X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הח"כים אברהם בצלאל, אימאן ח'טיב יאסין, אלי דלל והחשב של הרשות לתחרות [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
ביטון: "רמי לוי הפך לטייקון"; לוי: "סיפורי אלף לילה ולילה"
יו"ר ועדת הכלכלה בדיון התייקרות המזון: "לא קיבלנו תשובה איך מורידים את המחיר - נמשיך לחפש פתרונות מעשיים וגם האוצר יצטרך להכניס את היד לכיס" הממונה על רשות התחרות: אוכפים את חוק המזון באינטנסיביות נציגת האוצר: לפי נתוני 2021 אין רקע לטענת הספקים שאין ברירה אלא להעלות מחירים
[צילום: דוברות הכנסת]
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 16.1.23) לישיבתה הראשונה בכנסת ה-25, וביוזמת היו"ר דוד ביטן בחרה להקדיש את הדיון לנושא עליית מחירי המזון וההשפעה על יוקר המחיה. ביטן פתח את הדיון ואמר כי כשם שפעל להעלות את קצבאות הנכות בניגוד לעמדת האוצר, יעשה זאת גם במקרה הזה. "הממשלה, עם כל הכבוד לה, אם נשתכנע שצריך לעשות מעשה - נעשה את זה לטובת הצרכן הישראלי. אני לא מאשים אף אחד בשום דבר, ברור לי שהממשלה צריכה לשים יד בכיס והיצרנים צריכים להרוויח, איש לא צריך להפסיד, אבל מצד שני צריך לדאוג לצרכן ולטובת כולם", אמר.
ח"כ אלי דלל התייחס לנושא ואמר כי צריך לדאוג לכל אזרחי המדינה שיוכלו ליהנות ממוצרים זולים יותר. ח"כ אימאן ח'טיב יאסין הוסיפה, כי יש משפחות בהן שני בני הזוג מפרנסים ועדיין הן מתחת לגו העוני וצריך לטפל בזה. ח"כ אברהם בצלאל אמר כי כולם מרגישים את יוקר המחיה בכיס. ח"כ אלון שוסטר ביקש לא לשכוח את אתגרי המדינה הגדולים, ואמר כי צריך לבדוק היטב את פערי התיווך בעיקר על-רקע זה שהחקלאי מקבל שליש או רבע מהמחיר שהצרכן משלם.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ שלום דנינו התייחס לנושא עליית הריבית, ואמר כי נגיד בנק ישראל הבטיח שיהיה קשה בהתחלה אבל מאוחר יותר יהיה טוב. הוא הוסיף כי הוא לא בטוח שהרבה זוגות צעירים יצליחו לסיים את המסע הזה. ברקע זה קרא ח"כ דנינו "להוציא את העניין הזה של הריבית מהידיים של הנגיד בלבד".

[צילום: דוברות הכנסת]

הממונה על רשות התחרות, עו"ד מיכל כהן, הציגה נתונים על הריכוזיות ואמרה: "במקטע הקמעונאות יש יותר תחרות. אם מקטע הספקים הוא יחסית ריכוזי, מקטע הקמעונאות הוא הרבה פחות ריכוזי. יש כעשרים רשתות קמעונאות והתחרות היא גאוגרפית. יש אזורים שיש בהם המון תחרות ויש אזורים שיש פחות, וברמה הארצית המקטע הקמעונאי הוא תחרותי ואפשר לראות את זה במרווחים. מקטע הספקים הוא יותר ריכוזי. אנחנו אוכפים את חוק המזון בצורה די אינטנסיבית; ביקשנו את כל ההסכמים כדי לראות שאין הפרות וכל הפרה תזכה לאכיפה. זה מהלך שעכשיו אנחנו בסיומו".

[צילום: דוברות הכנסת]

נציגת משרד האוצר, גלית בן נאים, ציינה כי בשנת 2020, ברקע הקורונה, הספקים הקטנים התקשו לייבא והספקים הגדולים התחזקו. לדבריה, נכון לנתוני 2021 אין שינוי ברווחיות ואין רקע לטענות הספקים שאין ברירה אלא להעלות מחירים. בגל העליות הקודם ב-2020 עוד לא עלתה הריבית במשק, גם כשיש עלייה בתשומות אם השוק היה תחרותי זה לא היה מתורגם מיד לעלייה במחירים.

