X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
באימא שלך גב' גלאון, ת'פסיקי בזדון להסית נגד ראש הממשלה, כדי להצדיק את קיומך הפוליטי, ולהטיל עליו את האשם לרצח רבין שניתן היה לסכל בנקל -ולא סוכל משום מה
▪  ▪  ▪
גלאון. באמא שלך... [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

"אתה יכול להערים על חלק מהאנשים כל הזמן, אתה יכול להערים על כל האנשים חלק מהזמן, אך אינך יכול להערים עך כל האנשים כל הזמן" (אברהם לינקולן).
בין כל הכשרונות 'המזהירים' בהם ניחן השמאל היצירתי בישראל, למעט מומחיותו ביצירת עלילות דם כלפי המחנה הלאומי לדורותיו, אלוף השמאל בעיוות, סילוף ושכתוב ההיסטוריה מאז קום המדינה ועד עצם היום העכשווי, וזה לא נגמר.
ב-13.11.16 בישיבה לזכרו של רבין בכנסת הטיחה יו"ר מר"צ זהבה גלאון, המסתמכת על זכרונו הקצר של הציבור, בראש הממשלה נתניהו את הדברים המצמררים הבאים: "עם כל הכבוד, לא אתה הקורבן של רצח רבין. אתה יכול לספר עד מחר כמה היית נגד הרצח, וכמובן שלא אתה לחצת על ההדק, אבל אין אחד בעולם שהרוויח מרצח רבין כמוך. זה היה רצח מושלם ומשתלם, ואתה חייב לו את הקיום הפוליטי שלך. כל אזרח במדינה יודע את זה. יסודותיו של השלטון שלך נטועים בדם רבין המנוח". עד כאן.
21 שנה נרדף נתניהו בשנאה יוקדת על-ידי גלאן וחבריה המובסים משמאל, ויש לה את החוצפה והעוז לזעום ולטעון שנתניהו אינו קורבן של הרצח המתועב הזה? שהיה בעוכרי הימין תחילה! השמאל לא סולח לנתניהו שלמרות הרצח וכנגד כל הסיכויים, הסקרים, ה'שמפניות', הלשעברים המתוקצבים והשקרים המגויסים - עם ישראל העדיף אותו על פני השמאל ואלילו שמעון פרס 'החולם בעמו' כלשונו.
עד כמה ניתן ללמוד שגלאון, המייחסת לנתניהו 'הסתה שהובילה לרצח' מסלפת את העובדות במקרה הטוב, ולהיווכח שההפך הוא הנכון ושהמרוויח הבלעדי מרצח רבין הוא השמאל שקרס פוליטית כתוצאה מתרמית אוסלו שהביא על ראשו, לעומת נתניהו שהוביל בענק בסקרים שקדמו לרצח והעידו נחרצות שניצחונו ב-96 מונח בכיסו הקטן - אלמלא הרצח.
זאת ניתן ללמוד גם מעדותו של הסוקר מטעם 'מפלגת העבודה' אבינועם ברוג, אחיו של אהוד ברק, לשדרן רזי ברקאי בגל"צ ב-5.7.2000: "בבחירות 96 ביבי היה מנצח את רבין בהליכה".
ימים נוראים
זה גם המניע לשימוש הבזוי שנעשה בסוכן השב"כ לפרובוקציות אבישי רביב, נגד הימין והבנימין במטרה להפוך את הסקרים על פיהם ולסכל את נצחונו של נתניהו ב-96.
כל מי שחי את השטח באותם ימים נוראים, כמוני, ובעיקר רוב אנשי התקשורת, יודע בוודאות שאלמלא נרצח רבין - הימין בראשות נתניהו היה מנצח וזוכה בפער גדול, להערכתי הלא מלומדת, ב-70 מנדטים לפחות בגלל הסכם הדמים. לכן השמאל שמת באוסלו שורד פוליטית רק בזכות הרצח ועלילת-הדם המוטחת בזדון בנתניהו 21 שנה - על לא עוול בכפו.
העובדה שנתניהו הכריז מיד לאחר הרצח ש"הסכמים יש לכבד" ו"ראש ממשלה מחליפים לא בכדורים רק בקלפי" מפריכה באחת את כל טיעוני אד הומינם והשקרים המוטחים בנתניהו מאז הרצח, לא פעם הוא חזר ואמר שהוא 'יכבד את הסכמי אוסלו' ו'לא יבטל אותם', וזה נבע רק בגלל הרצח למרות שזה גרם מפח נפש לבוחריו שדרשו את ביטול ההסכם.
נתניהו גם לא הפריע למחליפו האוטומטי של רבין, שמעון פרס ליישם את תהליך 'השלום' באספמיה עם 'הפרטנר' הטרוריסט-אתרוגיסט שלו אדולף ערפאת.
להזכירך גב' גלאון, לא נתניהו קלקל לפרס להמשיך ליישם את תהליך אוסלו, ולא הוא שלח את ליברמן לאבו-מאזן לבקש ממנו לחכות לתבוסת השמאל ולא להגיע לכלל 'סיכומים' ו'הידברות' עם ממשלת פרס - נהפוך הוא - היה זה חיים רמון בשליחות פרס שנפגש עם עריקאת והזהיר אותו מפני פגישות ישירות עם ממשלת נתניהו במטרה לסכל כל ניסיון להתקדמות, כשחוסיין אובמה נושף בעורפו ומאיים על נתניהו להתקדם.
לא סיפק את הסחורה
אך כצפוי שוב זהבל'ה התבלבלה בזדון ולראייה: נתניהו לא נזקק, חלילה וחס וחלילה, לשום רצח פוליטי, שזו המומחיות של השמאל, כדי לנצח בגדול את רבין והשמאל, הכל היה גלוי צפוי בדיוק כמו שרצח רבין היה צפוי וידוע מראש - ומי שהיו האחראים לביטחונו לא מנעו זאת משום מה?
