לדעת רגב, אין זה נכון להעלות מחירים בתקופה שבה מוצרים רבים במשק מתייקרים. בסרטון שפרסמה האשימה את הממשלה הקודמת בהתייקרות הנוכחית. מדבריה עולה כי העלייה הנוכחית חדה לאחר שהשרים לשעבר
אביגדור ליברמן ו
מרב מיכאלי לא גילמו את ההתייקרות בתעריפי רפורמת דרך שווה, אלא דחו אותה בצו לשנה וחצי, ומדובר למעשה בירושה מהממשלה הקודמת. גורמים במשרד האוצר אומרים מנגד כי עובדתית לא נכון, וכי העלייה נובעת ממדדים שונים בדגש על מדד שכר נהגים שעלה משמעותית נוכח ההסכם על עליית השכר ל-50 ש"ח.
למשרד האוצר גרסה אחרת. שם אומרים כי תקציב הסובסידיה הקיים אמור לממן תוספות שירות ותעריפים. הם דבקים בכך שאת הכסף למיתון עליית התעריף הכללית הציעו להביא מתוך ההנחות שרגב מעוניינת לתת בפריפריה (רפורמת צדק תחבורתי).
מלשכת שר האוצר
בצלאל סמוטריץ' לא נמסרה לפי שעה תגובה. יצוין, כי תמהיל חישוב התעריפים הנוכחי [ראו בתחתית העמוד] נקבע ע"י
בצלאל סמוטריץ' בעת כהונתו כשר האוצר, כך למשל, רכיב שכר נהגי האוטובוס שהועלה תרם כשני אחוזים לעליית מחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית.