X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בן-גביר. ישליט סדר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
נתניהו שושבינם של סמוטריץ' ובן-גביר
צר לי, שהרוב במדינת ישראל הכריע בבחירות דמוקרטיות, שהגה השלטון יינתן לבן-גביר-סמוטריץ' ולשושבינם נתניהו לצערי, רק מיעוט ישראלי רואה במציאות של שליטה צבאית ישראלית בשטחי יהודה ושומרון תופעה מחפירה המאלצת אוכלוסייה פלשתינית לחיות תחת כיבוש ישראלי

כיום אנו עדים לתהליך זוחל של סיפוח כל ההתנחלויות בגדה למדינת ישראל. בנימין נתניהו, שושבינם של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר, עומד לעלות שלב ולאפשר להם ליישם מדיניות סיפוח סופי של כל שטחי יהודה ושומרון תוך מתן אשרור תוכניות בנייה גם בהתנחלויות, המוגדרות כיום כישובים לא חוקיים.
בצלאל סמוטריץ' עומד לקבל שליטה מוחלטת על המנהל האזרחי ביהודה ובשומרון. למעשה הוא מקבל את הסמכות לאשרר את כל המאחזים הלא חוקיים שקיימים כיום. למרות שהמינהל האזרחי מאיר פנים להתנחלויות, המתנחלים רואים בו גוף עוין שיש לחנכו. בשנה האחרונה המינהל אישר לאוכלוסייה הפלשתינית בגדה מספר מזערי של תוכניות בניה, מימש את רוב צווי ההריסה של בתים פלשתינים ומיעט במימוש צווי הריסה לבתים בהתנחלויות.
צר לי, שהרוב במדינת ישראל הכריע בבחירות דמוקרטיות, שהגה השלטון יינתן לבן-גביר-סמוטריץ' ולשושבינם נתניהו. לצערי, רק מיעוט ישראלי רואה במציאות של שליטה צבאית ישראלית בשטחי יהודה ושומרון תופעה מחפירה המאלצת אוכלוסייה פלשתינית לחיות תחת כיבוש ישראלי. כל עוד זה המצב, חיינו ינותבו לחיים על שרטון של מציאות מדממת, שתקטוף חיים בשני העמים, וכאב השכול יפקוד מספר הולך וגדל של משפחות יהודיות ופלשתיניות.
צר לי, שיש רוב בעמי לטוענים, שעם הפלשתינים יש לדבר רק בכוח, כי רק זו השפה שהם מבינים. כאבו לי דברי לעג כלפי בני גנץ וחברו למפלגה גדי איזנקוט, רמטכ"ל לשעבר, כי הם ציינו את חלקה של הרשות הפלשתינית בהשבת גופת הנער הדרוזי, שכנופיה שאבד לה צלם אנוש ניתקה אותו ממכשירי החייאה בג'נין וחטפה אותו מבית החולים בג'נין.
צר לי, שיש לגיטימציה מוחלטת בחברה הישראלית לשיח ולשיג כוחני. אני מודע לכאב בני העדה הדרוזית. אך אני חולק על קריאות לנקם ולשימוש בנשק חם על-ידי אזרחים. צר לי, ששיח מלווה בירי מנשק חם קיבל לגיטימציה בחברה הישראלית, העלולה מהר מאוד לעלות על נתיבי לבנוניזציה אימתנית. זה נתיב מסוכן, בו ממשל וחוק מוצאים להורג, ורק הרובה שולט.
אני כואב את השתלטות השקר בחברה הישראלית, המאמצת את השקר, לפיו המצב הביטחוני הקשה אליו נקלענו הוא תוצאה של רפיון הידיים והחולשה של לפיד וגנץ. משום מה שכחו את האירועים הקשים במאי 2021 תחת ממשלתו של בנימין נתניהו. באותם ימים הגיע האזור להתדרדרות ביטחונית, שיש לה חותמת של ימי "שומר החומות", והיא עלתה בחומרתה על המצב השורר כיום בנובמבר 2022.
אני כואב את פצעי המציאות הישראלית, שהשיח של פתרון בכוח כבש את החברה הישראלית, וכבר שמענו בעיר חברון את קולו האלים מפי חייל בצבא הגנה לישראל: "עוד מעט בן-גביר ישליט כאן סדר". אני פוחד מ"הסדר", שיסדיר איתמר בן-גביר, "סדר" שראינו בחברון מלווה באגרוף לפניו של פעיל בארגון "שוברים שתיקה" ושימוש בשפה עברית מובסת, כשלובש מדים בתפקיד יורה מפיו את המילה "זונות" לעברם של אזרחים.

תאריך:  28/11/2022   |   עודכן:  28/11/2022
+הג'יהאד האיסלאמי נגד בן-גביר: "גורלו יהיה כגורל רחבעם זאבי"
17:04 28/11/22  |  עידן יוסף

הג'יהאד האיסלאמי פרסם הודעת איום על חייו של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן-גביר. בהודעת האיום נכתב: "גורלו יהיה כגורלו של שר התיירות של הכיבוש רחבעם זאבי, הוגה רעיון הטרנספר". עוד נכתב בהודעה, כי "המינוי של בן-גביר לשר לביטחון הפנים של הכיבוש יזרז את מותו, כי כל ההקצנה והפשיעה הציונית המתגברת נגד עמנו מוכיחה שהכיבוש רק מבין את שפת הכוח, והוא לא יעזוב את ארצנו אלא בעזרת ההתנגדות".
בתגובה לאיומים על חייו אמר בן-גביר: "האיומים של ארגון הטרור לא ירתיעו אותי. אנחנו נחושים להחזיר את הביטחון לתושבי מדינת ישראל. הגיע הזמן להקים ממשלת ימין מלא-מלא, כדי שנוכל לכתוש את הג'יהאד האיסלאמי".

