|
1 |
|
|
מי ייתן ונתברך בערכים של הספר "אלטנוילנד" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלטנוילנד |
|
|
2 |
|
|
אנחנו עדים לעוצמת פער בין תיאורי חזונו של בנימין זאב הרצל בספרו "אלטונילנד" וגם בספרו "מדינת היהודים" ובין המציאות הקיימת. ההון האנושי מקבל את התפקיד ההגמוני באלטנוילנד של הרצל תוך הבעת סלידה והסתייגות מוחלטת מהגמוניה של הבורסה, לגביה הרצל מביע סלידה מוחלטת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קיימת עוצמת פער |
|
|
3 |
|
|
מאחלת למדינת ישראל, שאדני קיומה ובנייתה יושתתו על החזון של בנימין זאב הרצל בספרו "אלטנוילנד" . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאחלת למדינתנו |
|
|
4 |
|
|
חובה להיזהר ממשיכי ד"ר גאעייר כיום. אני שמחה לקרוא את יחסו של הרצל למהנדס הערבי מחיפה המביס בבחירות את הרב ד"ר גאייער. אני שמחה לקרוא את יחסו של הרצל לליברליות המחבקת בתוכה יהודים וערבים למפלגה אחת המביסה את המפלגה של ד"ר גאייער שמדינת ישראל היא רק ואך ורק ליהודים. אני שמחה לקרוא את ראייתו בדבר סגן ראש ממשלה ערבי. ולכן אני מברכת את נפתלי בנט שנתן מקום לנציגות ערבית בממשלת ישראל. אני עצובה שהדעות של ד"ר גאייער מקבלות היום אוזן קשבת בציבור הישראלי. כואב לי שבחברה הדתית לדעותיו יש היום אוזן קשבת . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיבה . |
|
|
|
|
|
בנט (מתאוות שלטון בלתי נשלטת) נתן מקום לנציגות בממשלה לאנשי האחים המוסלמים ולמועצת האשורה בכנסת ישראל.
כמו כן ממשלתו נתמכת מבחוץ ע"י הרשימה המחבלית המשותפת.
חרפה !
לימין אין בעייה עם ערבים כערבים אלא עם תומכי טרור ועושי דבריהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
5 |
|
|
למרבה הצער יש כאן מגיב בשם שמואל בוקי שכתב על סטיות מיניות של הרצל ועל היותו אנטישמי. הכתיבה של שמואל בוקי מזכירה לי, שלפני שלוש שנים ישבתי בספרייה של אונבירסיטת ברלין ושם קראתי הגיגים של אנטישמים , שכתבו על בנימין זאב הרצל באופן יותר עדין מהכתיבה המזוויעה [ הפרועה והמטורפת של שמואל בוקי נגד בנימין זאב הרצל, חוזה המדינה היהודית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כתיבת שמואל בוקי |
|
|
|
|
|
לא הייתי מרחיקה עד אנטישמיות, הייתי מסתפקת בכך שהמגיב שמואל בוקי הוא סתם פרחח. וכפרחח אין לו גבולות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סתם פרחחות |
|
|
6 |
|
|
איתן כרגיל ברוב בורותו נתלה כעת בצורה פאטתית על הרצל כדי לגבות את משנתו האנטי ציונית :
אז בואו ונראה,
הרצל דבר על העברת קהילות יהודיות שלמות בהמוניהן לארץ ודבר מפורשות על כך שזה יחייב את פינוי האוכלוסייה הפלשתינאית.
להלן לדברים שרשם הרצל ביומנו ב- 12 ביוני 1895 :
"באזורי ההתיישבות שיוקצו לנו, נעביר לידינו אט-אט את הרכוש הפרטי.נשתדל להעביר את האוכלוסייה הענייה אל מעבר לגבול בלי שישימו לב, על-ידי כך שניצור מקומות עבודה בארצות המעבר, אך נמנע מהם קבלת כל עבודה בארצנו שלנו. התושבים האמידים יעברו אלינו. מבצע הרכישה, כמו הוצאתם אל מעבר לגבול של העניים, חייב להיעשות בעדינות וביד רכה. הבעלים של הנכסים דלא-ניידי צריכים להאמין שהם מערימים עלינו, שהם מוכרים לנו ביוקר. אבל אין מוכרים להם שום דבר בחזרה."
