X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
המשותף בין שתיקתה של הפרופסור עדה יונת לבין הצהרותיו של ראש הממשלה החליפי בני גנץ הוא שמוטב היה לשניהם לא להתרחש
▪  ▪  ▪
יונת. תשובה תמוהה [צילום: ששון תירם]

שנו חכמינו מה הקשר בין מחט ל---? אז על זה רציתי לדבר.
פרופסור עדה יונת:
בראיון ארוך ומעניין שהתקיים אמש בערוץ 12 פרטה הפרופסור עדה יונת את נפלאות החיסון לקורונה שמבוסס על התגלית שלה (כן, הריבוזון). יונת תיארה עד כמה החיסון יעיל וחף מסיכונים מהותיים אך לבסוף כשנשאלה אם היא מתכוונת להתחסן ענתה שאיננה מוכנה להשיב על כך...
הלסת של ארד ניר נשמטה, חיוורון פשט בפניו וכך גם אני מעריך לסתותיהם של צופים רבים. צנעת הפרט? אולי היא פוחדת? אולי איננה מאמינה בפיתוח שמבוסס על פרי המחקר שלה? אולי היא לא מבינה את האפקט של סירובה להשיב, על הציבור?
ולא מדובר בתגובה תמוהה ראשונה מצידה של הפרופסור. סמוך לזכייתה בנובל שהביא כבוד לאקדמיה הישראלית נשאלה באחד מהראיונות בעניין חטיפות חיילים ואזרחים על-ידי ארגוני טרור. "אם לא נכלא אותם לא יהיו חטיפות".. ענתה ולא התכוונה שצריך לירות בהם בזירת הפיגוע.
גבות רבות התרוממו לנוכח היציאה הזאת ושאלת הקשר בין השכלה רחבה לבין אחריות, תבונה וטקט צפה ועלתה לסדר היום של הדיון הציבורי.
שר הביטחון ורה"מ חליפי בני גנץ:
לפני מספר ימים התראיין שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ לעיתון הסעודי "א-שרק אל אווסט" ונשאל על הפלשתינים. האם הוא מוכן "לשלם את מחיר השלום". גנץ לא הסס וענה שאינו רואה שלום מלא במזרח התיכון "ללא הסדרת הסכסוך הישראלי-פלשתיני" (בכך מחזיר בני גנץ את הפלשתינים למרכז הבמה אחרי שהנשיא טראמפ הפך אותם ללא רלוונטיים). בעניין ירושלים גנץ הוסיף שהעיר צריכה להיות מאוחדת "אבל יהיה בה מקום לבירה הפלשתינית".
בנושא הגבולות לגנץ יש תורה סדורה. "ישראל זקוקה לבקעת הירדן במסגרת צרכי הביטחון אבל הטווח של החלת הריבונות לא יהיה בהכרח 30% וניתן לצמצם אותו מאוד". כן הוסיף "התנגדנו לתוכנית הסיפוח מההתחלה" ו"אנחנו" רוצים שלפלשתינים יהיה מרחב גאוגרפי שיאפשר חיים נוחים "ללא מכשולים".
כלומר, חלוקת ירושלים דה פקטו, בקעת הירדן היא בסך-הכל שכפ"ץ ולא חבל ארץ בלתי נפרד ממדינת ישראל ו"המכשולים" יוסרו כדי לאפשר לפלשתינים תנועה חופשית - "חיים נוחים" בהגדרתו. לשאלת הסעודים, גנץ מוכן לשלם את מחיר השלום וכל הנ"ל בעיניו מהווה "שפה חדשה ועכשווית". כמה אירוני.
אז הקשר בין הימנעות הפרופסור יונת ללכת עד הסוף ולחזק את הצהרותיה בדוגמה אישית לבין הראיון של גנץ לסעודים הוא בשורה התחתונה - נזק. שני קוני למל? לא בטוח.
"יש דברים שרציתי לומר ואינם נענים לי", כתב המשורר - אלו דברים שאמורים להיאמר ולא נאמרו ויש דברים שנאמרו וחבל.

