X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארדן, הלילה בישיבת מועצת הביטחון [צילום: סת' ווניג, AP]
ארדן: הרשות הפלשתינית היא אויב שלנו
שגריר ישראל באו"ם השתתף הלילה בישיבת מועצת הביטחון והצהיר כי יהודים ימשיכו לבקר בהר-הבית הודה לאמריקנים על הטלת וטו בהחלטות נגד ישראל

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, הצהיר כי הרשות הפלשתינית היא אויב של מדינת ישראל וכי נציג הרשות הפלשתינית באו"ם הוא נציג של רשות שמשלמת משכורות לרוצחים.
ארדן אמר את הדברים (יום ו', 6.1.23) בראיון לכאן ב' בעקבות הדיון שהתקיים הלילה במועצת הביטחון של האו"ם בעניין עליית השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, להר-הבית. במהלך הדיון אמר הנציג הפלשתיני כי אם מועצת הביטחון לא תעצור אותו, את בן-גביר ואת נתניהו - העם הפלשתיני יעשה זאת.
"העם שלנו מאבד סבלנות, אין לפרש את האחריות שלנו כחולשה. ההתנהגות של ישראל לא מובילה לכניעה, אלא להתקוממות. בן-גביר מקדם את אותה אג'נדה קיצונית שקידם כל חייו - להפסיק את הסטטוס-קוו ההיסטורי. זאת המטרה שלו. אם המועצה לא תעצור את ארדן, בן-גביר ונתניהו - העם הפלשתיני יעצור אותם", אמר.
לדברי ארדן, חלק מן השגרירים באו"ם אמרו לו בארבע עיניים שהם הופתעו מהדברים של השגריר הפלשתיני שאיים עליו ועל הנהגת מדינת ישראל. עוד אמר כי לא רווה נחת מן ההתבטאויות האמריקניות בימים האחרונים. עם זאת העיר כי "בסוף הם הטילו וטו ועל זה אני מודה להם".
בנאומו בישיבת מועצת הביטחון הצהיר ארדן כי יהודים ימשיכו לבקר בהר-הבית. ארדן הקריא בפני הנוכחים פסוקים מספר ישעיהו, אשר לפיהם הר-הבית אמור להיות מקום של תפילה ודו-קיום לכל הדתות.
"למרבה הצער, הר-הבית עדיין אינו בית תפילה לכל העמים, אך זו עדיין זכותו של כל יהודי לפחות לבקר במקום הקדוש ביותר לעמנו. יהודים ימשיכו לבקר ומי שבאמת תומך בסובלנות דתית חייב לתמוך בכך", אמר.
לא רווה נחת מההתבטאויות האמריקניות בימים האחרונים. "אבל בסוף הם הטילו וטו ועל זה אני מודה להם", ציין ארדן. עוד אמר שגריר ישראל באו"ם כי "בנושא הפלשתיני, כמו בנושא האירני, יש לנו מחלוקות עם האמריקנים. הרשות הפלשתינית היא אויב שלנו והנציג שלהם הוא נציג של רשות שמשלמת לרוצחים".

תאריך:  06/01/2023   |   עודכן:  06/01/2023
+להחזיר את הבנים הביתה מהשבי של חמאס
12:49 06/01/23  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

מצרים וירדן פתחו במגעים עם חמאס כדי לסייע בגיבוש עסקת חילופי שבויים עם ישראל בניסיון לפרוץ את המבוי הסתום במשא-ומתן  ▪  גורמים מצריים מעריכים כי ראש הממשלה נתניהו, שזוכה לתמיכה ציבורית רחבה, יכול להוביל עסקת חילופי שבויים חדשה כפי שהוביל את "עסקת שליט"

[צילום: יואל בראון]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארדן: הרשות הפלשתינית היא אויב שלנו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הר הבית בידיהם !
א.ל. רמת-גן  |  6/01/23 09:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
מועצת הביטחון של האו"ם מקיימת דיון על עליית השר לביטחון לאומי להר-הבית    שגריר ישראל באו"ם תקף את עצם קיום הדיון וטען כי הפלשתינים הם אלה שפוגעים בסטטוס-קוו
יוני בן-מנחם
ביקורו של איתמר בן-גביר בהר-הבית הפתיע את ארגוני הטרור וחמאס חש שההרתעה לו כלפי ישראל נשחקה. חמאס העביר אזהרות לממשלת נתניהו באמצעות המתווכים ונערך לעימות צבאי לקראת חודש רמדאן שחל בסמיכות זמנים לחג הפסח
עידן יוסף
השר בן-גביר ביקש מהמפכ"ל למנוע את חגיגות שחרורו בכפר ערה: ״אסור לנו בשום פנים ואופן לאפשר חגיגות למחבל נאלח״    השרה סטרוק: "מצפה לראות את הכנסת כולה מתאחדת סביב חקיקת חוק ביטול אזרחות למחבלים"
מרדכי ליפמן
כן. אבל בלי ויתור על המשילות בחבלי ארץ יקרים ויחי ההבדל הגדול    האם ישראל התבגרה ונחלצה מאשליותיה בכל הקשור ליחסיה עם הערבים? האם שוב גובר הסיכוי לסכסוך דמים נוסף, אולי מר מקודמיו? האם קיים כלל פוטנציאל לשינוי המיוחל ואם כן ומה הוא אותו גורם פלאי במערכת היחסים המורכבת ורווית הדמים בינינו לבין הערבים, שיגרום לתפנית מופלאה כזו?
גדי חיטמן
מסר לבנימין נתניהו: סיכמנו לדחות את העלייה בכמה שבועות, אבל לא הבטחתי לקיים    סיכומים ראוי לכבד, אידיאולוגיה חשובה יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il