כשמטשטשים גבולות, זה מה שקורה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
גם לא נתניהו,מה שצריך זה לתמוך במי שהכי יועיל לנו בשורה התחתונה ולפחות לא יאבד נכסים אסטרטגים,כל השאר זה משני.לבחור ראש ממשלה זו לא עבודה סימינריונית בפילוסופיה או באזרחות,אתה לוקח את בעל המקצוע הכי טוב שיביא לך מקסימום תוצאות תוך כדי שמירה על נורמות אנושיות חברתיות והוא לא חייב להיות אהוב על כולם,לא יוצאים פה לדייט.אם הייתי בטוח שניצן הורוביץ יעשה סיפוח,הייתי מצביע בשבילו כי אני רוצה ביצועים,כל השאר לא מעניין אותי.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באום |
|
|
|
|
|
אינני חולק עליך במה שכתבת. הצעתי להחליף את נתניהו רק בגלל התסבוכת שנפלנו אליה ומהפחד לממשלה חלופית רעה. אם נתניהו יצליח בסופו של דבר לנצח אין ספק שאחזור בי מכל מה שכתבתי. השאלה היא רק אם כדאי לקחת סיכונים. אני מציע תחליף לנתניהו שיהיה איש אמונו ועושה דברו רק בתנאי שליברמן יאותת שיצטרף לממשלה במצב שכזה. כמובן גם חשוב לי לאחר שתקום הממשלה שהסיפוח והטיפול בבגץ יחל. אם זה יקרה עם ליברמן ללא נתניהו, אז אין לפסול אותו למרות שהוא מעצבן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
זה מדרון חלקלק שהימין יתחיל להתחלק עליו ובסוף תיהיה התנתקות מיו״ש.הרי כל התיקים נגד נתניהו באו כדי לגרום לרגרסיה בציונות וחזרה ל67.זה לא משהו מקרי אלא משהו מתוכנן כבר שנים רבות והדרך לבצע את מדיניות השמאל היא דרך הדחת נתניהו.כלומר,החלפת נתניהו בידי הימין עצמו זה כאילו שהימין נותן את השלטון לשמאל במתנה.אף מנהיג אחר מהימין לא יעמוד בלחצים של מערכת המשפט ומספיק שאברמוביץ׳ ירמוז שבפרקליטות בודקים חשדות,אותו ראש ממשלה חלופי יקבל עליו את הקונספציה של השמאל כמו שכבר קרה עם שרון ואולמרט.נתניהו הוא חומה שאסור לה ליפול כי יש מי שרוצה להפיל אותה כדי שהוא יוכל לכבוש את השלטון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באום |
|
|
|
|
|
אם נתניהו לא מצליח כבר שלוש מערכות בחירות רצופות , תוך שנה וחצי , להשיג רוב בציבור להרכיב ממשלה ימנית (!), לטעמך , אז בשם "התועלת לימין" , מדוע בעלי אינטרסים "ימניים" כמוך , באום , לא ידרשו כמו שנער , להחליף את נתניהו , במועמד אחר מהליכוד , שישיג את המטרה ( ממשלת ימין ) ?. נו , אתה רוצה "ביצועים" ולא "פילוסופיה" , אז מה שאתה מקבל כעת מנתניהו , זה רק הסתה , סיסמאות ( "ביבי או טיבי..גנץ התחבר לתומכי טרור..לחקור את גנץ..רוב יהודי..גנבו את הבחירות..גנץ מרמה את בוחריו.." וכיוצ"ב ) וטימטום הציבור , אך בפועל , הוא לא " מספק את הסחורה " , ולא מועיל בכלל "לביצועים" שאתה מצפה ממשלה ימנית , הלא כן ?. הרי כל טמבל וטירון בפרשנות הפוליטיקה הישראלית , ( ולא רק גדעון סער !) , יודע , שגם בבחירות הרביעיות לא תשתנה התוצאה , אז מדוע "להידבק" לנתניהו , כאשר עם יו"ר ליכוד אחר , ישנה סבירות גבוהה , שיקבל יותר תמיכה לממשלת ימין בראשותו ( הימניים בכחול לבן , ליברמן ואפילו עמיר פרץ ואורלי לוי אבוקסיס !!) ?. נ.ב. וגם נתניהו לא בדיוק הדמות האולטימטיבית , אפילו לטעמך , אני מניח , "ששומר על נורמות אנושיות חברתיות" , ואין ספק שיש בליכוד , מועמדים , שבנושא זה , הם קצת יותר "שומרים על נורמות אנושיות חברתיות" והמבין יבין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
קודם כל, אם נתניהו הוא היחיד שיכול לשמור על מדינת ישראל אז המצב חמור. זה אומר שאחרי סוף העידן שלו (והוא יגיע בשלב כזה או אחר) ישראל תתמוטט. תשמע - כתבתי את המאמר כשלצד השני היו 62 מנדטים וכשהבנתי שהם הולכים על ממשלה כאחוזי אמוק. כבר התחלתי להשלים עם זה שהשמאל ניצח גם אם ניצחונו זמני (יש להבין שבזמן קצר אפשר לעשות נזקים רבים). לא העליתי בדעתי שהם עד כדי כך שלומיאלים ושהם לא בדקו מראש את נכונות כולם לממשלה צרה עם הערבים שהרי זה היה הסיכוי היחיד שלהם להרכיב ממשלה. כאשר הסכין החדה על צווארך והאפשרויות הן או ממשלת ימין ללא נתניהו או ממשלת שמאל בגץ וטיבי אז אוהבי המדינה צריכים לבחור בעדיפות הראשונה וזה מה שעשיתי. כרגע כשכחול לבן מתפוררת ועוד ועוד חברים בה מתנגדים לממשלה עם המשותפת או בתמיכת המשותפת מבחוץ אני משנה את דעתי וכבר לא קורה לנתניהו להתפטר למרות שתמיד יש כאן הימור. אף אחד לא יודע מה יקרה מאחורי הקלעים ואיך הכל ייגמר. |
|
כתובת IP: |
162.158.158.184 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
כששמאלנים שמחים על כך שבן גביר רץ בבחירות וימנים טמבלים לא מבינים למה. בן גביר חייל של השמאל בתחפושת נער גבעות, פרובוקטור של אויבי היהודים שעושה מעשה אבישי רביב ומבקש שכר כרחבעם זאבי. על הידיים של "ימנים" מסוגו ומסוג השופרות שלו – הדם של נרצחי הסכם אוסלו הארור. משחק אותה נציג המתיישבים ונאמן ארץ ישראל אבל נלחם על הכיסא שלו כמו אחרון הבולשביקים. מדבר ימין ופועל כדי להפיל את הימין. מקבל עזרה מארגוני שמאל שעושים סקרים לטובתו ומהתקשורת השמאלנית שמנפחת אותו. הוא מסוכן לימין יותר מעופר שלח ומעופר כסיף ביחד, כי שני אלה אומרים בגלוי שהם פועלים לטובת השמאל אבל בן גביר מתחזה לימני כדי להחליש את הימין. אחרי שהוא מבזבז כמה אלפי קולות של אידיוטים שימושיים שמצביעים לו ולא עובר את אחוז החסימה – פעם אחר פעם, הוא מתרץ את זה בתעמולה השקרית נגדו, ותובע את מי שמספר עליו את האמת (מתוך ידיעה כי מערכת המשפט תומכת בו ובשירות שהוא עושה לשמאל). ועמוס שנער? עוד אחד מנערי בן גביר שמדבר "ימין קיצוני" ופועל כדי להפיל את הימין האפקטיבי. רק לא ביבי - אמרנו? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גורי פרבשטיין |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
המדינה יותר חשובה מכנופיית שלטון החוק ומשותפיה בתקשורת שאינם תורמים / מחבלים בקידומה.
