X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביום הבוחר הדיפ סטייט הולך לנצח כשהתקשורת מפמפמת בוקר וערב שחיתות! גזענות! הפליה! הכלכלה על סף קריסה! הטייקונים מרוקנים לכם את הכיסים! הזקנות מציפות את מסדרונות בתי החולים! אז המשוטים יוצאים לכיכרות בעיניים רושפות ומנפנפים בשילוט מוכן מראש שהוצא מהימ"חים של מרתפי תל אביב וזועקים את הסיסמאות שהאח הגדול הכתיב להם גם השטן מלאכתו נעשית בידי אחרים
▪  ▪  ▪
רצון הרוב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

על המרקעים פרצופיהם המוכרים של מגישי האקטואליה במאמץ על אנושי להחניק את שאגת הניצחון בגרונם. הפעם לריקוד הנלעג של הקוורטט המחרטט יש הצדקה. הגוש גבר. מי שמופתע - מגיע לו. הכתובת הייתה על הקיר מאז שהאביר הפולני שיכור מנצחונו ההיסטורי במחווה אצילית הותיר את הפקידות של ההגמוניה ששלטה מקום המדינה ועד לבחירתו על-כנה והכריז שיש שופטים בירושלים. כך נולד הדיפ סטייט.
האסטרטגיה חכמה ובדוקה. כיבוש מנגנוני ההפעלה של המדינה תחילה. סוסים טרויינים שפתחו את שערי משרדי הממשלה, מוסדות ממלכתיים, אקדמיה ואת מערכת הביטחון. גיוס התקשורת כדי שתשמש פלטפורמה להטמעת המסרים שיצרו מציאות מגמתית ומדומה.
ההפיכה השיפוטית שהעניקה לנ"ל את המטריה האווירית לכל עתירה שנועדה לטרפד את הרשויות, את הזרוע הביצועית, את בעלי הסמכות ואת המחוקקים. הדמוקרטיה הפכה לתאורטית, מעין כסת"ח לדיקטטורה שנוצרה בפועל. הדמוקרטיה איבדה כל משמעות. רצונך כאזרח שאמור לבוא לידי ביטוי באמצעות הבחירות רק מגחיך אותם.
יש להם יעד מוצהר וברור מונע מאידאולוגיה רדיקלית - מדינת כל אזרחיה וגם זה במקרה הטוב. נחיל של מסתננים מולבן על-ידי מערכת המשפט שנענית לכל עתירה (בפועל מזמינה אותה) כדי לחבל בכל ניסיון לעצור את הזוועה הזאת. האוכלוסייה הזאת, חסרת כל זיקה למדינה, תרבה ותפרוץ ותהפך לאוגדה מובילה בגיס החמישי שיופעל במערכה המכרעת.
"איחוד משפחות" - הזרמת אלפי תושבי שטחים לעיבוי המגזר הערבי באמתלא הומניטרית והכל כדי לדלל את המרכיב היהודי וכדי למוטט את הבסיס שעליו הקימו אבות התנועה הציונית את מדינת הלאום של העם היהודי.
החתרנות כאמל"ח עיקרי
במקביל אומצו כל עקרונות החתרנות הכתובים בספר הלימוד לחתרן המתחיל לטפל בחברה הישראלית שעשויה תפרים רופפים גם כך, כדי לערער ולמוטט אותה. תאי הדיפ סטייט, זו ההידרה השלטת בפועל, התפשטו לכל תחומי החיים, הסיתו, הזרימו הון עתק כדי לשסות סקטור בסקטור ולגרום לאנרכיה הרצויה ותקצר היריעה מלפרט. שלוחות אחרות של ההידרה משוטטות בין הקמפוסים בחו"ל לעשיית דמוניזציה למדינה ולהציגה כפושעת מלחמה, גזענית ובעלת משטר אפרטהייד ואחר כך כמנהג הקוזק הנגזל מייללים על האנטישמיות הגואה. כך יצרו תנועת מלקחיים שזרועותיה החיצוניות והפנימיות יפצחו את אגוז המדינה היהודית.
הורגלנו לזה שצדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים אך בפועל גם את עבודת השטן עושים האחרים ובעיקר אידיוטים שימושיים ומשוטים שרובם אנשים טובים מהיישוב שהאינדוקטרינציה המפלצתית עובדת עליהם באפקטיביות.
