X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
גנץ. אוסף קלישאות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
גנץ תוקע ללוחמים סכין בגב
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא לנטוש

מה שבני גנץ עשה במוצ"ש זה הרבה מעבר לחוסר אחריות, זה ממש גובל בפשע. כשמיטב הלוחמים והמפקדים שלנו מחרפים נפשם וחלקם נהרגים במלחמה, הוא תוקע להם סכין בגב, מחליש אותם ואת המלחמה ובעצם אומר להם שהם מתים סתם, כי המלחמה הלכה לאיבוד. וכל זה כדי להחליש את ראש הממשלה רגע לפני שהיועץ לביטחון לאומי של ארה"ב נוחת כאן בניסיון לפתור או לפחות לצמצם את חילוקי הדעות בינינו.
גנץ דיבר על "מיעוט קטן שהשתלט על גשר הפיקוד ומוליך את הספינה אל הסלעים". בהמשך, כרגיל וכדי לשלול את הלגיטימציה של מי שחושב אחרת ממנו, גם הגדיר אותנו "קנאים".
שבעה חודשים אני נושך שפתיים מול דרישתו הלא-לגיטימית של גנץ ומקבל את הדרתי והדרת עשרות אלפי לוחמים בני הציונות הדתית מקבלת ההחלטות בקבינט המלחמה למען האחדות.
שבעה חודשים אני נושך שפתיים מול החלטות שאני לא אוהב שמקבל קבינט המלחמה, שראשיו כולם היו שותפים לקונספציה ארוכת השנים שהביאה אותנו עד הלום. אני נושך שפתיים ומגבה כדי לתת גב לחיילים שלנו, כדי לחזק, כדי לשמור על האחדות החשובה כל כך. הצבעתי בעד עסקת החטופים הקודמת, ואני גאה על כך, הרבה כדי שהלוחמים והמפקדים שלנו לא יחשבו אז שהפסקנו את המלחמה.
מול האחריות הגדולה הזו שאנו מגלים מראשית המלחמה, מה שבני גנץ ה"ממלכתי" עשה אתמול בגלל כמה מנדטים שהוא איבד בסקרים זה לא יסולח.
ובכלל, כדאי שבני גנץ לא יתבלבל כשהוא מדבר על רוב ומיעוט. הציונות הדתית ועוצמה יהודית קיבלו יחד בבחירות האחרונות 14 מנדטים. גנץ כרגע עם בקושי שמונה, ואיתם הוא כופה כבר שבעה חודשים את עמדות המיעוט שלו בקבינט המלחמה תוך שימוש מתמיד באיום הסמוי לפרוש מהממשלה. ותרשו לי לא להתרשם מסקרים שאם לשפוט על פיהם אז שמעון פרס ז"ל ראש ממשלה כבר עשר פעמים...
ועכשיו לגופם של דברים: יש מישהו שהבין מה גנץ רוצה? מה עומד מאחורי אוסף הקלישאות שהוא פיזר בנאומו? מהי אותה החלטה שהוא נורא רוצה שנתניהו יקבל והוא נמנע מלקבל?
יש מישהו שלא רוצה להחזיר את כל חטופינו?! יש מישהו שלא רוצה להחזיר את תושבי הצפון הביתה כמה שיותר מהר?! הלוואי עוד לפני ה-1 בספטמבר. יש מישהו שלא רוצה לפרז את עזה?! יש מישהו שלא רוצה להרחיב את מעגל הסכמי אברהם המבוססים על שלום תמורת שלום?!
אם יש לגנץ רעיון איך עושים את כל זה כאן ועכשיו, סוג של פתרון קסם שמתגבר על האתגרים והמגבלות ופותר את כל הבעיות ברגע אחד, והוא לא מתכוון לקבלת מתווה הכניעה של סינוואר והקמת מדינה פלשתינית, אז קדימה שיגיד איך עושים את זה. כי בקבינט הוא אומר הפוך לחלוטין. כולל בחמישי האחרון. שיגיד פומבית איזו החלטה הוא ביקש לקבל ולא התקבלה. אני מכיר אין-ספור מקרים אחרים על החלטות שאני וחברים אחרים ביקשנו לקבל והוא הטיל וטו ואיים ובלם, כולל מול חיזבאללה בחזית הצפונית.
יש רק דרך אחת, נוראה ומסוכנת ואיומה, לממש את אוסף הקלישאות שלו, ואם לשם הוא חותר אז הוא יכול לצאת עוד היום מהממשלה, כי אין שום סיכוי בעולם שמישהו מאיתנו יהיה עד כדי כך תבוסתן וחסר אחריות כדי להסכים לכך.