[צילום: דוברות הכנסת]

נשיא התאחדות התעשיינים, רון תומר, אמר כי בשנים 2021-2013 הפחיתו יצרניות המזון את המחירים לקמעונאים ב-7%, וצריך לבדוק למה זה לא הגיע לצרכנים. הוא הזכיר כי חוק המזון לא מאפשר ליצרנים לקבוע מחיר מומלץ לצרכן. עוד ציין כי מאז תחילת 2020 זינקו מחירי חומרי הגלם וגם מחירי החשמל, המים והארנונה שהובילו להתייקרויות האחרונות ובירך על המהלך האחרון של ראש הממשלה ושר האוצר למתן את ההתייקרויות.

הבעלים של רשת שיווק השקמה, רמי לוי, אמר כי הרווח הגולמי שלו גלוי ומדווח, והוא נמוך לעומת רשתות דיסדאונט אחרות בעולם. הוא הוסיף כי צריך להפחית אסדרה, כמו למשל ביטול חובת סימון מחירים, ולהפחית מכסים. היו"ר ביטן אמר כי בכוונתו לייחד ישיבה רק לנושא רשתות השיווק, וביקש מהגורמים הרלוונטיים להביא הצעות מעשיות לשיפור המצב הנוכחי.

ח"כ מיכאל ביטון אמר כי ביטול חובת סימון מחירים יפגע דווקא בחלשים ולא יוריד מחירים. הוא הוסיף כי אין תחרות ברשתות המזון, וכי רשות התחרות הוסמכה לתת קנס של עד 100 מיליון שקל וזה לא קרה עד היום. רמי לוי התפרץ לדבריו וח"כ ביטון העיר לו ואמר: "רמי לוי הוא לא בעלי הבית פה גם אם הוא ליכודניק. אנחנו נהיה חומה בצורה לטובת הצרכן. רמי לוי הפך לטייקון, אולי פעם הוא הוזיל מוצרים, ואם זו לא הייתה אמת הוא לא היה קופץ. אף בעל הון לא ינצל את ההון שלו לדבר לא יפה לחברי הכנסת. לוי הודה כי הוא "ליכודניק", אך הוסיף כי הכל "סיפרי אלף לילה ולילה. שום דבר לא אמת".

איתן יוחננוף [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

עו"ד דרור שטרום אמר כי צריך חקיקת חירום ליוקר המחיה, שתטפל בריכוזיות. הוא הוסיף כי אין דרך לטפל ביצרנים כשהנתונים שלהם לא שקופים לציבור. ביטן אמר בתגובה: "אם זה חשוב לציבור אז נתקן את החוק, אנחנו רוצים שגם הם יהיו בביקורת ציבורית וזה שהם לא בבורסה לא מעניין אותי. נבדוק גם יבואנים וגם יצרנים. אם צריך לתקן את החוק נתקן ולא יעזור לאף אחד שום דבר נעשה אותו במשותף קואליציה ואופוזיציה".

[צילום: דוברות הכנסת]

סמנכ"ל לובי 99, לינור דויטש, אמרה כי מ-2012 ועד 2020 ירדו מחירי הסחורות בעולם ושקל מזה לא התבטא במחיר לצרכן, אך כשמשבר הקורונה הוביל לעלייה זה ישר גולגל לצרכנים. "יש פה כשל שוק וריכוזיות יתר וכשאין תחרות קל לגלגל עליות מחירים לצרכנים ומרד צרכנים זה לא מספיק", אמרה.

