X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
התיירים הם מאיחוד האמירויות, וכשהם יתחילו להגיע, יתנפצו כל האשליות. במסגדים מדי שישי הם שמעו (ושומעים) שאנחנו קופים וחזירים, שמוטל על כל עץ ועל כל אבן להסגיר אותנו אם אנחנו מסתתרים מאחריהם, ושעל החרב להיות חדה ביותר, מוכנה לפעולה
▪  ▪  ▪
דגלי ישראל ואיחוד האמירויות [צילום: אריאל שליט/AP]

התיירים באים. הם עשירים. הם מחפשים הזדמנויות סחר או השקעה. הם רוצים לעלות לרגל לירושלים. אך יותר מכל, הם רוצים להכיר את ישראל והישראלים, להסתובב ברחובות: האם זה בטוח? האם יש שם קופים וחזירים? האם כולם עם נשק? מה מצב הערבים? איך בכלל חיים שם בישראל? במה הם מתלבשים? מה הם אוכלים ושותים? האם נכון מה שאומרים עליהם?
התיירים הם מאיחוד האמירויות, וכשהם יתחילו להגיע, יתנפצו כל האשליות. במסגדים מדי שישי הם שמעו (ושומעים) שאנחנו קופים וחזירים, שמוטל על כל עץ ועל כל אבן להסגיר אותנו אם אנחנו מסתתרים מאחריהם, ושעל החרב להיות חדה ביותר, מוכנה לפעולה. בתקשורת הבינלאומית ומאורחים יהודים ויפי נפש אחרים הם שומעים תדיר שאנחנו מדינת אפרטהייד בה הפלשתינים עשוקים, שאנחנו הנאצים החדשים, ושכל מאוויינו הם לקום בבוקר, לירות להנאתנו בכמה מאחיהם, לסבוא ולהשתכר, לאנוס את אחיותיהן, נשותיהן ואימהותיהן (אנחנו לא בוחלים באף אחת) ולבצע זוועות נוראיות כמותן לא נראה ולא נשמע מאז בריאת העולם ועד עצם היום הזה!
יכול להיות אפילו שהם יצאו לחפש, כך שיוכלו לראות במו עיניהם, את החתול-בגודל-נמר שישראל משחררת במזרח ירושלים בכדי להתנכל אך ורק לאחיהם הערבים. הם גם ידהמו כשלא ימצאו ולו בחור ערבי אחד מדמם לצד הדרך אחרי שהישראלים קצרו אבריו וזרקו אותו שם לגסוס. האם הערבים כולם מסוממים כיוון שישראל מספקת להם סמים חינם, בכוונה תחילה? האם ישראל אשמה באלימות במגזר הערבי ובהתחמשות העצומה בקרב האזרחים?
מה יקרה כשיקבלו את פניהם בבית המשפט העליון, ממול לכביש במשרד החוץ, או במורד הכביש בכנסת ישראל, ושם הם יפגשו פנים אל פנים עם חברי כנסת ערבים, בשופט עליון ערבי? בבית חולים הדסה המנקים, האחים וה... רופאים - ערבים! שומו שמיים! כך ממקום למקום, כשהתדהמה הופכת לפכחון חושים, להבנה שמשך כמה עשורים ה"פלשתינים" רימו אותם ואת העולם כולו. אין הם נדכאים, אין הם עשוקים, אין פה טיהור אתני (להפך, מספרם הולך וגואה, ומצבם החומרי הולך ומשתפר), אין אפרטהייד ויש רק שאיפה אמיתית לשלום בר קיימא.
הערבים אינם טפשים, ומה שהם יראו במו עיניהם יוביל עד מהרה להבנה שאלו שיצרו לעצמם ישות ששמה "פלשתין" הם גוף שצריך להוקיעו ולבטלו כליל. אין בהם ולו שמץ של אמיתיות, רצון כנה להיות עם, לייסד תשתיות פיזיות או של ממשל עצמי. הם פשוט סרטן המנסה להשמיד את הגוף בו התנחל, וכמו כל סרטן אלים, שכנע הוא את תאי הגוף שאין הוא שונה מהם, כך שהם לא נלחמים בו.