תאריך:  27/12/2020   |   עודכן:  27/12/2020
+לשכת רפי פרץ: "יתמודד על ראשות הבית היהודי"
21:50 27/12/20  |  

השר לענייני ירושלים ומורשת, רפי פרץ, מכחיש את הדיווח באתר כיפה לפיו הוא צפוי לפרוש מראשות הבית היהודי לאור מצבה הגרוע של המפלגה בכל הסקרים. בלשכתו אומרים מדובר בסחריר. מי ששמם מוזכר כמתמודדים אפשריים לראשות המפלגה הם: ניר אורבך, מוטי יוגב ואלי בן דהן. זאת לאחר שפרץ אפשר התמודדות רק לחברי מרכז, בניגוד להבטחתו לפתוח את השורות.

+כחול לבן: נתניהו ממשיך להשתמש בקורונה לצרכיו הפוליטיים
21:22 27/12/20  |  עידן יוסף

כחול לבן מגיבה להאשמות הליכוד: "בכל מדינות העולם מערכת החינוך פועלת גם בסגר. נתניהו, שמנע טיפול במוקדי הדבקה והעלאת הקנסות משיקולים פוליטיים צרים, ממשיך להשתמש בקורונה לצרכיו הפוליטיים. לא נקבל הטפות מוסר ממי שמביא מאות אלפי משפחות לפת לחם ולא העביר תקציב רק כדי להימלט מהדין ולפגוע במערכת המשפט".

+הליכוד: כחול לבן מסכנת חיי אדם משיקולי בחירות
20:48 27/12/20  |  עידן יוסף

הליכוד: "כחול לבן מסכנים את חייהם של אזרחי ישראל בכך שהם משבשים את הסגר מסיבות פוליטיות כדי להאריך את הסגר במהלך הבחירות, בזמן שהתחלואה עולה דרמטית והמוטציה מתפשטת בישראל. זה יביא עוד מתים ויאריך את הזמן בו העסקים סגורים. כחול לבן חייבים להפסיק עם המשחקים הפוליטיים ולהצטרף לראש הממשלה נתניהו במאמץ לסגר הדוק ומהיר יחד עם מבצע חיסונים ענק שיביא את ישראל להיות אחת המדינות הראשונות בעולם שיוצאות מהקורונה ופותחות את הכלכלה".

+הליכוד יכריע בשאלת המקדימות
20:35 27/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בית הדין של הליכוד: יש לכנס את ועדת החוקה של התנועה עד יום רביעי להיערכות להרכבת הרשימה לכנסת ה-24  ▪  ייתכן שיוחלט על קיום בחירות מקדימות  ▪  נתניהו עשוי להתנגד ולהציע חבילה של הצעות להרכבת הרשימה

נתניהו. מעדיף להרכיב בעצמו [צילום: פלאש 90]
+מיכאלי: יוקדם הדיון המשפטי בעניין הבחירות המקדימות בעבודה
19:52 27/12/20  |  

חברת הכנסת מרב מיכאלי: "עוד ניצחון קטן במאבק הגדול שלי להצלת מפלגת העבודה. ביהמ"ש נענה לפנייה להקדים את הדיון בעתירה נגד ביטול הבחירות המקדימות. ובשפה לא משפטית - ביום רביעי יש לנו הזדמנות לתקן את העוול שעמיר פרץ עושה, לדרוש מקדימות תקינות ולהלחם על הדמוקרטיה במפלגת העבודה ובפוליטיקה בכלל".

