המחוקק החליט, אכן החלטה שרירותית אך אין דרך אחרת, כי לגרטה טונברג, כלת פרס נובל, אין די שכל להבחין בין טוב לרע. ועל כן אם יקיים איתה מאן דהוא יחסי מין, ואפילו אם הסכימה, ואפילו אם הסכימה בכתב, המעשה ייחשב לאונס, והעושה אותו ייחשב לאנס. כן. מפני שהיא רק בת שש עשרה. והמחוקק קבע כי חשיבתה של בת שש עשרה איננה צלולה מספיק, ועל כן גם אם תסכים הרי זה אונס.
ואני שואל: האם חשיבתה של בת שמונים אקראית צלולה מחשיבתה של בת שש עשרה אקראית ? האם אל ה"כן" של בת השמונים יש להתייחס אחרת מאשר אל ה"כן" של בת השש עשרה? אז זהו שעכשיו אתם כנראה זוקפים גבות מפני שבראש שלכם כנראה יש רק סקס. אבל מילון אבן שושן מגדיר "אונס" כך: "כפייה. הכרח. עשיית מעשה נגד רצונו או נגד רצון אחר". ממש-ממש לא רק בהקשר מיני.
כי הנה נמכרה עכשיו חברת היי-טק בשני מיליארד שקל. זה ורק זה, אקזיטים שכאלה, זה ורק זה הדבר שמאפשר למדינה לשגשג. כי כל שאר המדינה נדמה שחזרה בחדווה לעידן "עסקי האוויר", ה"לופט גשעפטן" של היהודים בגולה של פעם. גדודים ואולי חטיבות של טלפניות וטלפנים יושבים בכל רגע על טלפונים ומטלפנים ומדברים ומשכנעים אנשים לקנות ביטוחים ומוצרים שלא פעם אין להם בהם שום צורך, לא פעם באלפי ועשרות אלפי שקלים, לא פעם מביאים אותם ואותן עד פשיטת רגל.
כן. השיחות מוקלטות וצריך שמקבל או מקבלת השיחה יאמרו "כן". אך מדוע כאן "מבחן הצלילות" לא קיים? מדוע אל "כן" של גברת בת שמונים מתייחס המחוקק אחרת מאשר ל"כן" של בת שש עשרה? הגיע הזמן לשנות זאת. לקבוע "גבולות גיזרה" של חשיבה צלולה וחשיבה שלחלוטין איננה כזאת. ולקבוע כי מי שמנצל לרעה, לטובתו שלו, כל מי שנמצא ונמצאת מחוץ לגבולות גיזרת הצלילות הזאת הוא פושע שדינו מאסר.
הביטו סביבכם. ראו כמה מעטים מנותני השירות או מסוכני המכירות, בעיקר בטלפון, "יצאו צדיקים", ותבינו שאנחנו היום חיים בסדום. והגיע הזמן, לגמרי הגיע הזמן, שהמחוקק יעשה לכך סוף.