לכן למען טובת המדינה, נתניהו חייב להשאר
וכנופיית שלטון החוק ושותפיה בתקשורת חייבים ללכת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יאיר ל |
|
|
4 |
|
|
מה אתה מרים ידיים מול הכנופיה?מה זה אומר?לא יהיה ולא יקום!!!בכנות תמנה לי אחד שנכנס לנעליו של ביבי!סבלנות שנער,הגלגל עגול לא? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמחה חן |
|
|
|
|
|
הצעירים היותר אינטליגנטים של הימין הישראלי. לכן יש לקבל בהערכה ובהפתעה קלה למאמרו המכונן הזה, אך הוא מייצג הרבה מאוד אנשי ימין שנכזבה תוחלתם עם ביבי. אם הליכוד היה משכיל להעמיד בראשו מנהיג אחר ישר דרך ובעל סמכות, הייתה קמה תוך שבוע ממשלת אחדות לה אנו כל כך זקוקים בימים אלה. |
|
כתובת IP: |
162.158.158.106 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נחמה ליפשיץ |
|
|
|
|
|
זה הופך אותו לאינטליגנט?
לדעתי הוא בסך הכל תמים, שנפל למלכודת השמאל. ואינטליגנציה, רחוקה ממנו כפי שהיא רחוקה ממך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול א. |
|
|
|
|
|
אני לא נגד נתניהו. קרא את המאמר שוב. גם אינני תמים, הצעתי מהלך והתניתי אותו בכך שבדיקות עומק יראו שליברמן יצטרף אליו (ורק בתנאי הזה). אינני מתנגד לנתניהו. רע לי עם מה שעושים לו, אבל אני לא אשרוף את המדינה רק בשל העיקשות להשאיר את נתניהו בראש הליכוד. יש לציין שהמאמר נכתב לפני שהתגלו סדקים בכחול לבן. כתבתי את המאמר כאשר היה נראה לכולנו או לפחות לרובנו שהולכת לקום קואליציה בכל מחיר של 62 (כולל טיבי ועודה בתמיכה מבפנים או מבחוץ) נגד 58. |
|
כתובת IP: |
162.158.158.106 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אינני חושב שנתניהו מושחת ואם כן אז לא יותר מקודמיו וחבריו האחרים בפוליטיקה והייתי שמח אם נתניהו יוכל להישאר ראש ממשלה אלא אם כן יימצא מישהו ברמה שלו שהינו ימני יותר. כמו כן, אינני שואף לממשלת אחדות אלא לקואליציה נגד בג"ץ עם ליברמן. ממשלת אחדות רק בתנאי שעיקר ההשפעה היא של הליכוד ושהשמאל יתרום בעיקר לצד החברתי ועדיף חיבור עם מפלגת העבודה מאשר עם כחול לבן. |
|
כתובת IP: |
162.158.158.106 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
עמוס שנער חביב עלי מאוד,עוקבת אחרי כתבותיו.הופתעתי מהסיבה שציינת,גילו הצעיר.אני מבינה ומכבדת מה שכתבת.יחד עם זה,ישנם תהליכים ואירועים שקוראים שיש להם הדינמיקה של עצמם,לתת לתהליך להיות,מכאן לא להסיק מסקנות מהירות ונחרצות.כן,אנו חיים בעולם של איסטנט פודינג,מהר לעכשיו!בכך שמפספסים את הנכון ובעיקר בגלל חוסר סבלנות.
באשר לאישיות של נתניהו בן השאר, הוא ניחון בראיה רחוקה,כמה מהלכים קדימה.שחקן שח מעולה.אז סבלנות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמחה חן |
|
|
|
|
|
לפעמים דווקא הזריזות היא המשחק. יש מצבים שצריך בהם סבלנות ויש מצבים שבהם דווקא מי שפועל ראשון הוא המנצח. לפעמים צריך להכריע מהר לפני שיהיה מאוחר. מה הכי נכון? קשה לדעת. קל להיות חכם לאחר שהכל מתגלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
באמת,יודע מה,ימים יגידו.מה שהתכוונתי בתגובתי ,כשמגיעים למבוי סתום ונמאס מזה,אז רוצים פיתרון כל שהוא,ומהמהירות נופלים לעיתים קרובות על האף....
