X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תקנות חוק הפיקוח על מעונות יום לפעוטות הועברו רק אמש לוועדה לזכויות הילד - אך אי-בהירות באשר לקיום חובת ההיוועצות עם האוצר מנעה דיון בהן כבר היום
▪  ▪  ▪
איציק שמולי ויוסף ג'בארין [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

הוועדה לזכויות הילד קיימה (יום ג', 22.12.20) דיון מעקב בנושא תקנות חוק הפיקוח על מעונות היום, אשר נחקק ב-2018, ובו נקבע כי התקנות יובאו לאישור הוועדה עד לאוקטובר 2019. במקור נקבע הדיון כדי לברר מדוע טרם הובאו התקנות לאישור הוועדה למעלה משנה לאחר המועד הקבוע בחוק, אולם רק לילה קודם העביר משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים את נוסח התקנות לאישור הוועדה. עם זאת, עם התקנות לא הועבר מסמך בחתימת שר האוצר, המאשר את קיום חובת ההיוועצות הקבועה בחוק, אלא בקשת האישור מטעם שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ח"כ איציק שמולי, אשר השתתף בדיון, ותשובת סגן הממונה על התקציבים באוצר בנושא.
בתשובת סגן הממונה על התקציבים, אשר נשלחה לשר שמולי ביום 17.12.20, נכתב בין השאר כי "בשל החשיבות הרבה שאנו רואים במעונות היום בכלל ובקידום התקנות בפרט, ועל דעת שר האוצר, אין אנו רואים מניעה מהמשך קידום התקנות, על-אף שלא קוימה חובת ההיוועצות עם שר האוצר כנדרש... לאור העובדה כי אינכם מעוניינים במתן שהות מספקת לשר האוצר לגבש המלצתו בנושא חשוב זה ולערוך את חובת ההיוועצות כנדרש על-פי חוק, ולאור העובדה כי נושא זה מצוי בראש סדר העדיפות של משרדך, אין מניעה מבחינתנו כי התקנות יקודמו. יובהר כי ככל שיש בתקנות אלו עלות תקציבית נוספת, וכפי שציינו לעיל אנו מעריכים כי לאור הייקור הניכר בתשלומי ההורים סביר כי דרישה שכזו תעלה בהיקף של למעלה מ-300 מלש"ח בבסיס התקציב, הרי שהיא תמומן מתוך מקורות משרד העבודה והרווחה...".
יו"ר הוועדה אמר בפתח הדיון כי "מאז הקמת הוועדה בראשותי בחודש יולי, אנו דורשים את הבאת התקנות לאישור, כמתחייב על-פי חוק, ובשל מקרי התעללויות אשר אנו נחשפים אליהם כל העת. לשמחתי, התקנות אכן הועברו אלינו אתמול בסביבות השעה 21:00, דבר אשר לא מאפשר היערכות ראויה לדיון בנושא כה חשוב, ועם אי-בהירות משפטית לגבי חובת ההיוועצות, אשר לא מאפשרת את הנחה פורמלית של התקנות על שולחן הוועדה. ננצל את הדיון היום לשמוע כבר על התקנות ולהבין כיצד ניתן לקדם את הנושא במהירות האפשרית".