כשהתקשורת מפמפמת בוקר וערב שחיתות! גזענות! הפליה! הכלכלה על סף קריסה! הטייקונים מרוקנים לכם את הכיסים! הזקנות מציפות את מסדרונות בתי החולים! המדינה הפכה למצורע של הקהילה הבין לאומית! אז המשוטים יוצאים לכיכרות בעיניים רושפות ומנפנפים בשילוט מוכן מראש שהוצא מהימ"חים של מרתפי תל אביב וזועקים את הסיסמאות שהאח הגדול הכתיב להם. מה להם ולמציאות שנשקפת מהחלון כשהאח הזה מספר להם שהיא מדומה.
שלב "הטיפול" בנבחרים
נבחרי העם, נשמת אפה של הדמוקרטיה, אמורים לתרגם את רצון הרוב לעשייה שמובילה ליעדים אליהם הרוב מצפה להגיע. רצון הרוב הוא אבן נגף בדרכה של דיקטטורה ומנוגד לאינטרסים שלה.
וכך, כשהתשתית של הדיפ סטייט מוצקה ומוכנה לשלב הבא שהולך ומבשיל, יש לטפל בכיסי ההתנגדות הפוטנציאליים האחרונים - הנבחרים וראש הממשלה תחילה.
אני לא בא לטעון לזכאותו המוחלטת של נתניהו אלא על אותו ריכוז מאמץ חסר תקדים להרשיעו ולו בסעיף פלילי קלוש אחד. זה יספיק. בשאר הפוליטיקאים קל יותר לטפל, את חלקם רכשו באמצעות אתנן ולאחרים כמאמר הבדיחה הידועה אין צורך לטפל, יפלו מעצמם. מי שנפל מעצמו הם זוג כוכבי האקזיט בנט ושקד. ההבטחה הגדולה לעמידה בפרץ.
הפוליטיקה איננה אקזיט. היא טעונה ברגשות. רגש הנטישה הוא עמוק ומלווה אותך לאורך זמן. אני יודע על מה אני מדבר. כך, טעות אחת בשקול הדעת והסיפור נגמר. ליברמן האפורטוניסט נעץ את המסמר האחרון בארון הקבורה של מדינת העם היהודי. יש לו חשבונות משלו והמשמעות של התנהלותו על גורלנו לא מדירה שינה מעיניו.
וכך אנחנו קרבים ליום הדין שהוא יום הבוחר. וזה התאריך שהיו"ר הנוכחי של הקרן לישראל חדשה יעלה לשידור ויכריז בשנית - ניצחנו. וזה התאריך שההיסטוריונים העתידיים יציינו כתחילת הסוף של מדינת העם היהודי.

תאריך:  15/07/2019   |   עודכן:  15/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבותי מהפך
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כמו תמיד כל מילה בסלע ל"ת
צילה  |  15/07/19 15:22
2
כל מילה ב"סלע" ?
ארי כספי  |  15/07/19 16:49
3
התקשורת היא החזקה במפלגות
תל-אביבי  |  16/07/19 12:35
4
נכון אבל
באום  |  16/07/19 13:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
דן מרגלית
כורה לי היטב פגישה עם אהוד ברק (ברחוב בלפור 3, ירושלים) בה הסביר לי כי בהיעדר משא-ומתן הוא חושש כי הפלשתינים יילחצו לקיר ותפרוץ אינתיפאדה
עומר מואב
ההבדל בין הליכוד לכחול לבן הוא די זניח    גנץ די ליצן, מולו נתניהו לחלוטין איבד משילות, ניסנקורן מול כחלון, חיים כץ, וכל המתפקדים מהוועדים, ולטעון שכל יתר הרשימה בליכוד נראים טוב יותר, דורש דמיון מפותח מאוד
עמוס שנער
פרץ בחר להחרים את בני בריתו הטבעיים ולהתהדר במתינות מזויפת שתסייע לו לקבל חיבוק ולגיטימציה תקשורתית וציבורית, אך במקום זה דבק בו בדיוק אותו ה"רבב" שממנו הוא ניסה להתחמק במאמציו להבדיל את עצמו ממפלגת "עצמה יהודית"
איציק וולף
מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, אבי בוסקילה, שהתמודד בעבר על מקום ברשימת מרצ אך נכשל הצטרף למפלגה ישראל דמוקרטית של אהוד ברק
רפי פרץ
זו לא האמירה שלי שאותה הם תוקפים אלא את מי שאני מייצג ומה שאני מייצג. יש כאן מאבק על הזכות לחשוב אחרת. מסתבר שגם שר חינוך בישראל לא יכול לחשוב אחרת, שיש רק מחנה אחד שמרים דגל של חופש הדיבור. יש פה ניצול ציני של מערכת הבחירות, שמחפשת לעשות הון פוליטי על גבה של הקהילה הלהט"בית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il