כל טוב.מה שחשוב לתת לתהליכים להיות,יש להם הדינמיקה משל עצמם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמחה חן |
|
|
|
|
|
הבעיה היא שאם בכחול לבן רוצים, הם יכולים להקים קואליציה כבר מחר בעזרת בית המשפט שימצא תיקים להנדל והאוזר ויאיים עליהם, אני גם לא אהיה מופתע אם זה יקרה באמצעים פליליים כמו איום על חייהם. הניבזות קיימת. את שיתוף הפעולה עם המשותפת הם כבר עשו, את הבלאגן בזמן הקורונה הם גם עושים. אין להם קווים אדומים. קשה לשחק שחמט על חשבון חיי המדינה. הם השקיעו מיליונים במהפך שלהם והם לא יוותרו עליו בקלות גם אם המדינה תישרף. צריך ממשלה ימנית יציבה (עם נתניהו או בלי נתניהו) שתנצל את כוחה כדי להחליש את בג"ץ. אוי ואבוי אם לא יהיו לנתניהו מחליפים בימין. המשמעות של זה היא שאחרי סיום העידן שלו המדינה תיפול על הקרשים. תאמיני לי שלא כתבתי את המאמר בששון ובשמחה. אחרי כתיבת המאמר התפרסם המרד של האוזר, הנדל ולוי והתחלתי להתלהב אך בינתיים הם לא מראים נכונות להצטרף לקואליציית הימין. המצב ממש לא פשוט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
5 |
|
|
גדעון סער טען כל הזמן , שהליכוד לא יצליח להרכיב ממשלה בראשות נתניהו , וכל "מלקקי הת.." והפחדנים של נתניהו , בליכוד , עשו ממנו בוגד. סער ראה מה שכל אחד יכול היה לצפות בימין והחלט יש לו הבנה פוליטית יותר טובה מכל "החנפנים" של בליכוד ( ישראל כץ , ניר ברקת , מירי רגב וגלנט ועוד ). שלוש מערכות בחירות רצופות בתוך שנה וחצי , לא מצליח נתניהו לקבל את תמיכת רוב הציבור להרכיב ממשלה , והטמבלים ,המפחדים שם מנתניהו , בליכוד , כבר לא פוסלים בחירות רביעיות !!.. נו , עכשיו , היועצים האסטרטגים של גנץ , עושים לליכוד ולגוש הימין "בית ספר" , ורומזים\שוקלים , ללכת לממשלת מיעוט צרה בתמיכה של הערבים , ( 62 מנדטים !!) , ובימין כבר יש כאלה שמתחילים לעשות " פיפי במכנסיים" , ואפילו ימני מובהק , תומך עוצמה יהודית , כמו שנער , מבין שהימין "לוקח" יותר מדי " סיכונים" , כאשר "נדבק" לנתניהו , וכדאי "לחשב מסלול מחדש" , מה שגדעון סער הבין כך , עוד לפני שנה והמבין יבין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
גדעון סער איננו דוגמא. כותב המאמר דיבר על מחליף שאינו חשוד כמלקק לשמאל ולבגץ והוא ציין שהמחליף צריך להיות מקורב לנתניהו. גדעון סער נשמע מאוד ימני אך אשתו השמאלנית ובתו שיוצאת עם ערבי (ללא מחאה מצידו) הופכים אותו למועמד חשוד כגייס חמישי (אולי הוא טוב, אבל הוא חשוד וסיכון לא לוקחים), גם אהדת התקשורת אליו מחשידה. שלמה המגיב כותב בזלזול על הפחד של הימין מהממשלה של גנץ שונאי ישראל ובג"ץ, אך מי שאכפת לו מהמדינה, טבעי שיחשוש ולמי שאין אחריות קל לצאת ה"גיבור". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הוא איננו דוגמא |
|
|
|
|
|
שלמה המגיב מתלהב שתומך עצמה יהודית מציע לוותר על נתניהו אך תומכי עצמה יהודית אינם מחויבים דווקא לנתניהו אלא לדרך בלבד ויש להם המון חילוקי דעות עם נתניהו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עצמה יהודית |
|
|
|
|
|
בהנחה שאנשי עוצמה יהודית , תומכים בנתניהו כמועמדם לראשות ממשלה , כמי שינהל מדיניות ימין , הרצוייה להם , אזי הם בעצמם כנראה מבינים ( אם שנער הינו נציג אוטנטי שלהם ??) , שהוא לא מסוגל "להביא את הסחורה" , ועדיף ללחוץ עליו ללכת הביתה , ולמנות יו"ר אחר לליכוד ( סער , כץ , אדלשטיין ,ארדן ,ניר ברקת ??), שיהיה מסוגל לקבל תמיכה של לפחות 61 חברי כנסת , להרכבת ממשלת ימין . וזה "התעוררות" מפתיעה , מאוחרת מדי , לקרוא את המפה הפוליטית , כאשר סער הבין היטב את הנתונים עוד לפני חצי שנה , וניסה לשכנע את מתפקדי הליכוד לבחור בו , במקום נתניהו , אך אספסוף "השבויים" של משפחת נתניהו , אמר לו , לא !. טוב , כעת כל "הגוש" הימני "תקוע" עם נתניהו , שיעדיף ללכת לבחירות רביעיות (!), תוך פחות משנתיים , עם ממשלת מעבר בראשותו , שלא נבחרה בכלל ע"י הציבור , והוא "יסחוב" כך את כל המדינה , בממשלה זמנית ומקרטעת ( מטבע הדברים ) , כי מדינת ישראל מעניינת את "הסבתא" של משפחת נתניהו , והעיקר ששרה ויאיר , נשארים לגור על חשבוננו בבלפור , עם רכבים צמודים , נהגים ושומרי ראש , ואיך אמרה פעם שרה ברגע של כעס ( שנתניהו הפסיד בבחירות ) - "מצידי שתישרף המדינה" ומבין יבין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
סער הוא החלום הרטוב שלך ושל השמאל. שנער לא רמז לכיוון שלו בכלל. |
|
כתובת IP: |
162.158.158.220 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ושל השמאל |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ממליץ לך לחכות ולראות האם גנצך בו הודית באיחור שבחרת יוכל להרכיב ממשלה כפי שהוא מתאווה יחד עם תומכי טרור שונאי המדינה היהודית ומאפיונר שמטרטר את המדינה כבר למעלה משנה בגלל טינה אישית לביבי.
ביבי אינו מושלם אך הוא המתאים ביותר להיות ראש ממשלה כיום מעצם אישיותו ומעצם כך שהעם הבחין בכך ונתן לו את הרוב היהודי של אזרחי המדינה.
אם תקרא בין השורות, עמוס מבין את אותה סיטואציה אבל טועה בכך שהוא קורא לביבי להתפטר - לטעמי עמוס נוקט בגישה פשרנית מאהבת המדינה יותר ולא "התעוררות"
בהכירי את הימין אין סיכוי שביבי ייתן לשמאל את התענוג להדיחו בפוטש שמוסווה כהליך משפטי, לכן שום בית ספר ושום נעליים (אולי בית ספר לשקרנים...)
אגב, מה אתה רוצה מחיים יבין...
|
|
כתובת IP: |
108.162.216.121 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
טימטום הקוראים אצל המגיב הותיק , עולה מדרגה מתגובה לתגובה , וכעת הוא רואה ומגדיר "כפוטש" , אופציה ( אני אישית לא מאמין בכלל להיתכנות שלה בפועל ) , ש 62 חברי כנסת , שנבחרו ע"י הציבור בבחירות דמוקרטיות , יפעלו להחלפת נתניהו , ויתנגדו למועמדותו. נו , ממתי החלטת רוב חברי כנסת , הינה "פוטש" ? ,מה זה טימטום השכל הזה ? , מה זה הזילזול הזה של המגיב הותיק , בקוראים , והתייחסות אליהם כאל מפגרים !. החלטת רוב בכנסת , זה "פוטש" , אצל המגיב הותיק "החכם" שמזלזל כך באינטלגנציה של הקוראים ,וכנראה למד זאת מנתניהו , שטוען "שגנבו" לו את הבחירות (!) , לאחר שלא השיג רוב שיתמוך במועמדות שלו. ניזכרתי שגם "הדוקטור" למשפטים משגב , משתמש במושג הזה ( פוטש) , באופן מטופש ומטעה , כדי לשלול החלטת רוב , במדינה דמוקרטית ולמגיב הותיק , היה ממי ללמוד , איך לטמטם את הקוראים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
שלוימל'ה הפוטש הוא עצם תפירת התיקים שהביאה לכאוס הזה של פגיעה באלקטורט של ביבי שללא כל זה היה זוכה ל-50 מנדטים.
אל תיתמם ואל תחנטרש, אתה יודע בדיוק את כוונתי ואתה הוא מטמטם הציבור.