[צילום: דוברות הכנסת]

היו"ר ביטן ציין לקראת תום הדיון כי עד כה לא קיבל תשובה איך מורידים את המחיר לצרכן, והוסיף: "אני לא מוכן שהאוצר בתרגיל הידוע שלו יפחית ממקום אחד ויעלה ממקום אחר. הם צריכים לשים יד בכיס". היו"ר ביטן סיכם ואמר: "נקיים עוד מספר דיונים עד שנלמד את הסוגיה ואני מקווה שנצליח, בניגוד לעבר, כן לדאוג להפחתת מחירים. אני לא מחפש אשמים, אני מחפש פתרונות. נעשה מספר ישיבות ממוקדות בנושאי רשתות השיווק, הספקים, החלב ועוד. אלה יהיו ישיבות קצרות וממוקדות ונאגד יחד את האופוזיציה והקואליציה בעניין הזה. ואם צריך לטפל בממשלה אז גם את זה נעשה".

תאריך:  16/01/2023   |   עודכן:  17/01/2023
+דיון שני בוועדת חוקה על הרפורמה המשפטית
13:15 17/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הדיון נדחה לשעות הצהריים לאחר חברי הכנסת נשארו במליאה עד שעה מאוחרת מאוד  ▪  יש עתיד: "השארנו את מליאת הכנסת פתוחה במשך 16 שעות רצופות"  ▪  יו"ר הוועדה הודיע: הדיון יהיה על "חוק היועמ"שים" ובערב על הכנת "החוק הנורבגי"

הוועדה התכונה לדיון נסוף [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+ח"כ שרון ניר הובילה משמרת מחאה נגד ח"כ אבי מעוז
12:22 17/01/23  |  עידן יוסף

חברת הכנסת שרון ניר הובילה הבוקר (ג') משמרת מחאה של פעילי ישראל ביתנו נגד סגן השר במשרד ראש הממשלה ח"כ אבי מעוז, בכניסה לתחנת הרכבת מודיעין מרכז. ניר טוענת כי מדובר בממשלת חושך, כלשונה, המבקשת לפגוע במקומן של נשים בצה״ל.
פעילי המפלגה חילקו ׳ברכת הדרך׳ המבקשת "לחזק את חיילות צה״ל שהופכות את הצבא לחזק יותר", כלשונם.
ניר: ״למרות הלילה הלבן בכנסת, ערכתי הבוקר כינוס מחאה נגד הסמכויות שניתנו לאבי מעוז. הצטרפו אליי אזרחים מודאגים, שותפות לדרך קצינות בכירות בדימוס, פעילי ופעילות המפלגה ואימהות לחיילות. לאדם כמו אבי מעוז, שסבור שאין מקום לנשים בצה"ל ומקדם תפיסת עולם שובניסטית, לפיה יש להסתפק בתרומתן של נשים להנשא וללדת ילדים, לא צריך להיות מקום בכנסת ישראל, ובטח שלא בתפקיד האמון על חינוך ילדינו".

+בקריאה ראשונה: הוראת שעה לגביית חוב בשל אי-תשלום קנס לרשות מקומית
11:40 17/01/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות, תיקון מס' 19, הוראת שעה, התשפ"ג-2023. ההצעה שעברה בתמיכת 19 ח"כים ללא נמנעים וללא מתנגדים מבקשת להאריך בארבע שנים את הוראת השעה המסמיכה את שר המשפטים לאשר למרכז לגביית קנסות לגבות חוב בשל אי-תשלום קנס לרשות מקומית, ולהעניק לשר המשפטים סמכות להאריך בצו, בהסכמת ועדת החוקה, חוק ומשפט את תקופת הוראת השעה בשנתיים נוספות.
השר יואב קיש הציג את החוק ואמר: "מטרת החוק לסייע לרשויות בגביית קנסות. נעשה פיילוט ל-4 שנים. כיום יש 30 רשויות שגובות את הקנסות". ח"כ גלעד קריב: "הצעת החוק היא הצעת חוק חשובה, המהלך שמוסדר בהצעת החוק יביא לכך שכל גביית הקנסות תעשה תחת רשות אחת ממלכתית שתהיה בסטנדרטים ראויים. המציאות שרשויות מפעילות רשויות גבייה פרטיות לא הולמת מדינה דמוקרטית. צריך להקפיד על הדרך שהדברים נעשים ואני מקווה שבסיום הפיילוט הדבר לא יהיה בחירה אלה מהלך ממשלתי מחייב".

