X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לכבד את זכר הנופלים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
איך הגענו לטרגדיה הישראלית הנוראה
ראוי שנבחרי הציבור, גם כאלה שלא שירתו בצבא כמו אלה ששירתו שירות לא משמעותי בצבא, יגיעו לבתי העלמין ביום הזיכרון, ירכינו ראש, יניחו זר, יחבקו את המשפחות המיוסרות

טרגדיה ישראלית נוראה, אין הגדרה קולעת יותר מהמציאות המטרידה והכואבת בה הפוליטיקה חודרת במלא עוזה, עוצמתה וכיעורה לתוככי בתי העלמין הצבאיים. טרגדיה ישראלית, בה חלק מההורים השכולים מבקשים מנבחרי הציבור שלא לפקוד השנה את בית העלמין, בעוד חלק אחר תובע כי נבחרי הציבור המסמלים את הממלכה בשמה נפלו יקיריהם, מקומם לא יפקד.
ראוי שנבחרי הציבור, גם כאלה שלא שירתו בצבא כמו אלה ששירתו שירות לא משמעותי בצבא, יגיעו לבתי העלמין ביום הזיכרון, ירכינו ראש, יניחו זר, יחבקו את המשפחות המיוסרות, הכואבות, הזוכרות באהבה ובגעגוע את החללים, יכבדו את זכר הנופלים, השנה משום כבוד הנופלים, ראוי שלא ינאמו נבחרי הציבור, פרט לראש הממשלה ושר הביטחון, בטקס המרכזי.
הרוחות הרעות המנשבות מאז בחירתה הדמוקרטית באופן המובהק ביותר של ממשלת ישראל, הן הרוחות שעקרו את הבסיס, טלטלו את המכנה המשותף. רוחות רעות שנרמלו פגיעה אסטרטגית בחוסן הלאומי, נרמלו את הסרבנות, זרעו רוח וכעת קוצרים סופה. את חלק ממובילי המחאה, המופקרים וחסרי האחריות, בהדהוד מוקדי ההשפעה במדינת ישראל, לא מעניינת הרפורמה המשפטית, מעניין רק דבר אחד, החלפת שלטון ולא בקלפי, המטרה, כפי שחוזות עיננו, מקדשת את האמצעים, את כל האמצעים.
קוראי התיגר על הדמוקרטיה, מניפי נס הדיקטטורה המתחזה לדמוקרטיה, סוכרי הפיות בשם חופש הביטוי, המשתיקים בתקשורת, באקדמיה, מזילים דמעות תנין, שואלים מאחרי מסכת החורבן המנסים להמיט על עם ישראל, "איך הגענו למציאות העגומה הזו"? איך הגענו למציאות עגומה זו? שואלים חלק מהפרשנים ומגלגלים עיני קדושים מעונים, תוהים בקול "מרוסק" חלק מבעלי טורי דעה, מרימות גבה חלק מהמגישות הרגישות באופן מוטה בטלוויזיה, "מתייסרים" פוליטיקאים מזן מיוחד בדמעות תנין.
איך הגענו למציאות עגומה זו? רושפים בזעם לא קדוש מעודדי הסרבנות, מקוננות הצועדות בסך השפחות באדום עם הכובע הלבן, תוהים מושכי הכספים ומערערי הכלכלה הישראלית, מצקצקים מבאישי ריחה של מדינת ישראל בעולם, מאנפפים חלק מלובשי הגלימות השחורות, רוטטים חלק מהתועמלנים המתחזים לעיתונאים.
איך הגענו למציאות עגומה זו? מסירים בחשיבות עצמית משקפיהם חלק ממשטרת המחשבות באקדמיה, זועפים חלק מגידולי המים שבחרו לנטוש את המולדת, קוצפים חלק מאוהבי מדינת ישראל על תנאי, מהנהנים בכובד ראש חלק ממובילי המחאה שיכורי הכוח המצהירים כי לא הרפורמה המשפטית החשובה והנדרשת מעניינת אותם כי אם החלפת הממשלה הנבחרת ברוב דמוקרטי מובהק.
איך הגענו למציאות עגומה זו? תוקפים חלק ממפירי הסדר, חוסמי הכבישים, מבצעי הוונדליזם, תוקפי העיתונאים, חלק מהפוגעים בשוטרים, מחוסמי בתי שרים וח"כים, מגונבי שריוניות. איך הגענו למציאות עגומה זו? מגרדים חלק מבעלי השיער המאפיר, נטולי הדאגה הכלכלית, בהם אנשי מעמד בעלי משקל סגולי ציבורי, לשעברים, מחייכים חלק מראשי עמותות ממומנות על-ידי ממשלות זרות וארגונים שוחרי רעתה של מדינת ישראל.
איך הגענו למציאות עגומה זו? חייכו המסיתים, בינם לבינם, הציגו מיצגי פרעה בלי פיג'מה, חייכו אל מול התפתלויות חבריהם בתקשורת להסביר את פשר הקריאות למרי אזרחי, מלחמת אחים, קרבות רחוב. איך הגענו למציאות עגומה זו? יעבירו חלק ממובילי המחאה המופקרים וחסרי האחריות הודעות בקבוצות הסגורות, "עכשיו לקריית שאול, עוד חצי שעה בהר הרצל, מה עם חיפה, לא לשכוח דגל ישראל, זמבורה וקריאות קצובות: "בושה, בושה, בושה".
איך הגענו למציאות עגומה זו? כשחלק מהפוליטיקאים, ממלבי אש השנאה אינם תוקפים את הקוראים לסרבנות, לירידה מהארץ, ממעשה הבי.די.אס, מהפצת עלילות רשע על מדינת ישראל, מהפרות הסדר אינם קוראים באופן נחרץ, בל יהין איש לפגוע בזכר חללי צה"ל וחללי פעולות האיבה, בל יעז מאן דהוא לבזות את טקס השאת המשואות.
איך הגענו למציאות עגומה זו? התשובה חרותה באותיות קידוש לבנה כאות קלון על מצחם של סרבני תוצאות הבחירות הדמוקרטיות, המנווטים אזרחים ישראלים נורמטיביים, אהובים, במסע הפחדה בלתי נסלח.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  23/04/2023   |   עודכן:  23/04/2023
+להסיר דגלי ישראל קרועים מהמרחב הציבורי
20:00 23/04/23  |  יגאל לוי   |   לרשימה המלאה