אגב, גם הכשרת המשותפת בידי מע' המשפט המושחתת בניגוד לחוק יסוד הכנסת סעיף 7/א היא חלק מהפוטש לפגוע באופייה היהודי של מדינת ישראל ובימין.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
איך " תפירת התיקים" , היא "שפגעה באלקטורט של ביבי " , כאשר בבחירות האחרונות שלפני "תפירת התיקים" , אזי הליכוד קיבל מהציבור 29 מנדטים , וכיום , לאחר "תפירת התיקים" , קיבל הליכוד בראשות נתניהו , 36 מנדטים ?. וואלה , המגיב הותיק ממשיך להתייחס לקוראיו כאל עדת מפגרים , וטימטום השכל בתגובותיו , עולה מדרגה , מתגובה לתגובה. אתם הבנתם מדוע לנתניהו אין תמיכת רוב הציבור בבחירות ? , בגלל "תפירת התיקים" !. נו , עכשיו אנו מבינים את ההסבר של נתניהו , לאי הצלחתו לזכות באמון רוב הציבור , כי לטענתו , "גנבו לו את הבחירות" !!. טוב , גם אם נתניהו היה מובס בבחירות , כמו בבחירות מול אולמרט ( הליכוד התפרק אז ל 12 מנדטים !!) , היה המגיב הותיק "מאשים" גורמים אחרים בזאת . נו , נתניהו לא קיבל אמון הציבור בגלל "תפירת תיקים" ! , והמגיב הותיק שכח להזכיר לקוראים , שנתניהו אמר שרק בקלפי יחליטו על גורלו , וכעת גם התוצאות בקלפי "נגנבו" לו , בגלל "תפירת תיקים". וואלה , טיעונים והסברים שמתאימים לאייטמים בתוכנית הבידור והסאטירה "ארץ נהדרת בטלויזיה" . ממש מדהים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
שאלותיך מעידות על טיפשות.
והרי כתבתי לך במקום כל שהוא שללא זיהום שמו של נתניהו ע"י פרקליטות מושחתת (לקול מחיאות הכפיים של התקשורת הבזוייה) נתניהו היה עובר בקלות את משוכת ה 61 מנדטים.
אבל מכיוון שאתה אדם לא כל כך חכם, אתה מעלה טיעונים מוזרים, הטיעון שהעלית נובע מכך שאנשים לא תמימים לא נפלו בפח התפירה.
והיו גם הרבה תמימים, כמו ההיא ששאלה אותי ? מה אתה לא רואה טלביזיה ?...
בחייאת שלמה, אתה לא ראוי לויכוח כי אתה חי על המאדים.
עשה טובה ושחרר אותי מהוויכוח המטופש אתך, אין לי כוח לטיפשים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
"מכייון שאני אדם לא כל חכם " , כמוך , מגיב ותיק , "ואין לך כוח לטיפשים" כמוני , אז אולי בכל זאת תעשה מאמץ , לשכנע את הקוראים , איך "זיהום שמו של נתניהו" , גרם לעליה באלקטורט שלו ולא לירידה באלקטורט שלו , ואיך "זיהום שמו של נתניהו " , יכול והגיוני שיבוצע , ע"י מפכ"ל משטרה דתי , מתנחל , איש ימין מובהק , וע"י יועמ"ש , איש ממשפחת אצ"ל , ששניהם נבחרו ומונו לתפקידם , בפועל , ע"י נתניהו ?, ואיך מואשם כעת ע"י משפחת נתניהו , בזיוף הבחירות ( "גנבו את הבחירות" בלשונם של נתניהו עצמו ובנו יאיר !!!) , יו"ר ועדת הבחירות השופט העליון הנדל , זה השופט "השמאלני" (עלאק !), שבעברו פסק על אי אישור כניסה לישראל של פלשתינאים שנישאו לישראלים , וכן פסק בחוקיות הריסת בתי מחבלים , וכן פסק לשלול תושבותם בישראל של תושבי מזרח ירושלים המזוהים עם החמאס וכן פסק שלמדינה יש זכות להחזיק בגופות מחבלים , לצורך מו"מ לשחרור גופות חיילינו . אתם הבנתם מי כאן "השמאלנים" שגרמו לכך "לזיהום שמו של נתניהו" ? , אתם הבנתם מי זה השופט "השמאלני" , יו"ר ועדת הבחירות , "שגנב" את הבחירות לנתניהו ?. ולטירוף הפסיכוטי הזה ולהסתה הזו , ולטימטום השכל הזה , תמיד "מתחבר" המגיב הותיק "החכם" , שבאופן פאבלובי , יודע להסביר לקוראים , מה הסיבה שנתניהו לא מצליח כבר שלוש בחירות רצופות במשך שנה וחצי , לקבל אמון רוב הציבור להרכיב ממשלה , וכל זה בגלל "שזיהמו את שמו" , "וגנבו את הבחירות" כל "השמאלנים" האלה , "שתופרים תיקים" לנתניהו. נו , תראו מי כאן נותן ציונים "לחכמים" או "לטיפשים" , שמתייחס לקוראים כאל עדת מפגרים , שכך ניתן לשכנע אותם !!. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב התגלה כתומך ממשלה הנשענת על שונאי ישראל ותומכי מחבלים והתירוץ ההזוי שלו שדעותיו לגיטימיות הוא עברו הצבאי (שגם איננו מוכח) הוא זה שמטיף עכשיו לאוהבי נתניהו גם אם הם קוראים לו לפרוש מחוסר ברירה (מחוסר ברירה לדעתם, כי אני אישית חולק על שנער בעניין זה). הרמטכ"לים של כחול לבן (גם כן מתפארים בעברם הצבאי) התנגדו לגדר שהציל אותנו ממסתננים ותמכו בהסכם הגרעין המסוכן של אובמה. הם סתם שימשו כבובות בצבא. מי שקובע את מצבנו הביטחוני (לטוב ולרע) זה רק הקב"ה. לא הרמטכ"לים האפסים ולא שלמה המגיב הגיבור. "אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר". אפילו טיבי פעם לעג לביטחוניסטים בכנסת ואמר שהוא לא מבין איך עם אידיוטים כאלו ניצחנו אותם בכל מלחמות ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
התגלה |
|
|
|
|
|
אם "מי שקובע את מצבנו הביטחוני ( לטוב או לרע ) זה הקב"ה " , אז באמת כדאי שנצביע לו ( לקב"ה ) , אבל לצורך זה , חשוב שנכיר אישית את "הקב"ה " , ושיקים קודם מפלגה , הלא כן ? . וואלה , תראו מי כאן מלין על "אידיוטים" ? , האתר כאן ,כבר הופך ממש לבידור לקוראיו , או לאיזה טכניקה "לשחרור נפשי" של אנשים , או לשניהם ביחד. אלוהים ( הקב"ה) שישמור עלינו , אדוני המגיב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
כבר הוכחת המון בורות בדת. קודם כל צא ולמד שיעורים ישנים שניתנו לך ואחר כך נתקדם הלאה. אנחנו מחויבים להשתדלות, הקב"ה עושה את כל השאר בהתאם למה שהוא חושב. היהדות איננה פועלת לפי ההגיון המוכר לך. לפי ההגיון שלנו שאנחנו מכירים גם אין טעם להניח תפילין או לשמור שבת. למה שרצועות עור עם קופסאות שבתוכן פסוקים יגנו עלינו? מה ההגיון בזה? למה שהדלקת אור דווקא בשבת תזיק לנו? מה ההגיון בזה? מה לעשות..... לרוחניות חוקים אחרים מאלו שאתה מכיר. זכותך לא לאהוב את זה אך עליך לכבד את זה. לא מעט אקדמאים מאמינים בזה, דוקטורים , פרופסורים ואפילו חתני פרס נובל. אם זה היה עד כדי כך הזוי זה היה נשאר נחלת פשוטי עם חסרי מוח בלבד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צא ולמד |
|
|
|
|
|
חשבתי שאתה יותר חכם עד שנתקלתי בדבריך כי בימין עושים "פיפי במכסיים" מ-62 מנדטים.
