X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו. לוותר על המשפט [צילום: אריאל שליט/AP]
אחיתופל ופינקלשטיין
במציאות של היום ובמחשבה שנייה היה טוב לכולנו ולמדינה להכריז על ביטול כל התביעות והאשמות נגד נתניהו ועל זיכויו המוחלט כולל הענקת פיצויים בגין הוצאות המשפט שהיו לו כל זאת בתנאי שיפסיק מיד את מלאכת הפירוק והריסוק של המשרדים

מה מעכב את הרכבת ממשלת הימין מלא מלא? איפה נעלם בנימין נתניהו? למה הוא ממלא פיו מים ואינו מגיב או מתייחס לכל ההמולה סביבו? מה הבסיס לניחושים ולשמועות אודות הרכב הממשלה וחלוקת התיקים? מי יהיה שר הביטחון? ומה עם הרב גפני? אלו לא השאלות היחידות המנקרות בראשם של אזרחי ישראל ולא רק בראשם הטרוד של חברי הליכוד.
תשובה לשאלות לא יקבל איש, לא מקורב אליו ובוודאי לא אנחנו. הצוות פינקלשטיין את אחיתופל אסרו עליו. לדידם הימים הללו שהציבור נתון בדאגה ובאי הידיעה, הם חלק מהאסטרטגיה לחנך את הקהל להמתין בסבלנות, לא לשאול שאלות, ולהאמין שגם אם הם אינם מבינים, הכל מתקדם לטובה.
היועצים עסוקים ועמוסים לעייפה סביב פיצול התיקים ופירוק משרדים, לתפישתם כל מה שהיה אצל נפתלי בנט ויאיר לפיד אסור שיהיה. לכן, הפאזל הממשלתי שהיה בין 200 חלקים יפוצל ל-2,000 חלקים גם אם הרכבתו לתמונה תארך שנה שנתיים. בתום השנתיים התחלופה של השרים בין המשרדים תתחיל מחדש את מלאכת ההרכב והלימוד ועם ישראל חי. תמונה אחת הושלמה וניתנת לחשיפה: הרב גפני ישובץ בתפקיד יו"ר קבוע של ועדת הכספים עם סמכויות מורחבות. למורכבות הזו יש להוסיף את ההנחיות של שרה ושל יאיר שעיקרם מימוש הנקמנות והעונשים לכל אלו שלעגו וקנטרו בשעה שהיינו מחוץ לבלפור.
הישג גדול אחד אפשר לזקוף לטובת צוות היועצים: המו"מ המתמשך ומורט העצבים יצר מציאות של יריבות וחשדנות בתוך הסיעות ובינן לבינן. כך מבסס עצמו נתנהו על-פי הכלל הפרד ומשול סכסך והתחזק.
במציאות של היום ובמחשבה שנייה היה טוב לכולנו ולמדינה להכריז על ביטול כל התביעות והאשמות נגד נתניהו ועל זיכויו המוחלט כולל הענקת פיצויים בגין הוצאות המשפט שהיו לו. כל זאת בתנאי שיפסיק מיד את מלאכת הפירוק והריסוק של המשרדים. אולי כך עוד נוכל להציל משהו מהמדינה החרבה והמסוכסכת. בטוחני שפינקלשטיין את אחיתופל יתמכו בזה כי גם הם יודעים שמלאכתם היא FAKE אחד גדול.
נכון, אנו נוותר עם איתמר בן-גביר וחלומותיו אך יש לזה מוצא. בן-גביר ללא נתניהו כמוהו כתותח ללא תחמושת. בטוחני שנוכל לו. הראש החדש יגאל אותו מהמשרד לבט"פ, שהרי הוא נצמד אליו רק בגלל הבטחותיו לפני הבחירות. הוא ישמח ללכת למשרד לאיכות הסביבה עם אישור לנשיאת נשק. כך נוכל לברך כולנו: ברוך שפטרנו מעולו של זה.

תאריך:  04/12/2022   |   עודכן:  04/12/2022
+אמסלם: לא יהיו מורדים בליכוד; נתניהו מנהיג בלתי מעורער
00:54 05/12/22  |  עידן יוסף

ח"כ דוד אמסלם מגיב לדיווח של מיכאל שמש ולפיו יחבור לקבוצת המאוכזבים בליכוד ויפעל לטרפד את תיקון "החוק הנורווגי" וחקיקה אחרת שיבקש נתניהו לקדם. בציוץ בטוויטר פרסם את תמונתו לצד נתניהו וכתב: "לא שמש ולא כוכב, לא דובים ולא זבובים, הכל תעשיה של שקרים מופרכים והזויים! נתניהו מנהיג הליכוד הבלתי מעורער - לא יהיו מורדים ולא יהיו סיעות בתוך סיעות! כולנו יחד סיעת ליכוד מאוחדת ואיתנה מתמיד - לא תסכסכו ולא תפרידו ביננו".

+בקואליציה יוזמים שינוי שיטת בחירת השופטים
22:10 04/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

התוכנית לשינוי הוועדה לבחירת שופטים כוללת הגדלת משקל נבחרי הציבור בוועדה לבחירת שופטים ולשנות את הבחירה האוטומטית לנשיא העליון  ▪  בציונות הדתית ובעוצמה יהודית מציעים להוסיף 6 נבחרי ציבור לוועדה  ▪  בליכוד מכחישים וטוענים כי הנושא לא נדון כלל

סמוטריץ' ובן-גביר. 6 נבחרי ציבור בוועדה [צילום: פלאש 90]
+שר מהציונות הדתית ימנה את המתפ"ש וראש המנא"ז
21:21 04/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+ארבעת המאוכזבים בליכוד מתכננים לסכל יוזמות חקיקה של נתניהו
20:30 04/12/22  |  עידן יוסף

ארבעה חברי כנסת מהליכוד דוד ביטן, דוד אמסלם, דני דנון וישראל כ"ץ נערכים לאפשרות שנתניהו ידיר אותם מחלוקת התיקים. בשלב הראשון, בכוונת הח״כים המאוכזבים לטרפד את החוק הנורווגי, ולאחר מכן, כאשר יתפסו עמדות כוח בכנסת ינסו לסכל חקיקה שייזום נתניהו. לח״כים המאוכזבים מנתניהו אין תוכנית לפגוע בחקיקה של השותפים הפוליטיים (כאן חדשות).

+יוזמה חדשה: הממשלה תמנה עורכי דין לוועדה לבחירת שופטים
18:21 04/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ח"כ יצחק וסרלאוף הגיש הצעת חוק שמבקשת לקבוע רוב לממשלה בוועדה לבחירת שופטים  ▪  ראש לשכת עורכי הדין: האיום החדש-ישן מוכיח כמה נכון וחשוב הרכב הוועדה הנוכחי

הוועדה לבחירת שופטים. האם יהיה רוב אוטומטי לממשלה
+התקדמות במו"מ בין הליכוד ליהדות התורה
15:45 04/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אורי מקלב ימונה לסגן שר התחבורה, ויחזיק בסמכויות על תחבורה ציבורית לחרדים  ▪  במקביל יקבל את האחריות לרשות לפיתוח המגזר החרדי  ▪  נתניהו נועד עם ראשי יהדות התורה  ▪  סמוטריץ' מחלק את התיקים לחברי הציונות הדתית

מקלב. סגן שר בשני משרדים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+מעוז דווקא במקומו
14:45 04/12/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

אולי, רק אולי, ובכל זאת אולי - יש קצה חוט המעיד על תחילת ההבנה גם בשורות הליכוד, שאסור להפקיד תינוקות של בית רבן בידי איש החושך

מעוז. איש החושך [צילום: פלאש 90]
+בכירים בליכוד: נתניהו לא יתקפל מול הלחצים להפר את ההסכם עם מעוז
09:37 04/12/22  |  עידן יוסף

בכירים בליכוד הבהירו בשיחות סגורות כי אין בכוונתם לקחת את הסמכויות שניתנו לאבי מעוז, למרות הלחץ הציבורי שמתנהל נגדו לאחרונה. לטענתם, מתנהל קמפיין פוליטי שעוסק בניסיון לייצר דה-לגיטימציה לממשלה שעוד לא הוקמה ואין לנתניהו שום כוונה להתקפל אל מול הלחצים ולהפר את ההסכם שנחתם (כאן חדשות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אילן ישועה / Ilan Yeshua  איריס ניב-סבאג  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  ארי  הרו / Ari Haro  ארנון מוזס / Arnon  Mozes  ארנון מילצ'ן  בועז בן-צור  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  ג'יימס פאקר  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  ז'ק חן  חיים כץ / Haim Katz  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יהודית תירוש / Yehudit Tirosh  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יוני תדמור / Yonni Tadmor  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל רוזן-עוזר  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה בר-עם  נוית נגב  ניר ברקת / Nir  Barkat  ניר חפץ  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  עודד שחם  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  עמית חדד / Amit Hadad  רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman  רון דרמר / Ron Dramer  שאול אלוביץ / Shaul Alovich  שלמה פילבר / Shlomo Filber  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
המחאה נגד העברת סמכויות חינוכיות ליו"ר מפלגת נעם, שהתחילה בערים הגדולות במרכז מתפשטת    גורמים בליכוד: נתניהו עשה טעות במו"מ, ואם מעוז יעשה בעיות ימצא עצמו בחוץ    לפיד יגיע לכינוס המחאה של שרת החינוך
עידן יוסף
נתניהו בשיחות סגורות: "בן-גביר חייב להירגע. הוא חייב להפנים שהוא השר לביטחון הפנים"    בן-גביר בשיחות סגורות: "נתניהו חייב להבין שהוא לא באופוזיציה, הוא ראש ממשלת ימין"
יואב יצחק
ראש הממשלה המיועד אומנם מחלק תיקים בכירים לשותפי הליכוד, אך מבטיח לעצמו רוב קבוע בממשלה על-ידי כך שלתיקים בינוניים וקטנים רבים יותר ימונו כשרים נאמניו מהליכוד    המשמעות: שותפיו הקיצוניים ובהם סמוטריץ', בן-גביר ואבי מעוז, לא יוכלו לעשות כרצונם, אלא באישור הממשלה, קרי: באישור שרי הליכוד בראשות נתניהו
עידן יוסף
רה"מ המיועד: "מגנה בתוקף את הניסיונות של לפיד להמריד קציני צבא וראשי ערים נגד הממשלה הנבחרת. ההתנהלות של לפיד מסוכנת. להשאיר את צה״ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי"    לפיד הגיב: "העובדה שאתה קורא 'להשאיר את צה״ל מחוץ למשחק הפוליטי' היא בדיחה גרועה וחסרת בושה"
עידן יוסף
אחד האלופים אמר ללפיד כי בקרב הקצונה קיימת תחושת חוסר גיבוי מצד הממשלה הנכנסת, וכך אי-אפשר להוביל צבא    לפיד בתגובה: "זה לא ייפסק. הימין הקיצוני בכל מדינה בעולם חותר תמיד להשיג שליטה בצבא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il