השמאל, שעדיין רוקד על הדם כדי להצדיק את קיומו הפוליטי יודע היטב שאלמלא נרצח רבין - הוא היה מבטל את הסכמי אוסלו המדממים במו ידיו כפי ששקל ברצינות לעשות, כתוצאה מהסקרים המביכים שריסקו אותו ואת השמאל כולו, וגם משום שרבין בניגוד לפרס ההזוי והעיוור, היה מציאותי ואחראי יותר מכולם בשמאל, גם להבנתה המאוחרת של דליה רבין:
"הרבה אנשים שהיו קרובים לאבא אמרו לי שערב הרצח הוא שקל לעצור את תהליך אוסלו מפני שהטרור השתולל ברחובות וערפאת לא סיפק את הסחורה, אבא הרי לא היה עיוור שרץ קדימה בלי מחשבה" ('ידיעות אחרונות', 8.10.10).
כל מי שעיניו בראשו מבין שאילו זכה רבין כחתן פרס נובל ל'שלום' לממש את החלטתו לבטל את הסכם 'השלום', החלטה שהייתה כצפוי מתקבלת בהבנה בינלאומית לנוכח הטרור 'הפלשתיני' כשהארכי-טרוריסט ערפאת הפר כצפוי את ההסכם - וכתוצאה מכך השמאל של זהבל'ה המבולבלה היה נמחק מהמפה הפוליטית וכל מפעלי 'החלום', 'השלום' ו'התקווה' לריק בחסות מכון פרס ל'שלום' סרק, כולל ארגוני השמאל הקיצון בחסות הקרן לישראל חד"שה בשיתוף האימפריה של עזרא נאווי וחבריו המתפרנסים מאנטישמיות-סלקטיבית בעולם, במסווה של פעילי 'זכויות אדם' - היו יורדים לטמיון והולכים פאייפן....
אך השמאל כצפוי, לא הרשה זאת כלכלית לעצמו, לכן נטל את גורלו הפוליטי לידיו ומנע מרבין לבטל את הסכמי אוסלו - אם להתייחס ברצינות גם להערכתו של ההיסטוריון שהיה מקורב ליצחק רבין ולשמאל מאיר פעיל: "אני מעריך, שבתקופה שיצחק נרצח בשלה בו ההחלטה להחליף את 'הפלשתינים' בירדנים, שהם יותר אמינים, ויש לי הרגשה שמי שרצח אותו עשה זאת כי הבחין בכך" ('מקור ראשון' 11.11.05).
הערכתו של פעיל מפריכה גם את הטיעון השקרי שמכדורי הסרק של עמיר נרצח רבין.
סוכן מגויס
אז, באימא שלך גב' גלאון, ת'פסיקי בזדון להסית נגד ראש הממשלה, כדי להצדיק את קיומך הפוליטי, ולהטיל עליו את האשם לרצח רבין שניתן היה לסכל בנקל ולא סוכל משום מה.
אל תתבלבלי, לא היה זה נתניהו שלא סיכל את הרצח, ולא הוא הפקיר את ביטחונו של 'מר ביטחון' רבין בידי ה'שמפניה' של גילון, ותתפלאי, אפילו לא היה זה ביבי שפיקד על הרצח ב'אלטלנה, והוא גם לא השתמש בסוכן שב"כ במטרה לנאץ, להכפיש, להשחיר ולהבאיש את ריחו של השמאל בעיני הציבור כדי לזכות בבחירות 96 - נהפוך הוא: היו אלה רבין וגילון שנהגו הסתה, שנאה, משטמה ועלילה כלפי הימין והבנימין בשל העובדה שנתניהו הוביל על-פי כל הסקרים של השמאלנים - בגדול - ואת נצחונו הם רצו לסכל במקום לסכל את ההסתה שקדמה והובילה לרצח, אותה חולל - 'כחוק' - המסית והמדיח בגלוי הסוכן המגויס שלהם אבישי רביב לקראת: 'ניסיון ההתנקשות' - שבוים - ל'צרכי ביטחון' אלקטוראליים פוליטיים, וביתר-שאת נתניהו גם לא אשם שרבין נפל לבור 'השמפניה' הפוליטי שחפר לימין ולבנימין!
זו עובדה מוכחת שלא בצווארו של נתניהו תלוי קולר האשם ל'שם שינוי' - גם הפעם ידיו נקיות.
וגם בנוגע לפוסטר המתועב של רבין במדי קצין אס.אס. ידו לא הייתה במעל, כל כולה מעשה ידיו של אבישי רביב ומפעיליו - להתפאר - כפי שהוכח עובדתית - והרי ראייה אחת מתוך רבבות: ב'מקור ראשון' ב-21.9.01) דווח: כשצפה רבין בפוטומונטאז' המצמרר הוא זימן את גילון ללשכתו ואמר לו: "כרמי, חייבים לנער את הבחור, הפעם זה עבר כל גבול". וגילון השיב: "כל מה שהוא עושה בפיקוחי המלא!"
כן, כן זהבל'ה, לא להתבלבל, אך אם באמת האמת קדושה וחשובה בעינייך כמו הדמוקרטיה, לפחות למען רבין שהופקר ונבגד, צאי חפשי את האשמים בהפקרת ביטחונו ותתבעי כחוק את אלה שצפו את הרצח הזהירו מפניו מספר חדשיים לפני - ולא מנעו אותו משום מה?
לא תצטרכי ללכת רחוק טלפון אחד לאבא בג"ץ, אימא ביניש ודודה ארבל ובקשי מהם לעיין בתיק 'שמפניה' החסוי משם מה? ולאחר מכן, אם נותרה בך טיפה של הגינות ויושרה אינטלקטואלית סביר להניח שתתביישי לך מאוד מאוד, ואולי גם, אם תצליחי להתגבר על שנאתך הפתולוגית לביבי, תבקשי ממנו סליחה ומחילה אדוני ראש הממשלה.
העובדה שאת מייחסת לכל הציבור כאילו היה עדר פתאיים שמאמין למסקנות וועדת שמגר לטיוח רצח רבין שנועדה לסכור את פי הציבור - כאורים ותומים - זהו עלבון לאינטליגנציה, התנשאות לריק וזלזול בציבור הכה מאפיינים את השמאל בישראל ההולך ומתכווץ בקלפי, השבח לאל.

