X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יהודה אבידן, מנכ"ל המשרד לשירותי דת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
יועמ"שים על חוק הרבנות: "גם אם הדחייה מוצדקת, למה היא ארוכה?"
יועמ"ש המשרד לשירותי דת הסבירה כי לא ניתן למנות רבנים בפרק זמן קצר מנכ"ל המשרד: "מבקשים להחזיר את המועד לתאריך המקורי ולקיים בחירות נקיות ללא לחצים פוליטיים. לא הסכמנו לגעת בחוק לא בגיל ולא בשום סוגיה אחרת" מתן כהנא: "קומבינה לא ראויה לבחירת הרב הראשי לירושלים"

ועדת החוקה החלה (יום א', 25.6.23) להכין לקריאות שניה ושלישית את הצעת חוק הרבנות הראשית לישראל (הארכת כהונה של הרבנים הראשיים לישראל והארכת כהונה של חברי מועצת הרבנות הראשית לישראל) (הוראת שעה) התשפ"ג-2023. הצעת החוק נועדה לדחות, בהוראת שעה, את מועד סיום כהונתם של הרבנים הראשיים לישראל המכהנים כיום עד ל-9.4.24. כמו-כן, מוצע לדחות, בהוראת שעה, את מועד סיום כהונתם של חברי מועצת הרבנים הראשית עד ל.10.6.24.
יו"ר הוועדה, ח"כ שמחה רוטמן: "יש פה בעיה המצדיקה פתרון בהוראת שעה וחלק מהדברים מתאימים להוראת קבע. את הבחירות הארציות לכנסת ולרשויות המקומיות קובעים בחודש חשוון על-פי לוח השנה העברי ולא הלועזי. את הבחירות לרבנים הראשיים קבעו בעבר בניסן וידענו שוודאי שגוף בוחר כה משמעותי לא יחול בסיטואציה של לימבו ברשויות המקומיות. ברגע שנקבע שייבחרו לאחר 10 שנים, בג"ץ הציע לדחות את הבחירות בדיוק מסיבות אלו, ולכן יכול להיות שחלק מהנימוקים מתאימים לדחייה של הבחירות הללו לכסלו או טבת בחודש חודשיים, רק שאז הלבישו פה טיעון נוסף שאם כבר דוחים בואו נחזיר לניסן. יש לשקול אפשרות שהתיקון בנושא זה יהיה קבוע ולא הוראת שעה, כך שהבחירות ייערכו בניסן בדרך קבע".
ח"כ יואב סגלוביץ' (יש עתיד): "יש תחושה שמאז שהממשלה קמה שום דבר לא עובד כמו שצריך. רוצים לדחות את העניין הזה ל-2024. הכל קומבינה. צריך לזכור- רבנים ראשיים הם נשיאי בית הדין הרבני הגדול. הם בתפקידי שיפוט ושפיטה. ובמקרה הזה אם אכן יש פה דילים, זה לא ראוי. אני שומע מה אומרים סמוטריץ' ובן-גביר ומה אומרים אחרים. אחרי ששמענו את הדברים אין מניעה לקיים את הבחירות במועדן. אסור שישימו סימן שאלה מעל בחירתם של הרבנים הראשיים. יש לקיים את הבחירות במועד ולקיים תהליך ניטור של החששות".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ גלעד קריב (העבודה): "אני עדיין ממתין לשמוע את תגובת הרבנים הראשיים על האירועים האלימים בשטחים, אבל מדהים שכשמדובר באלימות של קומץ מתנחלים לא כ"כ קטן, משך מספר ימים תוך כדי יום השבת, לצאת מהישוב על-מנת לפגוע באנשים לא מעורבים בטרור, אלו מעשים לא יהודיים ואני מברך את ראשי זרועות הביטחון שהוציאו גינויים. הוועדה הזו בכנסת הקודמת דיברה על כך שאין אכיפה והגיעה העת לעבור מגינויים למעשים". עוד אמר: "אנחנו נמצאים בטווח זמן של חודש עד שלושה חודשים, אנחנו בתוך תקופת הבחירות. האם יש דוגמאות נוספות שמשרד המשפטים נתן ברכתו לדברים דומים?"
ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) הקריאה מכתב של שר הדתות מלפני חודשיים לקראת בחירת הרבנים הראשיים, בו נכתב שהליך הבחירות צריך להתקיים במועד, ואמרה: "מה השתנה בלילה הזה? שמענו וראינו הרבה סיפורים. הרבנות הראשית לא שייכת לש"ס ולעסקניה אלא לכל עם ישראל".
ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד): "אני כואב שנושא היהדות והדת מתקשר לקומבינות לא נקיות. אני חושב שהדיון בוועדת החוקה לא הולך יחד עם דחיית בחירות בחצי שנה או יותר. ככה, אם יהיה לא נוח, למה שלא נחליט שהכנסת או הממשלה יאריכו כהונתן? איך ייתכן שדנים בדבר שהוא בניגוד לחוקה הבסיסית? בעבר דחו בחירות רק בגלל יכולת טכנית והפעם יש אפשרות לקיימן במועד".
ח"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד): "החוק הזה נולד בקומבינה אחרת, הגיע לוועדה כחלק מסדרת קומבינות של הממשלה שלא עובדת למען הציבור אלא למען עצמה".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