אולי, רק אולי, איחוד האמירויות ונסיך הכתר בראשו ישמש לא רק כנחשון בן עמינדב כי אם גם כמראה לאוכלוסית ישראל כולה: התעוררו, יהודים בני אברהם, קומו מרבצכם, ישראלים בני דודינו. נפלתם קורבן לאחיזת עינים. התעשתו, הזדרזו, עשורים הפסדתם, מחיר כה כבד שילמתם. לא שלום רוצים אותם "פלשתינים" מזויפים כי אם להשמידכם. אין הם ערבים נאמנים, בוגדים הם בעמם, אך יותר מכל, מחללים הם את שם אללה הרחום והרחמן שאלו ילדיו (בני דודינו) ואת מוחמד נביאו, לעולם אנחנו עבדיו.
אולי זו הסיבה שהשמאל בישראל כה מפחד. אולי זו לא רק שנאת נתניהו שעיוורה או סימאה את עיני יותר מחצי האוכלוסייה היהודית בארץ ישראל המתעלם מגודל השעה והמעשה. אולי זה הפחד שצריך יהיה להקיץ מחלום הבהלות ששמו "אוסלו" ו"שתי מדינות לשני עמים". כמובן שיתכן שדבר נוסף יקרה, שוד ושבר, וסוף העולם כפי שאנחנו מכירים אותו יגיע עכשיו ומיד. כשהתיירים מאיחוד האמירויות יתחילו להגיע, ערב הסעודית תזדרז גם היא לכרות הסכם שלום עם ישראל. למה? כי כדאי. כי הכרחי. כי הגיע הזמן.
מה יקרה כשהסעודים יגיעו ארצה בהמוניהם? גם הם יבינו ששיקרו להם בעינים, שחלבו אותם מהלך כל השנים, וכל זאת לשם מה? הסעודים ידרשו את מקומם הטבעי כאחראים על המקומות הקדושים, ומלך ירדן פשוט יעלם בן לילה; גם כך מצבו עדין ושביר ביותר. ישארו רק 70% מאוכלוסית ירדן שהם "פליטים פלשתינים". תהפוך ירדן ל"פלשתין" (הלא מלכתחילה כל האזור היה "פלשתין" שיועדה ליהודים; אף ערבי שכיבד את עצמו לא היה נראה בסביבת השם "פלשתין" בתקופת פאן-ערב) ויתרחש "טרנספר" מכוח, יצא הסרטן מהגוף הבריא. יבינו הערבים שאין להם מה לחפש אצל ובקרב ה"פלשתינים", ויעברו לארצות ערב שם אחיהם יקבלו אותם בזרועות פתוחות. הכל מרצון, סדר עולם חדש המגיע אל כנו.
לא רק השמאל בישראל רועד, כי אם הפלשתינים מבינים שקיצם קרב. רק הם הפליטים הנצחיים, והנשיא טראמפ החל בהתנגשות עם האו"ם, שלא לשם כך הוקם, ואם יבחר לקדנציה שניה, אולי יתקיים הכתוב שפליטים צריך לקלוט, בדיוק כמו שישראל עשתה מהלך שבעת העשורים האחרונים. אם חס וחלילה נסיך הכתר ואיחוד האמירויות ימשיכו בשלהם בעקביות ובהתמדה, וערב הסעודית וארצות ערביות אחרות תלכנה בעקבות האיחוד, הרי שבאמת ובתמים יגיע סוף הסיפור שהפיל אלפי ישראלים וגרם לפציעתם, הגופנית והנפשית, של עשרות אלפים.
מה יעשה אז העולם? את מי אפשר יהיה להאשים? מי יהיה הקורבן החדש? איך אפשר יהיה לתרץ טרור ואנטישמיות? ואיך, לעזאזל, ניתן יהיה להפטר אז אחת ולתמיד מהיהודים כולם?
ראו למה גרם, גורם ויגרום נסיך כתר אחד, שאזר עוז וכנראה הולך בעקבותיו של מנהיג אחר, מנהיג העולם החופשי, שהשתגע לגמרי, הכיר בירושלים כבירת ישראל, העביר לשם את שגרירות ארה"ב, הפסיק את התמיכה הכספית בטרוריסטים, נלחם בשגיונות של האו"ם, הודיע שישוב יהודי בארץ ישראל הוא לא "התנחלויות בלתי חוקיות", הכיר ברמת הגולן הישראלית ועוד ממשיך להשתמש בהגיון הבריא בו ניחן! ההיסטוריה תזכור את דונלד ג׳יי טראמפ, בנימין נתניהו ונסיך הכתר לו הענקו בכבוד ובחיבה מיוחדים את השם התנ"כי נחשון בן עמינדב.
אנחנו ניצבים בפני עולם חדש, עולם שונה לחלוטין מקודמו, וכל זאת כתוצאה מבדיקת-מציאות פשוטה ואומץ לב נדיר (או פחד גדול יותר מפני אירן) שנמצא אצל מנהיג ערבי במאה ה-21.

