X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - אורך-חיים, זחילה, לא אוטמים, מעילה באמון ועל עקבים "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות ואושר שבת שלום
▪  ▪  ▪
ביידן. טירוף הפרוגרסיווי [צילום: אוון ווצ'י, AP]

בגיל אין גיל
בהמשך לשירים שפרסמתי ועניינם הזדקנות, הנה השיר, "בגיל אין גיל", שכתבה עדנה אפק לזכר בלהה אדירי, אִמהּ:
"אָמְרָה.
בַּגִּיל אֵין גִּיל
אִמִּי שָׂבְתָה:
רוֹאוֹתֶיהָ בָּאֲרֻבּוֹת חָשְׁכוּ
וּבָאוּ יְמֵי הָרָעָה
וְאָמְרָה אֵין לִי בָּהֶם חֵפֶץ
אֵינֶנִּי חֲפֵצָה בְּזִקְנָה.
רוֹצָה סַכִּין
לִפְעֹר גּוּפִי
לְהַגִּיר זִקְנָה מִמֶּנִּי.
רוֹצָה צוּק
לֶאֱזֹק זִקְנָה
אֲזַמֵּן עַיִט
לְנַקֵּר כְּבֵדָהּ.
אֵינֶנִּי רוֹצָה
אֹרֶךְ אֹרֶךְ יָמִים
שָׁמוּר לִבְעָלָיו לְרָעָה".
רוֹצָה
לִהְיוֹת כַּד שָׁבוּר עַל הַמַּבּוּעַ
לָרוּץ כְּגַלְגַּל אֶל הַבּוֹר.
בַּמָּוֶת רַחֲמִים
בַּזִּקְנָה אַיִן:
מְעַכֶּלֶת
מְנַקֶּרֶת
מְרוֹשֶׁשֶׁת.
וְלַעַג הַרְבֵּה
לַבָּשָׂר".
טפרים
ממשל ביידן כבר אותת, עם כניסתו לתפקיד, שכוונתו להזיק לישראל. כלומר, לשוב למדיניות האנטישמית המסורתית של מחלקת המדינה. עכשיו הוא הציג את טלפיו - גינה הריסת בית מחבל, שרצח יהודי, ומפעיל לחץ לא להרוס בית של מחבל נוסף, שרצח יהודי.
בטירוף הפרוגרסיווי, שהיכה את הממשל האמריקני הנוכחי, הוא עומד לצד מחבלים; ועוד מעט ישלוף את טפריו האנטישמיים, כמיטב המסורת.
ואצלנו - ממשלת הכחש והמרמה מתגלה כממשלת הזחילה והכניעה. בית המחבל לא ייהרס, וכנראה, לא ייהרסו עוד בתי מחבלים עם דם יהודי על ידיהם. מי יודע למה עוד התחייב לפיד במסע התרפסותו בוושינגטון.
הקורונה לא עזבה
בניגוד לטיפשות הרווחת במקומותינו, לא עזבה אותנו הקורונה. לכן, לא ברורים היסוסי משרד הבריאות ומשרד התחבורה בכל הקשור באיטום נתב"ג בפני מפיצי וירוסים, הבאים/שבים מחו"ל.
כמו בצבא, בכבישים ובמקומות העבודה, גובה מאתנו הברדק הישראלי מחיר כבד. פרופ׳ אהוד שפרינצק המנוח הגדיר זאת כתרבות של אי-לגאליזם - נורמה חברתית של אי-כיבוד החוק. דרך אגב, זה כולל גם את משרדי הממשלה ואת עובדי המדינה לזניהם.
באחד ממושבי השרון הוכנסו עשרות ילדי גן לבידוד, כיוון שהורים שלחו לגנים אחים של ילדים מבודדים. זה קורה בשפעת, בכינים ובעוד מחלות דרך שגרה, ובעצם למה לא בקורונה?!
הגננות מעלו בתפקידיהן, בלשון המעטה, כשאישרו את כניסת הילדים לגן. אז מה?! המשטרה ומשרד הבריאות יודעים שקיימת תעשיה של איסורי חיסונים מזויפים. הם מעדיפים לשתוק, ולעשות תנועות של אנחנו על המשמרת. ושווה השאלה - למה?! והתשובה הבלתי-נמנעת - ככה! זו מדינת ישראל, שאפרים כינה אותה, "פארטצ'יה אהובתי".
זלזול, או חבלה
החוק מחייב את משרד הביטחון ואת משרד האוצר לנכות מהכספים, שפושעי אוסלו הקצו כהחזר מיסים לרשות הטרור, את המשכורות השמנות, שמקבלים מחבלים כלואים ומשפחות של מחבלים שנהרגו. משרד האוצר ומשרד הביטחון אינם עושים זאת. ושוב - למה?! והתשובה, ככה! מתוך זלזול, מתוך מעילה באמון, או גרוע מזה - מתוך כוונה לחבל בלוחמה בטרור (לוט"ר).
עו"ד סא"ל במיל' מוריס הירש - לשעבר בכיר בפרקליטות הצבאית וכיום בכיר במכון המחקר "מבט לתקשורת פלשתינית", עתר לבית המשפט המחוזי בירושלים, כדי לאכוף על משרד הביטחון ועל משרד האוצר לנכות את הכספים הללו, אחרי שמשרדי הממשלה ניפחו לו את המוח בהרבה הסברים מצוצים מהאצבע. מעניין אילו ק"ן תירוצים ימציאו משרד האוצר והפרקליטות, כדי להצדיק את המחדל. הם יצירתיים מאוד בתירוצים, אך לא במילוי חובת נאמנותם לאזרחי ישראל ולחוקיה.
כידוע, איני תולה הרבה תקווה, שבג"ץ יפסוק לפי רוח החוק ולפי ההיגיון של מדינה, שנלחמת על חייה מול טרור. הניסיון מראה, כי שני הדברים השוליים הללו אינם מטרידים כלל את מאוצתו להשתלט על המדינה, ולהפריע ללוט"ר. עיינו, לדוגמה, בפסיקתו הטרייה, שפסלה את החוק, המתיר שלילת קצבאות מהורי קטינים, שמרצים מאסר בגין ביצוע עבירות ביטחוניות.
גיחוך
בצבא אוקראינה משרתות כ-57 אלפי נשים. כעת נמצא אנדרי טאראן, שר ההגנה במתקפה של שלושה מחבריו לממשלה לבטל את ההחלטה המגוחכת להנעיל בנעליים עם עקבים את נשות הצבא, שיופיעו במצעד חשוב לרגל שלושים שנות עצמאות אוקראינה, בסוף אוגוסט. "נשות צבא אוקראינה הוכיחו שהן טובות במקלעים ולא בעקבים", קבעו השרים.
טאראן הגיב על כך באומרו, שהורה לצבא לנסות להנעיל לצוערות, שיופיעו במצעד, נעליים אחרות - מגפיים גבוהים. אך צבא אוקראינה טרם הסביר עד כה מדוע הורה לצוערות לנעול נעליים אחרות מאלו של הצוערים, שיופיעו במצעד.