יהודה אבידן, מנכ"ל משרד הדתות: "לפני חודשיים לא ראינו שום סיבה לדחות את הבחירות, וכשהוגשה עתירה, לאחר עיון רב, גילינו שישנם קשיים רציניים בטוהר הבחירות והעותרים הציגו עוד בעיות בגוף הבוחר, כשהגוף מורכב מהרבנים וראשי הערים של הערים הגדולות כשכמעט 70% מההרכב חסר.
התקלה בחוק קרתה לפני כ-10 שנים בגלל כנסת שהתחלפה ולא יכלו טכנית לעשות את זה ומה שהשר מבקש הוא להחזיר את התאריך המקורי ולהפריד הפרדה מוחלטת מהבחירות לרשויות.
הערבוב בין בחירות ברשויות המקומיות לבחירות הללו יצר בעיה של טוהר בחירות והאומץ של השר לחזור בו ממכתבו ראוי להערכה. ברמה האישית היו לי לא מעט שיחות וחששות שהעליתי מול משרד המשפטים ולא רק שלא נתקלתי בסירוב, מהרגע שביקשנו, קיבלנו רוח גבית גם ממשרד המשפטים. אנחנו מבקשים להחזיר לתאריך המקורי לעשות בחירות נקיות ללא לחצים פוליטיים. לא הסכמנו לגעת בחוק לבחירת הרבנים לא בגיל ולא בשום סוגיה אחרת, כל המטרה היא בחירות נקיות".
ח"כ סגלוביץ': "הבקשה לדחייה היא בשל החשש לפגיעה בטוהר הבחירות, אבל החשש שאתה מציג לאירועים לא תקינים רק מתגבר כי הדיל ייעשה עוד לפני הבחירות. הבחירות לרבנות הראשית לא נפלו מהשמיים, הרי יודעים שיתקיימו בסוף אוקטובר. אני דורש לדעת מה השתנה מלפני חודשיים. אם אין מניעה משפטית, האלטרנטיבה גרועה יותר".
עו"ד אלעזר שטרן, סגן יועמ"ש הוועדה: "הארכת כהונה שלטונית אינה אירוע של יום-יום ודורשת הצדקה משמעותית ורצינית. בפעם הקודמת שזה קרה הייתה הצדקה מאוד ברורה כי הכנסת התפזרה. נקודה נוספת- גם בהינתן הצדקה, למה הדחייה לתקופה כ"כ ארוכה? הבחירות לרשויות המקומיות הן בסוף אוקטובר, יש לו"ז מסוים בחוק הרבנות הראשית הדרוש לצורך הבחירה, והשאלה אם אורך הדחייה תואם את ההצדקה".
עו"ד איגי פז, משרד המשפטים: "ישנם קשיים משפטיים, היום בתקופת הבחירות לרשויות המקומיות אנחנו לא מאפשרים מינויים של רבני ערים, גם מהשיקולים שבהנחיית היועמ"ש, כי מובן שזו סוף קדנציה והבחירות הללו הן לשנים קדימה. שינוי מועד של בחירות באמצע הליך זה לא עניין פשוט וצריך למצוא את ההצדקה. ברגע שאנחנו דוחים את הבחירות עכשיו, זה מייצר מצב שזה יחזור על עצמו כל 5 שנים ולכן מרגע שרוצים לדחות באופן מצומצם, אין מניעה".
עו"ד יערה למברגר, משרד המשפטים: "אין מניעה משפטית במצב הקיים או בתיקון החקיקה. היו תיקונים נוספים, זו בהחלט לא הפעם הראשונה שהחוק מתוקן בהקשר הזה. לגבי הוראת שעה/קבע - חשבנו לעשות את התיקון המינימאלי ולכן נקבע כהוראת שעה".