השר שמולי אמר: "העיסוק בנושא הוא אחת המשימות הכי חשובות שאני הגדרתי למשרד, גם בתקופת קורונה עם שיעורי אבטלה פנומנליים. הסדרת המערב הפרוע בנושא זה היא משימה קדושה בסדר עדיפות עליון, וכל העת אני מסתכל על הורים שילדיהם נפגעו, ועל ילדי שלי, ולכן הבאנו תקנות אשר עוסקות בסוגיות הכי שסבוכות בנושא הזה - יחס מטפלים לילידם, שטח המעון, גודל הקבוצה, סטנדרטים של בטיחות, חובות הכשרה - ולא תקנות פרווה שיהיה קל להעביר. התקנות האלה משקפות אתל האני מאמין שלי ושל המשרד לגבי הסטנדרטים לגיל הרך בישראל, בכדי לספק ליקר לנו מכל מעטפת מלאה לשלומם, רווחתם והתפתחותם".
"זוהי קריעת ים סוף של ממש בתוך הממשלה בשביל להביא את התקנות האלה. קיבלנו לטיוטת התקנות הרבה שבחים אבל גם הרבה הערות מהציבור, קיימנו הליך RIA משמעותי ובחצי השנה האחרונה קיימנו אין ספור ישיבות עם משרדי ראש הממשלה, המשפטים והאוצר. עם האוצר יש לנו גם חובת היוועצות חוקית, והעברנו להם בשבוע שעברנו בקשת אישור היוועצות פורמלית במתחייב בחוק, אבל לבוא אחרי עשרות ישיבות, בחלקן אני השתתפתי אישית, ולא לאשר קיום חובת היוועצות זה חוסר תום לב. ברור שלא תגיע תשובה משר האוצר השבוע וזו טקטיקה של הפקידים המכובדים באוצר למסמס את זה".
נציג אגף התקציבים באוצר, אביעד שוורץ, התבקש להתייחס למחלוקת ואמר כי "אין פה ניסיון למסמס או לדחות, אנחנו מנסים לקדם את הנושא מול השר, אבל, כמו שטורחים להגיד לנו הרבה פעמים, אנחנו הדרג הפקידותי והוא הדרג הנבחר. לא נמסרה לי עמדתו ואני לא יכול להחליף אותו בנושא הזה". לגבי הערות האגף לגופן של התקנות אמר שוורץ כי הן בשני אפיקים עיקריים - השפעה על מספר הילדים שייקלטו במעונות יום, שכבר עתה יש להם עודף ביקוש, וכך מספר רב של ילדים ימצאו עצמם ללא מענה. אפיק שני הוא ייקור עלויות להורים, ושני האפיקים ביחד עלולים להביא לכך שדווקא משפחות מצב סוציו-אקונומי נמוך לא יוכלו להרשות לעצמן מסגרות, וכן להשפיע על תעסוקת נשים, אשר לא יוכלו להשתלב בשוק העבודה בשל עלויות המעון או חוסר מקום במעון.
השר שמולי העיר כי הוא נרגש מהחשיבות שמשרד האוצר מעניק לביקוש למקומות במעונות היום, ורק מצר על כך שחברי הוועדה לא יכלו להיות זבוב על הקיר כל שנה כאשר משרדו צריך להיאבק על שימור תקציב בינוי המעונות, שאינו בבסיס התקציב של המשרד.
הודיה הומינר רוזנבלום, מנהלת תחום מדיניות רגולציה במשרד העבודה והרווחה הציגה את הליך גיבוש תקנות ועיקריהן - היבטים מבניים כמו יחס מטפלים לילידם, שטח המסגרת וגודל הקבוצה, הכשרות הצוות החינוכי, חובת תוכנית חינוכית-התפתחותית, נושאי בטיחות ומסוכנות, קשר עם ההורים וחובת דיווח. הומינר רוזנבלום אמרה כי על-פי תחשיב המשרד העלות המוערכת של יישום התקנות היא של 600 מיליון ש"ח בכל שנה וכן 75 מיליון שקל באופן חד-פעמי. הומינר רוזנבלום הדגישה כי הכוונה היא להחיל את התקנות בצורה הדרגתית ולקיים בחינה מחודשת של התקנות לאחר שלוש שנים אשר יאפשרו זמן להתרגל ולהבין צרכים חדשים שעולים מהשטח.
ח"כ יפעת שאשא ביטון, שהייתה יו"ר הוועדה בעת אישור החוק, אמרה: "כל הדיבורים וכל התהליך הגענו לאותה הנקודה. אנחנו ממשיכים להתמהמה עם העברת התקנות. התקנות דיברו על דברים מסוימים כשלב ראשון, מה שמוצג היום בתקנות הוא חשוב, אך האם אנחנו צריכים לעשות הכל ביום הראשון? לא. כי כנראה גם לא נצליח לעשות הכל. התקנות הראשוניות התייחסו להכשרה ובטיחות, 280 מיליון ש"ח כבר הוקצו לטובת העניין, בואו נעביר את התקנות היום בהיבט הזה. אפשר לבדוק את נושא התקינה, כמה לא נמצא בתקן, מה המשמעויות התקציביות ומה העלות להורים. אבל לא לאשר את התקנות כי צריך לפתור את כל המכלול, זה רק למצוא סיבה למה לא לעשות את מה שהיה צריך להיעשות מזמן". כמו-כן, הוסיפה חברת הכנסת כי אם התקינה תכשיל את העברת התקנות הראשוניות, הוועדה תמצא עצמה באותה הנקודה בעוד שנה.
ח"כ יבגני סובה התייחס גם הוא לנידון: "אני מברך על כך שיש משהו שאפשר לאמץ. אבל, אני מקבל חששות ממומחים על כך שאימוץ התקנות יביאו לסגירת 7,000 מעונות שלא יעמדו בהוצאות. אנחנו נמצאים בתקופה הכי קשה מבחינה כלכלית, בשל הקורונה, בעיקר במגזר הפרטי". ח"כ הציג שני חששות עיקריים מבחינתו בהקשר זה; הראשון מתייחס לעלות הגבוהה שיצטרכו ההורים לשלם בשל קשיים כלכליים של מעונות היום לתקצב את דרישת התקנות. השני מתייחס לפגיעה בילדים שעלולה להיווצר בשל פתיחה של פעוטונים מתחת לרדאר וללא פיקוח ממשלתי. ח"כ יצחק פינדרוס הצטרף גם הוא לחששות מקביעת התקינה בתקנות, ואמר כי על נושא הבטיחות כולם מסכימים ואין מחלוקת או פשרות, אך הביקוש למעונות כה גדול, כי גם אם היה לו מיליארד שקל לטובת הנושא, היה משקיע אותם בפתיחת מסגרות נוספות עם תקנות בטיחות ולא בצמצום היחס בין הילדים למטפלים במספר המסגרות הקיים.
השר שמולי הודיע ליו"ר הוועדה כי מבחינתו התקינה היא חלק מהותי מהתקנות, ובקשה לפצל את הנושא ולאשר רק חלק מהן תביא אותו למשוך את כלל התקנות משולחן הוועדה. עוד אמר השר שמולי כי "יש פה אולי התנגשות ערכים, אבל הערך העליון הוא שמירה על הילדים ולא שמירה על האוצר, בוודאי כאשר מדובר ב-600 מיליון שקל לעומת עשרות מיליארדי שקלים שעפים כל יום בקופסאות קורונה".
ח"כ קארין אלהרר התייחסה למחלוקת בין משרד האוצר למשרד העבודה והרווחה בהיבט התקציבי, "אם המדינה חוקקה חוק שצריך לתת פעוטונים בטוחים, אז צריך לממן את זה. אפשר לחשוב על מודל של תקצוב, אבל אי-אפשר לבטל את ההחלטה". לדבריה קיום פעוטונים לא בטוחים היא אפשרות שלא באה בחשבון ועל זאת הוסיפה כי על המדינה לתת סיוע לבעלי הפעוטונים לעמוד בתקנות החדשות, בוודאי בתקופת הקורונה. "רוב הדברים הם לא דברים של בינוי, הם של הכשרה. המשרד יכול לתת את ההכשרה הזו, אני באמת לא מבינה איפה המחלוקת", הוסיפה.