כנראה שלא למדת, לא צפית את נטיותיהם האמיתיות של הנדל האוזר וטרופר.
נראה לי שלמישהו אחר מתפוררת החזית שחור לבן....
מצחיק שכמותך.
|
|
כתובת IP: |
108.162.216.161 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
נו , בגלל שאני לא "חכם" ואתה כן "חכם" , מגיב ותיק ,אז מרוב "החוכמה" שלך , אתה מעמת (!) אותי ומתריס נגדי , בהצגת האופציה ( ממשלת מיעוט בתמיכת המשותפת ) שאני מתנגד לה !! . נו . תראו מי שמדבר כאן על "מצחיק" ?. נ.ב. לאור חלק מהתובנות שלך כאן בתגובותיך , עדיף שלא תשתמש במושג "חכם" , או "מצחיק" , כדי לנמק דעותיך , ובודאי לו כדי לאפיין באופן שלילי , את המגיבים שאינם "זורמים עם הראש שלך". תהיה לי בריא , מגיב ותיק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
אתה טוען שאתה מתנגד לממשלה הנשענת על המשותפת אבל קודם טענת בשמחה רבה שבאמצעות ממשלה זו עושים לנו בית ספר אז תהיה מסונכרן עם עצמך. חוץ מזה חלק מלהיות חכם זה לראות את הנולד. נתניהו הזהיר מהמהלך הזה שוב ושוב ושוב אבל השנאה לנתניהו עיוורה את עיניך. |
|
כתובת IP: |
162.158.158.106 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לראות את הנולד |
|
|
|
|
|
זה לא סותר בכלל. אכן הקמפיינרים של גנץ , עושים לליכוד "בית ספר" , אך אני אישית , לא "מתלהב " בכלל , מהתוכנית הזו , שאין לה לטעמי , שום היתכנות , ולא תשיג את המטרה הפוליטית שאני רוצה בה , והיא ממשלת אחדות ליכוד\כחול לבן , ללא נתניהו ,עם רוטציה , ואני אפילו מעדיף , אחדות עם נתניהו , כמוצא אחרון אם אין ברירה , מאשר בחירות רביעיות. בכל תגובותיי בנושא תמיד הייתי בעד ממשלת אחדות , בדומה לממשלת פרס שמיר בשנות השמונים , שהרגיעה את הציבור , התמודדה בהצלחה עם משברים ( בעיקר כלכליים קשים מאד באותה תקופה ), והפסיקה את השיסוי והפילוג בעם. איני שמאלני בכלל , ואין לי "שנאה" לנתניהו , אך בהחלט אין לי כיום (!), שום הערכה אישית כלפיו , על השקרים שלו , על הזיגזוגים שלו , על הפלגנות שהוא עושה בעם , על החמדנות שלו , על האובססיביות הזו כנגד התיקשורת , על התוקפנות שלו כלפי מערכות האכיפה של המדינה , וכיום גם על מה שנחשף בחקירות הפליליות נגדו , וגם על חוסר יכולתו לבלום את הטירוף הזה של אשתו ובנו יאיר , שלטעמי הם שולטים בו במידה כזו , שזה עלול גם לסכן אינטרסים חיונים של המדינה לעניין החלטות גורליות שצריך להחליט ראש ממשלה בישראל וזה גם מאד מדאיג אותי. אם תהיה ממשלת אחדות ברוטציה , עם נתניהו כחצי קדנציה אחרונה שלו בפוליטיקה , כולי תקוה שהשוויון בממשלה ובהחלטות החשובות במדינה ,של נתניהו , תהיינה תחת בקרה מספקת של כחול לבן , בתוך הממשלה , שלא תיתן לו את האפשרות להזיק למדינה , אלא רק להועיל לה , מתוקף נסיונו וללא ההשפעות המסוכנות שיש לו מבית , וללא ההתנהלות המבישה שלו לצורך ההישרדות הפוליטית שלו , כאשר יהי מוסכם שהוא הולך לפנסיה בסיום חצי הקדנציה שלו , ובא לציון גואל. אני אישית מעדיף שיגיעו לעיסקת טיעון מקלה , בתיקים של נתניהו , כמו שעשו עם אשתו , ותסתיים הסגה הזו , באשר זה יהיה ממש מביך , לראות שוב ראש ממשלה בבגדים כתומים במעשיהו , לאחר הפאדיחות עם קצב , אולמרט , הירשזון , דרעי , בניזרי , שבהחלט לא הוסיפו אמון במנהיגים הפוליטים שלנו , בעיני הציבור וזה עשה למדינה נזק עצום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
שלמה לא רוצה ממשלה עם שונאי ישראל אך סביר להניח שהוא ימשיך להצביע כחול לבן. שלמה רוצה מצד אחד אחדות ומצד שני הוא רוצה לכפות על הצד השני מי יהיה נציגו. זו לא אחדות. שמעת פעם את שמעון פרס אומר שהוא מסכים להתאחד עם הליכוד בתנאי שלא שמיר ינהיגו? שמעת את שמיר מתנה ממשלת אחדות בתנאי שפרס לא ינהיג? תוצאות הבחירות מראות שיש לנתניהו מספיק תמיכה בעם שמצדיקה את מיקומו בראש הליכוד ואת חלקו המלא כראש הממשלה בממשלת האחדות לו תקום. מי שלא מכבד את יריבו לאחדות ואת מנהיגו שנבחר בפריימריז דמוקרטי, אינו מעוניין באמת באחדות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בקשקושיו |
|
|
6 |
|
|
אבל אני מאמין שהבעיה העיקרית היא ששרה'לה אינה מוכנה. תשים לב שהיא אפילו "מתפללת" עם בעלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארי כספי |
|
|
|
|
|
הרדיפה התקשורתית והמשפטית של שרה נתניהו יש לה מטרה אחת: להרתיע מנהיגי ימין פוטנציאליים מלחולל בישראל שינוי חיובי שייטיב עם תושביה ולא רק עם מושחתיה. הרדיפה הזאת נועדה לסמן לפעילי ימין צעירים: "ככה ייעשה לאיש
(ולאשתו) אשר אליטת השמאל אינה חפצה ביקרו". אם נתניהו היה מקדם את חלוקת הארץ, עושה הסכמי ״שלום״ ומחזק את הכלכלה ה"סוציאליסטית" – שרה היתה "אתרוג" כמו רויטל גנץ (פעילת "מחסום ווטש"), עליזה אולמרט (פעילת "מחסום
ווטש", שמכרה קליפת ביצה שבורה מחוברת בסיכת בטחון ב-300 אלף שקל לכל קבלן או יזם שרצה לקבל אישורי בנייה בירושלים בזמן שבעלה היה ראש עיריית ירושלים), מיכל הרצוג (שעבדה בקרן ריץ' הידועה לשמצה), סוניה פרס (שסירבה