קבלת תכתיב הכניעה של סינוואר בגיבוי ממשל ביידן, שכולל התחייבות להפסקת המלחמה ללא השמדת חמאס בתמורה לעסקת חטופים, ואז, על-רקע הפסקת המלחמה בעזה, לנסות להגיע להסכם מדיני שלא שווה את הנייר שהוא חתום עליו מול חיזבאללה, ואז לכאורה להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם עד ה-1 בספטמבר (אני לא מאמין שמישהו מתושבי הצפון יחזור הביתה על בסיס "הסכם" עם חיזבאללה ובלי להסיר את האיום ולשלול ממנו את יכולתיו). ואז, אחרי הפסקת המלחמה, נורמליזציה עם סעודיה בתמורה להקמת מדינת טרור פלשתינית ביהודה ושומרון ובעזה, מדינה שתסכן את קיומה של ישראל.
זה המתווה שהאמריקנים והאירופים דוחפים אליו, ואליו כנראה גנץ מכוון. וזו אשליה מסוכנת, שבדיוק כמו אוסלו בעבר עטופה בצלופן של "פתרון מדיני", "חיבוק בינלאומי", "הסדר אזורי" ושאר טקסטים מפוצצים וטקסים רבי-רושם על מדשאות הבית הלבן, אבל המשמעות האמיתית שלו הוא כניעה ונסיגות ורוח גבית אדירה לאויבינו כולם, שיקבלו על מגש של כסף את המקפצה לטבח הבא, שיהיה חמור ומסוכן פי כמה, חלילה.
אם לשם אתה חותר, בני, תתייצב באומץ מול העם ותגיד את זה. אל תתחבא מאחורי ססמאות נבובות ותפזר מסך עשן סמיך כדי "לעשות פוליטיקה" על הגב של הלוחמים שלנו ועל הגב של תושבי הצפון והדרום הגיבורים.
אם לא לשם אתה חותר, ואם גם אתה מבין שזה מסוכן, אז תחזור לשלב ידיים במלחמה הארוכה והצודקת הזו. תגיד את האמת לציבור: שאחרי הרבה שנים של קונספציה שהיית שותף לה בכל תפקידיך - החל בסגן רמטכ"ל ועד שר ביטחון - של צבא קטן וחכם, שדוגל ב"הסדרים" שלא שווים את הנייר שהם כתובים עליו, מוותר על אחיזה בשטח ומחליף אותה בהסתתרות מאחורי קירות וגדרות וערבויות בינלאומיות שלא מחזיקות מים, תגיד את האמת שאחרי כל כך הרבה שנים זה מורכב ולוקח זמן לשנות כיוון תוך כדי מלחמה ולחזור למלחמות נחושות שמתנהלות עד הניצחון המוחלט ועד להשמדה של האויב כמו שצריך כדי שיהיה כאן ביטחון. וצריך סבלנות ונחישות וגבורה ואורך רוח כדי לעשות את זה.
בני, לעם הזה יש את כל אלה. תסתכל על הלוחמים והמפקדים, תסתכל על המילואימניקים, תסתכל על המשפחות השכולות שאיבדו את היקר להן מכל ולא מפסיקות לחזק ולהפיח בכולנו רוח גדולה, תסתכל על העורף החזק, תסתכל על תושבי הדרום שברובם המוחלט חזרו הביתה בגבורה שאין לתאר ודורשים ומצפים מאיתנו להמשיך עד הסוף ולהחזיר להם את השקט והביטחון. תסתכל על תושבי הצפון הגיבורים, שמתמודדים יותר מחצי שנה במציאות קשה מנשוא אבל ברובם המוחלט נושכים שפתיים ומבטיחים לחזור בגדול, תסתכל עליהם ותחליט אם אתה רוצה להמשיך עם הרוח הגדולה הזו עד הניצחון, או שנבהלת מכמה עיתונאים מרירים ומכבי משואות, שמפצלים את המסך ואת העם ומנסים להכתיב כאן קולות של בכי ונהי, ומכמה סוקרים משועממים שמחפשים פרנסה וריגושים.
אנחנו נמשיך עם העם ולמען העם, בנחישות ובהתמדה, באמונה מוחלטת בצדקת הדרך, נחסל את חמאס ונשלוט בעזה כמה שצריך כדי להבטיח את ביטחון תושבי הדרום ואת החזרת החטופים, נכה את חיזבאללה מכה נחרצת ונשיב את הביטחון גם לתושבי הצפון, ובעיקר לא נעמוד עם סטופר קצר רוח וחסר אחריות, שאין מסוכן ממנו במזרח התיכון.