ובהזדמנות זו לגבי שאר ראשי הציונות :
כרקע, הציונות מעולם אפילו לא רמזה כי מטרות הציונות יסתיימו אפילו במשהו הדומה לגבולות 49 .
הלאה למקס נורדאו – הוגה תוכנית האווקואציה - ישוב המוני של יהודים בארץ, אך מכיוון שיהיה צפוף כאן, יש לפנות את הערבים, רעיון שאפילו זבוטינסקי הרביזיוניסט לא העלה על דעתו אבל לבסוף אימץ אותה.
ברל כצנלסון - דבר במפורש והרבה פעמים וגם כתב על טרנספר של ערביי הארץ (אמנם מרצון) וטען שהוא אינו מבדיל בין שכם לבין תל אביב.
ארתור רופין, נחום סירקין,יצחק טבנקין דברו בגלוי על ישוב המוני של יהודים בכל רחבי הארץ ועל חשבון הערבים.
יוסף קלוייזנר, זאב סמילנסקי (העמוס-עוזים של אז) כתבו על כך שהארץ כולה נועדה ליהודים.
בקונגרס הציוני ב-1937 דנה התנועה הציונית באופן מעמיק בסוגיית יישוב כל הארץ ביהודים ולשם כך פינוי הערבים
ואותו הסיפור לגבי משמעויות הספר אלטנוילנד של הרצל, משמעויות מוטות של איתן האנטי ציוני
בקיצור, דברי הבל ובורות.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
ההבל והשקר קבעו שמגיב ותיק הוא נציגם הנאמן. גם כשמגיב ותיק מצטט הוא מדלג על סלידת הרצל מהבורסה ככלי כלכלי, הקיים היום בישראל. המגיב הוותיק מתעלם מהביקורת של הרצל על הקפיטליזם, מבלי שהרצל עצמו ייראה עצמו כסוציאליסט. מגיב ותיק פשוט מתעלם מעשרות פעמים שהרצל מגלה יחס שלילי להפרטה. בקיצור ההבל והשקר רואים במגיב ותיק נציג נאמן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הבל מעריץ את ותיק |
|
|
|
|
|
והדביל
מה קשורה עמדתו הכלכלית של הרצל לעצם עמדתו על השייכות של הארץ ?
מה קשורה תפיסתו הפוליטית (אותה אתה מגדיר ברוב טימטומך ובורותך כסוציאליסטית) לשייכות היהודים על הארץ ?
אתה פטור מלענות (שמח !, כי זה זה פטור הניתן לבורים תתי רמה מסובבי איתן)
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
הרצל כתב על רב ודוקטור ב"אלטנוילנד". הכתיבה של הרצל מבטאת סלידה מהרעיונות של הרב והדוקטור. את הרעיונות האלו מעריץ מגיב ותיק , כשהרצל מבטא סלידה מהן ואף נותן ביטוי לכך בתיאור תבוסתו של מפלגת הרב הזה מובסת בבחירות. אני מצטערת שלדעות של הרב והדוקטור יש היום יותר מדי מעריצים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למתלהם הוותיק |
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
הרצל והמסורת היהודית הוא הרצל המוקדם שרק אותו לימדו אצלנו.
ישנו גם הרצל המאוחר אותו שונאי היהדות הסתירו מאיתנו
להלן קטע ממאמר שחיבר הרצל ב-1897 תחת הכותרת: החנוכייה. וכך כתב:
המנורה
היה היה איש אחד, אשר צרת היותו יהודי נגעה עמוק עמוק עד נפשו. אמן היה האיש. למולדתו היהודית ולאמונת אבותיו לא שעה זה כמה, והנה שבה נגלתה שנאת ישראל הישנה, עוטה לבוש חדש. אז בא הדבר, אשר בימי טובה לא היה, אולי, מגיע אליו לעולם, כי היה רחוק ממנו מאוד מאוד: הוא החל לאהוב את יהדותו. אהבה זו התפתחה בקרבו עד אשר גמל הרגש העמום, ויהי לרעיון ברור, כי רק בדרך אחת יש להיחלץ מצרת היהודים: השיבה אל היהדות. בהיות עם לבבו לשוב אל עמו ולהודיע על תשובתו גלוי לכל, חשב כי הוא עושה דבר בדעת וביושר. עלה על לבו, כי בדרך התשובה יוכל גם למלא את נפשו נפש אמן, העורגת ליופי. באופן חפשי צר צורת שמונת הקנים העולים בגובה אחד ומתפצלים ימינה ושמאלה זה למעלה מזה. חפשי יצר גם הוא על פי הטבע, בלי שים לב לכוונות אחרות, שגם בהן יש בודאי מן הטעם ומן האמת. מטרתו היתה יופי שכולו אומר חיים. התרשים היה אילן אשר ענפיו יוצאים ומתפשטים במישור, וקצותיהם כעין גביעים פטורי ציצים, ובגביעי - פרח אלה היו הנרות.
