הרווח הנקי של רשת השיווק יוחננוף ירד בתשעת החודשים הראשונים של 2022 בשיעור של 38% ועמדו על 93.59 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 151.12 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. החברה רשמה הפסדים ניכרים בנכסים פיננסיים שבבעלותה והפסידה 37.18 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים, לעומת רווח של 28.85 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי של הרשת ברבעון השלישי לבדו עלה בשיעור של 12.6% ועמד על 32.85 מיליון שקל, לעומת 29.18 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. יוחננוף הפסידה 4.08 מיליון שקל בנכסים הפיננסיים, לעומת הפסד של 15.3 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד.
הכנסותיה של יוחננוף עלו בתשעת החודשים הראשונים בשיעור של 8.5% ועמדו על 2.79 מיליארד שקלים, לעומת 2.57 מיליארד שקלים בתשעת החודשים הראשונים של 2021. ההכנסות ברבעון השלישי עלו ב-4% ועמדו על 963,086 שקלים. זאת, לעומת הכנסות של 925,557 שקל ברבעון השלישי של 2021.
הגידול ברבעון נובע בעיקרו ממכירות בחנויות חדשות שנפתחו החל מהרבעון השלישי של שנת 2021 בסך של כ-22 מיליון שקל, מגידול במכירות בחנויות זהות בסך של כ-17 מיליון שקל וכן ממכירות זול סטוק, אשר אוחדה לראשונה מיום 1 באפריל 2021 בסך של כ-5 מיליון שקל, בקיזוז קיטון הנובע מהגדלת עסקות בהסדרי קונסיגנציה.