X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו. מרגיש בבית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
ביבי, אך בניחותא
המשתתפים במחיצת נתניהו לא ביקשו "לצוד" אותו - אלא לשמוע את גירסותיו בתוכנית הזאת, שנמשכה קרוב לשעה, לא נשמעה כלל וככל ההערה הפופולרית בתוכניות השיח הפוליטי: "תן לי לגמור את המשפט"!

ביום חמישי שחלף צפיתי בשידור טלוויזיה שכמותו לא היה, וכנראה לא יהיה בערוצים 11,12, 13. היה זה משדר פוליטי, במסגרת המובילה של ערוץ 14: "הפטריוטים", בהנחיית ינון מגל שהפגיש את ראש הממשלה נתניהו עם פרשני ערוץ 14. כלומר, תומכים מושבעים של נתניהו נפגשו עימו, לשיחה על כל ענייני השעה הבוערים, כאילו הוזמן נתניהו לכוס תה של שעה 5.
האווירה הבייתית לא מנעה מן המשתתפים להציג לראש הממשלה את כל השאלות הראויות להישאל בימים אלה, וממתינות למענה מפיו של נתניהו. ברור, אין ספק, כי קבלת פנים במתכונת זו לא תוכל להערך בערוצים האחרים. הסיבה: המשתתפים במחיצת נתניהו לא ביקשו "לצוד" אותו - אלא לשמוע את גירסותיו. בתוכנית הזאת, שנמשכה קרוב לשעה, לא נשמעה כלל וככל ההערה הפופולרית בתוכניות השיח הפוליטי: "תן לי לגמור את המשפט"!
החידוש: במהדורה זו של "הפטריוטים" והמלים הנ"ל, בנימת תלונה, לא נזרקו לעבר נתניהו. הסיבה: הוא הצליח לסיים משפט. וזה היה החידוש, נדיר באולפנים אצלינו. אם כן, תוך ימים ספורים התארח נתניהו באחד הערוצים המסחריים, ובערוץ 14. נראה כי תוצאות הסקר ששודרו בערוץ 13, על מידת אי-האהדה שרוחש הקהל לנתניהו - היא שהניעה אותו לשוב לאולפנים, ובעברית. שהרי לפני תוצאות הסקר הנ'ל, חלה צניחה מדהימה במעמד הליכוד ונתניהו.
לו נערכו הבחירות ביום ביצועו של הסקר, היה ח"כ בני גנץ מקדים אותו. אך טבעי שנתניהו, האורח של "הפטריוטים", חותר לשוב אל מעמדו הבכיר לפי הסקרים. כך בתקווה כי הסקר הבא כבר יציין שיפור במעמד נתניהו. הוא לא שינה את עמדותיו, הוא בהחלט אימץ סגנון כה שונה מהופעותיו הקודמות. על-פי סגנון זה, נתניהו ביקש לדבר אל כל אחד ואחד משומעיו, לעומת הטחת השאלות שאילצו לא אחת את אורחי התוכניות להעיר, בטרוניה: "תנו לי לסיים את המשפט".
אין ספק כמעט כי בעלי הטורים ילגלגו הן על נתניהו אך במיוחד יתחשבנו עם מי שישבו עימו באולפן. כמקובל, וכבר הורגלנו, יוטחו בנתניהו, אגב הופעתו זו, כל התגובות השליליות שנותרו באשפותיהם של כותבי מאמרי הדעה. ואם לבטא זאת באורח מחוספס: לפי המקובל כאן, יש להעמידו אל הקיר, ולא להושיבו בכורסא, בניחותא. לי אין מושג אם ראש הממשלה מתכוון לאמץ, מדי פעם, מתכונת זו של מפגש עם שואלים. אבל אם יחליט להוסיף ולאמץ מתכונת זו, ייתכן מאוד שבעתיד הקרוב נוכל לצפות בנתניהו השני. זהו בודאי היעד שהוא חותר להשיג. נמתין, אפוא, לתוצאות הסקר הבא.

תאריך:  16/04/2023   |   עודכן:  16/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבי, אך בניחותא
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
Decidely hostile & unrpoductiv
Al Sheeber  |  17/04/23 17:34
2
המאמינים בסקרים
מ. עמיר  |  19/04/23 11:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
גלעד שרון
100 ימים חלפו מאז קמה הממשלה, זמן טוב לשאול מה עשינו    לא הגבנו כמו שצריך לירי הרקטות, לא טיפלנו במערכת המשפט מלבד הרבה רעש וצלצולים    ממתי כולם נהיו כאלה פחדנים שמעדיפים לצפות בשקיעת הממשלה והליכוד בלי להוציא הגה, מתוך שילוב של פחד וציפייה לרשת את נתניהו?
עידן יוסף
במפלגת יש עתיד מקימים בשבועות האחרונים מערך השפעה ברשתות החברתיות, במענה כביכול ל"מכונת הרעל" של הליכוד    המערך שמקים לפיד אמור לכלול משפיענים, קבוצות תיאום, וכן חשבונות פיקטיבים
עידן יוסף
בעקבות החלטת ראש הממשלה לסגור את הר-הבית ליהודים, מבקש השר לביטחון לאומי כי בדיונים יישמעו לא רק את ראשי הארגונים: הרמטכ"ל, המפכ"ל וראש השב"כ    מח"ט נפגש ללא ידיעת מפקדיו עם השר בן-גביר וננזף
גדי חיטמן
מסיבת העיתונאים של נתניהו לא ענתה לשום פרמטר חדשותי    מסרים חלולים ואי דיוק בעובדות    המסר העיקרי: אני לא אחראי, כל האחרים אשמים
יוסי אוחיון
ביבי לימד אותנו כי אפשר למנות שניים או שלושה שרים למשרד, יוצא מכך שאם אפשר 2 או 3 אז אפשר גם שמונה או עשרה למשרד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il