X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אלמלא התבטאויותיהם הפוליטית של לובשי-מדים ו'שומרי סף' קיצונים הנוהגים כאחרוני קיצוני מר"צ, 'העבודה', בצלם, 'שוברים שתיקה' והקרן לישראל חדשה כלפי המחנה הלאומי שלי והעומד בראשו, ובראש שמחתם יו"ר מכון פרס ל'שלום' באספמיה וראש השב"כ לשעבר כרמי גילון הנוהג להשתלח בחצאי אמיתות, לא הייתי מרהיבה עוז בנפשי להגיב כלפי לובשי מדים
▪  ▪  ▪
גילון.נתלה על עץ גבוה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

"חשיפתו של "שמפניה" על-ידי העיתונאי אמנון אברמוביץ' - היה אסון" (כרמי גילון, בספרו "שב"כ בין הקרעים" עמ' 246).
הערה אישית: אלמלא התבטאויותיהם הפוליטית של לובשי-מדים ו'שומרי סף' קיצונים הנוהגים כאחרוני קיצוני מר"צ, 'העבודה', בצלם, 'שוברים שתיקה' והקרן לישראל חדשה כלפי המחנה הלאומי שלי והעומד בראשו, ובראש שמחתם יו"ר מכון פרס ל'שלום' באספמיה וראש השב"כ לשעבר כרמי גילון הנוהג להשתלח בחצאי אמיתות, לא הייתי מרהיבה עוז בנפשי להגיב כלפי לובשי מדים. מאחר שהמדינה שלי חינכה אותי להיות אזרחית ישרה ונאמנה לעם ולמולדת ולא לשתוק לנוכח עוולות, עלילות ורדיפות פוליטיות - זאת אני עושה על-פי ראיות ועובדות מאחר שמצפוני אינו מרפה ונותן מנוח לנפשי.
כשגילון סומך על זכרונו הקצר של הציבור
כמפגין סדרתית בעד כל מה שעשוי להוביל לסילוקו של ראש ממשלה מכהן, וכיו"ר שב"כ לשעבר שלא בחל באמצעים כמו למשל: מחתרות מפוברקות, 'שמפניות' מתסיסות, תפירת תיקים ועלילות סרק לקדש מטרה זו, כרמי גילון הולך ונדמה יותר ויותר לפרובוקטור שהיה בפיקוחו, אבישי רביב, שבמסגרת תפקידו להבאשת המחנה הלאומי נהג להתסיס את השטח ולסכסך בין ערבים ויהודים וכל זאת על-מנת להשחיר ולהשניא את המחנה הלאומי על הציבור כולו במטרה לסכל את נצחונו של נתניהו בקלפי לקראת הבחירות בשנת 1996, כפי שהעידו כל הסקרים כתוצאה מתרמית אוסלו.
ולראייה: בעיתון 'מקור ראשון' ב-21.9.2001 דווח כשרבין צפה בפוסטר המתועב בדמותו כקצין אס.אס. הוא זימן לאלתר את גילון ואמר לו: "כרמי, חייבים לנער את הבחור. הפעם זה עבר כל גבול". וגילון השיב: "כל מה שהוא עושה בפיקוחי המלא".
כמו-כן, התנבא גילון בספרו עמ' 13 שרוצח ראש הממשלה אינו חייב לצאת דווקא מההתנחלויות אלא "הוא יכול לבוא גם מהרצליה או מדימונה". אי-אפשר היה שלא להתפעם מ'נבואתו' זו. בעבודת ה-M.A. שלו באוניברסיטת חיפה ב-1990 סימן גילון את האויב מספר אחת במזרח השימון החדש, וזה לא חברי המפלגה הערבית המתסיסים והמתחזים ל'פלשתינים' בכנסת כמובן, וגם לא האימפריה של עזרא נאווי, אלא יהודים מ'הימין הקיצוני' כלשונו. וכך מתוך עבודתו: "לא נביא זעם אני אלא אדם הרואה הדברים בצורה מפוכחת, מבעד למסה, הארוכה והמפותלת הזו, שהוקדשה לסכנה קיומית למדינת ישראל הלא היא "העבריינות האידאולוגית" של הימין הקיצוני בישראל".
מדוע אם כך, כ'אדם הרואה הדברים בצורה מפוכחת' לעדותו, לא מנע גילון את הרצח ולא ראה את סופו המר של יצחק רבין כתוצאה מעלילותיה של 'שמפניה'? למרות אזהרותיו של גילון מפני 'קיצוני הימין' במשך מספר חודשים שקדמו לרצח ולמרות שלושה ניסיונות כושלים שנעשו על-ידי יגאל עמיר לפגוע ברבין, תחת עיניו הפקוחות לרווחה של השב"כ, מבלי להיעצר על הניסיון הראשון?