עו"ד גליה קליין, יועמ"ש המשרד לשירותי דת: "לא ראינו מניעה משפטית בכוונת השר להגיש את התיקון לחוק ולהאריך את מועד הבחירות. שאלנו את השאלות לגבי משך התקופה והנימוקים לאור העתירה שהוגשה, היו נימוקים ראויים וסבירים שפורטו בדברי ההסבר. אם הייתה פה איזושהי תקווה שבתקופה הזו נצליח להרכיב את כל המועצות ולמנות את כל הרבנים, בתור מי שאמונה על התהליכים האלה, אני יכולה להגיד לכם שזו ציפייה לא ריאלית. עדיין המחוקק נותן אפשרות למנות את אותם 150 חברי אסיפה גם כאשר במועצה דתית אין ממונה, כלומר עוברים לבאה אחריה. אני לא זוכרת מתי לאחרונה הייתה מועצה דתית נבחרת בירושלים, היה יו״ר ועדה ממונה הרבה זמן, זה אומר שעיר הבירה לא שלחה את ראש המועצה מטעמה לאסיפה הבוחרת ועברנו לעיר הבאה אחריה".
ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה): "מה היה קורה אם הבחירות לרבנות היו צריכות להיות חודשיים אחרי הבחירות לרשויות המקומיות והיה מגיע משרד כזה או אחר ומבקש להקדים את זה לפני הבחירות לרשויות? הרי הכותרות היו זועקות. יש פה תשובה פשוטה שנאמרת ביושר, יש בעיה בסמיכות ויותר מזה, הרי המחוקק קבע את התאריך במקור כך שלא יתנגש עם הבחירות לרשויות המקומיות, על מה המהומה?"

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי): "כל מה שאנחנו עוסקים בו עכשיו הוא שנראה שהבחירות לרבנות הראשית מלוות בדילים מסריחים וחבל שכך. כל הרעיון בחקיקה הוא למנוע את הדילים המסריחים".
היו"ר ח"כ רוטמן הגיב לדבריו: "חשבתי שאתה רוצה להסביר איך בתקופת כהונתך לא נערכו כמעט בחירות למועצות הדתיות?"
ח"כ כהנא: "בכל מקום שהיה אפשר רציתי ללכת להרכבים, כשנכנסתי לתפקידי אספתי את כל ראשי המועצות ולגבי אפרת היה קושי משפטי עם המועמד שראש העיר רצה, למרות שהיה זה מועמד שרציתי. ירשתי מצב בו מתוך 129 מועצות דתיות רק ב-16 היה הרכב. הלכתי להרבה מאוד הרכבים ואיפה שלא ניתן היה עשיתי ממונים. השאלה למה צריך 4.5 חודשים בין שני הסיבובים? הטעם היחיד לקומבינה הזו הוא הבחירה ברב הראשי לירושלים. זה חבל כי זה לעשות תרגיל על שני רבנים גדולים וזה לא ראוי. אני בעד לעשות את זה אחרי הבחירות לרשויות המקומיות אבל הרבה יותר קרוב מהמוצע".