תאריך:  26/08/2020   |   עודכן:  26/08/2020
+הלווית הרב אוחיון שנרצח בפיגוע - ב-00:30 בבית העלמין סגולה
21:50 26/08/20  |  איציק וולף

הלוויתו של הרב שי אוחיון שנרצח היום בפיגוע דקירה בצומת סגולה בפתח תקווה תתקיים בשעה 00:30 בבית העלמין סגולה בעיר.

+הדיווח על הפיגוע: "דקור באמצע הכביש"
20:15 26/08/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הקלטת הדיווח למגן דוד אדום על פיגוע הדקירה הרצחני היום בפתח תקוה חושפת את הרגעים הראשונים אחרי שנדקר למוות הרב שי אוחיון  ▪  "בד נקי - לעצור דימום, לחיצה ישירה על הדקירה"  ▪  פרופיל המחבל אינו תואם לפרופיל הקלאסי של מחבל

הרב שי אוחיון ז"ל. [צילום: באדיבות המשפחה]
הטיפול באוחיון בצומת סגולה [צילום: דוברות איחוד הצלה]
+ח"כ יעלון: סומך על כוחות הביטחון שיסכלו מאמצי המחבלים
18:40 26/08/20  |  איציק וולף

ח"כ משה יעלון הודיע כי הוא משתתף בצערם הכבד של בני משפחת הרב שי אוחיון הי״ד שנרצח היום בפיגוע בפתח תקווה, ובצער מכריו ומוקיריו. "הטרור גבה היום שוב מחיר דמים נורא, אני סומך על כוחות הביטחון שיסכלו בנחישות את מאמצי המחבלים להרים ראש", כתב בציוץ שפרסם.

+שרת התחבורה: נבוא חשבון עם הרוצח ועם משלחיו
18:19 26/08/20  |  איציק וולף

שרת התחבורה, מירי רגב, הגיבה על רצח שי אוחיון בפתח תקווה וכתבה כי הלב דואב על הירצחו בפיגוע. "נבוא חשבון עם הרוצח ומשלחיו שטופי השנאה. תנחומיי הכנים לבני משפחתו", לשון הודעת השרה.

+נתניהו: נפעל להריסת בית רוצח שי אוחיון
18:17 26/08/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלח תנחומים למשפחת אוחיון מפתח תקווה, בעקבות רצח אב המשפחה, הרב שי אוחיון, בפיגוע דקירה היום בפתח תקווה. "הלב כואב. רעייתי שרה ואני מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא. אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר", הצהיר.

+הנרטיב התפוצץ לנתניהו - ולנו - בפנים
18:05 26/08/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שעות אחדות לאחר שראש הממשלה התפאר בשנה ללא נרצחים בפיגועים - נרצח ישראלי בפתח תקוה  ▪  הגאווה עצמה הייתה ריקה מתוכן, גם מבחינה עובדתית וגם מבחינה מהותית  ▪  נתניהו התעלם מאין ספור פיגועי טרור שאמנם לא הסתיימו במוות, אך פוגעים באופן קשה בשלומם ובביטחונם של אזרחי ישראל

המחבל נמלט מזירת הפיגוע, היום [צילום: נתיבי ישראל]
שי אוחיון ז"ל [צילום: באדיבות המשפחה]
הפוסט שפרסם נתניהו הבוקר
+הנרצח בפיגוע: הרב שי אוחיון מפתח תקווה
17:55 26/08/20  |  איציק וולף

הנרצח בפיגוע היום בפתח תקווה הוא הרב שי אוחיון, תושב פתח תקווה בן 39, נשוי ואב לארבעה.