כרמי גילון היה המועדף של יצחק רבין לראשות השב"כ על פני גדעון עזרא ז"ל. לדעתי, ואמרתי זאת לגדעון עזרא בזמנו, שרבין טעה מרה כשהעדיף את גילון על פניו משום שעד היום אני מאמינה שהשב"כ בראשותו של גדעון עזרא - רבין היה נותר בחיים - וללא ספק.
לגבי תפקודו הלקוי של גילון בשמירת חייו של רבין קבעה וועדת שמגר לטיוח הרצח כך: "במילוי תפקידו לא שקד במידה נדרשת ולא פיקח כנאות על הארגון ההיערכות, הדריכות, הכוננות והפעולה התקינה של אגף האבטחה בכל הנוגע ליחידה אבטחת אישים שבו, ובפרט בקשר לאבטחת ראש הממשלה המנוח".
"מה יותר דחוף מאשר להציל את חיי ראש הממשלה?"
תהה אברהם רותם, לשעבר ראש אגף האבטחה בשב"כ בראיון ל'מעריב' בתאריך ה-10.11.95 ושאל את המראיין עודד גרנות: "איפה היה ראש השב"כ במוצאי שבת"? "בחו"ל", השיב גרנות והוסיף: "הוא לא ידע שמישהו הולך לרצוח את רבין". ורותם השיב בזעקה: "הוא לא ידע? אז למה כתוב בעיתונים שלפני כמה חודשים הוא הלך לרבין והזהיר אותו שהימין הקיצוני מתכוון להתנקש בחייו? ואחר-כך גם הלך לראשי מפלגות וביקש מהם למנוע הסתה לרצח (לדעתי לצורך כסת"ח ואליבי נ.ק.)? אתה לא יכול ללכת לראש ממשלה ולהודיע לו שמנסים לרצוח אותו ואחר-כך לחזור ולאבטח אותו בשטח בצורה שגרתית" (קל וחומר להרחיק עד לפריז?). כך תהה בזעקה אברהם רותם.
כשעל ראש הגילון עדיין תוססת ה'שמפניה' - הוא משתלח בימין
בראיון ל'עובדה' ב-6.6.13 סיפר גילון לאילנה דיין כי התוודע לראשונה על קיומה של 'שמפניה' ב-17.11.95 מפיו של העיתונאי אברמוביץ' בערוץ 1. כלומר שלושה עשר יום לאחר הרצח שהתרחש ב-4.11.95. בערך חודש לפני כן ב-5.10.95 נערכה ההפגנה נגד תרמית אוסלו בכיכר ציון שם הפיץ אבישי רביב את הפוסטר של רבין במדי אס.אס. ודאג שהכתב ניצן חן מערוץ 1 ישדר זאת בחדשות, לעדותו של חן בוועדת שמגר. יכול להיות שראש השב"כ שלהארגון הכי טוב בעולם, לא ידע שמפיץ הפוסטר הוא פרובוקטור מטעם הארגון בפיקוחו? או שגילון לא מדייק בעובדות לכן טען ש: "חשיפת 'שמפניה' היה אסון"? בכל מקרה עלבון צורב לאינטליגנציה ולשב"כ שלנו תחילה.
כשגילון מקונן על 'סתימת פיות' -אורוול מת מצחוק
בתאריך ה-6.4.17 הפגין גילון יחד עם חבריו 'שומרי הסף' לשעברים והביע תמיכה בארגון המתיר את דמם של חיילי צה"ל שלנו מ'שוברים שתיקה'. ארגון המתחזה לפעילי 'זכויות אדם' ומתפרנס בגלוי מעלילות אנטישמיות-מודרניות נגד הצבא הכי מוסרי בעולם - מכספים של גורמים אויבים החותרים בגלוי לחורבנה של ישראל מבפנים תחילה. וכדי להצדיק את נוכחותו בהפגנה טען גילון ש:"סתימת פיות היא תופעה חדשה שלא הייתה קיימת בעבר בישראל".
קשה להאמין שמר גילון המשכיל והאינטליגנטי שכח את ההיסטוריה הבולשביקית של מפא"י מפלגתו, כך אני מניחה, ולא זכר שהדמוקרטיה בישראל נולדה רק ב-1977 בזכות המהפך של 'הפשיסט' הדמוקרטי-לאומי-ימני מנחם בגין ז"ל. שוב מסתבר שאנשים המונעים משנאת-חינם כלפי ימין והבנימין ולכפויי-טובה יש זיכרון קצר.
כשנשאל גילון על-ידי המגיש בערוץ 20 לפשר תמיכתו כיו"ר שב"כ בעברו, בארגון כה מזיק לישראל כ'שוברים שתיקה'? נתלה גילון להגנתו על עץ גבוה, על אחד מגיבורי ישראל, כלשונו, על עמי איילון שגם הוא כידוע תומך נלהב ב'שוברים שתיקה' שהשתתף באותה ההפגנה.
ואני תהיתי ביני לביני, אז כמי שנתלה על אילנות גבוהים וביתר-שאת על גיבורי ישראל כדי להצדיק את מעשיו, מדוע לא נתלה גילון בזמנו, לפחות למען יצחק רבין, על עץ גבוה יותר? על האבא של גיבורי ישראל שמאז בר-כוכבא לא היה כמותו, על המאיר שהאיר בדורו, מאיר הר-ציון ז"ל שבראיון לסופשבוע 'מעריב' בתאריך ה-25.2.05 אמר:
"רבין לא נרצח בכלל - רבין מת בתאונת עבודה"? ועד היום שום צדיק בתקשורת ובפרקליטות, המוכרים כרודפי ימין ובנימין, לא חקר ולא בדק את פשר דבריו התמוהים של הר-ציון? דברים הדורשים חקירה ממי שהבין אולי יותר מכל כיצד פעלה השיטה להחרבת המחנה הלאומי מאז הסזון, על-ידי הפוליטיקה המושחתת שהשרישה מפא"י מאז קום המדינה ועד היום.
"איך זה ששלטון נגנב מכמה יריות בגב"
זעקה עלילת-הדם בחוצות העיר אותה יזם, כפי שהבנתי מפרסומים באתרים ב-6.7.17, המניפולטור אלדד יניב מהעמותות המושחתות של אהוד ברק ובוז'י 'השתקן' ומי שלהגנתו השתמש ב'מצפונו' וחשף שחיתויות של 'אחרים' של חבריו לדרך כפי שהודה יניב בהבל פיו: "בעתיד המאוד לא רחוק יכניסו אנשים לכלא על דברים שאני עשיתי" ('הארץ'). ועד היום לא נחקר אלדד המונע משנאת חולנית לנתניהו - על ה'דברים' שהוא עשה לעדותו?
ואני לתומי חשבתי שכולם שווים בפני החוק ודין אלדד יניב כדין יששכרוב דין מ'שוברים שתיקה' שגם הוא הפליל את עצמו ונדרש לחקירה. לתשומת ליבה של שרת המשפטים הנפלאה.
מאז הרצח המתועב של יצחק רבין, שמאלנינו מתעלמים לחלוטין מקיומו של מי שהמסית והדיח בגלוי לרצח רבין ובידיעתו, מהסוכן השימושי אבישי רביב. לכן הם שורדים פוליטית בזכות הרצח שהיה ונותר בעוכריו של הימין. ומאז ועד היום אינו חדל השמאל הקיצון והגילון להאשים את נתניהו, המתנחלים והרבנים ב:"הסתה שקדמה לרצח" למרות שעלילה זו נגד הימין הופרכה על-ידי היועמ"ש מני מזוז, אך לא הופרכה לגבי המסית והמדיח אבישי רביב כי תיק 'שמפניה' נגנז, כשמזוז הגיע למסקנה: "אני יודע שנוהגים להזכיר שוב ושוב את רצח רבין כפועל יוצא של הסתה. איש לא הוכיח את זה" (אוגוסט 2005).
מה שלא מפריע לכרמי גילון וקיצונים מתוסכלים כמותו, להמשיך לנאץ ולטנף רבנים בישראל ולהאשימם ב'הסתה' שהובילה לרצח - חרף העובדה שגילון אחראי לה יותר מכל משום שההסתה נעשתה על-ידי סוכן שב"כ בפיקוחו המלא ולא מנע אותה לעדותו, כמצוטט מעלה, לכן תיק 'שמפניה' נגנז. ולנו אסור לשכוח שאבישי רביב היה שותפו למחתרות המפוברקות של השב"כ ובמימונו - וחברו הקרוב ביותר של האידיוט השימושי יגאל עמיר - שיכל באבחת טלפון לסכל את הרצח ולא עשה זאת משום מה? ועד שלא יוכח אחרת - זאת האמת הצרופה על-פי מסקנותיי משינון החומר.
כשגילון מפגין יחדיו עם הפשיזם האדום
ב-10.7.17 הפגין גילון יחד עם הפשיזם האדום מול ביתו של היועמ"ש מנדלבליט המאוים על-ידי השמאל. כי גם לדידו היועמ"ש מתמהמה מלחרוץ לאלתר את דינו של נתניהו ולהכריז עליו אשם בטרם בדיקה - גם אם מוכח ההפך. זה אותו הגילון שציפה מוועדת שמגר לחרוץ את דינם של רבנים וימניים חפים מפשע ולהכריז עליהם כמסיתים שהובילו לרצח ללא ראיות, וזאת כדי למרק את מצפונו בחלקו על אי-שמירת חייו של ראש הממשלה רבין. מסתבר שההשמצה, העלילה וההסתה הן ההגנה הטובות ביותר.
נוכחותו של גילון בהפגנה נגד היועמ"ש, מתוך 'חרדה לילדי' כלשונו, הזכירה לי את הפגנותיו של הפרובוקטור בשירות ממשלת אוסלו, אבישי רביב, מול ביתם של לאה ויצחק רבין. לשיא הגיחוך הגיע גילון כשהעלה על נס את הפרובוקטור-תורן 'השמפניה' של הקרן לישראל חד"שה ובמימונה, מני נפתלי, וכינה אותו 'גיבור לאומי' ? על זה נאמר: אמור לי מי הם גיבוריך ואומר לך מי אתה.