השר יצחק וסרלאוף

ח"כ קריב: "אי אפשר לנתק את הצעת החוק ממהלך כולל חסר תקדים שמתנהל בשבועות האחרונים כאן בבית הזה ביוזמת הקואליציה להתערבות בוטה בהליכי בחירות מסודרים. בהליכי הבחירות בעיר טבריה- כנראה מושגים של טוהר בחירות ושקיפות פחות מטרידים, אי-אפשר לנתק זאת גם מהפיאסקו שמתרחש כאן בעניין בחירת נציגי הכנסת לוועדה למינוי שופטים. יש כאן מתקפה של כמה חזיתות על הקדושה היתרה שיש לייחס להליכי בבחירות. יש פה ניסיון לפרום את ליבת המנגנון של החיים הדמוקרטיים. רגע לפני הבחירות לרבנות הראשית, לראשות העיר טבריה, לנציגי הכנסת – משנים את הדינים. זה מתכון להרס של דבר שהיה ברור שלא דורסים אותו ברגל גסה, לאורך כל החזית. ליבה של הקואליציה גס בהתערבות בהליכי בחירות תוך כדי הבחירות. אני מבין את השיקולים, אבל צריך לעשות נזק מול תועלת. להאריך בשמונה חודשים כהונה של ראש מועצת הרבנות הראשית אבל גם של נשיא ביה"ד הגדול, כשברור שאפשר לקיים את הבחירות זה דבר לא ראוי. אם אתם רוצים- תביאו תיקון בהוראת קבע צופה פני עתיד לפעם הבאה, שמכניס פקטורים לסיטואציה בה הבחירות לכנסת סמוכות. לכולם ברור שהדחיה הזו נוחה גם מטעמים פוליטיים פרסונאליים בקושי של סיעת שס".
ח"כ בליאק: "איפה עובר הגבול? מהלך כזה פרסונאלי, עם ביטול עילת הסבירות, מה מפריע לכם בעוד חודש לבטל את הבחירות לרשויות המקומיות? או לקבוע שראש הראשות ממונה ע"י רה"מ? אחרי זה אפשר לקבוע ש-50% מהח"כים ימונו ע"י ראשי הרשויות? זו שיטת הסלאמי שהופכת את מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית למדינה אחרת לגמרי. אם מישהו חושב שזה מופרך, זה לא מופרך כי אני מכיר מדינות שזה כבר נעשה בהן והחל בדיוק כך עם דחיית הבחירות בעוד ועוד גופים. זה תמיד מגיע לאותה נקודה בה מדינה הופכת לא דמוקרטית. אם לא תעצרו יהיה ציבור שיצטרך לצאת לרחוב ולעצור אתכם".

תאריך:  26/06/2023   |   עודכן:  26/06/2023
+משרד שלא ישתף פעולה עם הכנסת, לא יזכה לשיתוף פעולה
14:37 26/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

דיון בוועדת הכנסת על הקשיים בפיקוח הכנסת על הממשלה  ▪  מנהלת מרכז המחקר והמידע של הכנסת: "כשצריך לקבל מידע ממשרד הביטחון, אנחנו מראש מודיעים לחה״כ שהסיכוי לקבל את המידע הוא קלוש"  ▪  ח"כ טור פז: חקיקת חוקים ללא מידע אמין היא כמו יציאה למבצע צבאי ללא מודיעין

כץ. לא "סופרים" את הכנסת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הגנה על חושפי שחיתויות גם מהמשטרה והשב"ס
13:47 26/06/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

החוק של ח"כ מירב בן ארי קובעת שמבקר המדינה יוכל להעניק צו הגנה על חושפי שחיתויות מתוך המשטרה והשב"ס בדומה לזה הקיים לשאר עובדי המדינה

הוועדה לביקורת המדינה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ח"כ כסיף: "ממשלה מופרעת, מטורללת, פרועה ותומכת טרור"
12:32 26/06/23  |  מירב ארד

ח"כ עופר כסיף בדיון בוועדת חוקה נגד הממשלה כשברקע ההתפרעויות האחרונות באיו"ש: "ממשלה מופרעת, מטורללת, פרועה ותומכת טרור". הוסיף: "פוגרומיסטים שלא היו מביישים את פרעות קישיניב וחמלניצקי ופולשים, שורפים, יורים ושוברים בתים ושדות של פלשתינים שלווים".

+בן-גביר: "מהרגע הראשון סימנו אותי כשר שצריך לפגוע בו"
11:22 26/06/23  |  מירב ארד

"התקשורת לא נתנה דקה אחת של חסד, מהרגע הראשון סימנו אותי כשר שצריך לפגוע בו" - כך אמר \(יום ב') השר איתמר בן-גביר על היחס מצד התקשורת בסקירה שהציג השר על פעילות משרדו בוועדה לביטחון לאומי

+רוטמן: אני אומר את מה שלפיד אמר ב-2014 וב-2016
23:32 25/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת החוקה: "היום חברי יש עתיד משתיקים אותי בבריונות; הציבור נחשף לכך שכל מטרתכם בשיחות לא הייתה להגיע להסכמות, אלא לייצר טריגר לפיצוץ הבא"  ▪  יועמ"ש הוועדה: "הגבלת עילת הסבירות על הדרג הנבחר עלולה להוביל למתן פטור בפועל מביקורת שיפוטית על החלטות מינהליות מסוימות, בהן לא מתקיימת אחת מעילות הביקורת האחרות, כגון שיקולים זרים או מידתיות"

רוטמן. "הציבור לא מטומטם" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הצעת חוק: בנקים יידרשו לשלם ריבית על יתרות עו"ש
19:11 25/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הממשלה תומכת עקרונית בהצעת חוק של ינון אזולאי לפיה הבנקים יחויבו לשלם ריבית על יתרות עו"ש בשיעור של 0.1% מתחת לריבית בנק ישראל  ▪  המטרה: תמריץ למחיקת יתרות החוב של משקי הבית ולהרוויח ריבית על יתרות העו"ש שלהם

הלקוחות שבויים ואינם מקבלים ריבית על היתרה [בינג AI]
+השרים בעד שלוש הצעות חוק שמטרתן להילחם בטרור ובהסתה
19:10 25/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק להגדלת הפיצויים העונשיים לקורבנות טרור, בהצעת חוק להפללת תמיכה או הזדהות עם טרור ובהצעת חוק לאיסור הוראת תוכנית לימודים פלשתינית המסיתה לטרור

בית ספר במזרח ירושלים [צילום אילוסטרציה: אוראל כהן/פלאש 90]
+הממשלה בעד העברת רוב סמכויות לשכת עו"ד למועצה שתקים הממשלה
19:09 25/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המועצה תורכב משופטים, עורכי דין מהמגזר הפרטי והציבורי ונציגי משרד האוצר והקהילה האקדמית  ▪  תומכי הצעת החוק טוענים כי הרפורמות המוצעות נחוצות כדי להבטיח שהסדרת מקצוע עריכת הדין היא לטובת הציבור  ▪  לשכת עו"ד תטען כי הרפורמות המוצעות יפגעו בעצמאות מקצוע עריכת הדין

בכר. יישאר עם לשכה מסורסת? [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יהדות התורה והשבת  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב סגלוביץ' / yoav  segalovich  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  מתנחלים  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  ש"ס  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יועמ"שים על חוק הרבנות: "גם אם הדחייה מוצדקת, למה היא ארוכה?"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה: "היום חברי יש עתיד משתיקים אותי בבריונות; הציבור נחשף לכך שכל מטרתכם בשיחות לא הייתה להגיע להסכמות, אלא לייצר טריגר לפיצוץ הבא"    יועמ"ש הוועדה: "הגבלת עילת הסבירות על הדרג הנבחר עלולה להוביל למתן פטור בפועל מביקורת שיפוטית על החלטות מינהליות מסוימות, בהן לא מתקיימת אחת מעילות הביקורת האחרות, כגון שיקולים זרים או מידתיות"
עידן יוסף
הממשלה תומכת עקרונית בהצעת חוק של ינון אזולאי לפיה הבנקים יחויבו לשלם ריבית על יתרות עו"ש בשיעור של 0.1% מתחת לריבית בנק ישראל    המטרה: תמריץ למחיקת יתרות החוב של משקי הבית ולהרוויח ריבית על יתרות העו"ש שלהם
עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק להגדלת הפיצויים העונשיים לקורבנות טרור, בהצעת חוק להפללת תמיכה או הזדהות עם טרור ובהצעת חוק לאיסור הוראת תוכנית לימודים פלשתינית המסיתה לטרור
עידן יוסף
המועצה תורכב משופטים, עורכי דין מהמגזר הפרטי והציבורי ונציגי משרד האוצר והקהילה האקדמית    תומכי הצעת החוק טוענים כי הרפורמות המוצעות נחוצות כדי להבטיח שהסדרת מקצוע עריכת הדין היא לטובת הציבור    לשכת עו"ד תטען כי הרפורמות המוצעות יפגעו בעצמאות מקצוע עריכת הדין
עידן יוסף
הוועדה לביטחון לאומי המשיכה בדיוניה בהצעת חוק שלילת זכאות למימון שירותי בריאות משפרי איכות חיים לאסירים ביטחוניים    היוזם, ח"כ צביקה פוגל, אמר כי הצעת החוק נחוצה כדי למנוע מחבלים להשתמש בטיפול רפואי כדרך לניצול המערכת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il