ח"כ עאידה תומא סלימאן התייחסה גם היא: "תקציב בדרך כלל אמור לשקף מדיניות ואמור לשקף סדרי עדיפות מצד המדינה. לא האוצר או פקידי האוצר, עם כל הכבוד לעבודתם המקצועית. לשם כך יש כנסת, אומנם מפזרים אותה מהר בתקופה האחרונה, אבל היא המחוקק ומייצגת האינטרס הציבורי ובסמכותה לקבוע את סדרי העדיפות. הכנסת אמרה שבטיחות הילדים והילדות, הבנים והבנות, הנכדים והנכדות היא החשובה. שלא יפגעו ולא ינוצלו על-ידי חלק ממפעילי מעונות היום והמסגרות לילדים כיוון שזה היה שוק פרוץ שהמדינה לא הסתכלה עליו. אנחנו באנו ואמרנו שרוצים להסדיר את העניין הזה והתקנות באו לתרגם את החוק. חוק בלי תקנות, בלי אישור התקנות, יישאר דיו על נייר לבן ויתהדרו בו בספר החוקים ולא יקרה כלום בשטח והילדים שלנו ימשיכו להיות בסכנה. להסכמים קואליציוניים למטוסים או לצוללות תמיד יש כסף, אבל לשמור על ביטחון הילדים אין כסף, פתאום יש קורונה".
יו"ר הוועדה ביקש את התייחסות משרד המשפטים באשר למחלוקת לגבי קיום חובת ההיוועצות, שתאפשר לוועדה לדון בתקנות עצמן, והשיב עו"ד אורי שלומאי, ממחלקת ייעוץ וחקיקה במשרד, כי לא שמע בדיון כי לאוצר יש עמדה חד-משמעית בנושא המחלקות על קיום חובת ההיוועצות, אל ככל שישי כזו, הוא צריך לקבל מסמך מהייעוץ המשפטי למשרד האוצר, ויחד עם מסמכי משרד העבודה והרווחה יביא את הנושא להכרעתו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה.
יו"ר הוועדה, ח"כ ג'בארין, סיכם את הדיון ואמר: "אנחנו נבקש עוד הלילה ממשרדי האוצר, העבודה והרווחה והמשפטים לדון בנושא ולהשיב לוועדה בהקדם בסוגיית חובת ההיוועצות כדי להבין אם הוועדה יכולה להתחיל לדון בתקנות. אנו כאן לרשותכם ונהיה מוכנים לדון בנושא אפילו מחר אם יתאפשר. על-פי חוות דעת הייעוץ המשפטי לכנסת, הוועדה יכולה לדון בתקנות עד להחלטת ועדת הכנסת בנושא יציאה לפגרה, וגם לאחריה, אם יתקבל אישור ועדת ההסכמות, שאני סבור שיתקבל בנושא כה חשוב המוסכם על כל סיעות הבית".
"לגופן של התקנות, אני גם סבור שהתקינה היא חלק מהותי שלא נכון להפרידו משאר התקנות, אך לאור הקשיים התקציביים והאחרים עליהן רומז האוצר, הוועדה תשקול פתרון של אישור התקנות, גם כניסה לתוקף בדחייה מסוימת, כפי שנעשה בחוק המצלמות, כדי לאפשר את היערכות כלל הצדדים ליישומן. הוועדה לא תיתן ידה להחלטות אשר יגלגלו את העלויות על ההורים, ודאי לא בתקופת הקורונה".