הכותב הוא שר האוצר והשר במשרד הביטחון מטעם הציונות הדתית
תאריך:  19/05/2024   |   עודכן:  19/05/2024
+"מחויבים להרחבת הפעולה ברפיח עבור פירוק החמאס והשבת החטופים"
11:50 20/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון נפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב  ▪  השניים דנו בהתקדמות המלחמה ברצועת עזה ובמאמצים השונים להשבת החטופים

[צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]
+המדריך הכלכלי למילואימניק העצמאי
10:48 20/05/24  |  עובדיה אביצור   |   לרשימה המלאה

בחצי השנה האחרונה, מילואימניקים רבים נקראו לדגל ורבים מהם התייצבו מיוזמתם עם פרוץ הקרבות מתוך תחושת שליחות והגנה על הבית

עזבו הכל [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+ח"כ בן-גביר על חזית הצפון: חייבים לעשות את המלחמה בשביל הדורות הבאים
10:45 20/05/24  |  מירב ארד

יו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר בראיון לרדיו צפון 104.5FM על מצב המלחמה בצפון: "נראה דשדוש, שלא לומר הפקרות, הם מחריבים לנו ערים שלמות". עוד מתח ביקורת על הקבינט הביטחוני: "קבינט הקונספציה השבוי בקונספציה". השר איתמר בן גביר , אמר עוד: "חייבים לעשות את המלחמה בשביל הדורות הבאים"

+מעבירים מת מלפני כלה
09:22 20/05/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה

למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו  ▪  על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד מאוד

שמחה בזמנים קשים [צילום: דרור אידר]
+חיל האוויר חיסל מחבל שהיה בכיר במשטרת חמאס
09:10 20/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

צה"ל ושב"כ חיסלו את המחבל זאהר חולי, שהיה בכיר במשטרת חמאס במחנות המרכז  ▪  בתקיפה אווירית נוספת חוסל ראמי חליל פאקי, שהיה גם הוא בזרוע הצבאית של החמאס ובמשטרת חמאס במרחב נוציראת

חיסול ראמי חליל פאקי יחד עם ארבעה מחבלים נוספים [צילום: דובר צה"ל]
+מחדל של משטרת ישראל
06:18 20/05/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

אני קושר את הנרפות והעלמת העין של משטרת ישראל ממעשי ההצתה וביזת הרכוש עם משנת השר לביטחון לאומי, הדורש להתייחס לתושבי עזה על-פי הוראת הצווי המקראי לגבי העם העמלקי - להשמידם מעולל ועד יונק

משאיות סיוע [צילום: עבדל כרים האנה/AP]
+האשפה המילולית, והדיון העקרוני על היום שאחרי
22:29 19/05/24  |  שמואל רוזנר   |   לרשימה המלאה

גם אם גלנט ונתניהו מונעים ממניעים פוליטיים, ישראלים רבים תומכים בעמדותיהם החלוקות לגבי "היום שאחרי" בעזה  ▪  ייתכן שהשאלה מי צודק בנוגע לעזה תהיה נושא מרכזי בבחירות הבאות

לפנות את האשפה
+נתניהו לראשי רשויות בצפון: "אני לא הולך להגיד לחיזבאללה מה אנחנו הולכים לעשות"
21:39 19/05/24  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (א') עם ראשי הרשויות של קו העימות בצפון, במשרד ראש הממשלה בירושלים. הוא את בקשותיהם ועל הפערים הקיימים בהחלטה לתוכנית הצפון. נתניהו הנחה את מנכ"ל משרדו ומנכ"ל משרד האוצר לשבת עם ראשי הרשויות על-מנת לגשר על הפערים המינוריים שנותרו ולהציג לו מחר תוכנית מוסכמת שתובא בהמשך השבוע לאישור הממשלה.
בסוף הדיון, אמר נתניהו: "כרגע נפתור את הדברים שהעלתם. אם נעמוד בכל הדברים האלה הצפון יפרח, זה הולך לקרות בדרום וזה יקרה גם בצפון. יש לנו דד-ליין של 48 שעות להחלטה ואנחנו נסיים את זה מיד.
״תחושת הביטחון תלויה בביטחון. בניגוד למה שאולי שגור אצלם, אני לא הולך להגיד לחיזבאללה מה אנחנו הולכים לעשות. אני לא משתף אויב מושבע שלנו בתאריכים ואיך בדיוק נעשה את זה. בתחבולות תעשה לך שלום וביטחון, אבל גם מלחמה. אנחנו מחויבים להחזיר את הביטחון, ואנחנו נעשה את זה״.

