X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שרה נתניהו. אמרה לא [צילום: אבשלום ששוני]
הפרח הדחוי
ב-1999 הציג אסעד בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו תוכנית ליציאה ממלכודת לבנון ביבי אמר שזה מעניין מאוד והציג את התוכנית בפני רעייתו שרה גם היא אמרה שזה מעניין מאוד, אבל לא, לא יוצאים מלבנון
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

א -
יותר מכל שבה היום את לבי קטע משני בעדותה של הדס קליין: כאשר ארנון מילצ'ן שלח זר פרחים לשר האוצר דאז יאיר לפיד הוא נקרא לקחתו בחזרה. כבר אמרו חכמים - "שונא מתנות יחיה". בביתם של שולמית תאריך ימים ויוסף (טומי) לפיד המנוח לא היה בולמוס של ריקוד סביב עגל הזהב. יאיר הוא תבנית בית הוריו, ואפילו עלה על אביו, שהיה נקי כפיים אבל לא הצטיין במלחמה בשחיתות. הבן המכהן עתה כראש הממשלה התייצב מזמן נגד השחיתות של אנשי ציבור. גם נגד מי שהיו מקורבים להוריו.
זה מעודד, מפני שכאשר לפיד סירב לקבל ממילצ'ן את הזר הוא לא העלה בדעתו כי יום אחד האירוע יתפרסם ויוסיף למוניטין שלו. הוא פשוט סירב לקבל מתנה. נטו שבנטו. זה נאה כשלעצמו על-רקע קטעים אמינים מאוד בעדותה של קליין כיצד שרה ובנימין נתניהו תואמים את המשפט הנבואי על פרות הבשן האומרות לאדוניהן "הביאה ונשתה".
הם ממש משאבה. שמפנייה בשקיות עמומות להסתיר מהציבור? כן; סיגרים 56 ולא רק 54? כן; (לאחר שתהיתי הסבירו לי כי 56 יותר עבים); תכשיטים? כן וכן וכן, ובכל אלה נוהגת משפחת נתניהו בהתאם לסיסמה ש"כל המרבה הרי זה משובח".
השופטים יקבעו אם ח"כ ביבי עבריין. אני קובע לעצמי כי ח"כ ביבי פשוט דוחה. אדם אינטליגנטי עם מידה ראויה של יושרה יכול להצביע בבחירות הקרובות לליכוד. אך אינו יכול לעשות כן אם בראשו ניצב נתניהו.
ב -
ב-Aii in הבית של הפודקסטים ראיין העיתונאי אמיר אורן ב"אפרכסת" את הקצין הבכיר במילואים אמל אסעד. המפקד הדרוזי שהיה אהוד מאוד בחוגים רחבים בישראל סיפר על אירוע שכל שומעיו "תצילינה שתי אוזניו", וזה עיקרו: ב-1999 הציג אסעד בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו תוכנית ליציאה ממלכודת לבנון. ביבי אמר שזה מעניין מאוד והציג את התוכנית בפני רעייתו שרה. גם היא אמרה שזה מעניין מאוד, אבל לא. לא יוצאים מלבנון. עד כאן.
וכמה זה דומה למה שסיפר ראש המוסד המנוח מאיר דגן? וגיא צור? ומי שהובטח לו לכהן כראש המוסד אך לא הגיע אל היעד מפני שנרתע מלהביע נאמנות אישית למנהיג כנהוג בדיקטטורות.
באותה עת התמודד עימו אהוד ברק שניצב בראש מפלגת העבודה ושיתף בחזית אחידה גם את דוד לוי. הוא הגיע לאולפן "פוליטיקה" ותחקרין ערני מטעמנו יריב בן-נון ראה אותו משנן מול המראה באמבטיה משפט מדויק שיאמר בשידור. ברק הבטיח כי תוך שנה מהיבחרו לראש הממשלה יוציא את צה"ל מלבנון. זו הייתה פצצה פוליטית.
תוך זמן קצר התמלא האולפן בעיתונאים מקומיים וזרים. ב-2000 הוציא ברק את צה"ל מלבנון. זמן יקר אבד בין ה"לא" של שרה וביבי לבין ה"כן" של אהוד ברק. כדאי גם לליכודניקים לזכור עם מי יש לעם ישראל "עסק" משני צידי המתרס ובכניסה לקלפי בעוד 118 ימים.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  07/07/2022   |   עודכן:  07/07/2022
+הדס קליין הגישה תלונה במשטרה נגד אלי ציפורי
21:34 07/07/22  |  עידן יוסף

הדס קליין, העדה המרכזית בתיק 1000, פנתה למשטרה ולפרקליטות והתלוננה נגד אלי ציפורי בעקבות הציוץ שפרסם ובו חשף לדבריה את תמונת ביתה והכתובת שלה (חדשות 13).
קליין טענה, הן בפני אנשי הפרקליטות והן במשטרה, שציפורי חשף או עלול לחשוף את המקום שבו היא מתגוררת זאת לאחר שפרסם צילום של הבית וטען שמקומו בהרצליה ואת שוויו. "חשתי שמישהו מנסה לרמוז לי דבר מה ובכך אולי לנסות להפחיד אותי", אמרה למקורביה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפרח הדחוי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אשת לפיד קיבלה מתנה מאה אלף דו
טירה  |  8/07/22 12:46
2
האמנם?
שלמה מחיפה  |  12/07/22 08:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט נתניהו
דן מרגלית
נדמה כי הוא חוזר על האמת שסיפר בפרקליטות כמי שכפאו שד ובטקסט הסמוי שלו מתחנן בפני השופטים לא להאמין לו; לא להתייחס אליו ברצינות
איתמר לוין
התמונה היום: לבנימין ושרה נתניהו אין שום מעצורים כאשר הם רוצים שירות    התביעה מתבססת על הדס קליין גם לצורך הוכחת עבירת המרמה והפרת האמונים: מה עשה נתניהו לטובת מילצ'ן במקביל למתנות שקיבל
איתמר לוין
שרה נתניהו דרשה טבעת בגודל ובצורה מסוימים מחנות בתל אביב וכעסה כאשר הרכישה התעכבה    מעידה: מילצ'ן התקשר עשרות פעמים לנתניהו בנוגע לוויזה לארה"ב ונתניהו הבטיח לעזור    פנה לנתניהו גם בנוגע להארכת מעמדו כתושב חוזר לצורכי מס
דן מרגלית
איזה אדם ומשפחה עולים מן העדות? אין לבוא אליהם הביתה בלי מתנה בידיים ריקות; מסתירים את הבקבוקים בשקיות אטומות כמו במקלט באפלה
איתמר לוין
הדס קליין ממשיכה להעיד בתיק 1000: מעריכה שרכישת הסיגרים עבור נתניהו הסתכמה ברבבות שקלים בשנה    טוענת שעו"ד בן-צור ובתו הם ששתו את השמפניה שנשארה בביתו של מילצ'ן; שרה נתניהו האשימה את קליין ונהגו של מילצ'ן שהם נטלו את הבקבוקים לעצמם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il