להגיע לטקס מינויו של שמעון פרס לנשיא וסירבה לעבור לגור איתו במשכן הנשיא), לאה רבין (שהייתה שולחת לצורף תכשיטי זהב שקיבלו היא ובעלה כמתנות בניגוד לחוק, כדי שימחק את ההקדשות ויעלים ראיות, גירשה מאירוע משפחתי את
גרושתו של בנה יובל והשפילה אותה לעיני אלפי אנשים, וכפתה על בעלה של בתה דליה לתת לבת גט לאחר שהפך לנכה וצרחה עליו כי אינה מוכנה שהבת שלה תהיה נשואה לנכה), ופולה בן-גוריון (הקלפטומנית שגנבה מחנויות והמאבטחים שלה
היו משלמים לחנות אחרי שהיתה יוצאת). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארי אוהב הכסף |
|
|
7 |
|
|
מי ששמח לאיד נמצא בצד של שונאי ישראל. הם אולי חושבים שהם עושים מנתניהו (ולהבדיל אלפי הבדלות ממני) צחוק אבל הם עושים את הצחוק רק מעצמם. אין טעם להתווכח עם מי שהגיע לרמות כאלו של מוסר. ולגבי המגיבים האיכפתיים שאוהבים את המדינה אומר רק שלא היה לי קל לכתוב את המאמר הזה אך לפעמים צריכים לבחור ברע במיעוטו. אם הבלאגן יסתיים בממשלת ימין בצלמו ובדמותו של נתניהו, זה וודאי לא יהיה ניצחון של השמאל ושל בגץ. הכי הרבה זה יהיה ניצחון של ליברמן שיצליח לנקום בנתניהו. אך תמיד ליברמן ייזכר כפוליטיקאי כושל ונתניהו ייזכר כראש הממשלה שכיהן הכי הרבה זמן בתולדות המדינה ולכן ליברמן לעולם לא יחוש שנקמתו הושלמה. הוא לא יוכל למחוק לנתניהו את הישגי העבר. אני מסכים עם באום שקשה לדעת מה היה קורה אילו .... אך אין ספק שטיפוח קשרים טובים הוא דבר חשוב לא רק מול פוטין וטראמפ אלא גם מול שותפיך לקואליציה בפוליטיקה המקומית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
8 |
|
|
עמוס, אתה כל-כך לא בעניינים? אתה לא הצלחת להבין המנוולים מוכנים לכל תחליף של נתניהו משום שאף אדם נורמלי לא היה מחזיק מעמד - מול הלחצים של הפושעים הבוגדים בעם היהודי. אין בעולם אדם שהיה מסוגל לעמוד מול "שומרי הסף" המושחתים שתמכן באובמה בעניין איירן. עמוס, "רק ביבי" מצליח (בתחבולות) להגן על העם היהודי, ולכן העם היהודי בחר דווקא בו. גם אתה - כמו ליברמן ובן-גביר - הפכת לשונא נתניהו עקב נטישתו את בן-גביר, וחברת למפקירים את טובת העם. שמור על "הצפון" וזכור למה מגיעים אנשים שנעלבו:
"תניא אמר רבי אלעזר בא וראה כמה גדולה כחה של בושה שהרי סייע הקב"ה את בר קמצא והחריב את ביתו ושרף את היכלו" גיטין נז עמוד א'
זכור, נתניהו לא טוב ליהודים, אך הוא הרבה יותר טוב מכל תחליף. עמוס, היזהר לא לעזור לשונאינו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן נאמן |
|
|
|
|
|
לא הפכתי לשונא נתניהו. יש הבדל בין לחלוק עליו לבין לשנוא אותו ואכן לצד הערכה כלפיו יש לי גם ביקורת עליו בעניינים שונים (וגם לך אגב יש ביקורת עליו). קרא שוב את המאמר. הצעתי למצוא תחליף שנתניהו יתמוך בו, תחליף של אדם שיש לנתניהו אמון בו. תחליף שנתניהו יוכל לייעץ לו כדי שהמדיניות תישאר מדיניות נתניהו. והכל, רק בתנאי שבדיקות עומק יוכיחו שליברמן יצטרף במקרה זה לקואליציה. |
|
כתובת IP: |
162.158.158.106 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
אני בעד שהמחליף של נתניהו ירכיב במהרה קואליציה ויחוקק מיד חוק שיחזיר את בג"ץ למקומו. להיכן שהיה לפני המהפכה של אהרון ברק, ושאף אחד לא יגיד לי שאז לא הייתה דמוקרטיה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
9 |
|
|
וגם כל ממשלה שלא תהיה, הליכוד ו/או כחול לבן (דיזלבע דרעק), תכלול גם את הרשימה המשותפת. היינו כחולמים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הצעת ייעול |
|
|
10 |
|
|
הציבור היהודי בחר בו, מנהיג המפלגה הגדולה ביותר, המתאים ביותר לראשות הממשלה, שיקום וילך.עדיף שגנץ יפרד מלפיד וליברמן שמרעילים את המערכת ויחבור לנתניהו. ככה הוא יציל את כבודו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מייק |
|
|
|
|
|
יציל את כבודו? אי אפשר להציל מה שאיננו קיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בלתי אפשרי |
|
|
11 |
|
|
הם יורשיו: "יש שני אנשים שאני רואה בהם מתאימים להנהיג את מדינת ישראל – יוסי כהן ורון דרמר". לא פוליטיקאים ולא מחברי הממשלה ונאמנים על נתניהו. |
|
כתובת IP: |
162.158.158.202 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באוגוסט 2019 |
|
|
12 |
|
|
המאמר נכתב לפני שנבקעו סדקים בכחול לבן ולפני שאחד אחרי השני שם החלו להצהיר שלא יישבו עם המשותפת. המאמר נכתב כאשר נעשה הרושם שאוטוטו עומדת לקום ממשלת שמאל עם תמיכת המשותפת מבחוץ או מבפנים ולכן סירבתי לדפוק את הראש בקיר ולהתעקש על נתניהו בכל מחיר. מי היה מאמין שכחול לבן לא חישבו כמה מהלכים קדימה ולא בדקו מראש את הנכונות של כולם לשבת עם המשותפת שהרי ברור היה שהם יזדקקו להם. במצב הנוכחי וודאי שנתניהו אינו צריך להתפטר אך כעיקרון. אם השמאל יוכל להרכיב ממשלה, חייבים להקדים אותו גם במחיר פרידה מנתניהו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
- עמוס |
|
מגיב ותיק | 11/03/20 08:04 |
|
|
נתניהו שועל פוליטי שלא קם כמותו.