+נתניהו נזף בצוות: "ככה לא מנהלים משא-ומתן לשחרור חטופים"
21:34 19/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עימות פרץ בקבינט המלחמה בין ראש הממשלה נתניהו לשרי המחנה הממלכתי  ▪  נתניהו אמר כי הצעותיהםל אלון וברנע חותרות לסיום המלחמה והשרים גנץ ואיזנקוט תקפו אותו וטענו שהוא מקשה על המשא-ומתן ולא רוצה להגיע להסכם

כינוס קבינט המלחמה [צילום: לע"מ]
+צה"ל מצא תיעוד של אלה בת 8 ששוחררה בעסקה
21:08 19/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בסרטון נראית אלה אליקים בעזה, מספר ימים לאחר שנחטפה מבית אביה בנחל עוז ב-7 באוקטובר  ▪  אלה סיפרה שמחבלי חמאס הכריחו אותה לקרוא את התסריט, להחליף את בגדייה ולצלם שוב ושוב את הסרטון המבעית

דפנה ואלה אליקים [צילום: חמאס]
+צה"ל יירט מטרה חשודה שנעה לעבר אצבע הגליל
20:35 19/05/24  |  עידן יוסף

בהמשך להתרעות שהופעלו באצבע הגליל מחשש לחדירת כלי טיס עוין, מטוסי קרב של חיל-האוויר יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שעשתה את דרכה לישראל משטח לבנון.

+כוחות מיוחדים ומטוסי קרב: צה"ל תרגל תרחיש טרור קיצוני ביו"ש
20:27 19/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אוגדת יהודה ושומרון ערכה תרגיל התמודדות עם אירועי טרור ותרחישי קיצון, תוך תרגול ניהול מספר אירועים במקביל  ▪  האוגדה תרגלה גיוס כוחות בזמן קצר ותיאום בין כוחות יבשה ואוויר וכוחות מיוחדים

מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל יקי דולף [צילום: דובר צה''ל]
+ביידן: "פלשתינים חפים מפשע נקלעו למלחמה - איזה זכויות יהיו להם ביום שאחרי חמאס?"
19:24 19/05/24  |  עידן יוסף

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נשא נאום בפני בוגרי מכללת מורהאוז באטלנטה: "מה שקורה בעזה ובישראל שובר את הלב. חמאס פתח במתקפה והרג חפים מפשע, ומחזיק חטופים. פלשתינים חפים מפשע נקלעו לתוך כל זה. מה יקרה בעזה? מה יקרה ביום שאחרי חמאס? איזה זכויות יהיו לעם הפלשתיני? בזמן שאנחנו מדברים, אני עובד מסביב לשעון על עסקה לפתרון שתי המדינות".
ביידן קטע את חופשתו ושב לבית הלבן לטובת עידכונים בעקבות התקרית עם מסוקו של הנשיא האירני.

+צה"ל תקף מבנה צבאי בדרום לבנון שבו שהו מחבלים
18:32 19/05/24  |  עידן יוסף

יחידה 869 זיהתה מחבלים נעים בסמוך למבנה צבאי במרחב מרון א-ראס, שבדרום לבנון. זמן קצר לאחר מכן, מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו את המבנה ואת המחבלים.
במהלך היום זוהו כעשרה שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב מלכיה והר דב, אין נפגעים. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי.

+הותר לפרסום: מת מפצעיו קצין צנחנים שנפצע בשבוע שעבר
18:13 19/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רב-סרן גל שבת (24) מקציר, מפקד פלוגת חץ בגדוד 202, נפגע בהיתקלות בצפון הרצועה  ▪  מתחילת התמרון הקרקעי ברצועת עזה נהרגו 282 חיילים, ונפצעו 1,745 מהם 348 באורח קשה ו-577 בינוני

רס"ן גל שבת. נפצע קשה ביום רביעי
+משהו עובר עליהם
15:47 19/05/24  |  עדו נתניהו   |   לרשימה המלאה

השינוי אינו מסתכם רק ביחס לישראל ובהכרה שחדרה אליהם עם מי בעצם יש לנו, הישראלים, עסק כל השנים, אלא הוא מתבטא גם בהבנה שאמריקה עצמה צריכה להשתנות, ובעיקר להתנער מן ה"פרוגרס" ההרסני שהשתלט עליה