כמי שלא היה מרוצה בלשון המעטה ממסקנותיה של וועדת שמגר כגילון שציפה לצאת ללא דופי, למרות שאחיו אלון גילון היה מזכיר הוועדה, ולמרות העובדה שהשופט שמגר הודה כי: "לא חקרנו הכל - זכותה של משפחת רבין לבקש בירורים נוספים". ('מעריב', 7.11.99). גילון ומשפחת רבין מעולם לא דרשו 'בירורים נוספים' והסתפקו בטיוח הרצח המשמש אותם נגד הימין.
ואני שאלה: מדוע מעולם לא הפגין גילון, לפחות למען קורבן 'השלום' מספר אחת יצחק רבין, נגד וועדת שמגר שלא חקרה הכול, כפי שהפגין גילון 'הגיבור' על רבנים ו'נוער הגבעות' נגד היועמ"ש מנדבליט כדי להפעיל עליו לחץ נגד נתניהו?
קצרה היריעה מלהכיל את כל התבטאויותיו של המסית גילון שכשל בתפקידו נגד המתנחלים, הרבנים, המחנה הלאומי והעומד בראשו, והוא מקבל במת-יתר תקשורתית לצורך זה, למרות אחריותו הצורבת למחדל המביש ביותר בשמירת חייו של רבין. גדעון עזרא לא היה זוכה לבמה תקשורתית דומה אילו חלילה, תחת משמרתו נרצח רבין.
מאוד קשה להתעלם מהתבטאויותיהם המחפירים של 'שומרי הסף' הלשעברים במערכת הביטחון המזדהים נפשית ובגלוי עם הפשיזם האדום משמאל. די לצפות בסדרה שבעוכרי עם ישראל: "שומרי הסף" שהזיקה להסברה בצדקת דרכנו ובכוח ההרתעה של צה"ל וגרמה נזק בלתי הפיך לישראל מול הנרטיב הכוזב של המתחזים ל'פלשתינים' בבימויו של דרור מורה, הידוע בשנאתו היוקדת לימין והבנימין, שבחוצפתו גם ציפה לזכות בפרס הוליוודי מתוך האמונה: ככל שאתה מנאץ, משחיר ומכפיש את ישראל כך גדלים הסיכויים לזכות בפרסים מאנטישמים-סלקטיבית ואוטו-אנטישמים.
וולטר האנטישמי מהמאה ה-18 התנבא מבלי לדעת, על ארגוני השמאל הקיצון ועל יהודים-עכשווים מסוגו של דרור מורה ו'שוברים שתיקה' המתפרנסים בגלוי מעלילת-דם 'אכיבוש' באומרו: "כה גדולה היא רדיפת הבצע של היהודים - שגם את ארצם - אם תהיה להם כזאת אי-פעם - ימכרו לכל המרבה במחיר".
ושלטון החוק עדיין שותק
ב-1.8.14 חשפה אילה חסון ביומן ערוץ 1 כי: "האמריקנים משלמים ללשעברים במערכת הביטחון שיתבטאו ברוח עמדותיהם" - נגד נתניהו ומדינת ישראל. עד היום איש לא חקר את השחיתות והבגידה הגלויה הזאת נגד ממשלה חוקית בישראל. וכצפוי דממה תקשורתית.
עם זאת, את האצבע המאשימה שלי לנוכח השימוש ברצח רבין כנשק פוליטי נגד המחנה הלאומי והעומד בראשו אני מפנה בראש ובראשונה, כלפי ההנהגה הלאומית שלי מאז המהפך הקדוש ב-77 שלא השכילה עדיין להבין את גודל האסון שגרמה בשתיקתה והבלגתה לנוכח הרוקדים על הדם שמתפרנסים מזה פוליטית - ועל כך שמעולם לא דרשה כחוק וועדת חקירה ממלכתית לרצח רבין, שנרצח זמן קצר לאחר שהחליט לבטל את תרמית הסכמי אוסלו במו ידיו כתוצאה מסקרים מביכים, על-מנת לקבל תשובות נחרצות לשאלות, התמיהות והספקות המהדהדות עד היום שנותרו בעינן - אותן השאלות שהעלתה תחילה 'אכולת הספקות' כלשונה, דליה רבין שמאז השתתקה משום מה ? וביתר-שאת ההסכמה לגנוז את תיק 'שמפניה' אודות מעלליו של אבישי רביב בפיקוחו המלא של גילון ובידיעתו של 'מר ביטחון' יצחק רבין, והתיק נגנז לשיטת ההנהגה המפא"ייניקית שסילפה ושכתבה את ההיסטוריה להגנתה.
עשרות שנים חלפו עד שנחשפו והופרכו חלקית עלילות-דם: ארלוזורוב, קסטנר, 'המרד', 'דיר-יאסין' ופרשת ילדי תימן והבלקן. אסור לחזור על הטעות המרה הזאת שבעוכרינו - גם בעלילת רצח רבין - לנוכח השימוש הפוליטי שנעשה בו עד היום נגד יהודי הימין על לא עוול בכפם - כי בנפשנו הדבר.