+חיימוביץ': לכנסת הקרובה לא אתמודד בכחול לבן
19:42 27/12/20  |  

ח"כ מיקי חיימוביץ': "נפגשתי היום עם בני גנץ, וסיכמנו על סיום דרכנו הפוליטית המשותפת, ועל כך שלא אתמודד ברשימת כחול לבן לכנסת הקרובה.
זוהי החלטה שאני שלמה איתה. אני חשה הקלה גדולה על ההצבעה שלי, שהובילה לפיזור הכנסת. כבר באותם הימים הפערים האידאולוגים בין דרכי ומצפוני לבין הדרך שבה הלך גנץ העמיקו עד שהפכו לבלתי ניתנים לגישור, ויצאתי מנקודת הנחה שלא אתמודד ברשימה בבחירות הבאות.
"מצפוני שלם ואני גאה על הדרך שבה הצבעתי במטרה למנוע מנתניהו למרוח ולהרוויח עוד זמן בתפקידו, אחרי חצי שנה שבה ניהל את המדינה רק על פי האינטרס האישיים והפוליטיים שלו. אני מודה לגנץ על השותפות והאמון, ומודה לו על הזכות לנהל את ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת. אני מאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".

+זמיר לא ישובץ ברשימת כחול לבן
16:26 27/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ח"כ אסף זמיר פרסם כי זומן לפגישה עם יו"ר כחול לבן וכי בפגישה הודיע לו גנץ שלא יכלול אותו ברשימת המפלגה לכנסת ה-24  ▪  "אינני מתחרט ואני שלם עם הצבעתי.
נפרדנו כידידים והודיתי לו על האמון שנתן בי"

זמיר. הצביע בניגוד לעמדת מפלגתו [צילום: דוברות כחול לבן]
+ח"כ אסף זמיר לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות
15:57 27/12/20  |  מירב ארד

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ נפגש (יום א') עם ח"כ אסף זמיר ובתום שיחה אישית, סיכמו כי לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. גנץ איחל לזמיר הצלחה בהמשך דרכו.

+מפקחים עם מצלמות יוצבו ב-13 אלף הקלפיות
12:21 27/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

המצלמות יתעדו אירועים חריגים ואת כל הליך ספירת הקולות  ▪  לא יופעלו קלפיות ניידות למבודדים ולחולי קורונה  ▪  לא פיוצלו ימי ההצבעה והיא תיערך ביום אחד

[צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+תמיהות רבות
10:58 27/12/20  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - טיוח ושיבוש, הפיק לקח, בזבוז מאות מיליונים ותומך  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  שבת שלום, והרבה בריאות ואושר

הפגנת ימין אהוביה סנדק [צילום: דוברות המשטרה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על ריבוזון וחלוקת ירושלים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כבד חשיבות אחרות
סיירוס  |  30/12/20 10:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - טיוח ושיבוש, הפיק לקח, בזבוז מאות מיליונים ותומך    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    שבת שלום, והרבה בריאות ואושר
בצלאל סמוטריץ'
כאנשים מאמינים אנחנו יודעים שבעולמו של ריבונו של עולם שום דבר טוב לא יכול לצאת מעבירה. כשיהודים יושבים ומחללים שבת בצפייה בטלוויזיה שום דבר טוב לא יכול לצאת מזה, גם אם לרגע זה נראה ככה. יש לקב"ה מספיק דרכים לעזור לנו להסביר, לשכנע, ולהעביר את המסר, גם בלי שנכאיב לו
עידן יוסף
שרת התפוצות שמקורבת לגנץ טענה בעבר שראתה חוקרים פרטיים עוקבים אחריה    מתברר כי דווקא גורם בכיר מסיעתה ביקש ממשרד חקירות פרטי להתחקות אחר עקבותיה    במפלגת חוסן לישראל הכחישו שזה מי מטעמם: "אף גורם בחוסן לישראל לא הוציא מעולם הזמנה למעקב אחר איש"
יואב יצחק
הסכם נוסף יסייע לטראמפ לפרוש בשיאו; ולנתניהו - לתדלק את קמפיין הבחירות במערכה הרביעית
עידן יוסף
שולל חיבורים פוליטיים גם אם קיימת אפשרות להיכנס לכנסת    לא קורא למי להצביע וטוען כי הבחירות הבאות בפתח    "פוליטיקת האנשים העלימה לחלוטין את הפוליטיקה של הרעיונות"    ימשיך להפיץ משנתו בערוץ תוכן בתשלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il