ביטלה את המנוי [צילום: ג'וליו קורטז/AP]
+תיעוד: חיסול מוביל במחלקת האספקה של ארגון הטרור חמאס
14:34 19/05/24  |  מירב ארד

כלי טיס של חיל-האוויר בהכוונה מודיעינית של אגף המודיעין ופיקוד הדרום תקפו וחיסלו אתמול את המחבל עזמי אבו-דקה, פעיל בארגון הטרור חמאס אשר שימש כגורם מוביל במחלקת האספקה של ארגון הטרור חמאס וקידם העברת אמצעי לחימה וכספים שמיועדים לטרור ברצועה

+צק"ח 7 נלחם בלב ג'באליא: חיסלו חוליות RPG והשמידו משגרים
14:33 19/05/24  |  מירב ארד

כוחות צוות הקרב של חטיבה 7 נלחמים באופן עצים ומנהלים קרבות עם מחבלים בלב העיר ג'באליא.
לוחמי יחידה 636 ומכלול האש של חטיבה 7 מזהים חוליות מחבלים חמושות ומכוונים תקיפות לחיסולן, ומכוונים עשרות תקיפות לסיוע לכוחות הפועלים בקרקע.
הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים ובניהם, מטענים, טילי נ"ט, נשקים מסוג קלאצ'ניקובים, רחפנים מטילים ורימונים. כמו-כן, במסגרת הפגיעה ביכולות השיגור של חמאס, הכוחות איתרו משגרי רקטות ומחרטה לייצור אמצעי לחימה.

+לא לחסל את החמאס
14:13 19/05/24  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

החמאס מציל אותנו מפני עצמנו  ▪  בלעדיו אכלנו והיינו ממשיכים לאכול איש את רעהו חיים  ▪  זו לגמרי לא חוכמה להקשיב לשיבוט גנטי של עצמך, האתגר הוא בהקשבה למקורות אשר חולקים עליך בדעתם

[צילום: איסאם רימאווי/פלאש 90]
+ח"כ קריב על הגדלת סכום התגמול החודשי לחוזרים מהשבי: "1,300 זה לא מספק, גם 2,600 לא מספק"
14:10 19/05/24  |  מירב ארד

ח"כ גלעד קריב על הצ"ח שתגדיל את סכום התגמול החודשי לחוזרים מהשבי לכ-2,600 שקלים: "1,300 לא מספק, 2,600 לא מספק. אם הממשלה מסרבת למהלך שעלותו השנתית היא 8 מיליון ש"ח - אז אנחנו לא נסכים להצעת החוק".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
עידן יוסף
עימות פרץ בקבינט המלחמה בין ראש הממשלה נתניהו לשרי המחנה הממלכתי    נתניהו אמר כי הצעותיהםל אלון וברנע חותרות לסיום המלחמה והשרים גנץ ואיזנקוט תקפו אותו וטענו שהוא מקשה על המשא-ומתן ולא רוצה להגיע להסכם
עידן יוסף
בסרטון נראית אלה אליקים בעזה, מספר ימים לאחר שנחטפה מבית אביה בנחל עוז ב-7 באוקטובר    אלה סיפרה שמחבלי חמאס הכריחו אותה לקרוא את התסריט, להחליף את בגדייה ולצלם שוב ושוב את הסרטון המבעית
עידן יוסף
אוגדת יהודה ושומרון ערכה תרגיל התמודדות עם אירועי טרור ותרחישי קיצון, תוך תרגול ניהול מספר אירועים במקביל    האוגדה תרגלה גיוס כוחות בזמן קצר ותיאום בין כוחות יבשה ואוויר וכוחות מיוחדים
עידן יוסף
רב-סרן גל שבת (24) מקציר, מפקד פלוגת חץ בגדוד 202, נפגע בהיתקלות בצפון הרצועה    מתחילת התמרון הקרקעי ברצועת עזה נהרגו 282 חיילים, ונפצעו 1,745 מהם 348 באורח קשה ו-577 בינוני
עדו נתניהו
השינוי אינו מסתכם רק ביחס לישראל ובהכרה שחדרה אליהם עם מי בעצם יש לנו, הישראלים, עסק כל השנים, אלא הוא מתבטא גם בהבנה שאמריקה עצמה צריכה להשתנות, ובעיקר להתנער מן ה"פרוגרס" ההרסני שהשתלט עליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il