תאריך:  25/07/2017   |   עודכן:  25/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גילון שובר שיאים וימין בין הכזבים
תגובות  [ 26 ] מוצגות  [ 26 ]  כתוב תגובה 
1
אורוול, שהיה שטינקר של מקארתי,
אורוול מת מבושה.  |  25/07/17 12:15
 
- שטינקר: מה לא נכון בכתבה?? ל"ת
כל מילה ממוסמכת.  |  25/07/17 12:30
 
- על השטינקר(לאנגלים ולא למקרתי)
בקצרה לשניכם.  |  25/07/17 15:56
 
- כל מילה בכתבה נכונה.בידקו. ל"ת
הכל זו לא תשובה.  |  25/07/17 20:16
 
- כזו בורות? מזמן לא קראתי. ל"ת
קורןנאוה טבריה   |  25/07/17 14:30
 
- חביבי הנתונים שלך לא מעודכנים
הג'וקר  |  25/07/17 16:35
 
- הסיפורים שלך טובים, בקושי רב,
לג'וקר החביב  |  25/07/17 17:16
2
את כותבת עובדות.בלבד. ל"ת
תזכורת כואבת.  |  25/07/17 12:22
3
כל מלה אמת
עמעד  |  25/07/17 12:50
4
קשקשנית מטורללת
הירונימוס  |  25/07/17 13:05
 
- קשה קשה לקישקישים להתמודד עם ע
קורןנאוה טבריה   |  25/07/17 14:10
 
- כל מילה בסלע. האמת היחידה ואין
בני בנקר  |  26/07/17 08:53
5
נאוה קורן היקרה
שאול אבידור  |  25/07/17 13:23
6
גילון עובד עבור נתנייהו
ה.א  |  25/07/17 15:25
7
מעניין ששירותו של גילון כראש
אל: נאוה קורן  |  25/07/17 16:17
8
כלב נובח נושך ברעש אוויר..
הגוי..  |  25/07/17 17:54
 
- אבל עובדתיו צודקת! ל"ת
קורןנאוה טבריה   |  26/07/17 07:07
 
- לא יותר מהסתה זולה נגד יהודים
הגוי..  |  27/07/17 10:23
9
לאנטישמים כמו המגיבים: 1,4,8
לעוכרי ישראל  |  25/07/17 18:29
 
- "גם אם תכתוש את השמאלן במכתש-
קורןנאוה טבריה   |  26/07/17 07:12
 
- "גם אם תכתוש את השמאלן במכתש-
קורןנאוה טבריה   |  26/07/17 07:12
 
- אצל הימין המטורלל,
אין צורך לטרוח  |  26/07/17 09:51
 
- אנטישמים? תביט במראה!
הגוי..  |  27/07/17 10:30
10
קולך צלול ואמת דברייך.העם יודע ל"ת
אור השמש מטהר.  |  25/07/17 20:22
11
מאמר מרתק ל"ת
נטע זר מחו"ל  |  25/07/17 22:34
12
איך יודעים שהמאמר רלוונטי ונכו
כמות הטוקוביסטים  |  12/12/19 10:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפאל בוכניק
אחד הכלים המרכזיים להתמודדות אל מול מתקפת ההסתה שהיא בעלת פוטנציאל נפיץ ורווי סיכונים, הוא רכישת יכולת לתקשר בשפה הערבית עם ההמונים. בתחום זה ישראל מובסת ע"י כלי ההסתה הערביים המקומיים, של חמאס ושל הרש"פ, לצד שופר התעמולה הכל יכול - "אל-ג'זירה"
שושנה ויג ועדנה ויג
בספרי השירה של גאולה אין כותרות לרוב השירים. מעטים השירים שזוכים לכותרת וכך גם בספר "בסוד תהומות". סגנונה של המשוררת הוא כאדם שמצייר בתוך מסגרות העמודים מילים. המשוררת מקפידה לרשום תאריכים לשירים
דרור אידר
אסור לנו להתבלבל - הסכם השלום של ישראל הוא עם מלך ירדן ולא עם מדינת ירדן    לפני 22 שנה מסרנו בסכלותנו לירדנים את הזכות לקבוע סדרים בהר-הבית ועכשיו אנחנו קוצרים את הפירות הבאושים    דעה
עמי דור-און
כנסת ישראל חייבת לחוקק חוק מיוחד להענשת מושחתים. מי שעובר על חוק הזה ייענש פעמיים. פעם אחת - בבית העלמין תוקצה חלקה נפרדת למושחתים ורק שם תוטמן גופתם. פעם שניה - על מצבתם תיחקק, במקום האותיות תנצב"ה, האותיות יחחב"ה: יהיו חטאיו חקוקים בזיכרון החיים
עו"ד סמדר בן-דור
בית המשפט אומנם לא קיבל טענה ל"סיכון כפול", אך השתמש בה כחולק מקבלת טיעון להגנה מן הצדק וביטל כתב אישום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il