X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נוצרו כאן ארבעה גושים - גוש עזה (חמסטן), גוש הקו הירוק מדינת ישראל, גוש יהודה ושומרון היהודי, וגוש יהודה ושומרון הפלשתיני. עד שמנהיגינו לא יתעשתו ויטפלו בבעיה הזו לא נוכל לעשות דבר
▪  ▪  ▪
[צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

לכאורה עבר פינוי עמונה בשקט יחסי, גויסו 3,000 שוטרים, שמונה גדודי צבא, אין סוף כלי רכב שמולם עמדו 42 משפחות שהודיעו כי יתפנו תחת מחאה, אולם לא יפריעו להליך הפינוי.
אלא שאליהם הצטרף קומץ צעקני ברברי ואלים שהראה מה יקרה במקרה של פינוי מסיבי, לא רק זאת גם כאשר פונו כבר הם שברו את שמשות האוטובוס בו נסעו וקפצו ממנו החוצה. מזג האוויר היה קר להפליא והקשה הן על הכוחות והן על המתמרדים, מה שהקשה בנוסף היו גדודי המצלמות מהטלוויזיות השונות שנכנסו לכל פינה ועצם נוכחותם גרמה להסלמה.
הקומץ הנ"ל נכנס והתבצר בבית הכנסת המקומי שהם אמרו כי מדובר במקום קדוש, מה שלא הפריע להם לחללו פעם אחר פעם, כאשר הם מציירים על הקירות צלבי קרס ומקללים בכתובים את המשטרה והשלטונות.
בעיית יהודה ושומרון לא נולדה עם עמונה ולא תסתיים עם עמונה, מחד שטח התיישבותי בור המחכה לידיים שיגאלו אותו משיממונו כפי שקרה ברמת הגולן, מאידך מתיישבים פנטיים שהם אנרכיסטים בבסיסם שאין להם אלוהים למרות שהם דתיים אדוקים.
אנחנו עדים ליצירת שתי מדינות= מדינת החוק במסגרת הקו הירוק, ומדינת הדת ביהודה ושומרון, נכון לא כולם כאלה, לא כולם פנטיים אולם בואו נשווה את המצב למצב ברשות הפלשתינית כאשר אבו מאזן והרשות שולטים על יהודה ושומרון (שליטה חלקית)יחד עם רשויות הצבא שלנו וחמאס היושב בכח הזרוע בעזה.
זה המצב ביהודה ושומרון, יגידו לי אבל הממשלה ברצותה עושה ככל העולה על רוחה ביוש אולם לא כך הדבר, נוער הגבעות מטיל את חיתתו על יהודים כעל ערבים, ניקח דוגמה קטנה במסגרת הפינוי נצפו נערים יהודיים מטילים אבנים לעבר הכוחות המפנים, על האבנים לא היה רשום לא לפגוע אם זה היה קורה בהפגנה בכפר ערבי עם תיקון הפקודות היינו יורים עם אש חיה. כלומר דין לנער הגבעות ודין אחר לנער ערבי.
ומכאן מתחילה הבעיה הפוליטיקאים לא רוצים להכניס את היד למים הצוננים ומטילים את תפוח האדמה הלוהט מאחד לשני, המתיישבים מנצלים זאת עד תום כשהם מאיימים שלא יתפנו, שלא יצביעו למפלגה זו או אחרת, ראש הממשלה לא רוצה להביא להפלת הממשלה הימנית ובתווך כל עם ישראל שרואה את התמונות שומע את הקולות ואינו יודע מה עליו לעשות.
אם כן נוצרו כאן ארבעה גושים: גוש עזה (חמסטן), גוש הקו הירוק מדינת ישראל, גוש יהודה ושומרון היהודי, וגוש יהודה ושומרון הפלשתיני. עד שמנהיגינו לא יתעשתו ויטפלו בבעיה הזו לא נוכל לעשות דבר, אין לדבר היום על פינוי מאחזים נוספים וחוק ההסדרה בעייתי ככל שיהיה הוא הפתרון למצב שנוצר, בלעדיו יהיו הרבה עמונות וחס וחלילה גם נפגעים בנפש. אולם ביצוע החוק כרוך בהתחייבות המתיישבים לכבד החלטות ממשלה וחוקיה.

תאריך:  07/02/2017   |   עודכן:  07/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
בג"ץ בפועל מראה לממשלה את הדרך: להחיל על אזורי C את חוקי מדינת ישראל, לרבות אזרחות וזכות בחירה לתושבים הערביים באזורים אלה, ולרבות שחרור התושבים היהודיים באזורים אלה מן הכפיפות לממשל הצבאי
אברהם שלום
בישראל עבר השלטון בדרכי שלום מספר פעמים, מידי מפלגת העבודה לידי הליכוד וחזרה לידי מפלגת העבודה, ומידי הליכוד לקדימה וחזרה    השלטון התחלף על-פי תוצאות הבחירות אשר קיבל אותן העם בישראל המכבד את הדמוקרטיה
איתן קלינסקי
חוק ההסדרה יצור מצב שבגדה תתאפשר הפקעת קרקע רק לצרכים ישראלים, הפקעה שאסור לבצעה על-פי הדין הבינלאומי והישראלי כאחד
אליקים העצני
מי יקנה את הלוקש, שאבחנות דקות כאלה הן פרי מוחות חבר היועצים החדש של טראמפ ולא ניסוחים שמקורם במשרד ראש הממשלה בירושלים?
יוני בן-מנחם
ישראל מודאגת מההתקרבות בין מצרים לתנועת חמאס אשר עלולה לחזק את שלטונה בעזה ואת יכולותיה הצבאיות. ראשי המודיעין במצרים מעריכים כי מדובר במהלך טקטי בלבד של חמאס וכי היא לא תפסיק לחתור תחת המשטר המצרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il