X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים
כאח לאם שכולה שבנה השני משרת גם כן בעזה, אני שותף לחרדות העצומות שלה ובתפילה שנשאתי למען שלומו - קיבלתי, לפי דעתי, מענה מעודד
▪  ▪  ▪

המילים שעל המסך היכו אותי בתדהמה: "יהיה בסדר"!
שבתי לפקוח את עיני אחרי שנשאתי תפילה קצרה לשלום בנה של אחותי שבעזה. הייתי באמצע צפייה בסרט, אותו עצרתי רגע לפני שהחלטתי לשאת את התפילה. ידעתי כל אדם יכול לשאת תפילה בכל עת.
הגנרל פאטון הדריך את הכומר שלו לשאת תפילה להצלחת מבצע צבאי חשוב. הכומר הטיל ספק ביכולת לשאת תפילה למען משהו שכרוך בהרג אבל פאטון השיב: עשה כמיטב יכולתך ואכן המבצע הצליח ופאטון לא היסס לשבח את הכומר.
תמיד יש מקום לתפילה קטנה, שבאה מהלב, מתוך אמונה.
התשובה שקיבלתי מול עיני על המסך, אחרי התפילה "יהיה בסדר" לא היה היענות לרצון האגו שלי, שכן כל מה שאלוהים עושה הוא בסדר ותמיד הוא נוהג בצורה הטובה ביותר.
בכל זאת ראיתי בזה מסר ברור לכך שאמונתי שגורל בנה של אחותי, שהיא אם שכולה וכבר סבלה די, אמונתי זאת היא חלק מהתוכנית האלוהית ובכך המסר יהיה בסדר, בדיוק בתום התפילה היה, מבחינתי, מעודד מאוד.
לא פעם כשאני נבוך, אני מנסה לקבל תשובות מלמעלה. יש בזה סכנה גדולה, יש פה הרבה מאוד אפשרויות לטעויות, למשאלות לב כוזבות ולאינספור מכשולים אחרים. ג'יון לנון אמר: "החיים זה מה שקורה כאשר אנו מתכננים תוכניות". הרצונות שלנו הם לא הצד החזק שלנו, כי הם נובעים מהאגו. התוכניות שלנו לא תואמות את המטרות העליונות של הנשמה, אחרת אסונות לא היו קורים בכלל. המטרות העליונות של הנשמה הם מעבר לאגו. רק כאשר אנו מסוגלים להתעלות מעל האגו ולהביט כמו מישהו מהצד בעצמנו, אנו יכולים להבין את מה שקורה לנו ומדוע זה קורה. מטרתה של העליונה של הנשמה זה התפתחות תמידית, צמיחה והכרה בנפלאות הבריאה. מעבר לאגו הקטן יש נשמה ענקית, שכל תוכניותינו קטנות עליה. אהבת הזולת היא אהבת עצמנו, וברמה הגבוהה אין מנצחים ומנוצחים – כולנו צריכים שם להרוויח ולנצח.
אין דבר טוב בלי דבר רע והכישלון יכול להיות ניצחון. הכול תלוי במה שמשרת את המטרה העליונה של הנשמה, של היקום. באינסוף אין כישלון כמו שאין בו מוות, אבל בחיים....

תאריך:  27/07/2014   |   עודכן:  27/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
שרון נריה בר-און
בימים אלה אנו נמצאים בעיצומו של צוק איתן, מבצע צבאי שמטרתו להחזיר את השקט לתושבי ישראל. מה היה התאריך המושלם מבחינה טארונומרולוגית ליציאה למבצע?
ציפורה חלפון
מסתבר שגורל אחד שם אותנו כאן יחד, בארץ הזאת! זה היה תמיד, פתאום, משהו הוציא את זה! אולי המבצע, אולי המשפחות, הסולידריות של העם הזה    משהו היה חבוי שם בתוך העם הענק הזה, היחד! המלחמה "צוק איתן" הוציאה משהו שהיה טמון בשורשיות, משהו שישב לו בשקט ואז במכה אחת התפרץ כמו הר געש!    הנערים מהסטטיסטיקות שנעלמו, פתאום רוצים להתגייס רק לקרבי.. כי קרבי זה הכי אחי!    היה שם חור גדול!
עמוס גלבוע
עד עכשיו שדרת הפיקוד של החמאס, צבאית כמדינית, לא נפגעה. הבתים שלהם נפגעו אך לא הם. האם בשלב כלשהו יתחילו לפחד ולבקש הפסקת אש ללא תנאים?
שמעון זיו
הטלוויזיה פרסמה כי לחמס 20,500 לוחמים; עד כה נהרגו לפי הדווחים כ-250 מהם. כמות כזאת של לוחמים לא ניתן להסתיר בבודדות מדוע לא יורדים על מקומות המסתור שלהם והורגים בהם בכל האפשר?
אלכסנדר ס. שכטמן
מבצע 'צוק איתן' אולי הוכיח שהציבור היהודי בישראל חזק ויציב בעת שהעורף נתן רוח גבית לחזית בתמיכה מלאה בצה"ל אך בדרך נראה שהלך ונשחק עוד יותר אחד מהעקרונות החשובים של הדמוקרטיה אשר המלחמה עליו חשובה לא פחות - ניתוח פוליטי ופסיכולוגי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il