תאריך:  23/12/2020   |   עודכן:  23/12/2020
+שרן השכל הודיעה על הצטרפותה לגדעון סער
11:01 23/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

"מצפוני אינו מאפשר לי להמשיך בממשלה ולהיות חברה בליכוד"  ▪  על סער אמרה: "האדם היחיד שיכול לאחד את העם, לחבר בין סיעות הבית ולהקים קואליציה יציבה"

שרן השכל מגישה מכתב ההתפטרות
+אושר סופית: התקנת מערכת סולארית בבניין משותף
08:54 23/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

התקנת המערכת תתאפשר בהסכמת שני שלישים מהדיירים  ▪  החברה להגנת הטבע: "החוק יפחית את הצורך להקצות שטחים פתוחים, לפיתוח האנרגיות המתחדשות בישראל"

[צילום: חן לאופולוד/פלאש 90]
+סופית: החזר מקדמה על אירוע שבוטל בעקבות הקורונה
00:38 23/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אם הצדדים לא הסכימו על קיום אירוע במועד אחר, או שהזוגות החליטו שלא לנהל משא-ומתן על מועד נוסף לאירוע - יוכלו בעלי האולמות לגבות גם דמי ביטול

[צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+הכנסת ה-24 פוזרה באופן רשמי
00:31 23/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הכנסת: "אנו יוצאים למערכת בחירות לא פשוטה, אני קורא מכאן לכל אחת ואחד מאיתנו, וכל אחת ואחד מאזרחי ישראל - להימנע מלהחריף את המתחים ולעשות ככל שניתן כדי שמערכת הבחירות תתנהל ותסתיים באופן מסודר וללא גילויי אלימות"

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בקריאה ראשונה: ייצוג הולם לחרדים ברשויות מקומיות ובתאגידים ציבוריים
00:07 23/12/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק להרחבת הייצוג ההולם של בני האוכלוסייה החרדית בתאגידים ציבוריים וברשויות מקומיות (תיקוני חקיקה), התשפ"א-2020 של חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר.
הצעת החוק נועדה לקבוע שבכל חברה ממשלתית ייועדו משרות למגזר החרדי, בהתאם לחלקם היחסי בכלל האוכלוסייה. עוד מוצע לקבוע, שבכל רשות מקומית, לרבות חברות עירוניות, ייועדו משרות לבני המגזר החרדי בהתאם ליחסם של בני המגזר החרדי מכלל תושבי הרשות המקומית. עוד לפי הצעת החוק, במשך חמש השנים הראשונות ייועדו משרות לבני האוכלוסייה החרדית ביחס של פי שניים מייצוגם באוכלוסייה.

+אושרה פה אחד הוראת השעה לניהול הבחירות בקורונה
23:54 22/12/20  |  

ועדת החוקה אישרה פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את הוראת השעה לניהול הבחירות לכנסת ה-24 בזמן קורונה. הצעת החוק אושרה לאחר דיון מרתוני ולאחר שחברי הוועדה משכו את כל ההסתייגויות, ולפני פיזורה - אישרה הכנסת את הצעת החוק בקריאה שנייה ושלישית.

+חוק התקציב ההמשכי כמעט הופל בגלל חשש באופוזיציה
23:33 22/12/20  |  עידן יוסף

יו"ר הכנסת הפיג את חששה של האופוזיציה, שביקשה לתקוע את חוק התקציב ההמשכי מחשש שיתפרש כהעברת תקציב 2020 ויאפשר לכנסת להמשיך לפעול. באופוזיציה חששו מתרגיל שך הקואליציה - להכניס את חוק התקציב בקריאה ראשונה בשם אחר (חוק יסודות התקציב) וטענו שאם זה היה עובר קריאה ראשונה לפני חצות זה ייחשב כתחילת חקיקה של תקציב 2020 והכנסת לא תפוזר. לוין קרא בעניין את הודעתה של מ"מ יועמ"ש הכנסת שהבהירה כי אין מקום לחשש האמור.
חוק התקציב ההמשכי עבר ברוב של 63 (בהם לא מעט חברי אופוזיציה שהחליטו לתמוך בתקציב אחרי שהשתכנעו) מול 10.

[צילום: דוברות הכנסת]
+בפעם השלישית: שוטר דחף חבר כנסת בניגוד לחוק
23:09 22/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+הדף את חבר הכנסת ארבל בעת שהגיע לבקר עציר שהתקבל מידע על איזוקו בניגוד לחוק  ▪  ארבל: לעשות סוף להשפלת העצירים  ▪  סמוטריץ': נעצור בוועדת הכספים תקציבים למשטרה

[צילום: פלאש 90]
+גם מי שיכול לקיים בידוד בבית מחויב במלונית
22:56 22/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת החוקה אישרה כי חוזרים מחו"ל מכלל המדינות יהיו מחויבים לקיים את הבידוד במלוניות גם אם יש באפשרותם לקיים את הבידוד בביתם  ▪  תוקף ההכרזה הוא לעשרה ימים עד 1 בינואר  ▪  במקרה של מחסור במקומות במלוניות ניתנה סמכות למנכ"ל משרד הבריאות לקבוע מדינות שהחוזרים מהן יופנו לבידוד ביתי

[צילום: דוברות הכנסת]
שרון אלרעי פרייס [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+יו"ר הכנסת בחר בשגית אפיק ליועמ"ש הכנסת
22:39 22/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לוין בחר בעו"ד אפיק לתפקיד היועצת המשפטית לכנסת  ▪  על-פי הפרוצדורה, הבחירה של לוין מצריכה את אישור ועדת הכנסת  ▪  לוין פנה לח"כ איתן גינזבורג שייכנס את הוועדה לאישור

עו"ד שגית אפיק [צילום: דוברות הכנסת]
+בקריאה ראשונה: עונש מינימום לתוקף או מתעלל בקטין או חסר ישע
21:57 22/12/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 140) (עונש מזערי בעבירה של תקיפה או התעללות בקטין או בחסר ישע על-ידי האחראי עליו במסגרת חינוכית או טיפולית), התשפ"א-2020 של חבר הכנסת אופיר כץ.
ההצעה מבקשת לקבוע כי על מטפל התוקף או מתעלל בקטין או חסר ישע שבמסגרת אחריותו, יוטל עונש של ריצוי מאסר בפועל, שלא ירוצה בעבודות שירות או מאסר על תנאי אלא מטעמים מיוחדים.

+כשל המהלך לפגיעה במימון הבחירות של תקווה חדשה
21:45 22/12/20  |  עידן יוסף

ברגע האחרון: הליכוד חזר בו מהכוונה לפגוע במימון המפלגה של גדעון סער. המהלך לא צלח (וואלה ניוז).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יבגני סובה / Yavgeni Sova  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קורונה  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוב עיכוב בפיקוח על מעונות היום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
אם הצדדים לא הסכימו על קיום אירוע במועד אחר, או שהזוגות החליטו שלא לנהל משא-ומתן על מועד נוסף לאירוע - יוכלו בעלי האולמות לגבות גם דמי ביטול
עידן יוסף
יו"ר הכנסת: "אנו יוצאים למערכת בחירות לא פשוטה, אני קורא מכאן לכל אחת ואחד מאיתנו, וכל אחת ואחד מאזרחי ישראל - להימנע מלהחריף את המתחים ולעשות ככל שניתן כדי שמערכת הבחירות תתנהל ותסתיים באופן מסודר וללא גילויי אלימות"
עידן יוסף
+הדף את חבר הכנסת ארבל בעת שהגיע לבקר עציר שהתקבל מידע על איזוקו בניגוד לחוק    ארבל: לעשות סוף להשפלת העצירים    סמוטריץ': נעצור בוועדת הכספים תקציבים למשטרה
עידן יוסף
ועדת החוקה אישרה כי חוזרים מחו"ל מכלל המדינות יהיו מחויבים לקיים את הבידוד במלוניות גם אם יש באפשרותם לקיים את הבידוד בביתם    תוקף ההכרזה הוא לעשרה ימים עד 1 בינואר    במקרה של מחסור במקומות במלוניות ניתנה סמכות למנכ"ל משרד הבריאות לקבוע מדינות שהחוזרים מהן יופנו לבידוד ביתי
עידן יוסף
לוין בחר בעו"ד אפיק לתפקיד היועצת המשפטית לכנסת    על-פי הפרוצדורה, הבחירה של לוין מצריכה את אישור ועדת הכנסת    לוין פנה לח"כ איתן גינזבורג שייכנס את הוועדה לאישור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il