X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
באר. לא לבד. [צילום: משה שי/פלאש 90]
גזענות מבישה ובלתי נסלחת
קבוצה מסוימת הנהנית מקשירת הכתר המכונה "אליטה" לראשה, שותפה מלאה לתפישה הדוחה והשקרית על פיה הם והם בלבד, חברי הקבוצה, משפחותיהם, חבריהם הדומים להם - הם המובילים את מדינת ישראל

אמירתו של "איש הרוח" חיים באר פגעה שוב בנקודה כאובה על אודותיה ארצה להעיר בשורות דלקמן. למי שלא שמע, אותו באר כינה בעבר את הציונות הדתית כסרטן, חזר בו (לדבריו משום שהבין שרבים נפגעו...) וכעת חוזר ומאשרר את ה"קביעה" לפיה אכן בסרטן מדובר.
לא אתפלמס כאן עם באר ודבריו הנלוזים והמופרכים. אבקש רק להצביע על כך שלדאבון הלב באר אינו יחיד וביחד עמו, שבט שלם רוקד את ריקוד השנאה והבידול הזה, לא רק ביחס לציונות הדתית.
קבוצה מסוימת הנהנית מקשירת הכתר המכונה "אליטה" לראשה, שותפה מלאה לתפישה הדוחה והשקרית על פיה הם והם בלבד, חברי הקבוצה, משפחותיהם, חבריהם הדומים להם - הם המובילים את מדינת ישראל. הם בנו אותה, הם נלחמו עליה, הם פתחו את החקלאות, הבנייה והכלכלה. הם ושכמותם מאיישים את האקדמיה, שולטים ביד רמה ו"נאורה" במערכת המשפט כולה, אוחזים בהון וממילא בשלטון. בעיני קבוצה זו מתקיימת חלוקה ברורה מאוד בין החברים בה לבין אלה שמורחקים ממנה.
אל אלה האחרונים מתייחסים חברי הקבוצה כנטל, כחוטבי עצים ושואבי מים, כאנשים פרימיטיביים המסתופפים יחדיו ברחבי הארץ, בעיקר בפריפריה, בהתיישבות, בישיבות ובריכוזים חרדיים ודתיים. אין לחברי הקבוצה הזו ולו ספק קל שבקלים שאותם פרימיטיביים נחשלים הם פרזיטים שכל קיומם תלוי ב"קידמה" וב"ערכים" ה"נאורים" בהם מחזיקים חברי הקבוצה.
בשנה האחרונה, עוד בטרם התחילה המלחמה, שמענו מאלה כהנה וכהנה אמירות המאששות את האמור לעיל. בהיותן רבות לא אפרט כאן, מי שירצה ימצא על נקלה. המשותף להיגדים הבלתי נסבלים שכולם שקריים הוא שהם נאמרים בביטחון כזה כאילו היו תורה למשה מסיני.
לא נפקא מינה שחברי הקבוצה הוכחו כטועים ומטעים לאורך שנים בעניינים רבים. כך בתעתועי חיפוש שלום "עכשיו", כך בתמיכה בהבאת הרוצחים הערבים מחו"ל לארץ הקודש, כך בגירוש רבבת יהודים והחרבת יישוביהם, כך בתפישת ביטחון שאך לאחרונה קרסה בנהרות מזוויעים של דם ושכול. ועוד הדוגמאות רבות.
אם היינו חושבים שמציאות המלחמה הנוכחית תשנה משהו, הרי טעינו בגדול. בעוד שחלקים לא קטנים בעם נעים אל עבר מחוזות השפיות והאחדות הרי שראשי "האליטה" ממשיכים להפיץ רעל, שנאה ומדון.
באופן מדהים, אותה קבוצה מחזיקה מעצמה כדמוקרטית וליברלית בהשקפת עולמה בעוד שלכל מי שעיניו בראשו ברור שההפך הוא הנכון. כוח, שתלטנות, איפה ואיפה, קיפוח, עיוות דין, רודנות תקשורתית ומקהלה המדברת בקול אחד הם ממאפייני הקבוצה וחבריה. מי שאינו חושב כמותם הוא פרימיטיבי, מי שמצביע למפלגות דתיות ולאומיות הוא פשיסט, מי שרוצה בכוחו הדמוקרטי לשנות דברים במציאות הוא בעצם מחרחר מלחמת אחים וסכנה לשלום העם. אז מה אם מי שאינם חברי הקבוצה ניצחו בבחירות (הדמוקרטיות...) ?
עיוורון קשה אליו מצטרפים יוהרה בלתי נתפשת, בצירוף כוחנות והעדר מוחלט של יושרה מצד אחד וזדון גמור מצד שני, מאפשרים התארכות שלטון "האליטה" מזה שנים ארוכות מאד. כיום הם נאחזים בו כבקרנות המזבח ממש ולשם כך מגייסים את כל המשאבים אותם צברו במשך שנים להגנה על מגדל השן הוא מבצרם האחרון. מה שנותר לקוות הוא שהחיילים הרבים שיחזרו משדה הקרב, בעזרת השם עטורי ניצחון, יבעטו בחברי החונטה הזו, ישילו מעלינו את עולה המכביד ויובילו במאוחד למציאות חדשה בארצנו.

תאריך:  22/01/2024   |   עודכן:  22/01/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גזענות מבישה ובלתי נסלחת
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אז מי האליטה?
הירונימוס  |  22/01/24 11:57
2
,האליטות של הסופר הדגול
גבי  |  24/01/24 11:29
3
וואו הירונימוס- אולי תענה אתה?
סוקרטס  |  24/01/24 13:27
4
ממך יצאו
ארישאג  |  24/01/24 14:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
דומה שהתעייפנו מהוויכוחים ומהמלחמה ואנו גולשים לעבר פתרון הזוי של בחירות סרק - חזרה על מחזה האבסורד של בחירות נוב' 2022 ותוצאותיהן    ללא ליבון מוקדם של הסוגיות בהן צריכות בחירות אלה להכריע הכרעה ברורה ובכללן הכשלים של 7.10.23, בחירות לא תפתורנה דבר    ארה"ב איננה הפתרון    פתרון נמצא אך ורק בידי אזרחי ישראל    הם שיצטרכו לחיות על-פיו והם היחידים שרשאים וחייבים להחליט עליו
גדי חיטמן
יש לצמצם למינימום פגיעה בחיילי צה"ל; לשחרר את כל החטופים בעסקה; לשקם בדחיפות את עוטף עזה כולו; ולהבטיח שכל המפונים בצפון יוכלו לשוב בביטחה לבתיהם
עמנואל בן-סבו
בעוד אריות האומה, גיבורי ישראל נלחמים בעוז רוח, בעוצמה ובאמונה בצדקת דרכם, באולפנים, בעיתונים, בפרשנויות יש מי שמתעקשים בקנאות להחליש את רוח הגיבורים
דן מרגלית
הלילה ציטט אברהם איש מקצוע בכיר, שדיווח כי מיד לאחר אותה ישיבה, כאשר ביבי ורגב לא הבחינו מי בסביבתם, אמר ראש הממשלה לגברת פופקורן כי "עשית עבודה טובה"
רבקה שפק-ליסק
יש כבר כ-600 אלמנות ואלפי יתומים, זה לא "מזיז לכם"? הם זקוקים לעזרה בניהול העסקים של בעליהם שגויסו למילואים    בתי החולים קורסים תחת המעמסה של 12,000 פצועים    אולי תתנדבו לשירות לאומי ותעזרו לטפל בפצועים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il