אני קצת (קצת) מכיר את המאטריה, אין ספק שידו בסדקים המתהווים בשמאל.
כל קשקושי שלוימל'ה על ערימת 62 מנדטים של גנץ וה"בית ספר שעשו לביבי" ושאנשי הליכוד שעושים "פיפי במכנסיים" הם הבלים של מנותק קשקשן מלהקת רל"ב.
שים לב איך הוא הפך אותך לחבר בלהקת רל"ב...
לחבר'ה האלה אין אופציה (ולא תהייה) להקים ממשלה בשיתוף עם תומכי טרור.
יום טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
נו , מגיב ותיק , הרי בנקודה זו , של חוסר היתכנות לקואליציה של כחול לבן , בתמיכת הרשימה המשותפת , אני טוען כבר עוד מלפני הבחירות האחרונות וגם לאחר שבני גנץ , תיכנן זאת , לאחר הבחירות. במפתיע (!) , אנו זהים בפרשנותנו בעניין ספציפי זה , שאין ולא הייתה שום "אופציה" ( היתכנות , בלשוני ) , שתהיה שותפות פוליטית של כחול לבן וליברמן , עם בל"ד (!) ונראה לי שכל התוכנית הזו ( תמיכת המשותפת בקואליציה שיש בה את ליברמן !!), נועדה רק "להלחיץ את גוש הימין " , ולא היתה בכלל מעשית. נ.ב. איני מבין גם את ההפתעה בגוש המרכז\שמאל , "מהסיפור" של אורלילוי , כאשר גם לקראת הבחירות האחרונות , היא דרשה באופן תקיף לפסול את היבא יזבק בועדת הבחירות , בניגוד לעמדת מפלגת העבודה\מרצ , אז היא היתה מסכימה כעת , לקבל תמיכה שלה בממשלה של גנץ שבה היא תהיה שרה ?. אכן , נתניהו "שועל פוליטי " מנוסה ,אך בכל זאת , אני מעריך , שאם יגרור את המדינה לבחירות רביעיות , ולא לממשלת אחדות עם כחול לבן , זה כבר "יתיש" את גוש הימין , וגם אצלו יתחילו "סדקים" , באמונה ביכולתו של נתניהו "לספק את הסחורה" , כפי שבא לידי ביטוי , בתובנות כאן של שנער במאמרו. זהו , מגיב ותיק , מה שנשאר , זה רק שתי "אופציות" , ממשלת אחדות ברוטציה ליכוד\כחול לבן , או בחירות רביעיות , שלדעת כל הפרשנים , ולדעת רוב הציבור ( היהודי וגם הערבי ) , זה יהיה ממש אסון למדינה ,ועוד כעת , מול המשבר הכלכלי והבריאותי והחברתי הגדול הזה , של מגיפת הקורונה . דרך אגב , גנץ כן "הלחיץ" את הימין ( עשה להם בית ספר , בלשוני ) עם השותפות הזו עם הערבים , וראה איך הגיבו נתניהו ובנו יאיר בתיקשורת , כאילו הוקמה כאן מדינה פלשתינאית במקום מדינת היהודים שלנו , וגם כל ראשי הליכוד נכנסו לויברציות , שהיו מוזרות בעיני , לאור אי ההיתכנות של השותפות הזו של גנץ עם המשותפת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
שלמה המגיב הוא אכן מניפולטור וקשקשן והוא גם מרבה לעוות את דברי וכשמסבירים לו את טעותו הוא ממשיך לעוות את הדברים מכיוון אחר, אז אין לי עצבים אליו. אני נוטה להסכים עם אחד המגיבים לו שטען ששלמה בעצמו לא תמיד מאמין למה שהוא כותב. ההתנצחויות שלו באתר מעניקות לו את הצומי ואת החמצן המצדיק את קיומו אז הוא מחפש לכתוב שטויות בכל מחיר. הוא פחות ופחות מעניין אותי. לגבי נתניהו - יש לזכור שהוא לא קוסם על. הוא גם הפסיד בעבר בחירות לאולמרט ולברק והגיע לתיקו עם גנץ 3 פעמים (למרות כל ההסברים המקלים כמו: ניצחון של רוב יהודי או מלחמה בין כוחות לא שווים מול תקשורת שלמה ובג"ץ וכו'). גם כשנתניהו מנצח הוא לא לגמרי מנצח כי אין לו כוח פוליטי שמאפשר לו לעשות את כל מה שהוא רוצה לעשות. ממשלה שנשענת על שונאי ישראל כבר הייתה לנו באוסלו כך שלא מדובר בתסריט חסר תקדים ובלתי אפשרי (בטח לא כשיש לנו אופוזיציה חסרת אחריות המונעת בעיקר משנאה) ומספיק ממשלה זמנית ביותר כדי לעשות בלאגן בחקיקת חוק פרסונלי נגד נתניהו או בחקיקת חוק שיחזק את מעמד בגץ אשר ביטולו יצריך רוב של שני שליש למשל. אז כן - אני לא חושב שזו בושה לחשוש מממשלת שמאל (כולל מממשלה זמנית) וכאשר ראיתי שהם רוצים ללכת על 62 מנדטים כאחוזי אמוק, האמנתי לזה ואני עדיין מאמין שזה היה חלומם הרטוב וביחס למידע הספציפי הזה, היה נכון שנתניהו יתפטר כל עוד מובטחת ממשלת ימין כתוצאה מכך. אני שמח שישנם סדקים בכחול לבן אבל אפסיק לחשוש מהם רק כשתקום סופית ממשלה ימנית או כשיוכרז על בחירות רביעיות. לקראת סיום, נקודה אחת של אמונה - מלמעלה יש נטייה להפיל אנשים חזקים שהציבור בוטח בהם יותר מדי ומעניק להם סגולות אלוקיות. המטרה היא להראות שיש רק אלוקים אחד וגם אם מישהו מצליח, זה בהשגחה עליונה ולא נטו בזכות עצמו. מותר להלל את נתניהו אבל הניסיון לייחס לו תכונות על הוא מסוכן. ולסיום - לא הבנתי את ההערה שלך על הרל"ב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
- עמוס |
|
מגיב ותיק | 12/03/20 09:33 |
|
|
|
|
|
|
|
הוא תמיד מעוות דברים וזה לא חדש וזה לא משנה מה ארשום, הוא כבר יוציא מזה משהו אחר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
באמת אני עושה "מניפולציות" , כאשר אני "מפרש את המאמר כאילו שנער נגד ביבי" , טוב , כל אחד אחר , שלא "עושה מניפולציות" כמו המגיב הותיק , היה רואה מאמר שכותרתו - נתניהו צריך להתפטר" ובתוך המאמר , קורא משפט בעל תובנה משמעותית , כמו - "המדינה חשובה יותר מנתניהו " , ומפרש זאת כמובן , ששנער "מתלהב" מנתניהו , הלא כן ?. וואלה , איך אדם כמוני , שלא כל כך "חכם" ( בלשונו של המגיב הותיק ) , מפרש באופן מטעה כזה , את מה שהוא קורא במאמר , והמגיב הותיק "החכם" רואה בכך "תמיכה" בנתניהו !. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
שלוימל'ה, נערת הגומי נדיה קומנצ'י הזכורה לטוב, מצהיבה מקנאה למראה הפליק פלאקים שלך.