תאריך:  10/07/2021   |   עודכן:  10/07/2021
+הקבינט ידון מחר בסוגיית השבויים והנעדרים
23:00 10/07/21  |  איציק וולף

הקבינט המדיני ביטחוני ידון מחר על סוגיית השבויים והנעדרים הישראלים שנמצאים ברצועת עזה. שרי הקבינטי יקבלו דיווח על המאמצים לייצוב הפסקת האש ברצועה ועל המגעים בעניין העברת הכסף הקטארי לרצועה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זחילה וכניעה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בכל עקב ניתן לתקוע רימון רסס
סניל  |  10/07/21 21:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
סערה גדולה פרצה בכפר סילוואן במזרח ירושלים לאחר שתושב הכפר מכר את ביתו ליהודים    בכפר טוענים כי רשת סודית של פלשתינים מסייעת לעמותות ישראליות ברכישת נדל"ן במזרח העיר    גורמים בכירים ברש"פ מאשרים כי הרש"פ נכשלה בעצירת התופעה בגלל האופן המתוחכם שבו פועלים רוכשי הנדל"ן ובגלל צעדי ההרתעה של ישראל
איציק וולף
כתב אישום בגין הסתה לאלימות נגד שוטרים ובגין איומים כלפי סגן ראש עיריית נגד הוגש נגד יוסף אלבאז    "הנזק הפוטנציאלי מביצוע עבירות כאמור הוא ממשי וניכר, שכן מדובר בחשש להתבטאויות מסיתות ומאיימות ברשת, מצד דמות בעלת השפעה רבה על חוג רחב של אנשים"
איציק וולף
כוחות הנדסה של צה"ל פוצצו בשעת בוקר מוקדמת את ביתו של מונתסר שלבי, המחבל שביצע את פיגוע הירי בצומת תפוח שבו נרצח יהודה גואטה ונפצע קשה בניה ישראל פרץ
מרדכי ליפמן
כשאנו מדברים על "שתיקת הכבשים", של התקשורת. למשל ב"העיתון של המדינה", מובחן כי שוטחים שם "אריות התקשורת", סדיני תשבחות לרבלין הנערץ    וראה זה פלא: אין שם ולו מילה אחת על הלקחנות, אם להתבטא בעדינות, שיצרו מעלליו האחרונים... משל היה טלית שכולה תכלת... גם ההתעלמות של התקשורת, ממשפטו של נתניהו, למעשה מעת שהוחל בחקירתו הנגדית של עד התביעה הראשי ישועה, מדברת בעד עצמה
איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il