והאמן ראה בכל אלה סמל לתחיית העם אשר יבקע אורה ויגדל ויפרוץ.
בראשונה דולק נר אחד, עוד אחד, ועוד אחד, ועוד אחרים. החושך יחלוף כליל. בתוך הצעירים, בני דלת העם, ייבקע האור בראשונה, ואחר ילוו עליהם האחרים, אוהבי הצדק והאמת, החופש והקידמה האנושית, היופי, ובהיות הנרות כולם דולקים, ישתאו וישמחו על העבודה שנעשתה. ואין לך תפקיד חשוב ומביא אושר יותר מתפקיד השמש, משרת האור.
ד"ר תיאודור הרצל
מקור :
http:
כן, קשה להאמין, אך מלים אלה נכתבו על-ידי הרצל עצמו, בשנת 1897 .
עוד אמר הרצל בסוף אחד מנאומיו:
"אם תשאלו אותי מהי ציונות,אומר לכם שהיא יותר חזרה אל היהדות מאשר חזרה אל ארצם של היהודים".
וכן כתב בשנת 1895:
"אנו מזהים את עצמנו כאומה על-פי הדת".
ואת זאת כתב אותו הרצל שב-1892 חשב שניתן לפתור את הבעיה היהודית על-ידי הטבלתם של כל היהודים לנצרות. כלומר: חלה בו התפתחות רעיונית, וב-1895 הוא אמר: אנחנו מזהים את עצמנו כאומה על-פי הדת.
עובדה נוספת, הרצל כתב בשנת 1895:
"...אנו מזהים את עצמנו כאומה על-פי הדת...".
ואת זאת כתב אותו הרצל שב-1892 חשב שניתן לפתור את הבעיה היהודית על-ידי הטבלתם של כל היהודים לנצרות. כלומר חלה בו התפתחות רעיונית.
ובקשר למה שכתב הרצל על מקומם של הרבנים בבתי הכנסיות ושעליו מסתמכים אלה הכותבים כי זו הוכחה שהרצל הפריד בין דת ומדינה, אז מסתבר שהרצל כתב גם ההיפך הגמור ובצורה יותר מפורשת וכך ניסח את הדברים באחת מטיוטות ה"חוקה" שהציע למדינה החדשה:
"... ליישוב היהודי "תהיה ממשלה עממית... שתהיה יהודית באופייה..." (13 ביולי 1903).
מהי מדינה "יהודית באופייה"? על כך ניתן בהחלט לדון, אך ודאי - לפחות אליבא דהרצל - שהממסד הדתי נוטל בה חלק מהותי. במקום אחר הוא כותב:
"הרבנים יהיו עמודי התווך של הארגון שלי, ואני אכבדם על כך. הם יעוררו את האנשים, ילמדו אותם... ויאירו את עיניהם..." (יומן, 15 ביוני 1895). הרצל, וזאת עובדה, לא תמך בהפרדת הדת מהמדינה.
