X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ גוטליב. "חשבתי שהשיחה תישאר בלשכה שלי לדיראון עולם" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
ח"כ גוטליב: אנשי נתניהו הדליפו שיחה לבן כספית
חברת הכנסת מן הליכוד מאשימה את מקורביו של יו"ר המפלגה בהדלפת תוכן שיחה שבה ביקשו ממנה להיות ממלכתית ורכה בנאום הבכורה שלה בכנסת כתבה את הדברים בקבוצת הווטסאפ של סיעת הליכוד וההודעה נמחקה על-ידי מנהלת הסיעה

חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) פרסמה הודעה בקבוצת הווטסאפ של סיעת הליכוד בכנסת ובה טענה כי אנשיו של יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הדליפו לעיתונאי בן כספית תוכן שיחה שקיימו איתה. ההודעה נמחקה על-ידי עליזה בראשי, מנהלת הסיעה.
"חבריי לסיעה. צחי ברוורמן ואיקי כהן שאמורים להיות אנשי אמון של נתניהו הגיעו ללשכתי לפני נאום הפתיחה שלי וביקשו ממני להיות ממלכתית ורכה. השבתי להם שאין סיכוי כזה", כתבה.
לטענתה, לאחר השיחה היא חשבה שמדובר בשיחה שתישאר בתוך הלשכה שלה "לדראון עולם", כלשונה, "אלא שבן כספית התקשר לקבל את תגובתי לתוכן השיחה שידועה רק לי ולצמד הפקידים הללו. לא ידעתי ששוב בסביבת נתניהו יש הדלפה ישירה לא פחות מלבן כספית ישירות", כתבה.
ח"כ דוד ביטן הגיב מייד על הדברים וכתב: "את צודקת, בושה", אך לאחר זמן קצר הודעתה של גוטליב נמחקה. גוטליב כתבה בתגובה: "״ההודעה שלי קשורה לעבודת הסיעה ומשמשת אזהרה חשובה מפני פוטנציאל מאנשים שאמורים להיות אנשי אמון. מחיקת ההודעה היא מקוממת ומהוות סתימת פיות שאין להכיר בקבוצה הזו".
תגובתה של עליזה בראשי הייתה חסימת אפשרות פרסום התגובות לכל החברים בקבוצת הווטסאפ שאינם מנהלים.
תאריך:  01/12/2022   |   עודכן:  01/12/2022
+להפוך את הפריפריה למרכז
22:16 01/12/22  |  משה סולומון   |   לרשימה המלאה

נאום הבכורה של חבר כנסת מטעם סיעת הציונות הדתית בכנסת העשרים וחמש [ו' בכסלו התשפ"ג, 30.11.2022]

סולומון. אני בן גאה של הפריפריה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+יש לכם חובה להיות מחוקקים
21:34 01/12/22  |  טלי גוטליב   |   לרשימה המלאה

נאום הבכורה של חברת הכנסת העשרים וחמש מטעם סיעת הליכוד [ד' בכסלו התשפ"ג, 28.11.2022]

גאה ביהדותי ובישראליותי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בן גביר: קורא לשאר השותפים לחתום על הסכם קואליציוני
19:53 01/12/22  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, ברך את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ואת יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', על ההסכם הקואליציוני שהשיגו.
"מברך את ידידיי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', שחתמו על הסכם קואליציוני להקמת ממשלת ימין. קורא גם לשאר השותפים שלנו לחתום גם כמה שיותר מהר על הסכם ולהקים יחד ממשלת ימין מלא מלא, כדי שנוכל להתחיל לפעול להחזרת הריבונות, המשילות והביטחון האישי לאזרחי ישראל ולהחזיר סוף סוף את ישראל למסלול", אמר.

+נעם תקפה את כוונת גנץ להקים אנדרטה לחללי אויב מצריים
17:26 01/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המפלגה בציוץ בטוויטר: "רק במדינת כל אזרחיה של לפיד אפשר להעלות על הדעת רעיון הזוי כמו הקמת אנדרטה לזכר חיילי האויב שניסו להשמיד אותנו"  ▪  גנץ צייץ חזרה: "הניסיון לסמן את מצרים כמדינת אויב על-ידי מפלגה שעתידה להיות חברה בקואליציה היא טעות עובדתית ותקלה אסטרטגית"

גנץ. הפך את המתקפה נגדו למתקקפה נגד מצרים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+ח"כ אייכלר: הוצע לי להיות יו"ר ועדת העבודה
16:16 01/12/22  |  עידן יוסף

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) אומר כי הוצע לו תפקיד יו"ר ועדת העבודה והרווחה. "קיבלתי את ההצעה בכובד ראש", אמר בראיון לרדיו קול ברמה והוסיף: "הדבר היחיד שמוסכם על כל מפלגות הקואליציה, שמשהו לא טוב בהתנהלות המו"מ הקואליציוני, אפילו בליכוד לא מרוצים. למרות שיש התקדמות במו"מ מול יהדות התורה, עדיין זה לא מספיק".
בכיר ביהדות התורה: "לא מבינים למה בליכוד נבהלים מסמוטריץ' בעניין הוועדה לשירותי דת. אחרי שהוא קיבל את הבוננזה של המינהל האזרחי, סמוטריץ' עשה כבר את האקזיט שלו, הוא מחכה בקוצר רוח רק לחתום לפני שנתניהו יתחרט, אין שום סיבה שיתנו לו דברים על חשבוננו" (גלי צה"ל).


מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel אוהד טל אופיר כץ / Ofir  Katz אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai אושר שקלים / Osher  Shekalim אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir אליהו דלל / Eli Dallal אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen ארז מלול / Erez  Malul אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky בן כספית בני גנץ / Benny  Gantz בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot גילה גמליאל / Gila  Gamliel גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan גלעד קריב / Gilad Kariv דבורה ביטון / Dvora  Biton דוד  ביטן / David Bitan דן אילוז / DAN Iluz דני בן יוסף דנון / Dani Danon ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak זאב אלקין / Ze'ev Elkin חמד עמאר / Hamad Amar חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky טלי גוטליב / Tali  Gottlieb יאיר לפיד / Yair  Lapid יואב גלנט / Yoav Galant יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein יונתן משריקי / Yonatan Mishraki יוסף עטאונה / Youssef  Atauna יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano ינון אזולאי / Yinon  Azoulay יסמין פרידמן / Yasmin Fridman יעקב אשר / Yakov  Asher יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler ישראל כץ / Israel  Katz לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech מאי גולן / May  Golan מאיר כהן / Meir  Cohen מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari מירב כהן / Meirav  Cohen מנסור עבאס / Mansour Abbas משה אבוטבול / Moshe Abutbul משה ארבל / Moshe Arbel משה גפני / Moshe Gafni משה רוט / Moshe  Roth מתן כהנא / Matan  Kahana נאור שירי ניר ברקת / Nir  Barkat סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili סימון דוידסון / Simon Davidson עודד פורר / Oded Forer עופר כסיף / Ofer  Cassif עמית הלוי / Amit  Halevi צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot צביקה פוגל / Tzvika  Foghel צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku קארין אלהרר / Karin  Elharar רון כץ / Ron Katz רם בן ברק / Ram  Ben Barak שלום דנינו / Shalom  Danino שלי טל מירון / Shelly Tal Meron שלמה קרעי / Shlomo  Karhi שרון ניר / Sharon Nir שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
ח"כ גוטליב: אנשי נתניהו הדליפו שיחה לבן כספית
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
מודאגים
מ. עמיר  |  3/12/22 06:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותכנסת 25
עידן יוסף
המפלגה בציוץ בטוויטר: "רק במדינת כל אזרחיה של לפיד אפשר להעלות על הדעת רעיון הזוי כמו הקמת אנדרטה לזכר חיילי האויב שניסו להשמיד אותנו"    גנץ צייץ חזרה: "הניסיון לסמן את מצרים כמדינת אויב על-ידי מפלגה שעתידה להיות חברה בקואליציה היא טעות עובדתית ותקלה אסטרטגית"
אברהם בצלאל
נאום הבכורה של חבר הכנסת העשרים וחמש מטעם סיעת שס [ד' בכסלו התשפ"ג, 28.11.2022]
עידן יוסף
נשיא אוניברסיטת רייכמן: "עלינו להיאבק בכך שהכרזת העצמאות לא תיפגע על-ידי פסקת ההתגברות או תרגיל אחר"    "אני קורא לעצור את המרוץ המהיר לחקיקת פסקת ההתגברות ושאר הרפורמות המוצעות. חייבים להפעיל שיקול דעת ואחריות לאומית"
עידן יוסף
נתניהו נערך לבקש ארכה מהנשיא    חלוקת התיקים בליכוד גם עשויה לעכב את הממשלה    ביהדות התורה מתבצרים בעמדותיהם וטרם חתמו על החלפת יו"ר הכנסת, שכנראה לא יהיה זמני, ויוחלף ביום שני הקרוב
איציק וולף
יו״ר הוועדה, ח״כ יואב גלנט, שיבח את הענייניות וההערכה שגילו חברי הכנסת כלפי נציגי מערכת הביטחון, ובשיח בינם לבין עצמם - כך שהדיון התנהל סביב הנושא הביטחוני בלבד
רשימות נוספות
שינויים בתקציב המדינה בסכום של כ-7 מיליארד ש"ח  /  מירב ארד
מיקי לוי אומר שלא יעכב את החלפתו מעבר לכמה ימים  /  עידן יוסף
דרעי מתרעם: לא מבין למה יו"ר הכנסת טרם הוחלף  /  עידן יוסף
גורל הדמוקרטיה שלנו מצוי בידי אסתר חיות  /  איתמר לוין
עלו לנגב  /  אלמוג כהן
זכיתי באור  /  שרון ניר
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il