+בקריאה ראשונה: הוראת השעה לפינוי שטחי נפלים על חשבון יזם
11:38 17/01/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לפינוי שדות מוקשים ושטחי נפלים, התשפ"ג-2023. 49 חברי כנסת תמכו בהצעה ולא היו מתנגדים, והיא תועבר לוועדת החוץ והביטחון להמשך הדיון.
מוצע בה להפוך את הוראת השעה המסדירה פינוי שטחי נפלים על חשבון יזם המעוניין בשטח להוראת קבע, וכן לערוך מספר שינויים נוספים בחוק. בין היתר, מוצע לאפשר גביית דמי פינוי גם בגין פינוי שדה מוקשים לבקשת יזם, לבטל את ההוראה המקנה חסינות מפני דין פלילי לחייל או עובד משרד הביטחון שפעל להסרת צו הסגירה בשדה מוקשים או בשטח נפלים ולהסתפק בהוראות הכלליות הקבועות בעניין זה בחוק העונשין, לייעל את הליך ביטול צו הסגירה של שטח שפונה ממוקשים או מנפלים, ועוד.

+לוין נגד אנשי מיארה: "איש לא שמכם לקבוע מה האינטרס הציבורי"
08:07 17/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר המשפטים בביקורת חריפה בוועדת החוקה נגד הייעוץ המשפטי לממשלה: "חוות הדעת שאני שומע כאן לראשונה נכתבת מפוזיציה ולא ממקום נקי; אתם לא עומדים מעל מי שהציבור בחר"  ▪  המשנה ליועמ"ש, גיל לימון: "כאשר בוחנים את ההצעה שהונחה בפני הוועדה, אין מנוס מהמסקנה כי חברי הוועדה מתבקשים למעשה לדון בשאלה - האם נכון כי הממשלה תפסיק להיות כפופה לחוק. לדעתנו, לדעת היועצת המשפטית לממשלה, התשובה לשאלה זו הינה ברורה. התשובה היא - לא"

לוין. אין עציצים [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הכנסת אישרה מינוי דיסטל לשרת ההסברה
04:14 17/01/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31(ג) לחוק יסוד: הממשלה, להקים את משרד ההסברה ולמנות את השרה גלית דיסטל אטבריאן בהתאם לסעיף 31(א) לחוק-יסוד: הממשלה לתפקיד שרת ההסברה. ההחלטה אושרה בהצבעה שמית ברוב של 49 תומכים אל מול 40 מתנגדים.

+כשני שלישים ממתמודדי הנפש לא מקבלים את סל השיקום המגיע להם
01:43 17/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הסיבות: ביורוקרטיה ומחסור בכוח-אדם  ▪  יו"ר ועדת העבודה: נתונים חמורים ביותר. יש לעודד מיצוי זכויות של מתמודדי הנפש, להעלות את שכר המדריכים ולהרחיב את כוח-האדם  ▪  בנוסף ביקש אייכלר לבחון הכללת שיקום מתמודדי הנפש בחוק שירותי הרווחה לאנשים עם מוגבלות

אילוסטרציה [צילום: AP]
+הכנסת אישרה מינוי מאי גולן לשרה ללא תיק במשרד רה"מ
23:59 16/01/23  |  איציק וולף

מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 15 לחוק יסוד: הממשלה, ועל פי הצעת ראש הממשלה, לצרף את חברת הכנסת מאי גולן כשרה בלי תיק במשרד ראש הממשלה. לאחר אישור ההחלטה, ח"כ מאי גולן הצהירה אמונים מעל בימת הכנסת. ההצעה עברה ברוב של 56 חברי כנסת בעד מול 48 נגד.

+הרחבת החוק הנורבגי אושרה בקריאה ראשונה
21:39 16/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

63 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 54 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת חוקה להמשך הדיון  ▪  ח"כ רוטמן העריך: בכנסת הזאת יהיו פחות חברי כנסת מחליפים בסך-הכל מאשר מה שהיה בכנסת הקודמת

[צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+לוין: איש באופוזיציה לא הציע חוק לתיקון מערכת המשפט
19:57 16/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר המשפטים במליאה: "באים ואומרים לי: מה פתאום, מי אתה בכלל? אנחנו מספסלי האופוזיציה ביחד עם השופטים נקבע לך"  ▪  לפיד: "15 שנה הליכוד התנגד לרפורמה, אבל עכשיו המפלגה שלך מתייצבת מאחוריך כי זה מועיל להם"  ▪  מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי-האמון שהגישו סיעות האופוזיציה

השר לוין וח"כ לפיד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+קרעי: לא להתראיין לאופירה וברקו
18:22 16/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה חיזק את בקשת שר התקשורת והציע לחברי הליכוד שלא להתראיין ל"תוכניות שמגדישות את הסאה"  ▪  מחלוקת בין השרים קרעי ואקוניס ביחס לקיצוץ תקציב התאגיד

השר שלמה קרעי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בעוד שבועיים: מרתון חקיקה של הקואליציה
17:52 16/01/23  |  עידן יוסף

בקואליציה מתכוננים למרתון הצבעות בפברואר. בהודעה שנשלחה מאתר יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ לחברי הכנסת, נאמר כי מ-1 בפברואר לא תואשר לחו"ל לאף חבר כנסת וכי מרתון החקיקה יימשך שבועות אחדים. השרה גלית דיסטל אטבריאן בטוויטר: "רה"מ נתן לי אור ירוק להקים מטה להסברת רפורמת לוין".

+נתניהו: שיח הרפורמות בתקשורת רדוד כדי ליצור תבהלת-שווא
17:30 16/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

"הרפורמה תצא לדרך, וכפי שלא נרתענו בעבר מהתקפות השמאל והתקשורת, איננו נרתעים מן הרעשים, מן הגינויים ומן המחאות  ▪  "ההפחדות אותן הפחדות, הרחבה אותה רחבה, העמותות אותן עמותות - רק השלטים מתחלפים"  ▪  "אין חדש תחת הכסף - הכסף הזר"

נתניהו. ברוב הדמוקרטיות יש פסקת התגברות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אלון שוסטר / Schuster Alon  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  דרור שטרום / Dror Shtrum  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוקר המחיה  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רמי  לוי / Rami Levi  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביטון: "רמי לוי הפך לטייקון"; לוי: "סיפורי אלף לילה ולילה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
איציק וולף
63 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 54 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת חוקה להמשך הדיון    ח"כ רוטמן העריך: בכנסת הזאת יהיו פחות חברי כנסת מחליפים בסך-הכל מאשר מה שהיה בכנסת הקודמת
עידן יוסף
שר המשפטים במליאה: "באים ואומרים לי: מה פתאום, מי אתה בכלל? אנחנו מספסלי האופוזיציה ביחד עם השופטים נקבע לך"    לפיד: "15 שנה הליכוד התנגד לרפורמה, אבל עכשיו המפלגה שלך מתייצבת מאחוריך כי זה מועיל להם"    מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי-האמון שהגישו סיעות האופוזיציה
עידן יוסף
ראש הממשלה חיזק את בקשת שר התקשורת והציע לחברי הליכוד שלא להתראיין ל"תוכניות שמגדישות את הסאה"    מחלוקת בין השרים קרעי ואקוניס ביחס לקיצוץ תקציב התאגיד
עידן יוסף
"הרפורמה תצא לדרך, וכפי שלא נרתענו בעבר מהתקפות השמאל והתקשורת, איננו נרתעים מן הרעשים, מן הגינויים ומן המחאות    "ההפחדות אותן הפחדות, הרחבה אותה רחבה, העמותות אותן עמותות - רק השלטים מתחלפים"    "אין חדש תחת הכסף - הכסף הזר"
עידן יוסף
כיום ממתינים 3,677 עולים חדשים ללימודי עברית באולפנים    משרד החינוך: "השר ביקש ללמוד את הנושא"    האוצר: "ככל שזה יתועדף במסגרת התקציב הבא, נהיה ערוכים להכין הסכם העסקה ייעודי"    יו"ר ועדת החינוך אמר כי הממשלה זלזלה בהחלטת הוועדה מלפני שנה ודרש ממשרדי החינוך, האוצר, הקליטה ונציגי המורים למצוא פתרון למורי האולפן בתוך חודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il