תאריך:  16/11/2016   |   עודכן:  16/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למי השתלם רצח רבין ומי המרוויח הבלעדי
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מה הולך כאן?
הירונימוס  |  16/11/16 19:22
 
- מניסיוני עם השמאל למדתי-כששמאל
קורןנאוה טבריה  |  17/11/16 06:25
 
- צריך להבין
באום  |  19/11/16 15:21
 
- שהשאלות שלה כל כך קלות,
מה שטוב אצל נאוה,  |  17/11/16 09:34
2
חסר ויקיליקס אז יש תיעוד אחר ל"ת
למשל,ערוץ2בגנזך  |  16/11/16 21:33
3
אפשר(!) לרמות את כולם כל הזמן!
אהוד פרלסמן  |  17/11/16 11:27
 
- לא אותך ולא אותי ורבבות כמונו
קורןנאוה טבריה  |  18/11/16 05:43
 
- לקשקש וללהג הבלים, ולא ״לכתוב״
יש לאמר,  |  18/11/16 13:00
4
מורשת רבין לא קיימת!
נובל  |  19/11/16 11:18
5
רצח רבין מבויים על ידי השמאל
ר שמאלן לשעבר  |  21/11/16 11:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם פכטר
טראמפ הפתיע את כל העולם. מגימיק פוליטי - לנשיא של ארה"ב. הסקרים ניבאו נצחון להילרי קלינטון. הסקרים פעלו במהופך לטובת טראמפ. המצביעים הלבנים, הקיצוניים, אנשי הדרום נהרו בהמוניהם והכריעו התוצאות. טראמפ יפתיע כנשיא
זוהר בן-אשר
הבעיה העיקרית בחוק ההסדרה איננה הזלזול בבית המשפט העליון, זה קורה כל הזמן אצל ממשל נתניהו - אלא עצם מעמדם ומשמעותם של השטחים עליהם השתלטה ישראל ב-1967
אפרים הלפרין
במספר מקומות בחוק ובפסקי דין רבים משתמש בית המשפט בנימוק של "תקנת הציבור", וככל שבית המשפט מתרחק יותר ויותר מן הציבור, מקבל המונח המרכזי והמהותי הזה משמעות יותר מנוכרת, מרוחקת, ואולי אף משמעות מגוחכת של "תקנת הציבור הנאור"
אפרים הלפרין
בראיון מיוחד עם כתבנו מספר נשיא בית המשפט המחוזי גורי תורן על החלטתו הסופית והשנויה במחלוקת להוציא לפועל את צווי ההריסה שהוציא על מרבית הדירות במרינה הרצליה
שמעון זיו
אין ספק שעקירת ישוב ממקומו אחרי שהתבסס בו הוא דבר לא רצוי, למרות שאנשים ואני בתוכם עברנו דירות וישובים לפי הצורך, נכון אותנו לא עקרו אבל אנחנו לא התיישבנו במקום אסור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il