עיריית הוד השרון מצטרפת למיזם נעים בסופ"ש, מערך הסעים בשבת המופעל בידי עיריית תל אביב-יפו, והופכת לרשות השמינית אחרי הוד השרון, רמת השרון, גבעתיים, מודיעין-מכבים-רעות, קריית אונו ושהם. ההחלטה על ההצטרפות למיזם התקבלה ללא דיון במועצת העיר וללא עידכון חברי המועצה.
בעיריית כפר סבא מסרבים לומר מדוע ראש העירייה רפי סער החליט על כך רק כעת, וייתכן שיש לכך קשר לבחירות המקומיות המתקרבות. כמו-כן, מסרבת העירייה לספר כמה תשלם עבור השירות, ומאיזה סעיף תקציבי. לשם השוואה, עיריית הוד השרון שילמה 257 אלף שקל עד סוף 2022, ועוד 466 אלף שקל בשנת 2023.
הקו, שמספרו 714, יחבר רק בין הוד השרון לתל אביב, ויחל לפעול ב-27.1.23. הוא יפעל בתדירות של נסיעה בכל שעה עגולה, אך לא בין 01:30 בלילה ל-10 בבוקר.
הקו יחל את פעילותו מתחנת בן יהודה/לוי אשכול בכפר סבא ויעצור בכ-20 תחנות לאורך 8 ק"מ בתוך העיר, כאשר סך אורכו יהיה כ-30 ק"מ ויגיע בסמוך לאזורי הבילוי בעיר תל אביב-יפו: שדרות רוטשילד, רחוב דיזנגוף, חופי הים, נמל תל אביב.
נעים בסופ"ש מחליף את מיזם כפרסבוס, שפעל בעיר בתדירות נמוכה יותר משנת 2020 ועד היום.
שרת התחבורה לשעבר
מרב מיכאלי ניסתה בעבר לקדם מהלך שבו יתאפשר לרשויות המקומיות לגבות תשלום עבור ההסעות, אך ראש הממשלה דאז
נפתלי בנט הטיל וטו על העניין.