במרחב הציבורי בארץ, ניתן לראות דגלי ישראל רבים כשהם בלויים ואף קרועים  ▪  מה שמתחיל עם כוונה טובה של הנפת הדגל בגאווה לאומית, הופך עם חלוף הזמן, למפגע סביבתי, המלווה ב"צביטה בלב" ממראה דגל ישראל קרוע  ▪  לתופעה אף יש היבט חוקי, כפי שנקבע לדוגמה ב"חוק הדגל"

צביטה בלב [צילום: יגאל לוי]
+השר בן-גביר ייעדר מהטקס הממלכתי לחללי המשטרה
19:16 23/04/23  |  עידן יוסף

השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר ייעדר מהטקס הממלכתי לחללי המשטרה - בגלל התעקשותו להגיע לבית העלמין הצבאי בבאר שבע. בניגוד לקודמיו, בן-גביר לא ישתתף גם בטקס הממלכתי ברחבת הכותל המערבי בליל יום הזיכרון (חדשות 12).

+עצם, עצמה ועצמאות
19:10 23/04/23  |  חניאל פרבר   |   לרשימה המלאה

המילים עצם, עצמה, עיצומו ועצמאות קשורים זה בזה. העצם מאפשר גם נפרדות וגם חיבור  ▪  לכן הוא שלב בהתפתחותו של האדם ושלב בהתפתחותו של עם

התחלה [צילום: הנס פין/לע"מ]
+גולדקנופף וטסלר ביטלו את הגעתם לטקסי יום הזיכרון
15:20 23/04/23  |  מירב ארד

בעקבות בקשות של משפחות שכולות: שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף וסגן שר התרבות והספורט יעקב טסלר הודיעו (יום א') שלא יגיעו לטקסי יום הזיכרון בקריית גת ובבאר טוביה.

