X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"מה אני בא בטענות אל השר יריב לוין", חשבתי לעצמי "כשאני בעצמי, חבר מרכז הליכוד מטעם המייסדים, מהווה שותף פאסיבי למערבולת הזו של השחתה ערכית, מוסרית וחוקית שאותה מייצר נתניהו וסוחף אליה כל שריד ליושרה, אמת, ומוסר"?
▪  ▪  ▪
פח זבל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

המאמר הזה התחיל בעצם במכתב שהתכוונתי לשלוח אל השר יריב לוין בעקבות עקירת היהודים מבתיהם בעמונה בתירוץ השיקרי של קרקע "פרטית" ו"שלטון החוק". השר לוין, אדם ערכי בעיני, אדם בעל יושרה ומצפון פנימי, היה מקובל עלי כל השנים כמי שלא ייתן את ידו לשחיתות ולא להשחתה ערכית בניגוד לערכי תנועת הליכוד ותנועת החרות לפניה.
והנה, בעודי מנסח את מכתב vמאשים לשר לוין על שותפותו בממשלה שעוקרת יהודים, התחלתי לחשוב על עצמי. "מה אני בא בטענות אל השר יריב לוין"' חשבתי לעצמי "כשאני בעצמי, חבר מרכז הליכוד מטעם המייסדים, מהווה שותף פאסיבי למערבולת הזו של השחתה ערכית, מוסרית וחוקית, מערבולת שאותה מייצר נתניהו וסוחף אליה כל שריד ליושרה, אמת, ומוסר"? שאלתי את עצמי.
ולפיכך, ימים ספורים לאחר הריסת הבתים בעמונה ועוד בטרם תתבצע עקירת היהודים והריסת הבתים גם בעופרה, אני מכריז היום שאני פורש מתנועת הליכוד. זאת כדי, קודם כל, שאוכל להביט אל עצמי בראי ואוכל להגיד שברגע האחרון הצלחתי להימלט ממערבולת השחיתות אליה סוחף אותנו נתניהו' וכמו-כן אוכל להגיד לעצמי ולילדי שלא הייתי שותף באיזו שהיא צורה, גם לא פאסיבית, בגירוש היהודים מעפרה.
כללית ניתן לומר שנכון להיום, ט' בשבט תשע"ז, 5.2.2017, תנועת הליכוד הפכה למושחתת מוסרית וערכית. פשוט הגיעו מים עד נפש. חברי מרכז הליכוד שאינם יודעים שהפכו למיותרים עם המצאת האינטרנט והרשתות החברתיות, עדיין מובלים באף על-ידי נתניהו כאשר התמריץ היחיד שלהם להיות פעילים בליכוד הוא לא ערכים ולא עקרונות הליכוד (כבר אין כאלה) אלא האפשרות לקבל יחס אישי מכבד מאחד מבכירי הליכוד, אולי איזו טובה קטנה פה ושם, אולי ביקור של בכיר בבר המצווה של הנכד ואולי סיכוי להיבחר מטעם המחוזות ולהיות חבר כנסת מטעם הליכוד, במידה ויצליחו להתגבר על התרגילים של נתניהו למדר אותם מכל מינוי.
תולה להם גזר
האם אתם מכירים את החמור שבימים עברו היה מסובב את אבני הריחיים בטחנת הקמח, הולך וסובב כשגזר תלוי לו מול האף ועיניו מכוסות? ובכן, זה המצב של חברי המרכז שמנסים עדיין להיבחר כחברי כנסת. נתניהו תולה להם את הגזר מול עיניהם המכוסות וככה הוא גם רואה אותם. חמורים.
מאפיין נוסף של ההשחתה הערכית בליכוד היה לדעתי אירוע הליכודיאדה שהתקיים לפני מספר ימים באילת. ממעקב אחר התנהלות המשתתפים אני מסיק שהשם הראוי לאירוע זה צריך להיות 'ליקוקיאדה' וכל הצדקת קיומו הוא בצורך בליקוק הדדי בין חברי המרכז לבכירי הליכוד ולהפך, מתוך תקווה לקבל צ'ופר כלשהו אלו מאלו. אין שום ערכים, ז'בוטינסקי הושלך לפח, אין שיקולים של טובת הציבור או טובת העם, הכל מת, נותרה רק תדמית חיצונית חלולה.
ככלל, מתברר שנתניהו באמת חושב שכולנו טיפשים וכל עוד לא יקום מישהו ויצביע על המלך העירום והמושחת, המלך ימשיך לחשוב כך ולהתנהג בהתאם. המצב בליכוד הוא שיש לנתניהו עדת חברי מרכז מלקקים שבשם ה"אחדות" ו"המאבק נגד השמאל" מהללים כל צעד שלו, לא משנה מה יעשה וכך, למנהיג שמוקף בעדת טיפשים, באמת יש לגיטימציה לחשוב כך על כולנו.
ההכרזה של ממשלת נתניהו על בניית אלפי יחידות דיור ביו"ש בעקבות הרס הבתים בעמונה והודעת הנשיא החדש טראמפ על התנגדותו להרחבת ההתנחלויות שבאה מיד אחריה היא תרגיל קלאסי מבית היוצר של נתניהו. אני לא אסתכן הרבה אם אומר שלא תהיה בנייה מאסיבית ביו"ש, למגורשי עמונה לא יוקם יישוב חדש, וכולנו, אני ואתם, נצטרך לממן שוב מכיסינו פיצויים של מיליונים לחלוצים המסכנים מעמונה אשר בתום לב הצביעו בעיקר לליכוד ול-הבית היהודי", תמימים שכמותם.
ולחברי בליכוד שאולי יתהו על מעשיותו של הצעד שלי, אני יכול לתת את התחזית הבאה: הליכוד נמצא בקריסה פנימית. כל מי שיבוא במקום נתניהו לא יהיה טוב יותר. ההשחתה בעיצומה. הליכוד נמצא כרגע בשלטון רק בגלל שאין לו אלטרנטיבה ימנית אחרת ותנועת הליכוד חיה על זמן שאול. ההתרסקות בוא תבוא והיא תיראה כמו בוז'י הרצוג ותנועת העבודה בראשותו. מי שיהיה חכם מספיק או ערכי או מוסרי אולי יצליח לחלץ את עצמו ממשאית ההיסטוריה שתישא איתה תכולה של פח זבל פוליטי נוסף, לא יותר מדי זמן לאחר שנשאה את מפלגת קדימה למזבלה ואת תנועת העבודה לשוליה...