למרבה הצער מטעמים שונים, אידיאולוגיים בעיקרם, מערכת החינוך הרשמית של מדינת ישראל השמיטה את הפרק הזה בחייו של הרצל ולכן ליצנים גמורים קמו כאן להגיב ברוב בו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
הבוטות וגסות הרוח של מגיב ותיק אינה מסוגלת להבין שהרוחניות של הרצל חובקת בחובה שלל נקודות מבט. בשלל נקודות המבט יש הערכה רבה לדת היהודית לאוצרות התרבות של היהדות שבסיסן מקרא, משנה, גמרא, מדרש וספרות הלכה. אך הערכה זו היתה מלווה בסלידה למה שייצג הרב ד"ר גאייער. הסלידה מהלאומנות של הרב ד"ר גאייער נובעת מאהבתו של הרצל את עולם התרבות היהודית הדתית. בוודאי שאדם כמו "הרב" שמואל בוקי שמגיב כאן או מגיב ותיק קרובים לדעות המדיניות של הרב גאייער מהן סולד הרצל מכל וכל והוא נתן לכך ביטוי בקונגרס הציוני בשנת 1903 , כשנה אחת טרם מותו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובת נערה צעירה |
|
|
9 |
|
|
איתן, רמתך מביכה, מכתיבתך מוטת האידיאולוגיה האובדנית והאוטופית (מילה מכובסת לטיפשות) מתברר שאינך יודע כי בעולם המחקר מעדיפים את המקורות הישירים, הבלתי אמצעיים, על פני המקורות העקיפים, את היומן על פני הרומן, את המסמך הארכיוני על פני מסמך סיפורי שהתפרסם בשעתו ברבים.
לכן אתה כמו הרבה שמאלנים מרמה את הציבור ומוליך אותו שולל .
כמרבית הציונים טרם מלחמת העולם הראשונה, האמין הרצל
שהמפתח להצלחת המפעל הציוני הוא בהסכמת האימפריה העות'מאנית . לערבים המקומיים התייחס כאל חלק מן הנוף המקומי, והעריך שעוינותם כלפי הציונים – כמו
המלריה, האדמה הביצתית והשדות המסולעים – תיעלם בבוא היום,
בדפי אלטנוילנד, הרומן האוטופי שכתב הרצל, הכולל גם דמות ערבית ראשיד ביי, שהתחנך בגרמניה – שמתלהב מהקידמה החומרית
והטכנולוגית העצומה שהביאו היהודים לארץ. איתן, איפה זה ואיפה עומדים ערביי ארצנו התומכים באוייבים מבחוץ? איפה ההשוואה ?
ברומן אלטנוילנד (שהרבה קשקשנים מחבורתך התייחסו אליו בטימטום גמור) ביי הערבי מביע את רחשי התודה של הערבים על השפע תוצר הטכנולוגיה הציונית,
איתן, איפה זה אצל ערביי ארצנו ?
ביי הוא הדמות הערבית היחידה ברומן, וכל יתר הדמויות בו הן של יהודים.
אם עדיין אינך מבין את הרצל בפרספקטיבה של ההיסטוריה של זמנו, הרומן אלטנוילנד מצייר תמונה של חברה רבגונית מבחינה אתנית, שתממש את המורשת הרב- לאומית של האימפריה ההבסבורגית מולדתו של הרצל, ובתוך כך תתגבר על האיבה האתנית
המסכנת את חיי יהודיה.
איתן, איפה זה ואיפה אנחנו עם המפלגות הערביות האנטי ציוניות ?
זו הסיבה לתיאור השלילי כל כך של גֶעייר, פוליטיקאי דמגוג השואף לשלול מתושבי אלטנוילד הלא- יהודים את זכויות ההצבעה (למרות שהם אינם מאיימים על החברה אלטנוילנדית)
הרצל ראה בערבים מיעוט נסבל,אחד מרבים, במדינה היהודית, ולא עַם יליד המקום, בעל זכויות לאומיות כמו שאתה חושב.
איתן השטחי, מתבקשת פרשנות מגוונת יותר של כתבי
הרצל ולא מוטה אידיאולוגיה שמאלנית כמו שלך ), האישיים והפומביים כאחד. ההנחה הרווחת היא שרישומיו של הרצל ביומניו היו מחשבותיו הכמוסות, צלולים וערוכים לפי תכנית, (כן, כולל העברת ערביי הארץ מחוץ למדינה)
גישה זו מניחה שרישומים אלה חשובים הרבה מחזונו האופטימי באלטנוילנד בדבר יחסי יהודים- ערבים שהתרחשו בעולם אחר של פעם עם ערבים אחרים של פעם ולא דומה לעיינות הערבית היום..
לכן לסיכום:
1. לא הבנת את הרצל ואת משנתו.