+מכתב גלוי לרעי מהשמאל
14:43 28/11/22  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה

השמאל הציוני שהקים את המדינה, שהיה המיינסטרים של החברה הישראלית איבד את מעמדו והאבן האחרונה בבניין המתמוטט התבטאה בכישלונה של מרצ לעבור את אחוז החסימה ובירידת מפלגת העבודה ל-4 מנדטים

טעויות רבות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חיילים דרוזים חשודים שהשליכו מטען לעבר בית פלשתיני
11:31 28/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

פלשתטיני שזיהה את השלושה שפעלו באזור בית לחם, דיווח עליהם לצה"ל  ▪  החיילים ייחקרו במצ"ח

טירן פרו. פעולות נקם [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+מחלקת המדינה - כישלון סדרתי במזה"ת
08:50 28/11/22  |  יורם אטינגר   |   לרשימה המלאה

כדי לקדם את אינטרס ארה"ב, על מחלקת המדינה לבסס את מדיניותה על מציאות המזרח התיכון - למרות שהיא מורכבת ומתסכלת ולא על תפישות עולם המנותקות מהמזרח התיכון

מפגש ה- JPMG, הדיאלוג הביטחוני-מדיני הבכיר בין ארה"ב וישראל [צילום: מחלקת המדינה האמריקנית]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אהוד יערי / Ehud Yaari  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  איסמעיל הנייה  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גדעון לוי / Gideon Levi  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  חאלד משעל  חאלד משעל / Khaled  Mashal  חיים כץ / Haim Katz  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מוחמד דף  מוסא אבו-מרזוק / Musa  Abu Marzook  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  ניר ברקת / Nir  Barkat  עודד גרנות  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  צבי יחזקאלי  ראמי חמדאללה / Rami  Hamdallah  רון דרמר / Ron Dramer  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו שושבינם של סמוטריץ' ובן-גביר
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
שבוע טוב עם ישראל
שבוע טוב   |  28/11/22 09:48
2
שבאמת יהיה שבוע טוב לעם ישראל
שבאמת יהיה שבוע ט  |  28/11/22 13:20
3
מאחלת לנתניהו שלא יהיה שושבין
אני מאחלת ,,,  |  28/11/22 13:28
4
ונתניהו אל תהיה שושבין
מאחלת מכל הלב  |  28/11/22 14:05
5
בן גביר הוא ראש הממשלה כיום
בן ציון .  |  28/11/22 16:13
6
מעדפים אלף בן גביר ולא קלינסקי
ב.ל  |  28/11/22 16:25
7
שמואל בוקי מזהם ערכים יהודיים
שמואל בוקי מלכלך  |  28/11/22 19:28
8
מה בין הפלשתינים לטיבטים
עובד 1  |  28/11/22 23:21
 
- תודה למגיב עובד 1
שמוצניקית ישישה  |  29/11/22 08:48
9
ביבי השושבין של בצלאל סמוטריץ'
ביבי השושבין  |  30/11/22 21:51
10
סמוטריץ ניצח את ביבי 10:0
סמוטריץ ניצח את   |  2/12/22 19:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יורם אטינגר
כדי לקדם את אינטרס ארה"ב, על מחלקת המדינה לבסס את מדיניותה על מציאות המזרח התיכון - למרות שהיא מורכבת ומתסכלת ולא על תפישות עולם המנותקות מהמזרח התיכון
עידן יוסף
שרשרת פיגועי מטענים גדולה של הג'יהאד האיסלאמי סוכלה באזור ג'נין    במבצע מיוחד של מנגנוני הביטחון הפלשתינים נתפסה ביום חמישי כמות גדולה של מטעני חבלה שנועדו לביצוע פיגועים בישראל
רפי לאופרט
לא משנה מה אומרים ביידן ומשרד החוץ האמריקני, אירופה או אבירי הפוסט-מודרנה שלנו כשם שלא שינה מה אמרה בשעתו ממלכת "הוד מלכותו". הכריעו המעשים: הקמת ממלכת ירדן מצד אחד והניצחונות הצבאיים של ישראל מהצד האחר. בין שתי עובדות אלה נמצא הפתרון לבעיה כולה: ישראל ממערב לירדן וממלכת ירדן והפלשתינים - ממזרח לו. הגיע הזמן להכריע, והשאלה היא אם תהיה זו הכרעה מדינית, צבאית או משולבת
עידן יוסף
רא"ל אביב כוכבי פרסם הודעת גינוי בשבת ללוחמי גבעתי בחברון בניגוד לפקודות צה"ל    בארגונים חוץ-פרלמנטריים גינו את התנהלותו ואת התנהלות דובר צה"ל: "הצהרות לחוד ומעשים לחוד, והרמטכ"ל ממשיך לרמוס את קדושת השבת"
עידן יוסף
בתוך חודש: תשעה לוחמים מגדוד צבר של גבעתי הושעו מפעילות מבצעית    הלוחמים הושעו בעקבות אירועי אלימות גופנית וקללות, שבהם היו מעורבים בחברון    ח"כ איתמר בן-גביר: "יש לבדוק האם אנשי השמאל הקיצוני בחברון לא התגרו ופגעו בחיילים לפני כן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il