עמנואל גרטל הוא מנהל ובעלים של חברה להנדסת מים וסביבה ובעברו פעיל פוליטי.
תאריך:  06/02/2017   |   עודכן:  06/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה, לאחר 40 שנה, אני פורש מהליכוד
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
ומה חשבת
על בגין  |  6/02/17 14:18
 
- פרשתי זמנית למפלגת 'התחיה'
עמנואל גרטל  |  6/02/17 21:06
 
- אז>אתה+ב.בגין=חזרתם לליכוד על4
ע_הראל  |  8/02/17 12:02
2
השר לוין ,יושרה, ומצפון פנימי
אהוד פרלסמן  |  6/02/17 17:40
 
- יישר כוח!
עמנואל גרטל  |  6/02/17 21:25
 
- בוקר טוב אליהו גרטל.
ספי  |  7/02/17 17:04
 
- לא לויןהבעיה=אלא התנגדות כחלון
ע_הראל  |  8/02/17 12:29
3
לדעתי נפלת קורבן לתעמולה
שוחר-שלום  |  9/02/17 17:29
 
- ובבית היהודי סמוטריץ ישלח
רותי איזיקוביץ  |  9/02/17 23:12
 
- מגוחך. בנט הוא ביבי מעט משופר
עמנואל גרטל  |  11/02/17 15:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקרב על עמונה
אברהם פכטר
עופרת בקפה - עופרת במי השתיה, אז מה עלינו לעשות    הסכנה בעופרת הזורמת בקפה ובמים שלא יהיו לנו "חיילי עופרת"    במבצע "עופרת יצוקה", חיילי צה"ל ירקו עופרת ונצחו בקרב    המומחים ממליצים על ניקוי המכונות ורצוי גם מכונות הממשלה המחליטות והמבצעות
ישראל רוזנבלט
פינוי עמונה הסתיים עם אלימות מועטה, פחותה בהרבה מזו שליוותה את הפינוי הקודם    כ"פיצוי", שפכה התקשורת ביקורתה על אדיבותה המופרזת של המשטרה, שלדעתה צריכה לנהוג כך גם במקרים של פינוי בדואים    המבקרים רק "שכחו" כי כל מיפגש של המשטרה עם בדואים או ערבים מקבל מיד אופי של עימות לאומני, ואם אין - יש מי שדואג לכך
איתן אראל
וְשַׁנֵּן הֵיטֵב לְמַעַן לֹא תִּשְׁכַּח עַל מַה אַתָּה נִלְחָם: עַל אַרְבָּעַת-אַלְפֵי-שָׁנָה-בָּאֲדָמָה-הַזֹּאת    עַל הֱיוֹתָהּ דָּמְךָ וּמְאוֹדֶךָ
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - בעדם, עקירה, על מה חרבה ירושלים, זדון ומעז ייצא מתוק    שבת שלום
עידן יוסף
במהלך ניסיונות הפריצה הושלכו לעבר השוטרים אבנים, מטפי כיבוי, בקבוקי צבע, קרשים ואמצעים נוספים    השר ארדן: המתבצרים מבזים את היהדות ואין להם שום כבוד לדת
רשימות נוספות
נתניהו הודיע: נקים יישוב חדש  /  איציק וולף
בג"ץ פסל את מתווה עמונה  /  איתמר לוין, איציק וולף
הפינוי נמשך, רוב המשפחות פונו  /  איציק וולף
תהיו קצת טראמפ  /  מנחם רהט
ההגיון שבשגעון (1) טראמפ, צווי ההגירה   /  מרדכי ליפמן
רשלנים או רמאים  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il