2. אתה מוליך שולל את הקוראים תוך הסתמכות על אי בקיאותם בכתבי הרצל.
בושה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מגיב וותיק קרא את המצע של הרב ד"ר גאייער וקרא את המצע של הליכוד ומצא את ההבדלים. לא תמצא הבדלים!!!! המפלגה הזו ב"אלטנוילנד" מפסידה בבחירות.!!!!!! המפלגה היריבה, שניצחה בבחירות למרות שערבי הוא דמות בולטת בה, מזכירה את המפלגה הפרוגרסיבית, שהתמודדה בבחירות לכנסת הראשונה והיו לה, אם אינני טועה כ-5 מנדטים ואחת הדמויות הבולטות בה הוא פנחס רוזן. מדוע ב"אלטנוילנד" המפלגה של הרב ד"ר גאייער הפסידה בבחירות ?! ?! ?! כי הרצל סלד מהמצע שלה !!!!! הוא סלד ממשיכי אותה מפלגה !!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב הוותיק.. |
|
|
|
|
|
לכן רק אם תשלם לי אסביר לך מה שאינך יודע (או שמסתירים ממך) וממה שמשתקף בכתיבתך תת הרמה.
חבל"ז |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
tako אשלם לך כמה שתדרוש, אם תסביר לי מדוע בנימין זאב הרצל כותב בספרו ב"אלטנוילנד" על המפלגה של הרב ד"ר גאייער, שהיא זו המפסידה בבחירות והרצל נותן את הניצחון למפלגה ליבראלית שחבר ערבי הוא אחד מבכיריה. במצע של הרב תמצא הרבה דברים עליהם מדבר נתניהו , סמוטריץ . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוכן לשלם למגיב |
|
|
|
|
|
הבורות בקרב אופף איתן.
רשום את מגיב/ה בע/לת/איי פי :5.29.37.5 שמחרטטת כאן בסגנון תת רמה
כחייבת השתתפות בקורס בהשכלה בסיסית בציונות של תקופת הרצל.
ובקישור זה תמצא את ההסבר
news1.co.il
שם אולי תבין מדוע כל האנלוגיה של תקופת הרצל לפוליטיקה של ימינו היא מטומטמת ונובעת מרצון בלתי נשלט לגבות משנה שמאלנית מטופשת בדרכי בורות וניצול חוסר ידיעת הקוראים.
ועל תפיסת עולמו של הרצל בתקופתו המאוחרת (שבניגוד לחירטוטך וחירטוטי איתן לחלוטין לא הייתה שמאלנית) תמצא כאן :
news1.co.il
חבורת ליצנים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אומנם בנימין זאב הרצל בקונגרס הציוני בשנת 2003 אמר דברים בגנותי אבל טוב שמגיב ותיק משבח אותי . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד"ר הרב גאייער |
|
|
10 |
|
|
אני האב וה-ד"ר שבספרו של הרצל "אלטנוילנד" הובסתי, כי לא היו תומכים לדעותי, הרי היום יש יהודים רבים\ שתומכים בדעות שלי. למעלה ממיליון מצביעי הליכוד, חלק הארי של הציבור החרדי והדתי לאומי. ויש לי נציג נאמן כאן ושמו בישראל מגיב ותיק. הרצל דחה את דעותי אבל עם ישראל כיום בחלקו הארי מקבל את הדעות שלי. ועל כך נתונה תודתי - תודת הרב ד"ר געאייר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הרב גאייער |
|
|
11 |
|
|
בימיו של הרצל ב"אלטונילנד" לא היו מוכנים לשמוע את דאותי, וכיום שיש מגיב ותיק יש לי מאזינים ותומכים רבים. תודה לך מגיב ותיק על תמיכתך הנלהבת בדעותי. בוז להרצל שתמך בדעות ליבראליות שהתנגדו לרב ד"ר גאייער. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הרב ד\"ר גאייער |
|
|
12 |
|
|
מצטרפת לקריאתך למדינה נאורה ברוח חוזה המדינה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נגה ק |
|
|
13 |
|
|
מי ייתן והשבת תהיה מחסום לדעות שך הרב ד"ר געאייר , שמגיב ותיק מייצג אותן יפה מאד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שתהיה שבת נעימה |
|
|
14 |
|
|