[צילום: באדיבות המשפחה]
+"הסכם עם סעודיה - בלתי נמנע"
14:15 26/08/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

לדעת קושניר, מדינות נוספות במפרץ ילכו בעקבות איחוד האמירויות ו"השאלה היא רק מסגרת הזמן"  ▪  מאשר שההימנעות מסיפוח ביהודה ושומרון היא חלק מן ההסכם ותנאי מרכזי מבחינת האמירויות

קושניר. "הדור הצעיר מתלהב" [צילום: אנדרו הרניק, AP]
+הרוג בפיגוע דקירה בפתח תקוה
13:29 26/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גבר יהודי בן 35 נדקר בידי פלשתיני בצומת סגולה  ▪  אדם רץ אחרי המחבל עם אלה וקרא "מחבל, מחבל"  ▪  אתמול פורסם כי במהלך השנה האחרונה לא נרצח אף יהודי בפיגוע, וכי בשבת התרחש פיגוע דקירה בראש העין

מנוסת המחבל מהזירה [צילום: נתיבי ישראל]
זירת האירוע [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
פינוי הנדקר לבית חולים [צילום: דוברות איחוד הצלה]
+השמאל מפגין - מדוע ההתבהמות בככרות העיר
11:09 26/08/20  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה

ההתבהמות, ההפגנה של העדר מוסר בעניינים של מין, דברים שהצניעות יפה להן, הבוטות הגסה, בראש כל חוצות, בוצעו ומבוצעות כאצבע בעין, על-ידי השמאל ועל-ידי השמאל בלבד, במיצג היומיומי הנערך בבלפור

סדום ועמורה [צילום: פלאש 90]
+איחוד האמירויות והטרור החמאסי
08:02 26/08/20  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

לאיחוד האמירויות יש קשרים ביטחוניים הדוקים עם ישראל והוא נלחם במשך שנים בטרור החמאסי. חמאס מעדיף את הקשר עם קטר המשתייכת למחנה "האחים המוסלמים" על פני הקשר עם איחוד האמירויות והאיבה ביניהם היא גדולה

[צילום: אריאל שליט/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התיירים באים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יתרחש "טרנספר" מכוח, יצא הסרטן
ערב  |  27/08/20 11:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
לאיחוד האמירויות יש קשרים ביטחוניים הדוקים עם ישראל והוא נלחם במשך שנים בטרור החמאסי. חמאס מעדיף את הקשר עם קטר המשתייכת למחנה "האחים המוסלמים" על פני הקשר עם איחוד האמירויות והאיבה ביניהם היא גדולה
יוני בן-מנחם
אלמנתו של יאסר ערפאת שוברת שתיקה ארוכה של שנים ומתנצלת בפני איחוד האמירויות על ההתנהגות החריגה של הפלשתינים כלפי הדגל והמנהיגים של איחוד האמירויות. גורמים בפתח טוענים כי סוהא ערפאת פועלת בשליחותו של מוחמד דחלאן כדי לנגח את הרש"פ וכי היא חלק מהציר הפוליטי החדש לקראת קרב הירושה
יוני בן-מנחם
סעודיה לוקחת בהודעה פומבית צעד אחורה מנורמליזציה עם ישראל כעת ומותחת ביקורת על ישראל. גורמים מדיניים בירושלים מעריכים כי סעודיה חוששת מתגובת הפלשתינים ומהתגובות ברחוב בכמה מדינות ערביות
מחלקה ראשונה
הלילה: היממה העשירית ברציפות של תקיפת מטרות חמאס בעזה    ארבעה נפגעים קל במטח רקטות לפנות בוקר לעבר שדרות והקיבוצים ניר עם ואיבים
מנחם רהט
מסידרת הנאומים לאומה שהורגלנו בהם באחרונה, נעדר הנאום הטלוויזיוני לרגל הסכם השלום, שגם הוא אינו מסוגל לחמוק מן המטבע שטבע מנחם בגין: שטחים תמורת שלום
רשימות נוספות
נתניהו: שוקלים סיכולים ממוקדים  /  איציק וולף
רמי לוי נגד מועצת זכויות האדם של האו"ם  /  יצחק דנון
מאות עזתים התפרעו ליד הגדר  /  עידן יוסף
האופציות של הרש"פ  /  יוני בן-מנחם
בזכות ההסכם עם האמירויות  /  עמוס גלבוע
מעמד פריווילגי  /  אביתר בן-צדף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il