אוי ליצן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
כן, הארץ גם שטוחה, השמש זורחת במערב והירח עשוי מגבינה... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
ראשית , ניסיתי לדמיין איך אדם "חכם" כמוך , היה מגיב לאנשים שאינו מסכים עם דעתם , אך אינו מסוגל לשכנע שהם טועים , ללא השימוש במילה "קישקוש" , ונראה לי שהיתה לך כאן איזו "בעיה" ,והמבין מבין. טוב , כל פעם "שמכניסים אותך לפינה" , אז מי שעושה זאת , הוא "קישקוש..פחדן..לא חכם " וכיוצ"ב , אך נימוקים עניניים , לא נמצא אצל המגיב הותיק. ובכן : כאשר שנער , בכותרת מאמרו , דורש מנתניהו "להתפטר" ובהמשך המאמר , הוא מסביר "שהמדינה יותר חשובה מנתניהו" , זה בפרשנות "המבריקה " של המגיב הותיק "והחכם" , בכלל "לא רלבנטי " למי שטוען והבין מכך , ששנער לא "מתלהב" מנתניהו ומהמשך מועמדותו לראשות הממשלה ע"י הימין הפוליטי בישראל. ממש מעניין , איך המגיב הותיק מפרש את השפה העברית ומובנה , בניגוד לפרשנות במילון העברי , אבל מה לנו כי נופתע , כאשר לטעמו ולפרשנותו , אזי נתניהו לא מצליח להרכיב ממשלה בישראל , למרות "ניצחונותיו" המזהירים , בשלוש מערכות בחירות רצופות במשך שנה וחצי , בגלל מערכות האכיפה "שתפרו לו תיקים" , והשפיעו על "האלקטורט" שלו , וזאת כאשר "האלקטורט" הזה , דוקא גדל ב 25 אחוז (!!) , מאשר האלקטורט שקיבל בבחירות שהיו , לפני שהתחילו לתפור לו תיקים". וואלה ,באמת לא הסדר , שלמה המגיב , שלא מליח להוציא למגיב הותיק את הלשון מה... , של נתניהו . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
ודוגמה לכך היא ההתעקשות שלך להיות סלפן והרי בעניין השחיקה באלקטורט של ביבי הסברתי לך (לפחות 3 פעמים) שללא תפירת התיקים לביבי לא הייתה שום בעיה לנצח את הגולם עם יותר מ-60 מנדטים.
אבל אתה מתעקש לחרטט את עצמך לדעת וממשיך להגן על חבורה שזוממת לקואליציה עם תומכי טרור.
היה רגוע, גם 10 קשקשנים כמוך לא ישכנעו אותי עם הבלים ברמה שאתה מציג ולשפה שאליה אתה יורד במצוקתך.(לשון וכו...)
אוי קשקשן ואיש טיפש.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
האם אתה כה "מוגבל" , שאינך מסוגל להסביר את התובנות ההזויות שלך , ולשכנע את הקוראים שהן ראויות , הגיוניות , ותואמות אמת , חוץ מלהשתמש במילים "..קשקשן..איש טיפש..הבלים..מצוקתך.." ?. נו , הרי אתה איש "חכם" ולא "טיפש" כמוני , ומאדם "חכם" יש לצפות שיהיה לו עוד מילים , מושגים ומשפטים בלכסיקון , כדי שיוכל לנמק את עמדותיו , הלא כן ?. נו , תראו מי כאן נותן ציונים של "חכמה" או "טיפשות" לאנשים , ממש מביך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
צר לי, הבעיה אצלך.
זיהיתי זה מכבר שמספר פעמים (נדמה לי שגם עמוס זיהה) שאתה מתעלם ממה שאני כותב לך ואתה חוזר להחזיק בדברים כאילו שלא הסברתי את עמדתי (והדוגמה האחרונה היא בעניין השחיקה של האלקטורט של ביבי (למרות שעלה במנדטים) וטענתי היא שהיה עולה יותר ללא תפירת התיקים ואתה מתעלם וחוזר לסורך.
במקרים כאלה לפעמים אני מתעלם ממה שמורתי הדגולה חנה בבלי למדה אותי...
יום טוב והרבה בריאות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
איתמר לוין
הליכוד ביקש דחייה של לפחות שבועיים כדי לבדוק את כל הפרוטוקולים של ספירת הקולות בכל הקלפיות הנדל מגלה שהורה למשטרה לחקור שלושה מקרים של אי-סדרים בהצבעה
|
|
|
|
|
|
עמנואל בן-סבו
ממוסוליני דרך ארדואן ועד לעריקים הח"כים שנבחרו באופן דמוקרטי בבחירות דמוקרטיות הופכים בהבל פה מתוכנן ומזומן לעריקים, מדביקים למצחם אות קין, עוטפים אותם בהילה של עבריינים
|
|
|
|
|
|
מירב ארד
קלפי מספר 11 באכסאל, קלפי מספר 18 ברהט, וקלפי מספר 68 בלוד - יועברו לחקירה משטרתית הנדל החליט לגרוע חלק מההצבעות ב-2 מהקלפיות, באכסאל ובלוד, מהתוצאות הסופיות
|
|
|
|
|
|
עמנואל בן-סבו
אהבה את עם ישראל, את ארץ ישראל ואת תורת ישראל בשיחה האחרונה ביקשה: "הצביעו רק ביבי" לו רק ידע כמה אהבה את הנהגתו, לו רק ידע איך גייסה את כל הרטוריקה והחכמה שהייתה לחם חוקה כדי לשנע את חברותיה בבית הדירות, במכולת, במרפאה, במשפחה
|
|
|
|
|
|
רינה אזולאי
השאלה הגדולה: מה באמת גורם לשני הצדדים לחשוב שזה ה"משחק" שלנו, ולגרור אותנו שוב ושוב לבחירות חוזרות? האם הוויתור הוא באמת כל כך גרוע לעומת מצב שבו נגררים ללולאה אינסופית של בזבוזי מיליארדים?
|
|
|