מגיב ותיק לא קרא בספר "אלטנוילנד" את התיאורים, הפרוסים על פני עמודים רבים, של ד"ר ורב בישראל, שמפלגתו מובסת בבחירות בתיאור בספרו של הרצל. ההפסד של אותה מפלגה, כי לדעות שלה אין אוזן קשבת ואין לב פתוח . אני מצטערת שכיום כשקוראים את המצע של המפלגה, שבראשה עמד הרב ד"ר גאייער\ יש מעריצים רבים מאד, רוב הציבור הדתי והחרדי ולמעלה ממיליון מצביעי הליכוד והבית היהודי. הרצל סלד מהדעות שרווחות כיום ומגיב ותיק נלהב להציגם כאן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שבת שלום לעם ישרא |
|
|
15 |
|
|
תגובת שמואל בוקי בו הוא מביע את יחסו לבנימין זאב הרצל, חוזה המדינה היהודית, היא תגובה של אדם חסר תרבות. זו תגובה המזכירה איך אנטישמים מתייחסים להוגי דעות יהודים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובת שמואל בוקי |
|
|
16 |
|
|
בפרוס עלינו חודש חדש, חודש כסלו, אני מברכת את עם ישראל שרוח הניצחון של החשמונאים, שהתרחש החודש הזה בשנת 164 לספירה, תשרה על עם ישראל בחודש כסלו בשנת 2021 לספירה. אני מאחלת לנו שרוח ספר המכבים הכלול בספרים החיצוניים למקרא ישרור בחברה הישראלית. מי ייתן והערכים החברתיים הבאים לידי ביטוי בספר הזה יבואו לידי ביטוי במציאות הישראלי כיום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מברכת לחודש טוב |
|
|
17 |
|
|
הרצל סלד מד"ר גאייער שהיה גם רב, למרות שהעמדות שלו היו בהרבה יותר מתונות ומנוסחות באופן יותר מעודן מאשר ניתן לשמוע היום ממנהיגי הימין הישראלי . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תודה להרצל. |
|
|
18 |
|
|
בראש חודש כסלו אני מאחלת לעם ישראל, שרוח חודש כסלו מימי החשמונאים יאיר את חיינו כאן בישראל. אני מאחלת לנו שעולם הערכים של ספר החשמונאים יקרום עור וגידים במציאות חיינו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חודש כסלו טוב |
|
|
19 |
|
|
http:
נא למד לפני שאתה יורה . נא קרא את יונתן פנסלר
הרצל והערבים הפלשתינים: מיתוס ומיתוס שכנגד
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יאיר4 |
|
|
|
|
|
אתה שולח אותי ללמוד ממקורות, שמגיב בשם שמואל בוקי לא התבייש וכתב, שהרצל היה חולה נין, והעובדה שהוא מת בשנת 1094 בגח 44, מבסס בחוצפה ובגסות רוח המגיב שמואל בוקי, שזו תוצאה של מחלת מין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליאיר 4 |
|
|
20 |
|
|
מברכת בברכת חודש טוב ומבורך שמוצניקית מהקן ברחוב שפירא בפתח תקווה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברכת חודש טוב . |
|
|
21 |
|
|
מברכת בברכת חודש טוב ושבוע טוב השמוצניקית מהקן ברחוב שפירא בפתח תקווה. מאחלת לך איתן רק טוב, ומקווה. שטוב לך בדיור המוגן. תתפלא גם אני נמצאת בשלב של מעבר לדיור מוגן בדרום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברכת חודש טוב . |
|
|
22 |
|
|
כתיבתו של שמואל בוקי על הרצל זו כתיבה פרחחית. זו כתיבה של שונא ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בוז לשמואל בוקי |
|
|
|
|
|
מותר לחלוק על דעותיו של בנימין זאב הרצל, אך מה שעושה המגיב שמואל בוקי זה מעשה פרחחי. זו פרחחות לומר על חוזה המדינה היהודית, בנימין זאב הרצל, שהוא היה חולה מין, ולכן הוא נפטר בגיל צעיר. להשתמש בכינויים של המגיב שמואל בוקי זה מעשה מתועב . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא לפרחחות |
|