+חוגגים עצמאות
13:36 23/04/23  |  יובל גרטנלאוב דיין   |   לרשימה המלאה

ישנם הרבה אנשים החוששים מחג זה ומהארוחה הגדולה והעשירה בבשר, ואולי אין כל סיבה לדאגה  ▪  אפשר לאכול גם בצורה בריאה ומאוזנת

הכנה ביתית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+תדירות הרכבות ביום הזיכרון תהיה נמוכה יותר
13:04 23/04/23  |  עידן יוסף

ביום הזיכרון, יום שלישי 25.4.23, רכבות הנוסעים תופעלנה במתכונת יום שלישי רגילה. כנהוג, בני משפחות שכולות זכאים להנחה בשיעור של 50% מדמי הנסיעה ביום הזיכרון. לקבלת ההנחה יש להציג תעודת משפחה שכולה.
ביום העצמאות, יום רביעי 26.4.23, תפעיל רכבת ישראל לוח זמנים ייעודי, ורכבות הנוסעים תופעלנה במתכונת של רכבת אחת מדי שעה, בכל הקווים. קו חיפה-ת"א וקו באר שבע-ת"א יופעלו בתדירות של שתי רכבות מדי שעה, בשעות 21:00-18:00.
בנוסף, בליל יום העצמאות (הלילה שבין שלישי לרביעי), רכבות הלילה תופעלנה במתכונת מלאה בין תחנות בנימינה-ת"א-נתב"ג-ירושלים, בתדירות של רכבת אחת מדי שעה.

תחנת הרכבת לב המפרץ
+לזכור ולהזכיר את המורשת הלאומית
12:36 23/04/23  |  תרצה הכטר   |   לרשימה המלאה

יום הזיכרון חייב בכל שנה לעמוד בסימן החוסן הלאומי, הפטריוטיות והנכונות להקרבה למען הקולקטיב  ▪  טקסי הזיכרון לחללי מערכות ישראל חייבים למקד את תשומת לב הציבור בחוסן הלאומי, בשפה של לכידות ולא פילוג

במותם ציוו [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך הגענו לטרגדיה הישראלית הנוראה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
עידן יוסף
במערך הסייבר חוששים מהשתלטות של גורמים עוינים על שידורי הטקסים הלאומיים של ימי הזיכרון והעצמאות    בימים האחרונים בוצעו בדיקות של כלל המערכים הטכניים של משרדי הממשלה ובימים הקרובים צפויים להיבדק המערכים של גופי השידור השונים
מירב ארד
במכתב שהפיץ ארגון יד לבנים קוראים ארבעת המנהיגים לכלל אזרחי ישראל לשמור עת קדושתו של יום הזיכרון ולהשאיר את המחלוקות מחוץ לבתי העלמין    "זוהי חובתנו המוסרית ואחריותנו הלאומית"
עמנואל בן-סבו
ארבעים ושמונה שעות של זיכרון לאומי, של התייחדות, של שיח חרישי מתחת לעצים הסוככים על הקברים, מבינותיהם מגיחות מעת לעת קרני החמה, כמו מתחננות באילמותן, למרות המשא הכבד, המשיכו לצעוד בנתיב החיים
איציק וולף
מניין חללי מערכות ישראל משנת 1860 ועד היום: 24,213    מניין נפגעי פעולות האיבה: 4,255    בשנה האחרונה נוספו 145 חללי מערכות ישראל ו-31 חללי פעולות איבה
איציק וולף
ראש הממשלה קורא לפוליטיקאים משני צדדי המתרס הפוליטי שלא להכניס את המחלוקת הפוליטית הנוקבת הקיימת בישראל לתוך יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל    "חייבים לעמוד יחד עבורם. מאוחדים כדי להיות ראויים להקרבתם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il